ik hoop het. wat meer ingredienten warm maken aub (kaas/wrap).quote:Op zondag 20 maart 2011 20:05 schreef Bartjebart het volgende:
Werd de tomato-cheese nog aangepast eigenlijk?
quote:Op zondag 20 maart 2011 19:33 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Vies he, ondertussen noem ik het maar Hulk sperma, misselijkmakend die geur (als je het zo uit de zak ruikt)
Dat zou wel lekkerder zijn jaquote:Op zondag 20 maart 2011 20:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik hoop het. wat meer ingredienten warm maken aub (kaas/wrap).
waar zei ik tomaat?quote:Op zondag 20 maart 2011 20:57 schreef Yannick567 het volgende:
Die TT ook echt
Die wrap wordt ook niet aangepast volgens mij hoor. Waarom moet die tomaat warm gemaakt worden? Dat is toch vies?
Oh excuus ik las het verkeerd _o- Wrap warm maken word lastig. Sommige restaurants gebruiken ook nog wraps die niet helemaal ontdooid zijn, en dan smaakt hij automatisch gelijk koud ja. Wel jammer, want als die wrap op 'kamertemperatuur' is, is hij best te doen.quote:
Ik dacht dat dat in het vorige topic gezegd was?quote:Op zondag 20 maart 2011 20:57 schreef Yannick567 het volgende:
Die TT ook echt
Die wrap wordt ook niet aangepast volgens mij hoor. Waarom moet die tomaat warm gemaakt worden? Dat is toch vies?
El Nachoquote:Op zondag 20 maart 2011 21:31 schreef themole het volgende:
Overigens valt het me op dat de mac tegenwoordig erg veel Salsasaus gebruikt, toen ik er vroeger werkte was dat niet echt zoveel. Behalve op de el nacho.![]()
Ook al werd er wat anders bedoelt, acties in de OP worden automatisch aangepast, dus daar hoef je niks aan te doenquote:Op zondag 20 maart 2011 20:05 schreef Iemand91 het volgende:
@ hier beneden, als iemand een goede suggestie doet (wat er nu is of gewoon weghalen uit de op) dan kan ik in dit topic nog veranderen, mits op tijd natuurlijk![]()
Ok, mij best. Ik bood het gewoon aan als het nodig was.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:56 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Ook al werd er wat anders bedoelt, acties in de OP worden automatisch aangepast, dus daar hoef je niks aan te doen
Je gaat je TT toch niet verantwoorden?quote:Op maandag 21 maart 2011 00:40 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ok, mij best. Ik bood het gewoon aan als het nodig was.![]()
En over de TT, ik vond die opmerking gewoon... ehm... 'geniaal'.
Dat is ie ookquote:Op maandag 21 maart 2011 00:40 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
En over de TT, ik vond die opmerking gewoon... ehm... 'geniaal'.
Zo, voor dat geld had je ook echt eten kunnen kopen!quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:17 schreef Physics het volgende:
Wat ik neem als ik er kom
1 flesje water
2 large friet met 3 mayo
1 big tasty
8 garnalen in chili saus
6 chicken mc nuggets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |