GMTAquote:Op maandag 28 februari 2011 15:49 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
das precies de zin die ik ook wou quote !!!![]()
ik moet ook zeggen het klonk positief , maar wil eerst meer zien voor ik ga geloven ...
Nieuws is zelden tot nooit objectief en daar is denk ik ook niets mis mee. Als de toon van de telegraaf iemand niet aanstaat, dan kunnen ze de volkskrant kopen en vice versa.quote:
Great Minds Think Alike, jullie geniale breinen dachten beide hetzelfdequote:Op maandag 28 februari 2011 15:51 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
uhh huh wasda ? GMTA ?
Great minds think alike.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:51 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
uhh huh wasda ? GMTA ?
quote:Op maandag 28 februari 2011 15:55 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Great Minds Think Alike, jullie geniale breinen dachten beide hetzelfde![]()
ooh ja !quote:Op maandag 28 februari 2011 15:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Great minds think alike.![]()
Dank, daar doet iedereen hier ook zijn best voorquote:Op maandag 28 februari 2011 15:54 schreef aerdt het volgende:
[..]
Nieuws is zelden tot nooit objectief en daar is denk ik ook niets mis mee. Als de toon van de telegraaf iemand niet aanstaat, dan kunnen ze de volkskrant kopen en vice versa.
Maar mensen moeten er wel voor waken niet met onwaarheden te komen of 'geruchten' als waarheid te beschouwen.
Discussies vind ik altijd grappig om te volgen en doe ik graag aan mee. In feite vechten de mensen in het Midden-Oosten nu voor het recht om hetzelfde te kunnen doen! Echter, zodra er naar een artikel word verwezen dat beweerd dat gifgas is gebruikt -zonder dat daar maar enig bewijs voor is-, dan moet je toch voorzichtig zijn.
In dit tijdperk van blogs, facebook en tweets kan iedereen dingen verkondigen en aangezien er weinig journalisten zijn in Libie is het op dit moment ook de enige manier om informatie te verkrijgen. Het is echter ook een vorm van media die makkelijk te misbruiken is en ik hoop dat iedereen dat ook beseft
Maar ik wil ook even kwijt dat jullie berichtgeving 10x zo goed is en was als dat van de andere media in nederland, met name tijdens de revolutie in Egypte!
Groeten terug van Afrika!
GMTAquote:Op maandag 28 februari 2011 15:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Great minds think alike.![]()
Ik had al een screenshot gemaakt dat je gisteren(vannacht gelijk hadquote:Op maandag 28 februari 2011 15:03 schreef Nibb-it het volgende:
Dit filmpje wordt wel vaak gepost zeg, trouwens een vertaling in de beschrijving van het filmpje. Klopt niet veel van.
Begint steeds meer op een Civil War te lijken. Volgens mij heb je nu twee legers. Deserteurs die namens de burgers andere militairen aanvallen.. Of het was een basis die in handen van de oppositie is gevallen.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:01 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
GMTA(alweer
)
Oke nu ff serieus,
Breaking CNN: Libyan military jet bombs base in eastern Libya that stores weapons and ammunition, witnesses say.
Witness say?quote:Op maandag 28 februari 2011 16:01 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
GMTA(alweer
)
Oke nu ff serieus,
Breaking CNN: Libyan military jet bombs base in eastern Libya that stores weapons and ammunition, witnesses say.
die was ik ook al tegengekomen als retweet ik heb hem niet geplaats om die reden was oorspronkelijk van Bencnnquote:Op maandag 28 februari 2011 16:01 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
GMTA(alweer
)
Oke nu ff serieus,
quote:Op maandag 28 februari 2011 16:04 schreef pippicaro het volgende:
[..]
Ik had al een screenshot gemaakt dat je gisteren(vannacht gelijk had)
Hier is wel te lezen wat het is dacht ik zo...
[ afbeelding ]
Ik denk dat het oosten aardig in handen is van de oppositie. Anders hadden we de afgelopen dagen meer gehoord over geweld daar, terwijl het juist rustig lijkt.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:04 schreef opinionr het volgende:
[..]
Begint steeds meer op een Civil War te lijken. Volgens mij heb je nu twee legers. Deserteurs die namens de burgers andere militairen aanvallen.. Of het was een basis die in handen van de oppositie is gevallen.
quote:...
We cannot know the trajectories of the uprisings that have swept North Africa and the Middle East. But one thing is for sure. Whatever pompous claims to the contrary come out of Washington and Brussels, these are not revolts for American or European values. On the contrary they are a direct challenge to those values. They are revolts against a global power structure that is formed by an international alliance of elites with one of its key principles being the idea, the racist idea, that Arabs are not yet ready for democracy. This, of course, is an echo of one of the common justifications for apartheid. But the plain fact of the matter is that anyone who says that anyone else isnt yet ready for democracy is no democrat.
...
handige link om te zien waar die zitten ;quote:Op maandag 28 februari 2011 16:08 schreef MangoTree het volgende:
Volgnes mij nog niet gepost, uit de Volkskrant;
'Kadhafi is controle over olievelden kwijt'
Ik kan me hier in vinden.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:07 schreef Jud1th het volgende:
Ik kwam net dit opiniestuk tegen, sluit heel mooi aan bij die persoon die hier net riep dat islam en democratie niet samen gaan:
Libya: "Europe has no claim to moral leadership"
[..]
Ik heb het onder verschillende filmpjes ook gepost (dat verhaaltje), bij een tweetal zijn ze weer verwijderd. Mja dan weten wij ook genoegquote:Op maandag 28 februari 2011 16:04 schreef pippicaro het volgende:
[..]
Ik had al een screenshot gemaakt dat je gisteren(vannacht gelijk had)
Hier is wel te lezen wat het is dacht ik zo...
[ afbeelding ]
Nederland loopt voorop met het slechte voorbeeld. Hoe kunnen wij anderen Democratie opdringen als we zelf niet weten hoe het werkt. Kijk naar ons huidige kabinet. Dit vertaald totaal niet de mening van het volk. Denk aan de europese grondwet, waar wij met zijn allen tegen waren. Bedankt voor jullie mening volk, maar we doen toch wel waar we zelf zin in hebben.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:07 schreef Jud1th het volgende:
Ik kwam net dit opiniestuk tegen, sluit heel mooi aan bij die persoon die hier net riep dat islam en democratie niet samen gaan:
[..]
ik vind het wel een goed stuk indd. ( wat lezen jullie snelquote:Op maandag 28 februari 2011 16:07 schreef Jud1th het volgende:
[..]
Ja ben het wel met je eens hoor, want CNN roept soms ook maar wat ze voorbij zien komen op Twitter.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Witness say?
DAAR GELOOF IK HELEMAAL NIKS VAN!!!!
Ok, maar serieus, dat vraag om bevestiging.
Ik ben trouwens lid van de Breaking News mailing van CNN, maar heb hier niks over gehad.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:15 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ja ben het wel met je eens hoor, want CNN roept soms ook maar wat ze voorbij zien komen op Twitter.
Ik denk dat het om deze gaat: Revolutie in Libië #36 voorbereiding voor een invasie!quote:Op maandag 28 februari 2011 16:21 schreef houda het volgende:
Wie weet waar het berichtje stond dat voor mij bedoeld was in het Arabisch? in welk deel dat stond en hoe ik dat terug kan vinden?? Mijn man is namelijk hier nu dus hij kan het voor mij vertalen...
Krijg je niet pas een mail als er ook daadwerkelijk iets over te zeggen valt? Dit was namelijk zo'n zin die bovenaan op cnn verschijnt in een felle gele balk (staat nu trouwens weer ander breaking news), maar verder kan je er niet op klikken ofzo.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:18 schreef opinionr het volgende:
[..]
Ik ben trouwens lid van de Breaking News mailing van CNN, maar heb hier niks over gehad.
quote:Op maandag 28 februari 2011 16:21 schreef houda het volgende:
Wie weet waar het berichtje stond dat voor mij bedoeld was in het Arabisch? in welk deel dat stond en hoe ik dat terug kan vinden?? Mijn man is namelijk hier nu dus hij kan het voor mij vertalen...
quote:Op maandag 28 februari 2011 13:33 schreef Muridae het volgende:
[..]
Houda, hel antoum libiyien am min baladin agar?
Shoukran li mojawabati hada souel...
klopt was foutje hiero .. ik heb alvast alleen dit aangepast ..Laatste FP:quote:Op maandag 28 februari 2011 16:18 schreef bokaal het volgende:
TT is nog steeds dezelfde als Revolutie in Libië #35 voorbereiding voor een invasie!
Misschien ook voor de volledigheid de "Eerdere topics" in de FP updaten?
Dit staat op de CNN site.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Krijg je niet pas een mail als er ook daadwerkelijk iets over te zeggen valt? Dit was namelijk zo'n zin die bovenaan op cnn verschijnt in een felle gele balk (staat nu trouwens weer ander breaking news), maar verder kan je er niet op klikken ofzo.
Hihi, nog even en je man denkt dat je een spionne bentquote:Op maandag 28 februari 2011 16:24 schreef houda het volgende:
Mijn man zegt dat ze met een paar 100 mensen van Benghazi helemaal tot musrata zijn gereden om te helpen. Ze zijn onderweg NIEMAND tegen gekomen dus de wegblokkades die Khadaffi zegt te hebben zijn gelogen!! En ja dit is echt waar, door jullie ben ik helemaal aan mijn man door gaan vragen: Hoe weet je dat, van wie weet je dat, en hoe weet je dat dat waar is??
CNN en Twitter confimen elkaar, jaquote:Op maandag 28 februari 2011 16:22 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
feb17libya << Here is the confirmed report #Gaddafi #bombs military base in #Jdabiya-- @cnnbrk no one injured or killed!!! #GodisGreat #Libya #feb17
daar komt dus die info vandaan
@mistermummy yes he is ... see my update.. for the official report, I removed it until CNN confirmed it but now it is confirmed
jah en CNN confirmed het doordat hun het ropen , zegt cnn het ook en nu is het confirmed![]()
(krijg alleen niet dat "repost "gevonden op hun site en link staat er niet in ..)
Als je op de index van Midden-Oosten klikt (Midden-Oosten) dan kun je vanaf ongeveer de helft van de pagina de gesloten (volle) topics zien om dingen terug te vinden!quote:Op maandag 28 februari 2011 16:21 schreef houda het volgende:
quote:Op maandag 28 februari 2011 16:24 schreef houda het volgende:
Mijn man zegt dat ze met een paar 100 mensen van Benghazi helemaal tot musrata zijn gereden om te helpen. Ze zijn onderweg NIEMAND tegen gekomen dus de wegblokkades die Khadaffi zegt te hebben zijn gelogen!! En ja dit is echt waar, door jullie ben ik helemaal aan mijn man door gaan vragen: Hoe weet je dat, van wie weet je dat, en hoe weet je dat dat waar is??
Je merkt het al toen er in Nieuw-Zeeland een aardbeving was.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:28 schreef aerdt het volgende:
Het ergste is dat zodra er nu een zware natuurramp of aanslag in de VS -of europa- gebeurd, de hele situatie in Libya gelijk vergeten is. De gehele internationale pers zal zich daarop concentreren en Khadaffi heeft carte blanche om alle middelen in te zetten om deze opstand de kop in te drukken.
Zal het Westen nog steeds zo'n toon aanslaan als hij weer controle heeft over de olie toevoer?
Het westen was, is en zal altijd hypocriet blijven.
quote:Op maandag 28 februari 2011 16:27 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Als je op de index van Midden-Oosten klikt (Midden-Oosten) dan kun je vanaf ongeveer de helft van de pagina de gesloten (volle) topics zien om dingen terug te vinden!
Daarom is het wel fijn die in de FP ook geupdate te hebben.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:18 schreef bokaal het volgende:
TT is nog steeds dezelfde als Revolutie in Libië #35 voorbereiding voor een invasie!
Misschien ook voor de volledigheid de "Eerdere topics" in de FP updaten?
quote:Op maandag 28 februari 2011 16:24 schreef houda het volgende:
Dat word te moeilijk, ik heb net ff gekeken, maar ik kan het ook niet zo snel vinden.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:27 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Als je op de index van Midden-Oosten klikt (Midden-Oosten) dan kun je vanaf ongeveer de helft van de pagina de gesloten (volle) topics zien om dingen terug te vinden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |