savelibya had em ook gepost , daar ook iemand gereageerd over wat erop staat ..ik heb ook gereageerd dat ze op 40 sec moesten kijken ..quote:Op maandag 28 februari 2011 15:03 schreef Nibb-it het volgende:
Dit filmpje wordt wel vaak gepost zeg, trouwens een vertaling in de beschrijving van het filmpje. Klopt niet veel van.
Je reactie is gemarkeerd als spamquote:Op maandag 28 februari 2011 15:05 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
savelibya had em ook gepost , daar ook iemand gereageerd over wat erop staat ..ik heb ook gereageerd dat ze op 40 sec moesten kijken ..
alitweel vroeg er ook in tweet over , word langzaamaan bij iedereen duidelijk hoe de vork in de steel zit ;http://www.youtube.com/user/SaveLibya#p/u/12/f8x5WOl18VQ
Laatste drie...quote:Op maandag 28 februari 2011 14:59 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
vergeet ik TT te veranderen pffff
ps wie heeft een link naar het laatse FB bericht , dan link ik die!
huh .. zie ik niet .. bij mij staat het er niet bij , ik heb gerefreshed, maaar goed, moeten ze zelf weten als het zo is .. ik heb ze er op gewezen wanneer ze het voor zichelf kunnen lezen ..quote:Op maandag 28 februari 2011 15:06 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Je reactie is gemarkeerd als spam
Ik heb het ook bij een aantal filmpjes gepost, twee daarvan zijn verwijderd dus ik weet genoegquote:Op maandag 28 februari 2011 15:08 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
huh .. zie ik niet .. bij mij staat het er niet bij , ik heb gerefreshed, maaar goed, moeten ze zelf weten als het zo is .. ik heb ze er op gewezen wanneer ze het voor zichelf kunnen lezen ..
thnx! ik had nu alleen snel de laatse FP neergezet .. wat zal ik doen .. deze er ook in gooien , of meteen allemaal ( al de FP's ?)quote:Op maandag 28 februari 2011 15:07 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Laatste drie...
Ook Londen wil Gadhafi weg
Gadhafi: Het Libische volk steunt mij
Gadhafi: het volk staat achter mij
...behalve de leiders/dictators uiteraard.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:07 schreef Equites het volgende:
Vrijheid en Islam gaan niet samen. Ik vind alle mensen die denken dat er nu allemaal democratische landen gevormd gaan worden wel heel erg naief. Ik gok erop dat er een nog grotere mafkees aan de macht komt en de sharia in sommige van die landen ingevoerd gaan worden en daarbij weer vijanden van het Westen worden....
@ murideaquote:
quote:#
BBC
1409: About 400 people protested in Tripoli's Tajoura district against Col Gaddafi, Reuters reports. Government supporters wearing green bandanas then arrived and fired shots in the air to try to break up the protest.
Ik heb geen headset mee, zal straks op mn mobiel afspelen.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:11 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
@ muridea
jij kan arabisch toch weet je wat ze daar zeggen ?
indd. ach hn domme fout dat ze niet bereid zijn om sceptisch te blijven en letterlijk uit hun doppen te kijken , maar goed , wj weten hoe het zitquote:Op maandag 28 februari 2011 15:08 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ik heb het ook bij een aantal filmpjes gepost, twee daarvan zijn verwijderd dus ik weet genoeg.
alvast Thnx!!!!!quote:Op maandag 28 februari 2011 15:12 schreef Muridae het volgende:
[..]
Ik heb geen headset mee, zal straks op mn mobiel afspelen.
Laatste alleen is prima maakt mij iig niet uit. TT aanpassen kun je toch aan een mod vragen?quote:Op maandag 28 februari 2011 15:09 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
thnx! ik had nu alleen snel de laatse FP neergezet .. wat zal ik doen .. deze er ook in gooien , of meteen allemaal ( al de FP's ?)
er is geen link dat je ze meteen allemaal ziet he ?
ik baal b.t.w. dat ik TT ben vergeten .. was druk met de filmpjes, ik wacht op vertaling van de 2 staments die ik tegen kwam .. kan erg goed nieuws zijn namelijk
Dat is ook helemaal niet zo belangrijk. De meerderheid van die landen heeft al last van een anti-westerse stemming. Voor mij hoeft het ook allemaal niet zo religieus. Maar ik heb er verder niet zoveel mee te maken. Als men daar zo wil leven, dan moet men dat gewoon doen. Wij zullen er geen druppel olie minder om krijgen hoor.'t Is toch allemaal politiek spel... De baarden hebben ook centjes nodig hoor... dus die worden net zo hard onze vrienden.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:07 schreef Equites het volgende:
Vrijheid en Islam gaan niet samen. Ik vind alle mensen die denken dat er nu allemaal democratische landen gevormd gaan worden wel heel erg naief. Ik gok erop dat er een nog grotere mafkees aan de macht komt en de sharia in sommige van die landen ingevoerd gaan worden en daarbij weer vijanden van het Westen worden....
okaj laat ik het zo staan anders de OP zo vol.. ja is waar maar anders ben ik weer zo vervelendquote:Op maandag 28 februari 2011 15:13 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Laatste alleen is prima maakt mij iig niet uit. TT aanpassen kun je toch aan een mod vragen?
Bedankt voor je reactie.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:43 schreef aerdt het volgende:
Allereerst harstikke bedankt voor al jullie werk en dat meen ik oprecht.
Ik werk momenteel in Afrika, heb geen krant of televisie en vanwege slecht internet netwerk is dit forum vaak de enige manier om de situatie in het Midden-Oosten te volgen.
Echter, ik ben het ook een beetje met IntensiveGary en Jos eens.
Iets te vaak worden dingen te snel voor waarheid aangenomen, onder het mom van 'als Khadaffi dit gedaan heeft, dan is hij ook in staat dat te doen'. Het feit dat hier nu artikelen worden gebruikt waarin wordt gezegd dat een vliegtuig is neergeschoten -maar het kan echter ook een helikopter zijn- of zelfs waarin word beweerd dat gifgas is gebruikt (p7) is niet echt heel verstandig. Het gaat namelijk van de geloofwaardigheid af van dit forum.
Natuurlijk kan je erbij zetten dat het niet bevestigd is, maar door ze hier toch te gebruiken geef je geloofwaardigheid aan het verhaal.
Ik hoop trouwens dat jullie dit niet persoonlijk opvatten, want ik vind dat met name de 'gevestigde' media zich hier schuldig aan maken, wat in mijn ogen niet zou mogen.
Ik heb zelf ook in gewelddadige gebieden gewerkt en ik kan bevestigen dat het eerste slachtoffer in een oorlog inderdaad de waarheid is. Iedereen heeft een eigen agenda en verklaringen van oogetuigen blijken vaker niet dan wel waar te zijn. Niet noodzakelijk omdat ze liegen, maar het is eerder een psychologisch iets.
Ik schrijf dit overigens niet omdat ik Khadaffi zo'n aardige man vind. Wat mij betreft mag hij -en zijn andere vriendjes- aan de hoogste boom gehangen worden.
Maar het mag ook niet zo zijn dat we alles maar voor waarheid aan gaan nemen omdat we hem zo'n klootzak vinden!
Nogmaals bedankt voor al jullie werk -dit meen ik echt oprecht!-
quote:Op maandag 28 februari 2011 15:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dit weekend heb ik heel fout gediscussieerd in een Wilders-topic. Wilders zaait haat, nou, dat kan ik ook.
De groeten aan Afrika!
Organisaties worden irrelevant. En verdeel-en-heers-onzin, zoals het eindeloos waarschuwen voor moslims daarmee ook.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:07 schreef Equites het volgende:
Hij begint hier! Cartoon Wilders #3: Vara verwijdert cartoon na bedreigingenquote:Op maandag 28 februari 2011 15:18 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
hahah ik ben wel benieuwd naar die discussie
combinatie van verschillende bronnen , toen reuters zei dat ie dood was werd het ook niet geloofd !quote:Op maandag 28 februari 2011 15:20 schreef Dance99Vv het volgende:
vesnipperaar schreef:
In deze moderne tijden zijn we niet meer gebonden aan een beperkt aantal instituten die voor ons het nieuws of de waarheid bepalen. We doen het tegenwoordig zelf en dat betekend dat we allemaal zelf verantwoordelijk zijn voor wat we geloven en posten.
maar als de gevestigde pers instituten het bevestigd is het waar......?
Dat mag je zelf beoordelen.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:20 schreef Dance99Vv het volgende:
maar als de gevestigde pers instituten het bevestigd is het waar......?
die discussie ging mij te ver offtopic door vooroordelen en het in discussie gaan met geposte stellingen en meningen die eigenlijk oftopic waren.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hij begint hier! Cartoon Wilders #3: Vara verwijdert cartoon na bedreigingen
jezuz wat een discussie .. ik ga die later nog eens opzoeken , ik vind libi iets belangrijker.. ( ben b.t.w aan pauze toequote:Op maandag 28 februari 2011 15:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hij begint hier! Cartoon Wilders #3: Vara verwijdert cartoon na bedreigingen
das jammer ja , maar maak je niet druk komt goed!!quote:Op maandag 28 februari 2011 15:26 schreef houda het volgende:
Fijn Janena dat je mijn ip hebt gechecked. Dan weet jij het in ieder geval zeker! Nu hoop ik dat de rest het ook snel zeker te weten krijgt.
Ben nog steeds aan het proberen om de filmpjes te kunnen zien. Helaas nog niet gelukt.
ja die op CNN geloof ik ..quote:Op maandag 28 februari 2011 15:35 schreef yavanna het volgende:
Ook opmerkelijk aan Saif : De laatste dagen is hij gaan praten over hervormingen, 'onderhandelen', geen geweld gebruiken tegen protesters enz en dan duikt een filmpje op, welke m.i. duidelijk is gemaakt met het oog om het te gaan verspreiden, waarbij hij een hele andere toon aanslaat.
I am bringing you reinforcements, resources, food, weapons, everything you need. We are doing well. Today I have brought you meat and rice. This is your country. We have all the resources we need, but your country needs you ...
I have come today to you with weapons. Tonight we will [inaudible] in Tripoli.
Ze kiest de kant van het volk, en dat bedoel ik in een heel andere context dan alleen Libi. Maar ik denk dat Amerika zich op het ogenblik gedraag als Ghaddafi Junior, en dat is weer een heeeeeeel ander onderwerp. Assistent PG in VS onstlagen na oproep demonstranten dood te schieten.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:37 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
clinton ;
ligt het aan mij of komt ze weer niet echt to the point .. ( ja ik ongeduldig aan het worden )
ja maar die kant hebben ze al eerder "gekozen "quote:Op maandag 28 februari 2011 15:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ze kiest de kant van het volk, en dat bedoel ik in een heel andere context dan alleen Libi. Maar ik denk dat Amerika zich op het ogenblik gedraag als Ghaddafi Junior, en dat is weer een heeeeeeel ander onderwerp. Assistent PG in VS onstlagen na oproep demonstranten dood te schieten.
das precies de zin die ik ook wou quote !!!quote:Op maandag 28 februari 2011 15:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
Ik hoop dat Clinton zichzelf serieus neemt. " Young people know everything of what is going on everywere. And they no longer accept the status quo."
GMTAquote:Op maandag 28 februari 2011 15:49 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
das precies de zin die ik ook wou quote !!!![]()
ik moet ook zeggen het klonk positief , maar wil eerst meer zien voor ik ga geloven ...
Nieuws is zelden tot nooit objectief en daar is denk ik ook niets mis mee. Als de toon van de telegraaf iemand niet aanstaat, dan kunnen ze de volkskrant kopen en vice versa.quote:
Great Minds Think Alike, jullie geniale breinen dachten beide hetzelfdequote:Op maandag 28 februari 2011 15:51 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
uhh huh wasda ? GMTA ?
Great minds think alike.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:51 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
uhh huh wasda ? GMTA ?
quote:Op maandag 28 februari 2011 15:55 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Great Minds Think Alike, jullie geniale breinen dachten beide hetzelfde![]()
ooh ja !quote:Op maandag 28 februari 2011 15:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Great minds think alike.![]()
Dank, daar doet iedereen hier ook zijn best voorquote:Op maandag 28 februari 2011 15:54 schreef aerdt het volgende:
[..]
Nieuws is zelden tot nooit objectief en daar is denk ik ook niets mis mee. Als de toon van de telegraaf iemand niet aanstaat, dan kunnen ze de volkskrant kopen en vice versa.
Maar mensen moeten er wel voor waken niet met onwaarheden te komen of 'geruchten' als waarheid te beschouwen.
Discussies vind ik altijd grappig om te volgen en doe ik graag aan mee. In feite vechten de mensen in het Midden-Oosten nu voor het recht om hetzelfde te kunnen doen! Echter, zodra er naar een artikel word verwezen dat beweerd dat gifgas is gebruikt -zonder dat daar maar enig bewijs voor is-, dan moet je toch voorzichtig zijn.
In dit tijdperk van blogs, facebook en tweets kan iedereen dingen verkondigen en aangezien er weinig journalisten zijn in Libie is het op dit moment ook de enige manier om informatie te verkrijgen. Het is echter ook een vorm van media die makkelijk te misbruiken is en ik hoop dat iedereen dat ook beseft
Maar ik wil ook even kwijt dat jullie berichtgeving 10x zo goed is en was als dat van de andere media in nederland, met name tijdens de revolutie in Egypte!
Groeten terug van Afrika!
GMTAquote:Op maandag 28 februari 2011 15:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Great minds think alike.![]()
Ik had al een screenshot gemaakt dat je gisteren(vannacht gelijk hadquote:Op maandag 28 februari 2011 15:03 schreef Nibb-it het volgende:
Dit filmpje wordt wel vaak gepost zeg, trouwens een vertaling in de beschrijving van het filmpje. Klopt niet veel van.
Begint steeds meer op een Civil War te lijken. Volgens mij heb je nu twee legers. Deserteurs die namens de burgers andere militairen aanvallen.. Of het was een basis die in handen van de oppositie is gevallen.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:01 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
GMTA(alweer
)
Oke nu ff serieus,
Breaking CNN: Libyan military jet bombs base in eastern Libya that stores weapons and ammunition, witnesses say.
Witness say?quote:Op maandag 28 februari 2011 16:01 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
GMTA(alweer
)
Oke nu ff serieus,
Breaking CNN: Libyan military jet bombs base in eastern Libya that stores weapons and ammunition, witnesses say.
die was ik ook al tegengekomen als retweet ik heb hem niet geplaats om die reden was oorspronkelijk van Bencnnquote:Op maandag 28 februari 2011 16:01 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
GMTA(alweer
)
Oke nu ff serieus,
quote:Op maandag 28 februari 2011 16:04 schreef pippicaro het volgende:
[..]
Ik had al een screenshot gemaakt dat je gisteren(vannacht gelijk had)
Hier is wel te lezen wat het is dacht ik zo...
[ afbeelding ]
Ik denk dat het oosten aardig in handen is van de oppositie. Anders hadden we de afgelopen dagen meer gehoord over geweld daar, terwijl het juist rustig lijkt.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:04 schreef opinionr het volgende:
[..]
Begint steeds meer op een Civil War te lijken. Volgens mij heb je nu twee legers. Deserteurs die namens de burgers andere militairen aanvallen.. Of het was een basis die in handen van de oppositie is gevallen.
quote:...
We cannot know the trajectories of the uprisings that have swept North Africa and the Middle East. But one thing is for sure. Whatever pompous claims to the contrary come out of Washington and Brussels, these are not revolts for American or European values. On the contrary they are a direct challenge to those values. They are revolts against a global power structure that is formed by an international alliance of elites with one of its key principles being the idea, the racist idea, that Arabs are not yet ready for democracy. This, of course, is an echo of one of the common justifications for apartheid. But the plain fact of the matter is that anyone who says that anyone else isnt yet ready for democracy is no democrat.
...
handige link om te zien waar die zitten ;quote:Op maandag 28 februari 2011 16:08 schreef MangoTree het volgende:
Volgnes mij nog niet gepost, uit de Volkskrant;
'Kadhafi is controle over olievelden kwijt'
Ik kan me hier in vinden.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:07 schreef Jud1th het volgende:
Ik kwam net dit opiniestuk tegen, sluit heel mooi aan bij die persoon die hier net riep dat islam en democratie niet samen gaan:
Libya: "Europe has no claim to moral leadership"
[..]
Ik heb het onder verschillende filmpjes ook gepost (dat verhaaltje), bij een tweetal zijn ze weer verwijderd. Mja dan weten wij ook genoegquote:Op maandag 28 februari 2011 16:04 schreef pippicaro het volgende:
[..]
Ik had al een screenshot gemaakt dat je gisteren(vannacht gelijk had)
Hier is wel te lezen wat het is dacht ik zo...
[ afbeelding ]
Nederland loopt voorop met het slechte voorbeeld. Hoe kunnen wij anderen Democratie opdringen als we zelf niet weten hoe het werkt. Kijk naar ons huidige kabinet. Dit vertaald totaal niet de mening van het volk. Denk aan de europese grondwet, waar wij met zijn allen tegen waren. Bedankt voor jullie mening volk, maar we doen toch wel waar we zelf zin in hebben.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:07 schreef Jud1th het volgende:
Ik kwam net dit opiniestuk tegen, sluit heel mooi aan bij die persoon die hier net riep dat islam en democratie niet samen gaan:
[..]
ik vind het wel een goed stuk indd. ( wat lezen jullie snelquote:Op maandag 28 februari 2011 16:07 schreef Jud1th het volgende:
[..]
Ja ben het wel met je eens hoor, want CNN roept soms ook maar wat ze voorbij zien komen op Twitter.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Witness say?
DAAR GELOOF IK HELEMAAL NIKS VAN!!!!
Ok, maar serieus, dat vraag om bevestiging.
Ik ben trouwens lid van de Breaking News mailing van CNN, maar heb hier niks over gehad.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:15 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ja ben het wel met je eens hoor, want CNN roept soms ook maar wat ze voorbij zien komen op Twitter.
Ik denk dat het om deze gaat: Revolutie in Libi #36 voorbereiding voor een invasie!quote:Op maandag 28 februari 2011 16:21 schreef houda het volgende:
Wie weet waar het berichtje stond dat voor mij bedoeld was in het Arabisch? in welk deel dat stond en hoe ik dat terug kan vinden?? Mijn man is namelijk hier nu dus hij kan het voor mij vertalen...
Krijg je niet pas een mail als er ook daadwerkelijk iets over te zeggen valt? Dit was namelijk zo'n zin die bovenaan op cnn verschijnt in een felle gele balk (staat nu trouwens weer ander breaking news), maar verder kan je er niet op klikken ofzo.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:18 schreef opinionr het volgende:
[..]
Ik ben trouwens lid van de Breaking News mailing van CNN, maar heb hier niks over gehad.
quote:Op maandag 28 februari 2011 16:21 schreef houda het volgende:
Wie weet waar het berichtje stond dat voor mij bedoeld was in het Arabisch? in welk deel dat stond en hoe ik dat terug kan vinden?? Mijn man is namelijk hier nu dus hij kan het voor mij vertalen...
quote:Op maandag 28 februari 2011 13:33 schreef Muridae het volgende:
[..]
Houda, hel antoum libiyien am min baladin agar?
Shoukran li mojawabati hada souel...
klopt was foutje hiero .. ik heb alvast alleen dit aangepast ..Laatste FP:quote:Op maandag 28 februari 2011 16:18 schreef bokaal het volgende:
TT is nog steeds dezelfde als Revolutie in Libi #35 voorbereiding voor een invasie!
Misschien ook voor de volledigheid de "Eerdere topics" in de FP updaten?
Dit staat op de CNN site.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Krijg je niet pas een mail als er ook daadwerkelijk iets over te zeggen valt? Dit was namelijk zo'n zin die bovenaan op cnn verschijnt in een felle gele balk (staat nu trouwens weer ander breaking news), maar verder kan je er niet op klikken ofzo.
Hihi, nog even en je man denkt dat je een spionne bentquote:Op maandag 28 februari 2011 16:24 schreef houda het volgende:
Mijn man zegt dat ze met een paar 100 mensen van Benghazi helemaal tot musrata zijn gereden om te helpen. Ze zijn onderweg NIEMAND tegen gekomen dus de wegblokkades die Khadaffi zegt te hebben zijn gelogen!! En ja dit is echt waar, door jullie ben ik helemaal aan mijn man door gaan vragen: Hoe weet je dat, van wie weet je dat, en hoe weet je dat dat waar is??
CNN en Twitter confimen elkaar, jaquote:Op maandag 28 februari 2011 16:22 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
feb17libya << Here is the confirmed report #Gaddafi #bombs military base in #Jdabiya-- @cnnbrk no one injured or killed!!! #GodisGreat #Libya #feb17
daar komt dus die info vandaan
@mistermummy yes he is ... see my update.. for the official report, I removed it until CNN confirmed it but now it is confirmed
jah en CNN confirmed het doordat hun het ropen , zegt cnn het ook en nu is het confirmed![]()
(krijg alleen niet dat "repost "gevonden op hun site en link staat er niet in ..)
Als je op de index van Midden-Oosten klikt (Midden-Oosten) dan kun je vanaf ongeveer de helft van de pagina de gesloten (volle) topics zien om dingen terug te vinden!quote:Op maandag 28 februari 2011 16:21 schreef houda het volgende:
quote:Op maandag 28 februari 2011 16:24 schreef houda het volgende:
Mijn man zegt dat ze met een paar 100 mensen van Benghazi helemaal tot musrata zijn gereden om te helpen. Ze zijn onderweg NIEMAND tegen gekomen dus de wegblokkades die Khadaffi zegt te hebben zijn gelogen!! En ja dit is echt waar, door jullie ben ik helemaal aan mijn man door gaan vragen: Hoe weet je dat, van wie weet je dat, en hoe weet je dat dat waar is??
Je merkt het al toen er in Nieuw-Zeeland een aardbeving was.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:28 schreef aerdt het volgende:
Het ergste is dat zodra er nu een zware natuurramp of aanslag in de VS -of europa- gebeurd, de hele situatie in Libya gelijk vergeten is. De gehele internationale pers zal zich daarop concentreren en Khadaffi heeft carte blanche om alle middelen in te zetten om deze opstand de kop in te drukken.
Zal het Westen nog steeds zo'n toon aanslaan als hij weer controle heeft over de olie toevoer?
Het westen was, is en zal altijd hypocriet blijven.
quote:Op maandag 28 februari 2011 16:27 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Als je op de index van Midden-Oosten klikt (Midden-Oosten) dan kun je vanaf ongeveer de helft van de pagina de gesloten (volle) topics zien om dingen terug te vinden!
Daarom is het wel fijn die in de FP ook geupdate te hebben.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:18 schreef bokaal het volgende:
TT is nog steeds dezelfde als Revolutie in Libi #35 voorbereiding voor een invasie!
Misschien ook voor de volledigheid de "Eerdere topics" in de FP updaten?
Dat word te moeilijk, ik heb net ff gekeken, maar ik kan het ook niet zo snel vinden.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:27 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Als je op de index van Midden-Oosten klikt (Midden-Oosten) dan kun je vanaf ongeveer de helft van de pagina de gesloten (volle) topics zien om dingen terug te vinden!
ik fix later ff de linkjes van de vorige delen ..quote:Op maandag 28 februari 2011 16:29 schreef bokaal het volgende:
[..]
[..]
Daarom is het wel fijn die in de FP ook geupdate te hebben.
Ten dele eens. Heb je iets meegekregen van de aardbeving in NZ? Die is helaas een beetje ondergesneeuwd door de berichtgeving uit Libi, dus vwb de natuurrampen ben ik het niet met je eens.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:28 schreef aerdt het volgende:
Het ergste is dat zodra er nu een zware natuurramp of aanslag in de VS -of europa- gebeurd, de hele situatie in Libya gelijk vergeten is. De gehele internationale pers zal zich daarop concentreren en Khadaffi heeft carte blanche om alle middelen in te zetten om deze opstand de kop in te drukken.
Zal het Westen nog steeds zo'n toon aanslaan als hij weer controle heeft over de olie toevoer?
Het westen was, is en zal altijd hypocriet blijven.
Misschien kun je deze even in de OP gooien bij Youtubefilmpjes?quote:Op maandag 28 februari 2011 16:32 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ik fix later ff de linkjes van de vorige delen ..
dat wat jij bedoeld is dus voor de mensen die de FP doen ?
mocht iemand zich vervelen en de vorige topics alvast willen linken graag ; als je PMT gooi ik het dalijk in de OP
ik moet echt mn honden gaan uitlaten ,.....
okej!!quote:Op maandag 28 februari 2011 16:34 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Misschien kun je deze even in de OP gooien bij Youtubefilmpjes?
Dan kunnen er nog meer mensen van genieten! En daarvoor heb ik 'm juist gemaakt.![]()
Cool, dank jequote:Op maandag 28 februari 2011 16:24 schreef houda het volgende:
Niet helemaal mee-eens: de staats tv in de andere landen laten inderdaad niks van de beelden zien uit Libi en bannen dat onderwerp. En niet voor niets had de president (of koning) van Saudie-Arabie zijn burgers miljarden belooft: om het maar niet tot een volksopstand te laten komen. Maar niet alleen in Afrika en het Midden-Oosten. Ook in Rusland en China vertonen ze de beelden niet. Omdat ze simpelweg bang zijn dat het volk in hun eigen land ook zal worden opgestookt. Je zegt wel dat de meesten AJE volgen maar dit is niet zo. In veel landen, vooral Afrika en het MO, kun je die niet op de tv zien (alleen de rijkeren die wel zo'n goede antenne etc. hebben) en vergeet niet: heel veel mensen hebben nog geen internet. Dus die kunnen ook niet CNN en AJE checken.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:44 schreef aerdt het volgende:
Het grappige is dat in bepaalde Afrikaanse landen de staats tv niet langer beelden laat zien van Libie. Blijkbaar zijn er een hoop leiders nerveus
Niet dat het helpt overigens, want de meeste mensen volgen AJE...
quote:Op maandag 28 februari 2011 16:53 schreef houda het volgende:
Wat ik begrijp is dat het wel allemaal georganiseerd word. Het zijn dus niet allemaal losse acties. Er is dagelijks overleg in het rechtshuis. (courthouse). En mijn man is daar soms ook wel eens bij. Vandaar dat hij wordt gebeld als er nieuws is waar hij iets mee te maken heeft.
Ik sta echt versteld hoe proffesioneel het gaat allemaal. Ik ben ook erg trots op Benghazi en alle andere strijders!
Ja china schijnt ook te broeden, hoop dat daar ook een topic van komt of al is. Al doet men alles eraan om het de kop in te drukkenquote:Op maandag 28 februari 2011 16:48 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Niet helemaal mee-eens: de staats tv in de andere landen laten inderdaad niks van de beelden zien uit Libi en bannen dat onderwerp. En niet voor niets had de president (of koning) van Saudie-Arabie zijn burgers miljarden belooft: om het maar niet tot een volksopstand te laten komen. Maar niet alleen in Afrika en het Midden-Oosten. Ook in Rusland en China vertonen ze de beelden niet. Omdat ze simpelweg bang zijn dat het volk in hun eigen land ook zal worden opgestookt. Je zegt wel dat de meesten AJE volgen maar dit is niet zo. In veel landen, vooral Afrika en het MO, kun je die niet op de tv zien (alleen de rijkeren die wel zo'n goede antenne etc. hebben) en vergeet niet: heel veel mensen hebben nog geen internet. Dus die kunnen ook niet CNN en AJE checken.
Je hebt gelijk, maar ik heb het meer over de landen in 'donker' afrika waar ik nu zit. Deze hebben niets te vrezen van de mensen op het platteland, aangezien die geen informatie hebben wat er in de rest van de wereld gebeurd -en dat willen ze ook graag zo houden-. De oppositie bestaat juist uit studenten en hoger opgeleiden en die hebben wel degelijk toegang tot AJE en BBC World.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:48 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Niet helemaal mee-eens: de staats tv in de andere landen laten inderdaad niks van de beelden zien uit Libi en bannen dat onderwerp. En niet voor niets had de president (of koning) van Saudie-Arabie zijn burgers miljarden belooft: om het maar niet tot een volksopstand te laten komen. Maar niet alleen in Afrika en het Midden-Oosten. Ook in Rusland en China vertonen ze de beelden niet. Omdat ze simpelweg bang zijn dat het volk in hun eigen land ook zal worden opgestookt. Je zegt wel dat de meesten AJE volgen maar dit is niet zo. In veel landen, vooral Afrika en het MO, kun je die niet op de tv zien (alleen de rijkeren die wel zo'n goede antenne etc. hebben) en vergeet niet: heel veel mensen hebben nog geen internet. Dus die kunnen ook niet CNN en AJE checken.
In Kinshasa waren er een paar dagen geleden toch al opstanden tegen het gezag?quote:Op maandag 28 februari 2011 16:44 schreef aerdt het volgende:
Het grappige is dat in bepaalde Afrikaanse landen de staats tv niet langer beelden laat zien van Libie. Blijkbaar zijn er een hoop leiders nerveus
Niet dat het helpt overigens, want de meeste mensen volgen AJE...
Kom niet weer aan met die grondwet zeg. Het was geen bindend referndum en er was al veel discussie of het onderwerp niet te ingewikkel was. Bovendien is NL een land dat altijd internationaal heeft gedacht, wij kunnen domweg niet eens alleen opererern. Daarmee wil ik niet zeggen dat de steeds verdergaande cohesie van de EU per definitie goed is, maar er kleven in potentie. meer voor- dan nadelen aan.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:12 schreef opinionr het volgende:
[..]
Nederland loopt voorop met het slechte voorbeeld. Hoe kunnen wij anderen Democratie opdringen als we zelf niet weten hoe het werkt. Kijk naar ons huidige kabinet. Dit vertaald totaal niet de mening van het volk. Denk aan de europese grondwet, waar wij met zijn allen tegen waren. Bedankt voor jullie mening volk, maar we doen toch wel waar we zelf zin in hebben.
Westerse democratie heeft gefaald en moet worden herzien. Geef die Lybirs steun om van Kadaffi af te komen, maar verder handen af.
Helaas ben ik het niet met je eens,de nadelen en achterlijke regels zorgen voor onrust en oneerlijke verdeling.Maar dat is een andere discussie en topicquote:Op maandag 28 februari 2011 17:03 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Kom niet weer aan met die grondwet zeg. Het was geen bindend referndum en er was al veel discussie of het onderwerp niet te ingewikkel was. Bovendien is NL een land dat altijd internationaal heeft gedacht, wij kunnen domweg niet eens alleen opererern. Daarmee wil ik niet zeggen dat de steeds verdergaande cohesie van de EU per definitie goed is, maar er kleven in potentie. meer voor- dan nadelen aan.
Ik zeg ook niet dat het allemaal goed gaat, maar in potentie is het beter dan achterlijke provinciaalsheid.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:08 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Helaas ben ik het niet met je eens,de nadelen en achterlijke regels zorgen voor onrust en oneerlijke verdeling.Maar dat is een andere discussie en topic
quote:Op maandag 28 februari 2011 17:10 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het allemaal goed gaat, maar in potentie is het beter dan achterlijke provinciaalsheid.
quote:Op maandag 28 februari 2011 17:19 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
[..]
Je was ook tegen de invoering van de Euro vast.
Dat denk ik eigenlijk ook.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:18 schreef tass het volgende:
Ik zat me wat af te vragen h; Van ben Ali in Tunesie weet ik het niet, maar Moebie met zijn speeches is hetzelfde als wat Kaffi vertelde.
Is het niet zo dat de kliek rondom Kaffi hem nu ook maar verteld dat er niks aan de hand is omdat ze bang zijn voor hun eigen hachie, of weet iig Kaffi wel degelijk wat er gebeurt?
Vraag het me gewoon af....
Als jij als weet ik veel wat voor mannetje gaat vertellen aan je baas dat er weer een stad in handen is van de oppositie, is de kans groot dat ie je zo voor je kop schiet.
Of zitten Kaffi en Ko daar ook voor de tv en op internet alles te volgen bijvoorbeeld?
Wat is jullie mening/gevoel daarover???
niet zinloos maar die discussie wil ik hier niet voerenquote:Op maandag 28 februari 2011 17:22 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Dan zijn we uitgepraat, zinloze discussie.
quote:Op maandag 28 februari 2011 17:22 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Dan zijn we uitgepraat, zinloze discussie.
Hou het gewoon leuk!quote:Op maandag 28 februari 2011 17:24 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
niet zinloos maar die discussie wil ik hier niet voeren
Die regimes doen idd allemaal hetzelfde.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:18 schreef tass het volgende:
Ik zat me wat af te vragen h; Van ben Ali in Tunesie weet ik het niet, maar Moebie met zijn speeches is hetzelfde als wat Kaffi vertelde.
Is het niet zo dat de kliek rondom Kaffi hem nu ook maar verteld dat er niks aan de hand is omdat ze bang zijn voor hun eigen hachie, of weet iig Kaffi wel degelijk wat er gebeurt?
Vraag het me gewoon af....
Als jij als weet ik veel wat voor mannetje gaat vertellen aan je baas dat er weer een stad in handen is van de oppositie, is de kans groot dat ie je zo voor je kop schiet.
Of zitten Kaffi en Ko daar ook voor de tv en op internet alles te volgen bijvoorbeeld?
Wat is jullie mening/gevoel daarover???
Er is een hele kliek met belangen. Die oude dictators hebben misschien net zo veel macht als Obama: niets.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:21 schreef shomila het volgende:
[..]
Dat denk ik eigenlijk ook.
Wat me ook opviel tijdens zijn speech dat hij steeds briefjes kreeg aangereikt.
Ik denk dus ook dat mensen om hem heen veel invloed op hem hebben.
quote:Libyan leader Moammar Kadafi sees no reason to submit a passport photo along with his U.S. visa application. After all, one of Kadafi's aides explained to an American diplomat, the colonel's picture is all over Tripoli.
Volgens mij heeft die zoon alle touwtjes in handen.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Er is een hele kliek met belangen. Die oude dictators hebben misschien net zo veel macht als Obama: niets.
U.S. repositioning forces around Libya: Pentagonquote:Op maandag 28 februari 2011 17:31 schreef shomila het volgende:
SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
Reuters: US Marines & Air-force redeploys around #Libya to carry out any possible missions.
1 minute ago
Amerika zal vooral zijn eigen belangen willen verdedigen, ben ik bang.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:31 schreef shomila het volgende:
Reuters: US Marines & Air-force redeploys around #Libya to carry out any possible missions.
1 minute ago
quote:Op maandag 28 februari 2011 15:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik hoop dat Clinton zichzelf serieus neemt. " Young people know everything of what is going on everywere. And they no longer accept the status quo."
(Reuters) - Security forces fired in the air to disperse 400 people protesting against Libyan leader Muammar Gaddafi in a district of the capital Tripoli on Monday.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:31 schreef shomila het volgende:
1 minute ago
Die was er donderdag al: Tromp al bij Libi aangekomenquote:Op maandag 28 februari 2011 17:38 schreef IntensiveGary het volgende:
Vorige week stoomde de Hr Ms Tromp richting Libische kust. Zou vrijdag aankomen, maar heb er helemaal niets meer over gehoord. Is die inmiddels aangekomen? En zo ja, met welk doel, daar de meeste NL'ers inmiddels wel weg zijn...
ja hartstikke bedankt!!!!!quote:Op maandag 28 februari 2011 16:55 schreef MangoTree het volgende:
[..]
![]()
Iets anders:
Ik heb overigens een PM gestuurd met de 'laatste topics' voor in de OP, dus niet dat iemand anders dat ook nog een keer extra gaat doen
Dank jequote:Op maandag 28 februari 2011 17:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Die was er donderdag al: Tromp al bij Libi aangekomen
dit nieuws kwam ik niet tegen op de site van reuters zelfquote:Op maandag 28 februari 2011 17:31 schreef shomila het volgende:
1 minute ago
Turkije is geen MO.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
PKK zegt staakt het vuren eenzijdig op.
in Turkije gaat het ook los, is dat ook het MO?
Dat is dan een gebrek aan je algemene ontwikkeling.quote:
Dat je er ook serieus op in gaat, GE WEL DIG.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is dan een gebrek aan je algemene ontwikkeling.![]()
Maar dan maakt iemand anders maar een topic over Koerdistan.
De regeringsmensen zijn ook al overgelopenquote:Op maandag 28 februari 2011 17:53 schreef yavanna het volgende:
Met video.
Christiane Amanpour in Tripoli: Gadhafi Doles Out Cash to the People
Tensions High in Libya's Capital, Citizens Complain About Waits at Banks and Bakeries
I've just returned from the center of Tripoli, Libya, after a drive around town. Like all journalists here, my team and I were driven and accompanied by government employees, but they did take us precisely where I asked to go.
Ik schaam me nergens voorquote:Op maandag 28 februari 2011 17:54 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Dat je er ook serieus op in gaat, GE WEL DIG.
gevondenquote:Op maandag 28 februari 2011 17:50 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
dit nieuws kwam ik niet tegen op de site van reuters zelf
turkije is MO, Azie, Europaquote:
koerdistanquote:
klinkt licht suicidaalquote:Op maandag 28 februari 2011 18:02 schreef Bartholomaeus het volgende:
Net bij de NOS: ze gaan met een grote mars naar Khaddafi om hem aan te vallen en af te zetten.
Regiokrant Het belang van Bedum.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:06 schreef aerdt het volgende:
[..]
En die informatie hebben ze...waar vandaan?!
iemand al andere berichten hierover gezien , behalve dus van deze 2 "bronnen "quote:Op maandag 28 februari 2011 16:22 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
feb17libya << Here is the confirmed report #Gaddafi #bombs military base in #Jdabiya-- @cnnbrk no one injured or killed!!! #GodisGreat #Libya #feb17
daar komt dus die info vandaan
@mistermummy yes he is ... see my update.. for the official report, I removed it until CNN confirmed it but now it is confirmed
jah en CNN confirmed het doordat hun het roepen , zegt cnn het ook en nu is het confirmed![]()
(krijg alleen niet dat "officile report "gevonden op hun site en link staat er niet in ..)
gaat die daarover ?quote:"city of ajdabiya was bombed today by gaddafi forces and targeted ammo storage" col hussien
12 minutes ago via web
Die kolonel is de bevestiging.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:11 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
http://edition.cnn.com/20(...)ts/index.html?hpt=T1
http://feb17.info/media/l(...)-held-by-protesters/
de 2 "officiele berichten(/ "reports ") die lkaar als bron hebben gebruikt
[..]
iemand al andere berichten hierover gezien , behalve dus van deze 2 "bronnen "
[..]
gaat die daarover ?
okaj , thnx!quote:Op maandag 28 februari 2011 18:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Die kolonel is de bevestiging.Daarvoor leken CNN en Twitter elkaar na te praten, idd.
shop zequote:
Ik vind dat zo idioot, die imams die maar oproepen om te gaan moorden.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:19 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
shop ze![]()
http://www.livestream.com/libya17feb
een 1 of andere preek van een imam ( denk ik ) die weer behoorlijk vaak die die etc. roept ...
wafaaa: vertaald in de chat .. ze gaan zo bidden
ik had net ook even zoiets vanquote:Op maandag 28 februari 2011 18:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind dat zo idioot, die imams die maar oproepen om te gaan moorden.
m'r hij roept ookquote:wafaaa: TREATEMNET OUT OF LYBIA
wafaaa: DIE DIE
wafaaa: DIE
wafaaa: I HOPE HE DIES TODAY
wafaaa: NOW
wafaaa: NOW
wafaaa: WE WANT HIM TO DIE NOW
waarschijnlijk even beetje opzwepen zodat ze nog ff vol kunnen houdenquote:wafaaa: WE PRAY
wafaaa: WHERE ARE THE PEOPLE WHO ARE SLEEPING
wafaaa: WAKE UP
wafaaa: I AM CALLIN U
wafaaa: I AM CALLIN U
wafaaa: LETS PRAY
wafaaa: MEANS COME
En ze werken zichzelf ook een tikkie tegen, er wordt altijd gezegd dat de Islam vredelievend is.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:27 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ik had net ook even zoiets van![]()
[..]
m'r hij roept ook
[..]
waarschijnlijk even beetje opzwepen zodat ze nog ff vol kunnen houden
(en b.t.w. als ik ooit zou meemaken dat er zulke actie's tegen het volk worden gehouden , en er kei veel mensen worden uitgemoord , denk ik ook dat ik ga roepen over degene die dat op zn geweten heeft dat ie snel mag sterven , ik kan ze dus niet geheel ongelijk gegeven , mr echt vredelievend is het niet nee)
christendom is naar mijn mening ook niet heilig hoor.. alleen brengen het zeg maar wat anders ( hypocrieter ?) -beetje kort door de bocht verwoord , maar goed hou het ff kort is niet echt ontopic vandaar -quote:Op maandag 28 februari 2011 18:30 schreef mootie het volgende:
[..]
En ze werken zichzelf ook een tikkie tegen, er wordt altijd gezegd dat de Islam vredelievend is.
Ik vraag me af hoe dat hier zou zijn. Een revolutie, en de pastor en de dominee staan keihard te gillen: Maak ze af, maak ze af!
Volgens mij zou driekwart van de kerkgangers met hun mond open zitten van verbazing.
Van wat ik van haar heb gezien lijkt ze een behoorlijk ok journaliste te zijn die niet bang is om goede (kritische) vragen te stellen en scherp te reageren.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:31 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[ afbeelding ]
camanpour I just spoke to Col Gadhafi who refused to acknowledge that any demonstrations took place in the streets of Tripoli http://abcn.ws/eO5sP5
zij zit indd. echt continue bij 1 van de gadaffi's
pas nog die zoon , hem vorige x ookal , nu weer zegt ze ....
geilt ze op hun ofzo![]()
ja ze had wel goeie vragen klopt , maar ze spreekt wel heel veel met ze ( ik had onderste zinnetje ook maar weer weggehaaldquote:Op maandag 28 februari 2011 18:41 schreef yavanna het volgende:
[..]
Van wat ik van haar heb gezien lijkt ze een behoorlijk ok journaliste te zijn die niet bang is om goede (kritische) vragen te stellen en scherp te reageren.![]()
Ben benieuwd naar het hele interview.
Die lagen er toch al een tijdje ivm evt evacuaties of zijn dit nieuwe?quote:Op maandag 28 februari 2011 18:44 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
6:52pm
Asked whether a repositioning of US naval assets in the Mediterranean indicates that a military response is imminent, Secretary Clinton responds in the negative. She says the military assets were in place for humanitarian and evacuation support, including possible rescue missions.
Yup, dat is haar baan.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:45 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ja ze had wel goeie vragen klopt , maar ze spreekt wel heel veel met ze ( ik had onderste zinnetje ook maar weer weggehaald)
quote:Op maandag 28 februari 2011 18:45 schreef yavanna het volgende:
[..]
Die lagen er toch al een tijdje ivm evt evacuaties of zijn dit nieuwe?
of de herpositionering een teken is van een dreigende military (re)actie ...quote:Asked whether a repositioning of US naval assets in the Mediterranean indicates that a military response is imminent
ja okajquote:Op maandag 28 februari 2011 18:49 schreef yavanna het volgende:
[..]
Yup, dat is haar baan.Las dat ze al een jaar of 20 terug begonnen is als o.a. (oorlog)correspondente tijdens de Iran/Irak oorlog en van daaruit is opgeklommen.
Thnx voor de info. De herpositionering en verklaring is een belangrijk gegeven.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:51 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
[..]
of de herpositionering een teken is van een dreigende military (re)actie ...
ik denk dezelfde dus ..( die er indd. al lagen )
graag gedaan !quote:Op maandag 28 februari 2011 18:53 schreef yavanna het volgende:
[..]
Thnx voor de info. De herpositionering en verklaring is een belangrijk gegeven.
ligt het aan mij , of lijkt het erop dat de UK bereid is om "meer "te doen ...quote:5:54pm
David Cameron, the British prime minister, says that his country is not ruling out the use of military force in Libya.
In a statement before parliament, he said:
We do not in any way rule out the use of military assets.
We must not tolerate this regime using military force against its own people. In that context I have asked the ministry of defence and the chief of the defence staff to work with our allies on plans for a military no-fly zone."
Haar kritische vragen en scherpe terug opmerkingen vond ik naast goed ook echt opvallen in vergelijking met de andere interviews die te zien waren waar journalisten niet (kritisch) door vragen.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:53 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ja okajklopt wel dat ze met redelijk lef goeie vragen stelt ( hoorde net het interview indd. met zoon helemaal , hoorde wat je hier had verteld ....)
valt me wel op dat ze zich beetje "wil bewijzen "..lijkt het ... elke tweet foto van bewijs .. of ze weet daarentegen hoe het werkt , en wil graag voor bewijs zorgen .... (waar wij altijd op azen dus ze is wel goed bezig ja !)
UK loopt nu wel vrij voorop, in tegen stelling tot Nederland die nog niet eens de zaken omtrent G's tegoeden op een rijtje lijkt te hebben gezet, laat staan dat ze bevroren zijn.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:58 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
graag gedaan !
[..]
ligt het aan mij , of lijkt het erop dat de UK bereid is om "meer "te doen ...
vandaar dat ik die laatste zin erbij deed ja .. ben gewoon niet meer gewend denk ik aan "goede journalisten "betrap mezelf erop dat ik er wat achter zocht (dat geilen was een geintje, maar dat ik dacht , sohee zij doet wel heel veel "dr best "maar zo hoort het natuurlijk ook , ja foto's / bewijs altijdquote:Op maandag 28 februari 2011 18:58 schreef yavanna het volgende:
[..]
Haar kritische vragen en scherpe terug opmerkingen vond ik naast goed ook echt opvallen in vergelijking met de andere interviews die te zien waren waar journalisten niet (kritisch) door vragen.
Haha, tsa het is net hoe je het bekijkt dan, ik stel de foto's wel op prijs eigenlijk.
dus wel he ..maar ook vergeleken met wat clinton dus zegt ..quote:Op maandag 28 februari 2011 19:00 schreef yavanna het volgende:
[..]
UK loopt nu wel vrij voorop, in tegen stelling tot Nederland die nog niet eens de zaken omtrent G's tegoeden op een rijtje lijkt te hebben gezet, laat staan dat ze bevroren zijn.
Of het losgaat in Turkije is allerminst zeker.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
PKK zegt staakt het vuren eenzijdig op.
in Turkije gaat het ook los, is dat ook het MO?
zei me zo ff niks heb ff heel snel gegoogled , kom ik dit tegen ; http://forum.newzimbabwe.(...)d-army-fly-to-libya/quote:Op maandag 28 februari 2011 19:02 schreef aerdt het volgende:
Diverse media hier meldde afgelopen weekend dat Mugabe (Zimbabwe) een elite eenheid heeft gestuurd naar Libya om Khadaffi te beschermen.
Is dit ook bevestigd door enigszins betrouwbare media of weet iemand hier meer over toevallig?
Sorry als het hier al een keer gemeld was, maar ik heb niet de mogelijkheid elke dag de updates te checken...
gpd.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:00 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
vandaar dat ik die laatste zin erbij deed ja .. ben gewoon niet meer gewend denk ik aan "goede journalisten "betrap mezelf erop dat ik er wat achter zocht (dat geilen was een geintje, maar dat ik dacht , sohee zij doet wel heel veel "dr best "maar zo hoort het natuurlijk ook , ja foto's / bewijs altijd)
de sanctie is er, maar de uitvoering nog niet geheel.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:02 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
dus wel he ..maar ook vergeleken met wat clinton dus zegt ..
( ff offtopic ik hoorde dat mubarak zn tegoeden nu echt "bevroren "zijn )
ik dacht overal .. hoopte eigenlijk dat jij er meer over zou wetenquote:
zoeen bevoorbeeld jahquote:
klopt, maar nederland heeft de uitvoering nog niet op orde, dacht ikquote:Op maandag 28 februari 2011 19:12 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ik dacht overal .. hoopte eigenlijk dat jij er meer over zou weten![]()
[..]
zoeen bevoorbeeld jah![]()
klopt , maar ze zijn er wel (goed) mee bezig (libi)quote:Op maandag 28 februari 2011 19:16 schreef yavanna het volgende:
[..]
klopt, maar nederland heeft de uitvoering nog niet op orde, dacht ik
Ook sancties EU-landen tegen Libi
De EU-landen zijn het in Brussel eens geworden over sancties tegen Libi. Er komt een wapenembargo en de Libische leiders worden niet meer toegelaten in lidstaten van de Europese Unie. Ook worden hun tegoeden bij Europese banken bevroren.
De VN-Veiligheidsraad kondigde in het weekeinde vergelijkbare sancties aan. De Europese maatregelen gaan op een aantal punten verder dan die van de VN.
De EU levert ook geen producten meer aan Libi die ingezet kunnen worden tegen demonstranten, zoals nachtkijkers, munitie en traangas. De Europese Unie voert de maatregelen zo snel mogelijk in.
De Duitse minister Guido Westerwelle van Buitenlandse Zaken heeft bij de VN-Mensenrechtenraad in Genve voorgesteld om alle betalingen aan Libi zestig dagen te bevriezen.
ik had dit artikel gevonden n.a.v. je reactie hier ; http://forum.newzimbabwe.(...)d-army-fly-to-libya/ ( zie eerdere reactie )quote:Op maandag 28 februari 2011 19:31 schreef aerdt het volgende:
Source: The Zimbabwean
Zimbabwean army helping Gaddafi in Libya
Speculation that members of the Zimbabwe National Army are in Libya to help prop up cornered dictator Colonel Muammar Gaddafi, has gained momentum. This follows Zimbabwes Defence Minister Emmerson Mnangagwa (pictured) avoiding giving a straight answer to a question posed in Parliament.
With the eastern part of Libya having fallen to anti-Gaddafi protesters, its being reported that mercenaries from several African countries, including Zimbabwe, are putting up a stand in the west of the country, including the capital Tripoli, on behalf of Gaddafi. They are reportedly gunning down unarmed civilians at random and Arab TV channel Al Jazeera said that Zimbabwe was helping to provide mercenaries, along with Chad and other African countries.
In Parliament on Wednesday MDC-T MP and Chief Whip, Innocent Gonese, asked Mnangagwa to respond to reports that soldiers from Zimbabwe are involved. Instead of giving a straight answer Mnangagwa said that there are mercenaries who are African and are in Libya I have no mandate in my duty as Minister of Defence to investigate activities happening in another African country.
Meanwhile its being reported that Gaddafi is weighing up his options in terms of which country to flee to for sanctuary. Zimbabwe is emerging as a firm favourite, with London-based Libyan political activist Guma el-Gamaty, telling the Australian ABC news channel that "quite reliable sources" believe Gaddafi is readying to flee his country and heading to Zimbabwe.
Gaddafi's own private plane is loaded with gold bullion and lots of hard currency, mainly dollars, and is preparing to flee to Zimbabwe to stay there with his friend Robert Mugabe. We think this could happen very shortly because the (UN) Security Council is threatening to impose a no-fly zone and we think that Gaddafi will try to escape before this no-fly zone is imposed, Guma el-Gamaty said.
Mugabe is no stranger to giving sanctuary to murderous dictators. Former Ethiopian dictator Mengistu Haile Mariam was offered a safe haven in Zimbabwe, despite being sentenced to death by an Ethiopian court for crimes against humanity. He remains happily ensconced in his villa in the suburb of Gunhill, outside Harare, to this day.
Major Protais Mpiranya, a Rwandan army officer accused of ordering the murder of that countrys Prime Minister and the Belgian soldiers who protected her, is also said to be hiding in Zimbabwe. Mpiranya, a Hutu extremist who formerly led the Presidential Guard in Rwanda, is wanted for genocide and crimes against humanity by the UN war crimes tribunal.
Dank je.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:36 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ik had dit artikel gevonden n.a.v. je reactie hier ; http://forum.newzimbabwe.(...)d-army-fly-to-libya/ ( zie eerdere reactie )
Kijk, dan word het een internationale zaak (voor zover het dat nog niet was) en dan kan/mag de internationale gemeenschap ingrijpen.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:36 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ik had dit artikel gevonden n.a.v. je reactie hier ; http://forum.newzimbabwe.(...)d-army-fly-to-libya/ ( zie eerdere reactie )
maakt niet uit! ik dacht al dat je het niet had gezien , vandaar gaf ik nog een x de link ...quote:Op maandag 28 februari 2011 19:37 schreef aerdt het volgende:
[..]
Dank je.
Sorry, had het nog niet gezien. Mijn internet is niet al te snel.
ze is vandaag geweest ja ( en een hele discussie of het een trol was ja of neequote:Op maandag 28 februari 2011 19:41 schreef raistlin6 het volgende:
Is Houda vandaag ook op het forum te vinden?
Kut dat ik dat heb gemist, dan had ik kunnen zeggen dat ze geen troll is, en dat dat een feit is en dat ik niet ga toelichten hoe ik dat weet omdat dat haar anonimiteit in gevaar brengt.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:51 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ze is vandaag geweets ja ( en een hele discussie of het [strike] een trol was ja of nee[/strike]
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:52 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Kut dat ik dat heb gemist, dan had ik kunnen zeggen dat ze geen troll is, en dat dat een feit is en dat ik niet ga toelichten hoe ik dat weet omdat dat haar anonimiteit in gevaar brengt.
Hoe verliep de discussie samenvattend?
Er riepen mensen om een IP check om dat ze te weinig Libisch sprak en omdat ze 2 weken voor de ellende daarnaartoe verhuisd was. En een detail dingetje in een post.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:57 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
uhm de trol discussie bedoel je niet neem ik aan ..
uhm ik kan ff zo snel niet tot een goede samenvatting komen (iemand anders hier ff ?)
ik weet wel dat ze nu dr man "het hemd van zn lijf vraagt "om voor ons achter dingen te komen
[..]
hoeft ook niet !!! haar veiligheid is belangrijker en indd. gelukkig was die discussie al gesloten !!quote:Op maandag 28 februari 2011 19:59 schreef raistlin6 het volgende:
Ok, maar troll-discussie kan afgesloten worden. Ik kan namelijk met zekerheid zeggen dat ze geen troll is. En ik ga dat niet hier bewijzen. Sorry.
ik bedoeld of iemand haar info ff kon samenvattenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Er riepen mensen om een IP check om dat ze te weinig Libisch sprak en omdat ze 2 weken voor de ellende daarnaartoe verhuisd was. En een detail dingetje in een post.
We worden paranoia hier, en ik hoop dat ze terug blijft komen. Maar dat denk ik wel, ze was niet boos.
Zo
Boodschappen gedaan, koffie is warm en het journaal begint.
oh!quote:Op maandag 28 februari 2011 20:02 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ik bedoeld of iemand haar info ff kon samenvatten![]()
yoquote:laterzz!!
Aanval op Misrata is door de oppositie afgeslagen, "aircraft" neergehaald. Internationale gemeenschap komt nu aardig in actie, lijkt het. Serieuze geluiden van militaire steun van Zimbabwe aan het regime. Dat is het wel, geloof ik.quote:
Aircraft was dus een helikopter.quote:Tegenstanders van het Libische regime zeggen dat ze een militaire helikopter hebben neergeschoten nabij de stad Misrata op 150 km ten oosten van Tripoli, nadat het toestel raketten op het plaatselijke radiostation zou hebben afgevuurd.
Oke! Thanks!quote:Op maandag 28 februari 2011 20:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Aanval op Misrata is door de oppositie afgeslagen, "aircraft" neergehaald. Internationale gemeenschap komt nu aardig in actie, lijkt het. Serieuze geluiden van militaire steun van Zimbabwe aan het regime. Dat is het wel, geloof ik.
[..]
Aircraft was dus een helikopter.
De Khadaffi's zien het allemaal als een grote grap lijkt het wel. En waarom in feite ook niet?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:20 schreef Muridae het volgende:
ROFL om de zoon van Khadafi in het ABC interview met Amanpour.
I gotta go do safari...I will hire lawyer.
Filmpjes! Spam je vrienden gek. En je vijanden ook.quote:ChangeInLibya Halwasa Guy
Important: This is a list of ALL graphic videos from #libya thanks to our friends at #anonymous: http://piratenpad.de/uXB3mitz0c #oplibya
Tragisch, het lijkt wel een seniele opa die alle grip op de werkelijkheid is verloren.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:31 schreef yavanna het volgende:
1.14 minuten, interview G vandaag. BBC
Gaan wel tegen G in, die overigens alles blijft ontkennen.
Col Muammar Gaddafi denies there is any fighting on the streets of Tripoli
Libyan leader Col Muammar Gaddafi has told the BBC he is loved by all his people and has denied there have been any protests in Tripoli.
Col Gaddafi said that his people would die to protect him.
He laughed at the suggestion he would leave Libya and said he felt betrayed by leaders who had urged him to quit.
Earlier world governments condemned attacks on Libyan civilians, with US Secretary of State Hillary Clinton saying Col Gaddafi must "go now".
The EU on Monday imposed sanctions including an arms embargo, asset freeze and travel ban on Col Gaddafi and his close entourage.
Col Gaddafi is facing a massive challenge to his 41-year rule, with protesters in control of towns in the east.
'Mercenaries and thugs'
Col Gaddafi was speaking in an interview with the BBC's Jeremy Bowen in Tripoli.
Col Gaddafi accused Western countries of abandoning Libya and said that they had no morals and wanted to colonise the country.
The interview with Col Gaddafi took place in a restaurant on the seafront overlooking the port in Tripoli. He came in with his entourage, he had sunglasses on, and some kind of autumnal brown robe. He was relaxed throughout the interview.
He laughed quite a bit when asked various questions. He seemed very unconcerned about foreign pressure, saying the Libyan people were behind him, the Libyan people loved him.
He departed at the head of his motorcade, which consisted of dozens of vehicles. They left at high speed.
When asked whether he would resign, he said he could not step down as he did not have an official position and insisted that the power was with the people.
Col Gaddafi challenged those, including UK Prime Minister David Cameron, who have accused him of having money abroad to produce evidence.
He said he would "put two fingers in their eye".
Col Gaddafi said true Libyans had not demonstrated but those who had come on to the streets were under the influence of drugs supplied by al-Qaeda.
He said those people had seized weapons and that his supporters were under orders not to shoot back.
quote:20:41 BBC Arabic’s Abderrahim Farsi, who’s in Tripoli, has been told by a source that Libyan tanks and armoured cars attempting to break into Zawiya have been repelled by opposition fighters. The source said the attacking force belongs to the Khamis Brigade of the Libyan army, led by Col Gaddafi’s son Khamis. (Via BBC’s live stream)
Hier staat wel eer op het spel hoor.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:28 schreef aerdt het volgende:
[..]
De Khadaffi's zien het allemaal als een grote grap lijkt het wel. En waarom in feite ook niet?
Ze hebben geld genoeg om wat soldaatjes over te laten vliegen om het opstandige gepeupel een 'lesje' te leren. En mocht het echt te heet onder hun voeten worden dan vliegen ze gewoon naar een bevriend land om daar de rest van hun leven lekker te gaan rentenieren.
Dat zat erin. Gelukkig goed afgelopen.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Oppositie heeft trouwens per ongeluk de Britse Hercules' beschoten die kwamen evacueren. Kogel kwam in de cockpit terecht, geen gewonden. Ze hebben hun excuses aangeboden, dachten dat het Ghaddafi was. (bron: BBC)
Ik dacht al hoe ze dat wilden regelen.
Sorry, ik heb geen verstand van facebook.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:43 schreef houda het volgende:
Bedankt allemaal voor de up to date informatie. Fijn om ook gewoon dingen in het ned/engels te lezen. We hebben natuurlijk wel Al Jazeera Internationaal maar ze kijken hier veel de arabische variant natuurlijk.. En het is niet te doen om ALLES te vertalen...
Een vriendin van mij uit Tripoli vraagt hoe je op facebook kan komen als het geblokkeerd is. Iemand een idee misschien? Een link om iets te downloaden ofzo?
Geen idee. Maar gerommel binnen het leger kan wel verklaren waarom de aanvallen op Zawiya en Masrati niet gelukt zijn.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:47 schreef aerdt het volgende:
Heeft iemand wel eens van de volgende site gehoord en zoja, hoe betrouwbaar is deze informatie?
http://www.livelibya.com/
Jammer, toch bedankt!quote:Op maandag 28 februari 2011 20:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Sorry, ik heb geen verstand van facebook.
Ze kunnen inbellen via XS4ALL in Amsterdam, dan kunnen ze wel bij Facebook, maar dan wel tegen internationale gesprekskosten:quote:Op maandag 28 februari 2011 20:43 schreef houda het volgende:
Bedankt allemaal voor de up to date informatie. Fijn om ook gewoon dingen in het ned/engels te lezen. We hebben natuurlijk wel Al Jazeera Internationaal maar ze kijken hier veel de arabische variant natuurlijk.. En het is niet te doen om ALLES te vertalen...
Een vriendin van mij uit Tripoli vraagt hoe je op facebook kan komen als het geblokkeerd is. Iemand een idee misschien? Een link om iets te downloaden ofzo?
Brandpunt wordt zeker niet live gestreamd zoals nieuwsuur?quote:Op maandag 28 februari 2011 21:01 schreef IntensiveGary het volgende:
voor de liefhebbers begint er nu een extralange uitzending van nieuwsuur. op 2
oh het is op nieuwsuur, ik dacht brandpunt, thanks! http://nieuwsuur.nl/livequote:
AlArabiya_Eng Al Arabiya Englishquote:Op maandag 28 februari 2011 21:06 schreef Dance99Vv het volgende:
hello ben ik weer , is iemand op de hoogte of er al een no-fly-zone van kracht is? en waar die amerikaanse oorlogschepen op het moment liggen. Dit met betrekking tot beghazi en de driegende taal van familie Gadaffi.
Marokko met 50% het meest.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:14 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Schokkend om die cijfers te zien, hoeveel analfabeten sommige landen in het Midden-Oosten hebben.
dankquote:Op maandag 28 februari 2011 21:08 schreef shomila het volgende:
[..]
AlArabiya_Eng Al Arabiya English
US Aircraft carrier USS Enterprise reportedly moving closer to Libya: Photo at: http://goo.gl/t6uHt #Gaddafi #Libya #Feb17
2 minutes ago
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:21 schreef Bartholomaeus het volgende:
Ik zit echt te wachten bij de NOS tot dat ze zeggen:
"Ook in Nederland volgen mensen het nieuws uit het Midden-Oosten. We schakelen nu over naar een user van het FOK!Forum."![]()
Ze hebben nu pas een MO-special. Wij hadden dat al toen Egypte 2 of 3 dagen begonnen was.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:21 schreef Bartholomaeus het volgende:
"Ook in Nederland volgen mensen het nieuws uit het Midden-Oosten. We schakelen nu over naar een user van het FOK!Forum."![]()
dan heb je zoiets van ,ga dan kijken daar wordt je voor betaaldquote:Op maandag 28 februari 2011 21:34 schreef Bartholomaeus het volgende:
gpdMiddleEast
Benghazi is nu hoofdstad van Vrij Libie. Het is nu avond, uur of 22.30. Donker. Hoorde net wat geschiet buiten. Geen idee wat het is.
Hij is weer bezig jongens.![]()
Dat lees je indd op meer plekken, de mensen willen het zelf doen.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:38 schreef shomila het volgende:
gpdMiddleEast GPD Middle East
VN, Europa en VS spreken nu over mogelijk ingrijpen in Libie...hier in Benghazi zijn ze daar heel erg op tegen.
1 minute ago
Het is Cowboy Billy-Boem met z'n 3 Klappertjeskameradenquote:Op maandag 28 februari 2011 21:34 schreef Bartholomaeus het volgende:
gpdMiddleEast
Benghazi is nu hoofdstad van Vrij Libie. Het is nu avond, uur of 22.30. Donker. Hoorde net wat geschiet buiten. Geen idee wat het is.
Nee joh, het zijn wat kinderen die met een bal tegen de muur aan het schoppen zijn!quote:Op maandag 28 februari 2011 21:39 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Het is Cowboy Billy-Boem met z'n 3 Klappertjeskameraden
haar reactie op de vraag of ze wou reageren over wat hij vandaag allemaal in het interview had gezegd ( "the people just love me" )quote:Op maandag 28 februari 2011 21:32 schreef aerdt het volgende:
White House press briefing over Lybie begint
LOLquote:Op maandag 28 februari 2011 21:21 schreef Bartholomaeus het volgende:
Over welk gedeelte van Libya gaat dit? Want ik heb gewoon internet hier in Benghazi. En ik weet dat ze in Tripoli ook internet hebben. Telefoon werkt inderdaad erg slecht, vooral naar andere steden en een ander netwerk dan dat je zelf hebt.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:41 schreef Dance99Vv het volgende:
Verbindingen zijn trouwens dramatisch. Satphone lijkt permanent gestoord te worden. Mobiele telefoon vaak onbereikbaar. En geen internet.
about 10 hours ago via Twitter for iPhone
Dank!quote:Op maandag 28 februari 2011 21:45 schreef 22 het volgende:
Iedereen die de moeite neemt om updates en nieuws te posten super bedankt.
Ik heb Egypte op de voet gevolgd en dit in iets mindere mate wegens tijdgebrek, maar
met het lezen van dit forum ben ik beter op de hoogte dan met nu.nl.
oh trek je daar maar niks van aan ( doen wij ook nietquote:Op maandag 28 februari 2011 21:45 schreef houda het volgende:
[..]
Over welk gedeelte van Libya gaat dit? Want ik heb gewoon internet hier in Benghazi. En ik weet dat ze in Tripoli ook internet hebben. Telefoon werkt inderdaad erg slecht, vooral naar andere steden en een ander netwerk dan dat je zelf hebt.
Toppie!quote:Op maandag 28 februari 2011 21:47 schreef 22 het volgende:
Zeker. Ik leer heel wat bij haha.
Ik heb me nooit zo verdiept in het midden oosten.
Laat hem Fok! ff checken voor het laatste nieuws.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:34 schreef Dance99Vv het volgende:
gpdMiddleEast Goed nieuws, er is internet hier in een hotel in Benghazi, Oost Libie..
de held
Er heeft iemand gewoon een pallet met bubbelplastic laten vallen.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:40 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Nee joh, het zijn wat kinderen die met een bal tegen de muur aan het schoppen zijn!
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:51 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Er heeft iemand gewoon een pallet met bubbelplastic laten vallen.
Er zijn aanwijzingen dat Zimbabwe het regime meer steunt dan alleen met wat huurlingen. Als dat waar is, is het een internationaal incident. Dan word het moeilijker voor de wereld om er zich niet mee te bemoeien.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:41 schreef houda het volgende:
Dat de mensen het zelf willen doen is ook wat ik hoor van mijn man. Dat heerst een beetje in de straten. Ze zijn bang dat andere mensen dan weer blijven in het land en dat het een heel lang verhaal gaat worden...
ik snap die reactie indd. wel .. ik hoop maar dat het lukt zonder buitenlands hulp, en mocht er echt hulp nodig zijn , zorg er dan indd. alleen voor dat G aftreed , voor gerecht komt ( hoorde wel net van dat bericht van washington dat dat gaat gebeuren ?( mensen hier , corrigeer me als ik het niet goed heb verstaan plz)quote:Op maandag 28 februari 2011 21:41 schreef houda het volgende:
Dat de mensen het zelf willen doen is ook wat ik hoor van mijn man. Dat heerst een beetje in de straten. Ze zijn bang dat andere mensen dan weer blijven in het land en dat het een heel lang verhaal gaat worden...
en dat is indd. wel een "probleem " ja ...quote:Op maandag 28 februari 2011 21:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Er zijn aanwijzingen dat Zimbabwe het regime meer steunt dan alleen met wat huurlingen. Als dat waar is, is het een internationaal incident. Dan word het moeilijker voor de wereld om er zich niet mee te bemoeien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |