Khaddafi is dus lichamen aan het verzamelen... Maar waarom?quote:bintlibya
Theories are flying as to what #Gaddafi is planning on doing with the bodies he is collecting... #Libya
En dan? Wachten op de volgende eikel?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:11 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik zoek geen sensatie. Ik hoop dat "we" die lamzak die op zn eigen bevolking aan het knallen is finaal naar de tering schieten zodat daar op korte termijn vrede is.
Grondtroepen zijn toch niet meegenomen in de resolutie...?quote:MarconiFM Germany send more troops to Afghanistan to relieve US forces who are going to #Libya, is this 'indirect' intervention?
Ongetwijfeld om de NATO dan de schuld van "burgerslachtoffers" in de schoenen te schuiven.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:13 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Khaddafi is dus lichamen aan het verzamelen... Maar waarom?
Nee natuurlijk niet. Hopen dat er eerlijke verkiezingen komen en een democratie.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
En dan? Wachten op de volgende eikel?
Als jij je niet zo liet meeslepen in je emo troll mode onzin, kon je zien dat ik een ooggetuigeverklaring opschreef.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als jij je emo-praat dan voor je houdt, dan doe ik je dat plezier graag!
forces kan ook luchtmacht zijnquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:13 schreef Muridae het volgende:
[..]
Grondtroepen zijn toch niet meegenomen in de resolutie...?
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:13 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Khaddafi is dus lichamen aan het verzamelen... Maar waarom?
Revolutie in Libi #63 Staakt het vurenquote:hamzamu: Gaddafi is moving many dead bodies to suspected targets UN may attack in order to claim them as victims of UN #libya
Heb je nog meer leuke woordgrapjes?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:14 schreef Athlon_2o0o het volgende:
De UK komt met tornadoes en typhoons:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk dat je in die regio beter een figuur kan installeren die het westen positief gezind is.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:15 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Hopen dat er eerlijke verkiezingen komen en een democratie.
Niet dat een democratie nou zo'n geweldige staatsvorm is, maar ik denk dat je het met me eens bent dat van de keuzes die er zijn het de minst slechte is.
idd, lolquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:15 schreef waht het volgende:
Deze foto kan wel uit de OP denk ik:
[ afbeelding ]
Misschien denken de mensen daar dat ook wel van het westenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik denk dat je in die regio beter een figuur kan installeren die het westen positief gezind is.
Daarom trappen ze Ghadaffi ook weg.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik denk dat je in die regio beter een figuur kan installeren die het westen positief gezind is.
Ik denk dat het westen eens af moet van het idee dat zij mensen "installeren", want dat heeft in het verleden al genoeg ellende (en dictators) veroorzaakt.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ach mens, ga toch koken.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:15 schreef yavanna het volgende:
[..]
Als jij je niet zo liet meeslepen in je emo troll mode onzin, kon je zien dat ik een ooggetuigeverklaring opschreef.
Toedels!
Willen ze ook nietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:15 schreef waht het volgende:
Deze foto kan wel uit de OP denk ik:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |