ik fix later ff de linkjes van de vorige delen ..quote:Op maandag 28 februari 2011 16:29 schreef bokaal het volgende:
[..]
[..]
Daarom is het wel fijn die in de FP ook geupdate te hebben.
Ten dele eens. Heb je iets meegekregen van de aardbeving in NZ? Die is helaas een beetje ondergesneeuwd door de berichtgeving uit Libië, dus vwb de natuurrampen ben ik het niet met je eens.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:28 schreef aerdt het volgende:
Het ergste is dat zodra er nu een zware natuurramp of aanslag in de VS -of europa- gebeurd, de hele situatie in Libya gelijk vergeten is. De gehele internationale pers zal zich daarop concentreren en Khadaffi heeft carte blanche om alle middelen in te zetten om deze opstand de kop in te drukken.
Zal het Westen nog steeds zo'n toon aanslaan als hij weer controle heeft over de olie toevoer?
Het westen was, is en zal altijd hypocriet blijven.
Misschien kun je deze even in de OP gooien bij Youtubefilmpjes?quote:Op maandag 28 februari 2011 16:32 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ik fix later ff de linkjes van de vorige delen ..
dat wat jij bedoeld is dus voor de mensen die de FP doen ?
mocht iemand zich vervelen en de vorige topics alvast willen linken graag ; als je PMT gooi ik het dalijk in de OP
ik moet echt mn honden gaan uitlaten ,.....
okej!!quote:Op maandag 28 februari 2011 16:34 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Misschien kun je deze even in de OP gooien bij Youtubefilmpjes?
Dan kunnen er nog meer mensen van genieten! En daarvoor heb ik 'm juist gemaakt.![]()
Cool, dank jequote:Op maandag 28 februari 2011 16:24 schreef houda het volgende:
Mijn man zegt dat ze met een paar 100 mensen van Benghazi helemaal tot musrata zijn gereden om te helpen. Ze zijn onderweg NIEMAND tegen gekomen dus de wegblokkades die Khadaffi zegt te hebben zijn gelogen!! En ja dit is echt waar, door jullie ben ik helemaal aan mijn man door gaan vragen: Hoe weet je dat, van wie weet je dat, en hoe weet je dat dat waar is??
Niet helemaal mee-eens: de staats tv in de andere landen laten inderdaad niks van de beelden zien uit Libië en bannen dat onderwerp. En niet voor niets had de president (of koning) van Saudie-Arabie zijn burgers miljarden belooft: om het maar niet tot een volksopstand te laten komen. Maar niet alleen in Afrika en het Midden-Oosten. Ook in Rusland en China vertonen ze de beelden niet. Omdat ze simpelweg bang zijn dat het volk in hun eigen land ook zal worden opgestookt. Je zegt wel dat de meesten AJE volgen maar dit is niet zo. In veel landen, vooral Afrika en het MO, kun je die niet op de tv zien (alleen de rijkeren die wel zo'n goede antenne etc. hebben) en vergeet niet: heel veel mensen hebben nog geen internet. Dus die kunnen ook niet CNN en AJE checken.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:44 schreef aerdt het volgende:
Het grappige is dat in bepaalde Afrikaanse landen de staats tv niet langer beelden laat zien van Libie. Blijkbaar zijn er een hoop leiders nerveus
Niet dat het helpt overigens, want de meeste mensen volgen AJE...
quote:Op maandag 28 februari 2011 16:53 schreef houda het volgende:
Wat ik begrijp is dat het wel allemaal georganiseerd word. Het zijn dus niet allemaal losse acties. Er is dagelijks overleg in het rechtshuis. (courthouse). En mijn man is daar soms ook wel eens bij. Vandaar dat hij wordt gebeld als er nieuws is waar hij iets mee te maken heeft.
Ik sta echt versteld hoe proffesioneel het gaat allemaal. Ik ben ook erg trots op Benghazi en alle andere strijders!
Ja china schijnt ook te broeden, hoop dat daar ook een topic van komt of al is. Al doet men alles eraan om het de kop in te drukkenquote:Op maandag 28 februari 2011 16:48 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Niet helemaal mee-eens: de staats tv in de andere landen laten inderdaad niks van de beelden zien uit Libië en bannen dat onderwerp. En niet voor niets had de president (of koning) van Saudie-Arabie zijn burgers miljarden belooft: om het maar niet tot een volksopstand te laten komen. Maar niet alleen in Afrika en het Midden-Oosten. Ook in Rusland en China vertonen ze de beelden niet. Omdat ze simpelweg bang zijn dat het volk in hun eigen land ook zal worden opgestookt. Je zegt wel dat de meesten AJE volgen maar dit is niet zo. In veel landen, vooral Afrika en het MO, kun je die niet op de tv zien (alleen de rijkeren die wel zo'n goede antenne etc. hebben) en vergeet niet: heel veel mensen hebben nog geen internet. Dus die kunnen ook niet CNN en AJE checken.
Je hebt gelijk, maar ik heb het meer over de landen in 'donker' afrika waar ik nu zit. Deze hebben niets te vrezen van de mensen op het platteland, aangezien die geen informatie hebben wat er in de rest van de wereld gebeurd -en dat willen ze ook graag zo houden-. De oppositie bestaat juist uit studenten en hoger opgeleiden en die hebben wel degelijk toegang tot AJE en BBC World.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:48 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Niet helemaal mee-eens: de staats tv in de andere landen laten inderdaad niks van de beelden zien uit Libië en bannen dat onderwerp. En niet voor niets had de president (of koning) van Saudie-Arabie zijn burgers miljarden belooft: om het maar niet tot een volksopstand te laten komen. Maar niet alleen in Afrika en het Midden-Oosten. Ook in Rusland en China vertonen ze de beelden niet. Omdat ze simpelweg bang zijn dat het volk in hun eigen land ook zal worden opgestookt. Je zegt wel dat de meesten AJE volgen maar dit is niet zo. In veel landen, vooral Afrika en het MO, kun je die niet op de tv zien (alleen de rijkeren die wel zo'n goede antenne etc. hebben) en vergeet niet: heel veel mensen hebben nog geen internet. Dus die kunnen ook niet CNN en AJE checken.
In Kinshasa waren er een paar dagen geleden toch al opstanden tegen het gezag?quote:Op maandag 28 februari 2011 16:44 schreef aerdt het volgende:
Het grappige is dat in bepaalde Afrikaanse landen de staats tv niet langer beelden laat zien van Libie. Blijkbaar zijn er een hoop leiders nerveus
Niet dat het helpt overigens, want de meeste mensen volgen AJE...
Kom niet weer aan met die grondwet zeg. Het was geen bindend referndum en er was al veel discussie of het onderwerp niet te ingewikkel was. Bovendien is NL een land dat altijd internationaal heeft gedacht, wij kunnen domweg niet eens alleen opererern. Daarmee wil ik niet zeggen dat de steeds verdergaande cohesie van de EU per definitie goed is, maar er kleven in potentie. meer voor- dan nadelen aan.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:12 schreef opinionr het volgende:
[..]
Nederland loopt voorop met het slechte voorbeeld. Hoe kunnen wij anderen Democratie opdringen als we zelf niet weten hoe het werkt. Kijk naar ons huidige kabinet. Dit vertaald totaal niet de mening van het volk. Denk aan de europese grondwet, waar wij met zijn allen tegen waren. Bedankt voor jullie mening volk, maar we doen toch wel waar we zelf zin in hebben.
Westerse democratie heeft gefaald en moet worden herzien. Geef die Lybiërs steun om van Kadaffi af te komen, maar verder handen af.
Helaas ben ik het niet met je eens,de nadelen en achterlijke regels zorgen voor onrust en oneerlijke verdeling.Maar dat is een andere discussie en topicquote:Op maandag 28 februari 2011 17:03 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Kom niet weer aan met die grondwet zeg. Het was geen bindend referndum en er was al veel discussie of het onderwerp niet te ingewikkel was. Bovendien is NL een land dat altijd internationaal heeft gedacht, wij kunnen domweg niet eens alleen opererern. Daarmee wil ik niet zeggen dat de steeds verdergaande cohesie van de EU per definitie goed is, maar er kleven in potentie. meer voor- dan nadelen aan.
Ik zeg ook niet dat het allemaal goed gaat, maar in potentie is het beter dan achterlijke provinciaalsheid.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:08 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Helaas ben ik het niet met je eens,de nadelen en achterlijke regels zorgen voor onrust en oneerlijke verdeling.Maar dat is een andere discussie en topic
quote:Op maandag 28 februari 2011 17:10 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het allemaal goed gaat, maar in potentie is het beter dan achterlijke provinciaalsheid.
quote:Op maandag 28 februari 2011 17:19 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
[..]
Je was ook tegen de invoering van de Euro vast.
Dat denk ik eigenlijk ook.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:18 schreef tass het volgende:
Ik zat me wat af te vragen hè; Van ben Ali in Tunesie weet ik het niet, maar Moebie met zijn speeches is hetzelfde als wat Kaffi vertelde.
Is het niet zo dat de kliek rondom Kaffi hem nu ook maar verteld dat er niks aan de hand is omdat ze bang zijn voor hun eigen hachie, of weet iig Kaffi wel degelijk wat er gebeurt?
Vraag het me gewoon af....
Als jij als weet ik veel wat voor mannetje gaat vertellen aan je baas dat er weer een stad in handen is van de oppositie, is de kans groot dat ie je zo voor je kop schiet.
Of zitten Kaffi en Ko daar ook voor de tv en op internet alles te volgen bijvoorbeeld?
Wat is jullie mening/gevoel daarover???
niet zinloos maar die discussie wil ik hier niet voerenquote:Op maandag 28 februari 2011 17:22 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Dan zijn we uitgepraat, zinloze discussie.
quote:Op maandag 28 februari 2011 17:22 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Dan zijn we uitgepraat, zinloze discussie.
Hou het gewoon leuk!quote:Op maandag 28 februari 2011 17:24 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
niet zinloos maar die discussie wil ik hier niet voeren
Die regimes doen idd allemaal hetzelfde.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:18 schreef tass het volgende:
Ik zat me wat af te vragen hè; Van ben Ali in Tunesie weet ik het niet, maar Moebie met zijn speeches is hetzelfde als wat Kaffi vertelde.
Is het niet zo dat de kliek rondom Kaffi hem nu ook maar verteld dat er niks aan de hand is omdat ze bang zijn voor hun eigen hachie, of weet iig Kaffi wel degelijk wat er gebeurt?
Vraag het me gewoon af....
Als jij als weet ik veel wat voor mannetje gaat vertellen aan je baas dat er weer een stad in handen is van de oppositie, is de kans groot dat ie je zo voor je kop schiet.
Of zitten Kaffi en Ko daar ook voor de tv en op internet alles te volgen bijvoorbeeld?
Wat is jullie mening/gevoel daarover???
Er is een hele kliek met belangen. Die oude dictators hebben misschien net zo veel macht als Obama: niets.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:21 schreef shomila het volgende:
[..]
Dat denk ik eigenlijk ook.
Wat me ook opviel tijdens zijn speech dat hij steeds briefjes kreeg aangereikt.
Ik denk dus ook dat mensen om hem heen veel invloed op hem hebben.
quote:Libyan leader Moammar Kadafi sees no reason to submit a passport photo along with his U.S. visa application. After all, one of Kadafi's aides explained to an American diplomat, the colonel's picture is all over Tripoli.
Volgens mij heeft die zoon alle touwtjes in handen.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Er is een hele kliek met belangen. Die oude dictators hebben misschien net zo veel macht als Obama: niets.
U.S. repositioning forces around Libya: Pentagonquote:Op maandag 28 februari 2011 17:31 schreef shomila het volgende:
SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
Reuters: US Marines & Air-force redeploys around #Libya to carry out any possible missions.
1 minute ago
Amerika zal vooral zijn eigen belangen willen verdedigen, ben ik bang.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:31 schreef shomila het volgende:
Reuters: US Marines & Air-force redeploys around #Libya to carry out any possible missions.
1 minute ago
quote:Op maandag 28 februari 2011 15:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik hoop dat Clinton zichzelf serieus neemt. " Young people know everything of what is going on everywere. And they no longer accept the status quo."
(Reuters) - Security forces fired in the air to disperse 400 people protesting against Libyan leader Muammar Gaddafi in a district of the capital Tripoli on Monday.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:31 schreef shomila het volgende:
1 minute ago
Die was er donderdag al: Tromp al bij Libië aangekomenquote:Op maandag 28 februari 2011 17:38 schreef IntensiveGary het volgende:
Vorige week stoomde de Hr Ms Tromp richting Libische kust. Zou vrijdag aankomen, maar heb er helemaal niets meer over gehoord. Is die inmiddels aangekomen? En zo ja, met welk doel, daar de meeste NL'ers inmiddels wel weg zijn...
ja hartstikke bedankt!!!!!quote:Op maandag 28 februari 2011 16:55 schreef MangoTree het volgende:
[..]
![]()
Iets anders:
Ik heb overigens een PM gestuurd met de 'laatste topics' voor in de OP, dus niet dat iemand anders dat ook nog een keer extra gaat doen
Dank jequote:Op maandag 28 februari 2011 17:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Die was er donderdag al: Tromp al bij Libië aangekomen
dit nieuws kwam ik niet tegen op de site van reuters zelfquote:Op maandag 28 februari 2011 17:31 schreef shomila het volgende:
1 minute ago
Turkije is geen MO.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
PKK zegt staakt het vuren eenzijdig op.
in Turkije gaat het ook los, is dat ook het MO?
Dat is dan een gebrek aan je algemene ontwikkeling.quote:
Dat je er ook serieus op in gaat, GE WEL DIG.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is dan een gebrek aan je algemene ontwikkeling.![]()
Maar dan maakt iemand anders maar een topic over Koerdistan.
De regeringsmensen zijn ook al overgelopenquote:Op maandag 28 februari 2011 17:53 schreef yavanna het volgende:
Met video.
Christiane Amanpour in Tripoli: Gadhafi Doles Out Cash to the People
Tensions High in Libya's Capital, Citizens Complain About Waits at Banks and Bakeries
I've just returned from the center of Tripoli, Libya, after a drive around town. Like all journalists here, my team and I were driven and accompanied by government employees, but they did take us precisely where I asked to go.
Ik schaam me nergens voorquote:Op maandag 28 februari 2011 17:54 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Dat je er ook serieus op in gaat, GE WEL DIG.
gevondenquote:Op maandag 28 februari 2011 17:50 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
dit nieuws kwam ik niet tegen op de site van reuters zelf
turkije is MO, Azie, Europaquote:
koerdistanquote:
klinkt licht suicidaalquote:Op maandag 28 februari 2011 18:02 schreef Bartholomaeus het volgende:
Net bij de NOS: ze gaan met een grote mars naar Khaddafi om hem aan te vallen en af te zetten.
Regiokrant Het belang van Bedum.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:06 schreef aerdt het volgende:
[..]
En die informatie hebben ze...waar vandaan?!
iemand al andere berichten hierover gezien , behalve dus van deze 2 "bronnen "quote:Op maandag 28 februari 2011 16:22 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
feb17libya << Here is the confirmed report #Gaddafi #bombs military base in #Jdabiya-- @cnnbrk no one injured or killed!!! #GodisGreat #Libya #feb17
daar komt dus die info vandaan
@mistermummy yes he is ... see my update.. for the official report, I removed it until CNN confirmed it but now it is confirmed
jah en CNN confirmed het doordat hun het roepen , zegt cnn het ook en nu is het confirmed![]()
(krijg alleen niet dat "officiële report "gevonden op hun site en link staat er niet in ..)
gaat die daarover ?quote:"city of ajdabiya was bombed today by gaddafi forces and targeted ammo storage" col hussien
12 minutes ago via web
Die kolonel is de bevestiging.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:11 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
http://edition.cnn.com/20(...)ts/index.html?hpt=T1
http://feb17.info/media/l(...)-held-by-protesters/
de 2 "officiele berichten(/ "reports ") die élkaar als bron hebben gebruikt
[..]
iemand al andere berichten hierover gezien , behalve dus van deze 2 "bronnen "
[..]
gaat die daarover ?
okaj , thnx!quote:Op maandag 28 februari 2011 18:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Die kolonel is de bevestiging.Daarvoor leken CNN en Twitter elkaar na te praten, idd.
shop zequote:
Ik vind dat zo idioot, die imams die maar oproepen om te gaan moorden.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:19 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
shop ze![]()
http://www.livestream.com/libya17feb
een 1 of andere preek van een imam ( denk ik ) die weer behoorlijk vaak die die etc. roept ...
wafaaa: vertaald in de chat .. ze gaan zo bidden
ik had net ook even zoiets vanquote:Op maandag 28 februari 2011 18:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind dat zo idioot, die imams die maar oproepen om te gaan moorden.
máá'r hij roept ookquote:wafaaa: TREATEMNET OUT OF LYBIA
wafaaa: DIE DIE
wafaaa: DIE
wafaaa: I HOPE HE DIES TODAY
wafaaa: NOW
wafaaa: NOW
wafaaa: WE WANT HIM TO DIE NOW
waarschijnlijk even beetje opzwepen zodat ze nog ff vol kunnen houdenquote:wafaaa: WE PRAY
wafaaa: WHERE ARE THE PEOPLE WHO ARE SLEEPING
wafaaa: WAKE UP
wafaaa: I AM CALLIN U
wafaaa: I AM CALLIN U
wafaaa: LETS PRAY
wafaaa: MEANS COME
En ze werken zichzelf ook een tikkie tegen, er wordt altijd gezegd dat de Islam vredelievend is.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:27 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ik had net ook even zoiets van![]()
[..]
máá'r hij roept ook
[..]
waarschijnlijk even beetje opzwepen zodat ze nog ff vol kunnen houden
(en b.t.w. als ik ooit zou meemaken dat er zulke actie's tegen het volk worden gehouden , en er kei veel mensen worden uitgemoord , denk ik ook dat ik ga roepen over degene die dat op zn geweten heeft dat ie snel mag sterven , ik kan ze dus niet geheel ongelijk gegeven , máár echt vredelievend is het niet nee)
christendom is naar mijn mening ook niet heilig hoor.. alleen brengen het zeg maar wat anders ( hypocrieter ?) -beetje kort door de bocht verwoord , maar goed hou het ff kort is niet echt ontopic vandaar -quote:Op maandag 28 februari 2011 18:30 schreef mootie het volgende:
[..]
En ze werken zichzelf ook een tikkie tegen, er wordt altijd gezegd dat de Islam vredelievend is.
Ik vraag me af hoe dat hier zou zijn. Een revolutie, en de pastor en de dominee staan keihard te gillen: Maak ze af, maak ze af!
Volgens mij zou driekwart van de kerkgangers met hun mond open zitten van verbazing.
Van wat ik van haar heb gezien lijkt ze een behoorlijk ok journaliste te zijn die niet bang is om goede (kritische) vragen te stellen en scherp te reageren.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:31 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[ afbeelding ]
camanpour I just spoke to Col Gadhafi who refused to acknowledge that any demonstrations took place in the streets of Tripoli http://abcn.ws/eO5sP5
zij zit indd. echt continue bij 1 van de gadaffi's
pas nog die zoon , hem vorige x ookal , nu weer zegt ze ....
geilt ze op hun ofzo![]()
ja ze had wel goeie vragen klopt , maar ze spreekt wel heel veel met ze ( ik had onderste zinnetje ook maar weer weggehaaldquote:Op maandag 28 februari 2011 18:41 schreef yavanna het volgende:
[..]
Van wat ik van haar heb gezien lijkt ze een behoorlijk ok journaliste te zijn die niet bang is om goede (kritische) vragen te stellen en scherp te reageren.![]()
Ben benieuwd naar het hele interview.
Die lagen er toch al een tijdje ivm evt evacuaties of zijn dit nieuwe?quote:Op maandag 28 februari 2011 18:44 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
6:52pm
Asked whether a repositioning of US naval assets in the Mediterranean indicates that a military response is imminent, Secretary Clinton responds in the negative. She says the military assets were in place for humanitarian and evacuation support, including possible rescue missions.
Yup, dat is haar baan.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:45 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ja ze had wel goeie vragen klopt , maar ze spreekt wel heel veel met ze ( ik had onderste zinnetje ook maar weer weggehaald)
quote:Op maandag 28 februari 2011 18:45 schreef yavanna het volgende:
[..]
Die lagen er toch al een tijdje ivm evt evacuaties of zijn dit nieuwe?
of de herpositionering een teken is van een dreigende military (re)actie ...quote:Asked whether a repositioning of US naval assets in the Mediterranean indicates that a military response is imminent
ja okajquote:Op maandag 28 februari 2011 18:49 schreef yavanna het volgende:
[..]
Yup, dat is haar baan.Las dat ze al een jaar of 20 terug begonnen is als o.a. (oorlog)correspondente tijdens de Iran/Irak oorlog en van daaruit is opgeklommen.
Thnx voor de info. De herpositionering en verklaring is een belangrijk gegeven.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:51 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
[..]
of de herpositionering een teken is van een dreigende military (re)actie ...
ik denk dezelfde dus ..( die er indd. al lagen )
graag gedaan !quote:Op maandag 28 februari 2011 18:53 schreef yavanna het volgende:
[..]
Thnx voor de info. De herpositionering en verklaring is een belangrijk gegeven.
ligt het aan mij , of lijkt het erop dat de UK bereid is om "meer "te doen ...quote:5:54pm
David Cameron, the British prime minister, says that his country is not ruling out the use of military force in Libya.
In a statement before parliament, he said:
We do not in any way rule out the use of military assets.
We must not tolerate this regime using military force against its own people. In that context I have asked the ministry of defence and the chief of the defence staff to work with our allies on plans for a military no-fly zone."
Haar kritische vragen en scherpe terug opmerkingen vond ik naast goed ook echt opvallen in vergelijking met de andere interviews die te zien waren waar journalisten niet (kritisch) door vragen.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:53 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ja okajklopt wel dat ze met redelijk lef goeie vragen stelt ( hoorde net het interview indd. met zoon helemaal , hoorde wat je hier had verteld ....)
valt me wel op dat ze zich beetje "wil bewijzen "..lijkt het ... elke tweet foto van bewijs .. of ze weet daarentegen hoe het werkt , en wil graag voor bewijs zorgen .... (waar wij altijd op azen dus ze is wel goed bezig ja !)
UK loopt nu wel vrij voorop, in tegen stelling tot Nederland die nog niet eens de zaken omtrent G's tegoeden op een rijtje lijkt te hebben gezet, laat staan dat ze bevroren zijn.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:58 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
graag gedaan !
[..]
ligt het aan mij , of lijkt het erop dat de UK bereid is om "meer "te doen ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |