Helaas ben ik het niet met je eens,de nadelen en achterlijke regels zorgen voor onrust en oneerlijke verdeling.Maar dat is een andere discussie en topicquote:Op maandag 28 februari 2011 17:03 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Kom niet weer aan met die grondwet zeg. Het was geen bindend referndum en er was al veel discussie of het onderwerp niet te ingewikkel was. Bovendien is NL een land dat altijd internationaal heeft gedacht, wij kunnen domweg niet eens alleen opererern. Daarmee wil ik niet zeggen dat de steeds verdergaande cohesie van de EU per definitie goed is, maar er kleven in potentie. meer voor- dan nadelen aan.
Ik zeg ook niet dat het allemaal goed gaat, maar in potentie is het beter dan achterlijke provinciaalsheid.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:08 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Helaas ben ik het niet met je eens,de nadelen en achterlijke regels zorgen voor onrust en oneerlijke verdeling.Maar dat is een andere discussie en topic
quote:Op maandag 28 februari 2011 17:10 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het allemaal goed gaat, maar in potentie is het beter dan achterlijke provinciaalsheid.
quote:Op maandag 28 februari 2011 17:19 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
[..]
Je was ook tegen de invoering van de Euro vast.
Dat denk ik eigenlijk ook.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:18 schreef tass het volgende:
Ik zat me wat af te vragen hè; Van ben Ali in Tunesie weet ik het niet, maar Moebie met zijn speeches is hetzelfde als wat Kaffi vertelde.
Is het niet zo dat de kliek rondom Kaffi hem nu ook maar verteld dat er niks aan de hand is omdat ze bang zijn voor hun eigen hachie, of weet iig Kaffi wel degelijk wat er gebeurt?
Vraag het me gewoon af....
Als jij als weet ik veel wat voor mannetje gaat vertellen aan je baas dat er weer een stad in handen is van de oppositie, is de kans groot dat ie je zo voor je kop schiet.
Of zitten Kaffi en Ko daar ook voor de tv en op internet alles te volgen bijvoorbeeld?
Wat is jullie mening/gevoel daarover???
niet zinloos maar die discussie wil ik hier niet voerenquote:Op maandag 28 februari 2011 17:22 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Dan zijn we uitgepraat, zinloze discussie.
quote:Op maandag 28 februari 2011 17:22 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Dan zijn we uitgepraat, zinloze discussie.
Hou het gewoon leuk!quote:Op maandag 28 februari 2011 17:24 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
niet zinloos maar die discussie wil ik hier niet voeren
Die regimes doen idd allemaal hetzelfde.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:18 schreef tass het volgende:
Ik zat me wat af te vragen hè; Van ben Ali in Tunesie weet ik het niet, maar Moebie met zijn speeches is hetzelfde als wat Kaffi vertelde.
Is het niet zo dat de kliek rondom Kaffi hem nu ook maar verteld dat er niks aan de hand is omdat ze bang zijn voor hun eigen hachie, of weet iig Kaffi wel degelijk wat er gebeurt?
Vraag het me gewoon af....
Als jij als weet ik veel wat voor mannetje gaat vertellen aan je baas dat er weer een stad in handen is van de oppositie, is de kans groot dat ie je zo voor je kop schiet.
Of zitten Kaffi en Ko daar ook voor de tv en op internet alles te volgen bijvoorbeeld?
Wat is jullie mening/gevoel daarover???
Er is een hele kliek met belangen. Die oude dictators hebben misschien net zo veel macht als Obama: niets.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:21 schreef shomila het volgende:
[..]
Dat denk ik eigenlijk ook.
Wat me ook opviel tijdens zijn speech dat hij steeds briefjes kreeg aangereikt.
Ik denk dus ook dat mensen om hem heen veel invloed op hem hebben.
quote:Libyan leader Moammar Kadafi sees no reason to submit a passport photo along with his U.S. visa application. After all, one of Kadafi's aides explained to an American diplomat, the colonel's picture is all over Tripoli.
Volgens mij heeft die zoon alle touwtjes in handen.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Er is een hele kliek met belangen. Die oude dictators hebben misschien net zo veel macht als Obama: niets.
U.S. repositioning forces around Libya: Pentagonquote:Op maandag 28 februari 2011 17:31 schreef shomila het volgende:
SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
Reuters: US Marines & Air-force redeploys around #Libya to carry out any possible missions.
1 minute ago
Amerika zal vooral zijn eigen belangen willen verdedigen, ben ik bang.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:31 schreef shomila het volgende:
Reuters: US Marines & Air-force redeploys around #Libya to carry out any possible missions.
1 minute ago
quote:Op maandag 28 februari 2011 15:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik hoop dat Clinton zichzelf serieus neemt. " Young people know everything of what is going on everywere. And they no longer accept the status quo."
(Reuters) - Security forces fired in the air to disperse 400 people protesting against Libyan leader Muammar Gaddafi in a district of the capital Tripoli on Monday.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:31 schreef shomila het volgende:
1 minute ago
Die was er donderdag al: Tromp al bij Libië aangekomenquote:Op maandag 28 februari 2011 17:38 schreef IntensiveGary het volgende:
Vorige week stoomde de Hr Ms Tromp richting Libische kust. Zou vrijdag aankomen, maar heb er helemaal niets meer over gehoord. Is die inmiddels aangekomen? En zo ja, met welk doel, daar de meeste NL'ers inmiddels wel weg zijn...
ja hartstikke bedankt!!!!!quote:Op maandag 28 februari 2011 16:55 schreef MangoTree het volgende:
[..]
![]()
Iets anders:
Ik heb overigens een PM gestuurd met de 'laatste topics' voor in de OP, dus niet dat iemand anders dat ook nog een keer extra gaat doen
Dank jequote:Op maandag 28 februari 2011 17:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Die was er donderdag al: Tromp al bij Libië aangekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |