abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93452527
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 18:58 schreef yavanna het volgende:

[..]

Haar kritische vragen en scherpe terug opmerkingen vond ik naast goed ook echt opvallen in vergelijking met de andere interviews die te zien waren waar journalisten niet (kritisch) door vragen.

Haha, tsa het is net hoe je het bekijkt dan, ik stel de foto's wel op prijs eigenlijk. :s)
vandaar dat ik die laatste zin erbij deed ja .. ben gewoon niet meer gewend denk ik aan "goede journalisten "betrap mezelf erop dat ik er wat achter zocht (dat geilen was een geintje, maar dat ik dacht , sohee zij doet wel heel veel "dr best "maar zo hoort het natuurlijk ook , ja foto's / bewijs altijd ^O^ )
hoezo adhd ?
pi_93452584
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 19:00 schreef yavanna het volgende:

[..]

UK loopt nu wel vrij voorop, in tegen stelling tot Nederland die nog niet eens de zaken omtrent G's tegoeden op een rijtje lijkt te hebben gezet, laat staan dat ze bevroren zijn.
dus wel he ..maar ook vergeleken met wat clinton dus zegt ..

( ff offtopic ik hoorde dat mubarak zn tegoeden nu echt "bevroren "zijn )
hoezo adhd ?
pi_93452630
Diverse media hier meldde afgelopen weekend dat Mugabe (Zimbabwe) een elite eenheid heeft gestuurd naar Libya om Khadaffi te beschermen.

Is dit ook bevestigd door enigszins betrouwbare media of weet iemand hier meer over toevallig?
Sorry als het hier al een keer gemeld was, maar ik heb niet de mogelijkheid elke dag de updates te checken...
pi_93452643
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 17:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
PKK zegt staakt het vuren eenzijdig op.

in Turkije gaat het ook los, is dat ook het MO?
Of het losgaat in Turkije is allerminst zeker.

1. Uit het bericht zelf:
"De PKK liet weten dat het niet van plan is Turkse doelen aan te vallen. De opstandelingen zouden voor een defensieve strategie kiezen."

2. Daarnaast voert de regerende AK-partij van Erdogan onderhandelingen met de gevangen leider van de PKK, Öcalan, om in ruil voor meer rechten definitief vrede te sluiten. Tijdens die onderhandelingen probeert Erdogan de gecentraliseerde eenheidsstaat vast te houden, terwijl de Koerden meer autonomie en culturele rechten eisen. Volgens sommige geruchten zouden de onderhandelingen in een ver gevorderd stadium zijn. In Noord-Irak is men al begonnen met het opleiden van leraren die over vijf jaar Koerdische lessen zullen verzorgen. Dit perspectief toomt de onvrede die onder sommige Koerden bestaat.

3. Alle andere politieke partijen in Turkije en een meerderheid van de bevolking zijn pertinent tegen onderhandelingen en pleiten voor de confrontatie. 'De staat onderhandelt niet met een terreurbeweging', stelt men. Over een half jaar zijn er weer verkiezingen in Turkije. Als de Koerdische rebellen te hard van leer trekken, bestaat het risico dat Erdogan zijn meerderheid in het parlement verliest. Momenteel stevent Erdogan op een absolute monsterzege van zo'n 48% van de stemmen af, maar dat kan zo voorbij zijn als de PKK-guerilla's Turkse soldaten en politieagenten vermoorden, of nog erger: als miljoenen Koerden de straat op gaan, Turkije niet erkennen en hun eigen staat uitroepen. Dat zou echt het onmiddelijke einde van Erdogan zijn, wat ook niet in het belang van de PKK is omdat de alternatieven van Erdogan veel nationalistischer zijn. Het is de PKK er alles aan gelegen om het Erdogan niet te moeilijk te maken, én andersom.

4. Hoewel veel Koerden de PKK steunen, en (al dan niet op de lange termijn) een aparte staat willen, is een nog veel groter deel van de Koerdische bevolking voor meer culturele rechten binnen de staat Turkije. Tijdens de laatste verkiezingen kreeg de politieke tak van de PKK zo'n 6 % van de stemmen, terwijl Turkije voor zo'n 20% uit Koerden bestaat. De overige stemmen gingen bijna allemaal naar de AK-partij.

5. Zelfs de meest radicale PKK-ers erkennen dat Koerdische onafhankelijkheid momenteel niet in het belang van Koerden is, omdat het gebied waar zij wonen onderontwikkeld is. Een tijdelijke eenheid met culturele rechten, totdat de bevolking hogeropgeleid is, de infrastructuur verbetert en het aantal fabrieken toeneemt, is zelfs de wens van de meest nationalistische Pan-Koerdisten.

6. Hoe moet de verklaring van de PKK dan gelezen worden? Naar mijn bescheiden mening stelt die verklaring niet zoveel voor. Men tracht tijdens de onderhandelingen Erdogan bang te maken, om zoveel mogelijk concessies binnen te halen, maar de PKK weet dondersgoed dat zonder Erdogan de Koerden keihard aangepakt zullen worden. Het is dus een onderhandelingsstrategie die weinig gewicht in de schaal zal leggen.

Daarnaast speelt ook mee dat de PKK tijdens de wintermaanden een staakt het vuren afkondigd, omdat de Koerdische bergen dan akelig koud en lastig begaanbaar zijn, om tijdens de lente weer te beginnen met de guerillastrijd/ het terrorisme. Dat gebeurt ieder jaar weer geloof ik.
Je länger ein Blinder lebt, desto mehr sieht er - Viva la revolucion !
pi_93452798
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 19:02 schreef aerdt het volgende:
Diverse media hier meldde afgelopen weekend dat Mugabe (Zimbabwe) een elite eenheid heeft gestuurd naar Libya om Khadaffi te beschermen.

Is dit ook bevestigd door enigszins betrouwbare media of weet iemand hier meer over toevallig?
Sorry als het hier al een keer gemeld was, maar ik heb niet de mogelijkheid elke dag de updates te checken...
zei me zo ff niks heb ff heel snel gegoogled , kom ik dit tegen ; http://forum.newzimbabwe.(...)d-army-fly-to-libya/
President Robert Mugabe has sent troops to Libya to defend Colonel Gadaffi, his long-standing ally and financier.
Early last Tuesday morning, several hundred serving and retired Zimbabwean soldiers and a handful of air force pilots flew from Harare to Libya on a chartered flight to join Gadaffis increasingly desperate battle to stay in power.

Zimbabwean state intelligence sources said some of the troops were from the commando regiment; others were from the Fifth Brigade that was once trained by North Korea and is infamous for crushing a rebellion in Matabeleland in the early 1980s in which 20,000 civilians were killed.

The Zimbabweans join other African mercenaries from the Ivory Coast, Chad and Mauritania who are fighting on behalf of Gadaffi in Tripoli against a popular uprising that has seized the east of the country.

The Zimbabwean force was sent in a secret arrangement made between Gadaffi, Mugabe and General Constantine Chiwenga, the chief of the armed forces and a staunch Mugabe loyalist.

British government officials said yesterday they were aware of the deal, which has been the subject of an internal intelligence report.

They said they believed that Gadaffi might seek refuge in Zimbabwe if he decides he cannot survive in power.

There is an intense closeness between him and Mugabe. Zimbabwe is one country Gadaffi might choose to go to, a Whitehall insider said.

The deal to lend Gadaffi his troops was so secret that even Emmerson Mnangagwa, the powerful minister of defence and a contender to succeed Mugabe, who has just turned 87, was not involved.

On Wednesday, Mnangagwa balked at answering a parliamentary question put by an opposition MP about reports that Zimbabwean soldiers were in Libya.

He would neither confirm nor deny the report, saying he had no mandate in his duties as defence minister to investigate happenings in another African country.

Mugabe has a history of military intervention in Africa. In 1997, without consultation, he sent his troops into the war-torn Congo to fight against rebels backed by Rwanda and Uganda, a war in which several million people died. The Zimbabwean military intervention was rewarded with choice pickings from Congos mineral resources, particularly diamonds and gold, which enriched many of the top military officers around Mugabe.

Gadaffi is one of Mugabes staunchest political allies on the African continent. A few years ago, he contributed millions of dollars of oil supplies that saved the Zimbabwean economy from complete collapse and he has invested in property. Recently his son, Saadi, was granted a concession to mine for diamonds in the Marange diamond field, one of the richest in the world.

After Gadaffi, in power since his 1969 military coup, Mugabe is Africas longest-surviving leader. The popular uprisings that have swept away dictators in Tunisia and Egypt and now threaten Gadaffi, are being avidly followed in Zimbabwe. Commentators are asking whether it is possible to have a revolution against Mugabe.

Most say it is not. But the uprisings inspired a march against Mugabe on Tuesday under the theme power in numbers to remove dictatorship. Taking no chances, Mugabe had many of the organisers arrested last week.
hoezo adhd ?
  maandag 28 februari 2011 @ 19:08:58 #206
19242 yavanna
Results may vary.
pi_93453023
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 19:00 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:

[..]

vandaar dat ik die laatste zin erbij deed ja .. ben gewoon niet meer gewend denk ik aan "goede journalisten "betrap mezelf erop dat ik er wat achter zocht (dat geilen was een geintje, maar dat ik dacht , sohee zij doet wel heel veel "dr best "maar zo hoort het natuurlijk ook , ja foto's / bewijs altijd ^O^ )
gpd. :') c_/ :+
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  maandag 28 februari 2011 @ 19:09:23 #207
19242 yavanna
Results may vary.
pi_93453050
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 19:02 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:

[..]

dus wel he ..maar ook vergeleken met wat clinton dus zegt ..

( ff offtopic ik hoorde dat mubarak zn tegoeden nu echt "bevroren "zijn )
de sanctie is er, maar de uitvoering nog niet geheel.
pi_93453261
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 19:09 schreef yavanna het volgende:

[..]

in nederland?
ik dacht overal .. hoopte eigenlijk dat jij er meer over zou weten :P
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 19:08 schreef yavanna het volgende:

[..]

gpd. :') c_/ :+
zoeen bevoorbeeld jah :')
_O-
hoezo adhd ?
  maandag 28 februari 2011 @ 19:13:53 #209
19242 yavanna
Results may vary.
pi_93453342
Statement by the Office of the Prosecutor on situation in Libya

United Nations Security Council Resolution 1970 (2011) provides jurisdiction to the International Criminal Court over the situation in Libya.

The Office of the Prosecutor has to now decide whether an investigation into alleged crimes against humanity committed in Libya since 15 February 2011 should be opened.

The Office is currently assessing allegations of widespread or systematic attacks against the civilian population as well as other additional legal requisites established by the Rome Statute.

The Office is liaising with relevant organisations including the Arab League, the African Union, the UN Council on Human Rights, the UN High Commission for Human Rights and the UN Secretariat, as well as with States, in order to collect information required.

The Office of the Prosecutor is interested in receiving footage and images to confirm the alleged crimes. Additionally the Office is liaising with Libyan officials and army officers to receive information about the identity of authorities with command and control over the organizations allegedly involved in the crimes.

The Office of the Prosecutor has to act impartially. The next step will be to decide whether to open an investigation, and eventually collect evidence and request an arrest warrant against those identified as the most responsible. The judges will then decide based on the evidence. In accordance with its mandate to end impunity to contribute to the prevention of future crimes, the Office will act without delay.

Information suggests that forces loyal to President Muammar Qadhafi are attacking civilians in Libya said Prosecutor Luis Moreno-Ocampo. This could constitute crimes against humanity and must stop. The Office will act swiftly and impartially. There will be no impunity for leaders involved in the commission of crimes.

Source: Office of the Prosecutor
  maandag 28 februari 2011 @ 19:16:26 #210
19242 yavanna
Results may vary.
pi_93453506
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 19:12 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:

[..]

ik dacht overal .. hoopte eigenlijk dat jij er meer over zou weten :P

[..]

zoeen bevoorbeeld jah :')
_O-
klopt, maar nederland heeft de uitvoering nog niet op orde, dacht ik

Ook sancties EU-landen tegen Libië

De EU-landen zijn het in Brussel eens geworden over sancties tegen Libië. Er komt een wapenembargo en de Libische leiders worden niet meer toegelaten in lidstaten van de Europese Unie. Ook worden hun tegoeden bij Europese banken bevroren.

De VN-Veiligheidsraad kondigde in het weekeinde vergelijkbare sancties aan. De Europese maatregelen gaan op een aantal punten verder dan die van de VN.

De EU levert ook geen producten meer aan Libië die ingezet kunnen worden tegen demonstranten, zoals nachtkijkers, munitie en traangas. De Europese Unie voert de maatregelen zo snel mogelijk in.

De Duitse minister Guido Westerwelle van Buitenlandse Zaken heeft bij de VN-Mensenrechtenraad in Genève voorgesteld om alle betalingen aan Libië zestig dagen te bevriezen.
  maandag 28 februari 2011 @ 19:18:43 #211
19242 yavanna
Results may vary.
pi_93453652
'My People Love Me': Moammar Gadhafi Tells ABC He Cannot Step Down

Christiane Amanpour Sits Down for an Interview With Libya's Embattled Leader

I interviewed Col. Moammar Gadhafi this morning, when he told me he cannot step down because he is not a president or king, and claimed there have been no demonstrations in the streets of Libya's capital.

"My people love me. They would die for me," he said.

ABC conducted the interview with BBC and the Sunday Times of London.

Gadhafi refused to acknowledge that any demonstrations had taken place in the streets of Tripoli, and he denied ever using force against his people. Gadhafi blamed al Qaeda for encouraging young people to seize arms from military installations.

Gadhafi, who has ruled Libya for 42 years, said he felt betrayed by the United States.

"I'm surprised that we have an alliance with the west to fight al Qaeda, and now that we are fighting terrorists they have abandoned us," he said. "Perhaps they want to occupy Libya."

Gadhafi called President Obama a "good man" but said that he might have been given "misinformation."

"The statements I have heard from him must have come from someone else," Gadhafi said. "America is not the international police of the world."
  maandag 28 februari 2011 @ 19:20:29 #212
19242 yavanna
Results may vary.
pi_93453776
De BBC zou ook straks een interview van vandaag met G uitzenden, zelfde waar Amanpour bij aanwezig was.

SultanAlQassemi
BBC: Cameron: UK working on 'no fly zone' plan for #Libya, says "murderous regime" must end.
pi_93454208
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 19:16 schreef yavanna het volgende:

[..]

klopt, maar nederland heeft de uitvoering nog niet op orde, dacht ik

Ook sancties EU-landen tegen Libië

De EU-landen zijn het in Brussel eens geworden over sancties tegen Libië. Er komt een wapenembargo en de Libische leiders worden niet meer toegelaten in lidstaten van de Europese Unie. Ook worden hun tegoeden bij Europese banken bevroren.

De VN-Veiligheidsraad kondigde in het weekeinde vergelijkbare sancties aan. De Europese maatregelen gaan op een aantal punten verder dan die van de VN.

De EU levert ook geen producten meer aan Libië die ingezet kunnen worden tegen demonstranten, zoals nachtkijkers, munitie en traangas. De Europese Unie voert de maatregelen zo snel mogelijk in.

De Duitse minister Guido Westerwelle van Buitenlandse Zaken heeft bij de VN-Mensenrechtenraad in Genève voorgesteld om alle betalingen aan Libië zestig dagen te bevriezen.
klopt , maar ze zijn er wel (goed) mee bezig (libië)

ik bedoelde van mubarak , dat dat daar nu wel eindelijk schot in de zaak zat (-bevrooren tegoeden )
hoezo adhd ?
pi_93454301
SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
Gaddafi: All my people love me. They would die to protect me. #Libya
1 minute ago

BBC News: Gaddafi says the pressure from abroad does not matter, what matters is that "the people are behind me". #Libya
4 minutes ago
»

BBC News: Gaddafi says Al Qaeda has given hallucinogenic drugs to Libyan youth & that he will never leave. #Libya
5 minutes ago Favorite Retweet Reply

bintlibya BintLibya
Gaddafi:I'm surprised that we have an alliance with west 2 fight alQaeda,and now that we r fighting terrorists they have abandoned us #Libya
1 minute ago
pi_93454554
Source: The Zimbabwean

Zimbabwean army helping Gaddafi in Libya

Speculation that members of the Zimbabwe National Army are in Libya to help prop up cornered dictator Colonel Muammar Gaddafi, has gained momentum. This follows Zimbabwes Defence Minister Emmerson Mnangagwa (pictured) avoiding giving a straight answer to a question posed in Parliament.

With the eastern part of Libya having fallen to anti-Gaddafi protesters, its being reported that mercenaries from several African countries, including Zimbabwe, are putting up a stand in the west of the country, including the capital Tripoli, on behalf of Gaddafi. They are reportedly gunning down unarmed civilians at random and Arab TV channel Al Jazeera said that Zimbabwe was helping to provide mercenaries, along with Chad and other African countries.

In Parliament on Wednesday MDC-T MP and Chief Whip, Innocent Gonese, asked Mnangagwa to respond to reports that soldiers from Zimbabwe are involved. Instead of giving a straight answer Mnangagwa said that there are mercenaries who are African and are in Libya I have no mandate in my duty as Minister of Defence to investigate activities happening in another African country.

Meanwhile its being reported that Gaddafi is weighing up his options in terms of which country to flee to for sanctuary. Zimbabwe is emerging as a firm favourite, with London-based Libyan political activist Guma el-Gamaty, telling the Australian ABC news channel that "quite reliable sources" believe Gaddafi is readying to flee his country and heading to Zimbabwe.

Gaddafi's own private plane is loaded with gold bullion and lots of hard currency, mainly dollars, and is preparing to flee to Zimbabwe to stay there with his friend Robert Mugabe. We think this could happen very shortly because the (UN) Security Council is threatening to impose a no-fly zone and we think that Gaddafi will try to escape before this no-fly zone is imposed, Guma el-Gamaty said.

Mugabe is no stranger to giving sanctuary to murderous dictators. Former Ethiopian dictator Mengistu Haile Mariam was offered a safe haven in Zimbabwe, despite being sentenced to death by an Ethiopian court for crimes against humanity. He remains happily ensconced in his villa in the suburb of Gunhill, outside Harare, to this day.

Major Protais Mpiranya, a Rwandan army officer accused of ordering the murder of that countrys Prime Minister and the Belgian soldiers who protected her, is also said to be hiding in Zimbabwe. Mpiranya, a Hutu extremist who formerly led the Presidential Guard in Rwanda, is wanted for genocide and crimes against humanity by the UN war crimes tribunal.
pi_93454903
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 19:31 schreef aerdt het volgende:
Source: The Zimbabwean

Zimbabwean army helping Gaddafi in Libya

Speculation that members of the Zimbabwe National Army are in Libya to help prop up cornered dictator Colonel Muammar Gaddafi, has gained momentum. This follows Zimbabwes Defence Minister Emmerson Mnangagwa (pictured) avoiding giving a straight answer to a question posed in Parliament.

With the eastern part of Libya having fallen to anti-Gaddafi protesters, its being reported that mercenaries from several African countries, including Zimbabwe, are putting up a stand in the west of the country, including the capital Tripoli, on behalf of Gaddafi. They are reportedly gunning down unarmed civilians at random and Arab TV channel Al Jazeera said that Zimbabwe was helping to provide mercenaries, along with Chad and other African countries.

In Parliament on Wednesday MDC-T MP and Chief Whip, Innocent Gonese, asked Mnangagwa to respond to reports that soldiers from Zimbabwe are involved. Instead of giving a straight answer Mnangagwa said that there are mercenaries who are African and are in Libya I have no mandate in my duty as Minister of Defence to investigate activities happening in another African country.

Meanwhile its being reported that Gaddafi is weighing up his options in terms of which country to flee to for sanctuary. Zimbabwe is emerging as a firm favourite, with London-based Libyan political activist Guma el-Gamaty, telling the Australian ABC news channel that "quite reliable sources" believe Gaddafi is readying to flee his country and heading to Zimbabwe.

Gaddafi's own private plane is loaded with gold bullion and lots of hard currency, mainly dollars, and is preparing to flee to Zimbabwe to stay there with his friend Robert Mugabe. We think this could happen very shortly because the (UN) Security Council is threatening to impose a no-fly zone and we think that Gaddafi will try to escape before this no-fly zone is imposed, Guma el-Gamaty said.

Mugabe is no stranger to giving sanctuary to murderous dictators. Former Ethiopian dictator Mengistu Haile Mariam was offered a safe haven in Zimbabwe, despite being sentenced to death by an Ethiopian court for crimes against humanity. He remains happily ensconced in his villa in the suburb of Gunhill, outside Harare, to this day.

Major Protais Mpiranya, a Rwandan army officer accused of ordering the murder of that countrys Prime Minister and the Belgian soldiers who protected her, is also said to be hiding in Zimbabwe. Mpiranya, a Hutu extremist who formerly led the Presidential Guard in Rwanda, is wanted for genocide and crimes against humanity by the UN war crimes tribunal.
ik had dit artikel gevonden n.a.v. je reactie hier ; http://forum.newzimbabwe.(...)d-army-fly-to-libya/ ( zie eerdere reactie )
hoezo adhd ?
pi_93455034
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 19:36 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:

[..]

ik had dit artikel gevonden n.a.v. je reactie hier ; http://forum.newzimbabwe.(...)d-army-fly-to-libya/ ( zie eerdere reactie )
Dank je.

Sorry, had het nog niet gezien. Mijn internet is niet al te snel.
  maandag 28 februari 2011 @ 19:41:10 #218
69315 raistlin6
Met dank aan Olga (heldin)
pi_93455298
Is Houda vandaag ook op het forum te vinden? :)
Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
  maandag 28 februari 2011 @ 19:49:05 #219
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_93455861
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 19:36 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:

[..]

Kijk, dan word het een internationale zaak (voor zover het dat nog niet was) en dan kan/mag de internationale gemeenschap ingrijpen.

En het is heel dom van een regime dat claimt dat de onrust veroorzaakt wordt door buitenlandse elementen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_93455989
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 19:37 schreef aerdt het volgende:

[..]

Dank je.

Sorry, had het nog niet gezien. Mijn internet is niet al te snel.
maakt niet uit! ik dacht al dat je het niet had gezien , vandaar gaf ik nog een x de link ...
hoezo adhd ?
pi_93456033
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 19:41 schreef raistlin6 het volgende:
Is Houda vandaag ook op het forum te vinden? :)
ze is vandaag geweest ja ( en een hele discussie of het een trol was ja of nee :{ )
hoezo adhd ?
  maandag 28 februari 2011 @ 19:52:56 #222
69315 raistlin6
pi_93456126
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 19:51 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:

[..]

ze is vandaag geweets ja ( en een hele discussie of het [strike] een trol was ja of nee[/strike] :{
Kut dat ik dat heb gemist, dan had ik kunnen zeggen dat ze geen troll is, en dat dat een feit is en dat ik niet ga toelichten hoe ik dat weet omdat dat haar anonimiteit in gevaar brengt.
Hoe verliep de discussie samenvattend?
Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
pi_93456375
quote:
15s.gif Op maandag 28 februari 2011 19:52 schreef raistlin6 het volgende:

[..]

Kut dat ik dat heb gemist, dan had ik kunnen zeggen dat ze geen troll is, en dat dat een feit is en dat ik niet ga toelichten hoe ik dat weet omdat dat haar anonimiteit in gevaar brengt.
Hoe verliep de discussie samenvattend?
^O^

uhm de trol discussie bedoel je niet neem ik aan ..

uhm ik kan ff zo snel niet tot een goede samenvatting komen (iemand anders hier ff ?)
ik weet wel dat ze nu dr man "het hemd van zn lijf vraagt " :D om voor ons achter dingen te komen :D

quote:
Op maandag 28 februari 2011 16:24 schreef houda het volgende:
Mijn man zegt dat ze met een paar 100 mensen van Benghazi helemaal tot musrata zijn gereden om te helpen. Ze zijn onderweg NIEMAND tegen gekomen dus de wegblokkades die Khadaffi zegt te hebben zijn gelogen!! En ja dit is echt waar, door jullie ben ik helemaal aan mijn man door gaan vragen: Hoe weet je dat, van wie weet je dat, en hoe weet je dat dat waar is??
hoezo adhd ?
  maandag 28 februari 2011 @ 19:59:50 #224
69315 raistlin6
pi_93456527
Oké, maar troll-discussie kan afgesloten worden. Ik kan namelijk met zekerheid zeggen dat ze geen troll is. En ik ga dat niet hier bewijzen. Sorry. :P
  maandag 28 februari 2011 @ 20:00:24 #225
pi_93456561
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 19:57 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:

[..]

uhm de trol discussie bedoel je niet neem ik aan ..

uhm ik kan ff zo snel niet tot een goede samenvatting komen (iemand anders hier ff ?)
ik weet wel dat ze nu dr man "het hemd van zn lijf vraagt " :D om voor ons achter dingen te komen :D

[..]

Er riepen mensen om een IP check om dat ze te weinig Libisch sprak en omdat ze 2 weken voor de ellende daarnaartoe verhuisd was. En een detail dingetje in een post.

We worden paranoia hier, en ik hoop dat ze terug blijft komen. Maar dat denk ik wel, ze was niet boos.

Zo

Boodschappen gedaan, koffie is warm en het journaal begint.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_93456572
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 19:59 schreef raistlin6 het volgende:
Oké, maar troll-discussie kan afgesloten worden. Ik kan namelijk met zekerheid zeggen dat ze geen troll is. En ik ga dat niet hier bewijzen. Sorry. :P
hoeft ook niet !!! haar veiligheid is belangrijker en indd. gelukkig was die discussie al gesloten !!
hoezo adhd ?
  maandag 28 februari 2011 @ 20:02:28 #227
19242 yavanna
Results may vary.
pi_93456684
iyad_elbaghdadi Iyad El-Baghdadi
Reports that the air strike on Ajdabia/Benghazi today completely failed to hit its target. Arms depot not hit. More soon. #Libya

Onderstaand klopt volgens mij echt niet, er zou alleen in de lucht geschoten zijn. Indien waar waren er sowieso ongetwijfeld meer bronnen.

ABAT - Troepen die loyaal zijn aan de Libische leider Muammar Kaddafi hebben in de hoofdstad Tripoli het vuur geopend op een menigte voornamelijk jonge betogers.
© AFP

Daarbij zijn vele doden en gewonden gevallen. Dit heeft de krant Quryna gemeld in zijn interneteditie.

In de wijk Tajoura zijn bijna tienduizend mensen de straat op gegaan. Kaddafi-aanhangers in burger openden het vuur op ongewapende jongeren, aldus het bericht, waarvoor geen onafhankelijke bevestiging is.
pi_93456712
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 20:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Er riepen mensen om een IP check om dat ze te weinig Libisch sprak en omdat ze 2 weken voor de ellende daarnaartoe verhuisd was. En een detail dingetje in een post.

We worden paranoia hier, en ik hoop dat ze terug blijft komen. Maar dat denk ik wel, ze was niet boos.

Zo

Boodschappen gedaan, koffie is warm en het journaal begint.
ik bedoeld of iemand haar info ff kon samenvatten :P
trol discussie naar mijn mening niet zo belangrijk , ik ga ff off, heb heftig gesprek gehad over die begravenis .. ff andere dingen nu !

laterzz!!
:W
hoezo adhd ?
pi_93456765
Niet zoveel gemist dus?
Zoon van Tolmai.
  maandag 28 februari 2011 @ 20:04:51 #230
19242 yavanna
Results may vary.
pi_93456829
  maandag 28 februari 2011 @ 20:05:23 #231
pi_93456856
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 20:02 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:

[..]

ik bedoeld of iemand haar info ff kon samenvatten :P
oh! :D
quote:
laterzz!!
:W
yo :W
  maandag 28 februari 2011 @ 20:08:52 #232
pi_93457078
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 20:03 schreef Bartholomaeus het volgende:
Niet zoveel gemist dus?
Aanval op Misrata is door de oppositie afgeslagen, "aircraft" neergehaald. Internationale gemeenschap komt nu aardig in actie, lijkt het. Serieuze geluiden van militaire steun van Zimbabwe aan het regime. Dat is het wel, geloof ik.
quote:
Tegenstanders van het Libische regime zeggen dat ze een militaire helikopter hebben neergeschoten nabij de stad Misrata op 150 km ten oosten van Tripoli, nadat het toestel raketten op het plaatselijke radiostation zou hebben afgevuurd.
Aircraft was dus een helikopter.

[ Bericht 22% gewijzigd door Papierversnipperaar op 28-02-2011 20:14:21 ]
  maandag 28 februari 2011 @ 20:12:19 #233
19242 yavanna
Results may vary.
pi_93457324
natlsecuritycnn CNN Natl Security
US has blocked more than $30B in #Libya government assets since the sanctions were announced, Treasury Dept just announced.
  maandag 28 februari 2011 @ 20:14:05 #234
19242 yavanna
Results may vary.
pi_93457440
Martin Chulov
The rebels say they're dreading bombardment in benghazi in coming days.
»
Martin Chulov
Rebel military leaders told me tonight they haven't enough arms and would accept foreign air force help.
pi_93457564
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 20:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Aanval op Misrata is door de oppositie afgeslagen, "aircraft" neergehaald. Internationale gemeenschap komt nu aardig in actie, lijkt het. Serieuze geluiden van militaire steun van Zimbabwe aan het regime. Dat is het wel, geloof ik.

[..]

Aircraft was dus een helikopter.
Oke! Thanks!
Zoon van Tolmai.
  maandag 28 februari 2011 @ 20:16:23 #236
19242 yavanna
Results may vary.
pi_93457621
Evan Hill

We heard reports that fighter jets had struck an ammo depot near Ajdabiya today, but didnt find much evidence that it happened.

We were on the road back west from Bregah to Ajdabiya, saw some plumes of smoke, rumors spread of many dead - no evidence to back it up.

But checkpoint at Ajdabiyah went a bit nutty: Suddenly defenders were assembling large-caliber AA ammo, firing rounds in the air for press

?

Iyad El-Baghdadi
Just heard that the attack on Azzintan failed; citizens capture weapons & ammo. #Libya

Unconfirmed reports that citizens in Azawiya have attacked & taken over #Gaddafi's checkpoint at Jeddain, took weapons & ammo. #Libya
  maandag 28 februari 2011 @ 20:20:48 #237
286050 Muridae
Acta non Verba
pi_93457960
ROFL om de zoon van Khadafi in het ABC interview met Amanpour.
I gotta go do safari...I will hire lawyer. _O-
pi_93458049
Hoe wreed het ook is, die Gaddafi familie werkt op je lachspieren ook al wil je het niet.
  maandag 28 februari 2011 @ 20:27:27 #239
19242 yavanna
Results may vary.
pi_93458416
Saad G laat prima zien hoe ver buiten de werkelijkheid hij staat.
pi_93458460
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 20:20 schreef Muridae het volgende:
ROFL om de zoon van Khadafi in het ABC interview met Amanpour.
I gotta go do safari...I will hire lawyer. _O-
De Khadaffi's zien het allemaal als een grote grap lijkt het wel. En waarom in feite ook niet?
Ze hebben geld genoeg om wat soldaatjes over te laten vliegen om het opstandige gepeupel een 'lesje' te leren. En mocht het echt te heet onder hun voeten worden dan vliegen ze gewoon naar een bevriend land om daar de rest van hun leven lekker te gaan rentenieren.
  maandag 28 februari 2011 @ 20:29:33 #241
19242 yavanna
Results may vary.
pi_93458567
De pest is ook dat het elite leger naar verwachting totaal geen moeite zal hebben met het neerslaan van de protesters e.a.

Martin Chulov
Col. Hamid Belkhair, now rebel leader, 2 weeks ago libyan officer, says Ghaddafi won't yield. 'i'm 1000% sure there'll be a battle'.
  maandag 28 februari 2011 @ 20:31:32 #242
19242 yavanna
Results may vary.
pi_93458701
1.14 minuten, interview G vandaag. BBC

Gaan wel tegen G in, die overigens alles blijft ontkennen.

Col Muammar Gaddafi denies there is any fighting on the streets of Tripoli

Libyan leader Col Muammar Gaddafi has told the BBC he is loved by all his people and has denied there have been any protests in Tripoli.

Col Gaddafi said that his people would die to protect him.

He laughed at the suggestion he would leave Libya and said he felt betrayed by leaders who had urged him to quit.

Earlier world governments condemned attacks on Libyan civilians, with US Secretary of State Hillary Clinton saying Col Gaddafi must "go now".

The EU on Monday imposed sanctions including an arms embargo, asset freeze and travel ban on Col Gaddafi and his close entourage.

Col Gaddafi is facing a massive challenge to his 41-year rule, with protesters in control of towns in the east.
'Mercenaries and thugs'

Col Gaddafi was speaking in an interview with the BBC's Jeremy Bowen in Tripoli.

Col Gaddafi accused Western countries of abandoning Libya and said that they had no morals and wanted to colonise the country.

The interview with Col Gaddafi took place in a restaurant on the seafront overlooking the port in Tripoli. He came in with his entourage, he had sunglasses on, and some kind of autumnal brown robe. He was relaxed throughout the interview.

He laughed quite a bit when asked various questions. He seemed very unconcerned about foreign pressure, saying the Libyan people were behind him, the Libyan people loved him.

He departed at the head of his motorcade, which consisted of dozens of vehicles. They left at high speed.

When asked whether he would resign, he said he could not step down as he did not have an official position and insisted that the power was with the people.

Col Gaddafi challenged those, including UK Prime Minister David Cameron, who have accused him of having money abroad to produce evidence.

He said he would "put two fingers in their eye".

Col Gaddafi said true Libyans had not demonstrated but those who had come on to the streets were under the influence of drugs supplied by al-Qaeda.

He said those people had seized weapons and that his supporters were under orders not to shoot back.
  maandag 28 februari 2011 @ 20:34:59 #243
pi_93458947
quote:
ChangeInLibya Halwasa Guy
Important: This is a list of ALL graphic videos from #libya thanks to our friends at #anonymous: http://piratenpad.de/uXB3mitz0c #oplibya
Filmpjes! Spam je vrienden gek. En je vijanden ook.
  maandag 28 februari 2011 @ 20:35:58 #244
286050 Muridae
Acta non Verba
pi_93459016
quote:
2s.gif Op maandag 28 februari 2011 20:31 schreef yavanna het volgende:
1.14 minuten, interview G vandaag. BBC

Gaan wel tegen G in, die overigens alles blijft ontkennen.

Col Muammar Gaddafi denies there is any fighting on the streets of Tripoli

Libyan leader Col Muammar Gaddafi has told the BBC he is loved by all his people and has denied there have been any protests in Tripoli.

Col Gaddafi said that his people would die to protect him.

He laughed at the suggestion he would leave Libya and said he felt betrayed by leaders who had urged him to quit.

Earlier world governments condemned attacks on Libyan civilians, with US Secretary of State Hillary Clinton saying Col Gaddafi must "go now".

The EU on Monday imposed sanctions including an arms embargo, asset freeze and travel ban on Col Gaddafi and his close entourage.

Col Gaddafi is facing a massive challenge to his 41-year rule, with protesters in control of towns in the east.
'Mercenaries and thugs'

Col Gaddafi was speaking in an interview with the BBC's Jeremy Bowen in Tripoli.

Col Gaddafi accused Western countries of abandoning Libya and said that they had no morals and wanted to colonise the country.

The interview with Col Gaddafi took place in a restaurant on the seafront overlooking the port in Tripoli. He came in with his entourage, he had sunglasses on, and some kind of autumnal brown robe. He was relaxed throughout the interview.

He laughed quite a bit when asked various questions. He seemed very unconcerned about foreign pressure, saying the Libyan people were behind him, the Libyan people loved him.

He departed at the head of his motorcade, which consisted of dozens of vehicles. They left at high speed.

When asked whether he would resign, he said he could not step down as he did not have an official position and insisted that the power was with the people.

Col Gaddafi challenged those, including UK Prime Minister David Cameron, who have accused him of having money abroad to produce evidence.

He said he would "put two fingers in their eye".

Col Gaddafi said true Libyans had not demonstrated but those who had come on to the streets were under the influence of drugs supplied by al-Qaeda.

He said those people had seized weapons and that his supporters were under orders not to shoot back.
Tragisch, het lijkt wel een seniele opa die alle grip op de werkelijkheid is verloren.
Hij denkt nog steeds dat hij die revolutionaire leider van weleer is.
  maandag 28 februari 2011 @ 20:37:16 #245
pi_93459087
Er is toch aanval geweest op Zawiya?
http://liveword.ca/libya/(...)-the-khamis-brigade/
quote:
20:41 BBC Arabic’s Abderrahim Farsi, who’s in Tripoli, has been told by a source that Libyan tanks and armoured cars attempting to break into Zawiya have been repelled by opposition fighters. The source said the attacking force belongs to the Khamis Brigade of the Libyan army, led by Col Gaddafi’s son Khamis. (Via BBC’s live stream)
pi_93459199
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 20:28 schreef aerdt het volgende:

[..]

De Khadaffi's zien het allemaal als een grote grap lijkt het wel. En waarom in feite ook niet?
Ze hebben geld genoeg om wat soldaatjes over te laten vliegen om het opstandige gepeupel een 'lesje' te leren. En mocht het echt te heet onder hun voeten worden dan vliegen ze gewoon naar een bevriend land om daar de rest van hun leven lekker te gaan rentenieren.
Hier staat wel eer op het spel hoor.
  maandag 28 februari 2011 @ 20:41:28 #247
pi_93459347
Oppositie heeft trouwens per ongeluk de Britse Hercules' beschoten die kwamen evacueren. Kogel kwam in de cockpit terecht, geen gewonden. Ze hebben hun excuses aangeboden, dachten dat het Ghaddafi was. (bron: BBC)

Ik dacht al hoe ze dat wilden regelen.
  maandag 28 februari 2011 @ 20:43:03 #248
336896 houda
FREE LIBYA!!!!!!!
pi_93459464
Bedankt allemaal voor de up to date informatie. Fijn om ook gewoon dingen in het ned/engels te lezen. We hebben natuurlijk wel Al Jazeera Internationaal maar ze kijken hier veel de arabische variant natuurlijk.. En het is niet te doen om ALLES te vertalen...

Een vriendin van mij uit Tripoli vraagt hoe je op facebook kan komen als het geblokkeerd is. Iemand een idee misschien? Een link om iets te downloaden ofzo?
pi_93459507
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 20:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Oppositie heeft trouwens per ongeluk de Britse Hercules' beschoten die kwamen evacueren. Kogel kwam in de cockpit terecht, geen gewonden. Ze hebben hun excuses aangeboden, dachten dat het Ghaddafi was. (bron: BBC)

Ik dacht al hoe ze dat wilden regelen.
Dat zat erin. Gelukkig goed afgelopen.
pi_93459745
Heeft iemand wel eens van de volgende site gehoord en zoja, hoe betrouwbaar is deze informatie?

http://www.livelibya.com/
  maandag 28 februari 2011 @ 20:47:24 #251
pi_93459764
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 20:43 schreef houda het volgende:
Bedankt allemaal voor de up to date informatie. Fijn om ook gewoon dingen in het ned/engels te lezen. We hebben natuurlijk wel Al Jazeera Internationaal maar ze kijken hier veel de arabische variant natuurlijk.. En het is niet te doen om ALLES te vertalen...

Een vriendin van mij uit Tripoli vraagt hoe je op facebook kan komen als het geblokkeerd is. Iemand een idee misschien? Een link om iets te downloaden ofzo?
Sorry, ik heb geen verstand van facebook. :N
  maandag 28 februari 2011 @ 20:48:59 #252
pi_93459878
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 20:47 schreef aerdt het volgende:
Heeft iemand wel eens van de volgende site gehoord en zoja, hoe betrouwbaar is deze informatie?

http://www.livelibya.com/
Geen idee. Maar gerommel binnen het leger kan wel verklaren waarom de aanvallen op Zawiya en Masrati niet gelukt zijn.
  maandag 28 februari 2011 @ 20:50:46 #253
336896 houda
FREE LIBYA!!!!!!!
pi_93460008
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 20:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Sorry, ik heb geen verstand van facebook. :N
Jammer, toch bedankt!
  maandag 28 februari 2011 @ 20:53:40 #254
104871 remlof
Europees federalist
pi_93460205
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 20:43 schreef houda het volgende:

Ze kunnen inbellen via XS4ALL in Amsterdam, dan kunnen ze wel bij Facebook, maar dan wel tegen internationale gesprekskosten:

Nu een paar weken later de Egyptische geschiedenis zich in Libië lijkt te herhalen hebben we direct een inbelaccount voor Libië opengesteld. Die informatie is via Twitter, Al Jazeera en allerlei blogs bekendgemaakt. We hopen dat de gegevens Libië bereiken. Help mee als je kunt: inbelnummer: +31205350535 user: xs4all password: xs4all

https://blog.xs4all.nl/20(...)oor-libie-en-egypte/
pi_93460697
voor de liefhebbers begint er nu een extralange uitzending van nieuwsuur. op 2
  maandag 28 februari 2011 @ 21:01:38 #256
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_93460724
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 21:01 schreef IntensiveGary het volgende:
voor de liefhebbers begint er nu een extralange uitzending van nieuwsuur. op 2
Brandpunt wordt zeker niet live gestreamd zoals nieuwsuur?
2019: The Great Awakening
  maandag 28 februari 2011 @ 21:01:46 #257
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_93460731
Nieuwsuur even bekijken :).
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  maandag 28 februari 2011 @ 21:02:05 #258
299059 bokaal
De man van staal!
pi_93460754
Libiëspecial @Nieuwsuur begonnen.
  maandag 28 februari 2011 @ 21:03:02 #259
299059 bokaal
De man van staal!
pi_93460804
Er is al een nieuwe krant: De vrije Libiër :)
  maandag 28 februari 2011 @ 21:03:08 #260
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_93460814
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 21:02 schreef bokaal het volgende:
Libiëspecial @Nieuwsuur begonnen.
oh het is op nieuwsuur, ik dacht brandpunt, thanks! http://nieuwsuur.nl/live
  maandag 28 februari 2011 @ 21:06:09 #261
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_93461010
hello ben ik weer , is iemand op de hoogte of er al een no-fly-zone van kracht is? en waar die amerikaanse oorlogschepen op het moment liggen. Dit met betrekking tot beghazi en de driegende taal van familie Gadaffi.
There is only one religion
pi_93461114
Washington komt binnen enkele minuten met nieuw statement
pi_93461143
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 21:06 schreef Dance99Vv het volgende:
hello ben ik weer , is iemand op de hoogte of er al een no-fly-zone van kracht is? en waar die amerikaanse oorlogschepen op het moment liggen. Dit met betrekking tot beghazi en de driegende taal van familie Gadaffi.
AlArabiya_Eng Al Arabiya English
US Aircraft carrier USS Enterprise reportedly moving closer to Libya: Photo at: http://goo.gl/t6uHt #Gaddafi #Libya #Feb17
2 minutes ago

[ Bericht 11% gewijzigd door shomila op 28-02-2011 21:13:56 ]
pi_93461272
Interessant op Nederland 2.
woef
  maandag 28 februari 2011 @ 21:14:50 #265
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_93461536
Schokkend om die cijfers te zien, hoeveel analfabeten sommige landen in het Midden-Oosten hebben.
pi_93461555
Back.
Zoon van Tolmai.
pi_93461630
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 21:14 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Schokkend om die cijfers te zien, hoeveel analfabeten sommige landen in het Midden-Oosten hebben.
Marokko met 50% het meest.
woef
  maandag 28 februari 2011 @ 21:17:44 #268
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_93461720
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 21:08 schreef shomila het volgende:

[..]

AlArabiya_Eng Al Arabiya English
US Aircraft carrier USS Enterprise reportedly moving closer to Libya: Photo at: http://goo.gl/t6uHt #Gaddafi #Libya #Feb17
2 minutes ago
[ link | afbeelding ]

dank :P
pi_93461992
Ik zit echt te wachten bij de NOS tot dat ze zeggen:

"Ook in Nederland volgen mensen het nieuws uit het Midden-Oosten. We schakelen nu over naar een user van het FOK!Forum."

:@ :@
Zoon van Tolmai.
  maandag 28 februari 2011 @ 21:26:31 #270
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_93462336
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 21:21 schreef Bartholomaeus het volgende:

"Ook in Nederland volgen mensen het nieuws uit het Midden-Oosten. We schakelen nu over naar een user van het FOK!Forum."

_O-
  maandag 28 februari 2011 @ 21:28:34 #271
pi_93462491
quote:

Ze hebben nu pas een MO-special. Wij hadden dat al toen Egypte 2 of 3 dagen begonnen was. ;(
  maandag 28 februari 2011 @ 21:30:02 #272
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_93462587
6 april beweging, helden.
pi_93462793
White House press briefing over Lybie begint
  maandag 28 februari 2011 @ 21:34:14 #274
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_93462846
gpdMiddleEast Goed nieuws, er is internet hier in een hotel in Benghazi, Oost Libie..

de held
pi_93462870
gpdMiddleEast

Benghazi is nu hoofdstad van Vrij Libie. Het is nu avond, uur of 22.30. Donker. Hoorde net wat geschiet buiten. Geen idee wat het is.

Hij is weer bezig jongens. :') :|W
Zoon van Tolmai.
  maandag 28 februari 2011 @ 21:35:25 #276
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_93462925
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 21:34 schreef Bartholomaeus het volgende:
gpdMiddleEast

Benghazi is nu hoofdstad van Vrij Libie. Het is nu avond, uur of 22.30. Donker. Hoorde net wat geschiet buiten. Geen idee wat het is.

Hij is weer bezig jongens. :') :|W
dan heb je zoiets van ,ga dan kijken daar wordt je voor betaald :?
  maandag 28 februari 2011 @ 21:37:04 #277
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_93463023
Die Hans van Baalen is toch van hier? _O-
pi_93463085
gpdMiddleEast GPD Middle East
VN, Europa en VS spreken nu over mogelijk ingrijpen in Libie...hier in Benghazi zijn ze daar heel erg op tegen.
1 minute ago
  maandag 28 februari 2011 @ 21:38:44 #279
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_93463130
ame GPD Middle East
Web http://www.gpd.nl/
Bio Berichten uit het Midden Oosten van Harald Doornbos, onze correspondent ter plaatse. Tweets from the Middle East by our correspondent Harald Doornbos
  maandag 28 februari 2011 @ 21:39:19 #280
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_93463172
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 21:38 schreef shomila het volgende:
gpdMiddleEast GPD Middle East
VN, Europa en VS spreken nu over mogelijk ingrijpen in Libie...hier in Benghazi zijn ze daar heel erg op tegen.
1 minute ago
Dat lees je indd op meer plekken, de mensen willen het zelf doen.
Persoonlijk denk ik ook dat dat de enige oplossing is die ook op lange termijn werkt.
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
  maandag 28 februari 2011 @ 21:39:21 #281
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_93463173
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 21:34 schreef Bartholomaeus het volgende:
gpdMiddleEast

Het is Cowboy Billy-Boem met z'n 3 Klappertjeskameraden :Y
pi_93463217
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 21:39 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Het is Cowboy Billy-Boem met z'n 3 Klappertjeskameraden :Y
Nee joh, het zijn wat kinderen die met een bal tegen de muur aan het schoppen zijn! _O-
Zoon van Tolmai.
  maandag 28 februari 2011 @ 21:41:05 #283
336896 houda
FREE LIBYA!!!!!!!
pi_93463289
Dat de mensen het zelf willen doen is ook wat ik hoor van mijn man. Dat heerst een beetje in de straten. Ze zijn bang dat andere mensen dan weer blijven in het land en dat het een heel lang verhaal gaat worden...
  maandag 28 februari 2011 @ 21:41:11 #284
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_93463294
Verbindingen zijn trouwens dramatisch. Satphone lijkt permanent gestoord te worden. Mobiele telefoon vaak onbereikbaar. En geen internet.
about 10 hours ago via Twitter for iPhone
pi_93463342
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 21:32 schreef aerdt het volgende:
White House press briefing over Lybie begint
haar reactie op de vraag of ze wou reageren over wat hij vandaag allemaal in het interview had gezegd ( "the people just love me" )
"it's just delusional
ja sorry ik niet zo goed in snel engels typen terwijl ze praten
maar juist door wat ie heeft gezegd vandaag vinden hun het zelfs nog dringender om in te grijpen ....
heeft G vandaag even weer wat eigen ruiten in gegooid met zn idiote gelul :P
hoezo adhd ?
pi_93463503
quote:

LOL _O-
hoezo adhd ?
  maandag 28 februari 2011 @ 21:45:00 #287
336896 houda
FREE LIBYA!!!!!!!
pi_93463573
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 21:41 schreef Dance99Vv het volgende:
Verbindingen zijn trouwens dramatisch. Satphone lijkt permanent gestoord te worden. Mobiele telefoon vaak onbereikbaar. En geen internet.
about 10 hours ago via Twitter for iPhone
Over welk gedeelte van Libya gaat dit? Want ik heb gewoon internet hier in Benghazi. En ik weet dat ze in Tripoli ook internet hebben. Telefoon werkt inderdaad erg slecht, vooral naar andere steden en een ander netwerk dan dat je zelf hebt.
pi_93463627
Iedereen die de moeite neemt om updates en nieuws te posten super bedankt.
Ik heb Egypte op de voet gevolgd en dit in iets mindere mate wegens tijdgebrek, maar
met het lezen van dit forum ben ik beter op de hoogte dan met nu.nl. :)
pi_93463664
quote:
14s.gif Op maandag 28 februari 2011 21:45 schreef 22 het volgende:
Iedereen die de moeite neemt om updates en nieuws te posten super bedankt.
Ik heb Egypte op de voet gevolgd en dit in iets mindere mate wegens tijdgebrek, maar
met het lezen van dit forum ben ik beter op de hoogte dan met nu.nl. :)
Dank! ^O^ Mooi dat je er wat aan hebt! ;)
Zoon van Tolmai.
pi_93463736
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 21:45 schreef houda het volgende:

[..]

Over welk gedeelte van Libya gaat dit? Want ik heb gewoon internet hier in Benghazi. En ik weet dat ze in Tripoli ook internet hebben. Telefoon werkt inderdaad erg slecht, vooral naar andere steden en een ander netwerk dan dat je zelf hebt.
oh trek je daar maar niks van aan ( doen wij ook niet :+ ) , is van een nogal rare journo .. die vent is niet helemaal honderd .. hij roept altijd (okaj meestal ) dingen die niet kloppen ..

b.t.w. is een tweet van vanochtend maar toen klopte het ook niet ..
voor betrouwbare info moet je dat twitteracount i.i.g. níet volgen ! :P
hoezo adhd ?
pi_93463770
Zeker. Ik leer heel wat bij haha.
Ik heb me nooit zo verdiept in het midden oosten.
pi_93463847
gpdMiddleEast
Trouwens, toen ik een paar uur geleden weer langs het strand reed, was dat luchtafweergeschut weg.

Ja, hij kan wel lekker aan het strand wandelen. Wat een leven zeg. ;(
Zoon van Tolmai.
pi_93463873
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 21:47 schreef 22 het volgende:
Zeker. Ik leer heel wat bij haha.
Ik heb me nooit zo verdiept in het midden oosten.
Toppie!

^O^
Zoon van Tolmai.
  maandag 28 februari 2011 @ 21:50:50 #294
pi_93463986
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 21:34 schreef Dance99Vv het volgende:
gpdMiddleEast Goed nieuws, er is internet hier in een hotel in Benghazi, Oost Libie..

de held
Laat hem Fok! ff checken voor het laatste nieuws.
  maandag 28 februari 2011 @ 21:51:13 #295
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_93464008
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 21:40 schreef Bartholomaeus het volgende:

[..]

Nee joh, het zijn wat kinderen die met een bal tegen de muur aan het schoppen zijn! _O-
Er heeft iemand gewoon een pallet met bubbelplastic laten vallen.
pi_93464091
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 21:51 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Er heeft iemand gewoon een pallet met bubbelplastic laten vallen.
_O-
Wat een grappenmaker is het ook. Ik kan er gewoon nog steeds om lachen.
'Mubarak is dood' _O-
Zoon van Tolmai.
pi_93464141
US ambassador to UN: Colonel Khadaffi is clearly disconnected from reality.

Aangezien het niet duidelijk is wie de leiding heeft over de opstandelingen, is het niet mogelijk op dit moment wapens aan ze te leveren.
Gesprekken gaande tussen partners over een eventuele militaire interventie. Met partners gaf ze als voorbeeld de NATO en niet UN, wat min of meer betekent dat ze niet verwachten dat de security council groen licht geeft voor militaire interventie.
  maandag 28 februari 2011 @ 21:53:13 #298
pi_93464144
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 21:41 schreef houda het volgende:
Dat de mensen het zelf willen doen is ook wat ik hoor van mijn man. Dat heerst een beetje in de straten. Ze zijn bang dat andere mensen dan weer blijven in het land en dat het een heel lang verhaal gaat worden...
Er zijn aanwijzingen dat Zimbabwe het regime meer steunt dan alleen met wat huurlingen. Als dat waar is, is het een internationaal incident. Dan word het moeilijker voor de wereld om er zich niet mee te bemoeien.
pi_93464162
SL0wZEr

another day, nothing to share .. life goes on as normal out here #Tripoli #Libya
Zoon van Tolmai.
pi_93464248
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 21:41 schreef houda het volgende:
ik snap die reactie indd. wel .. ik hoop maar dat het lukt zonder buitenlands hulp, en mocht er echt hulp nodig zijn , zorg er dan indd. alleen voor dat G aftreed , voor gerecht komt ( hoorde wel net van dat bericht van washington dat dat gaat gebeuren ?( mensen hier , corrigeer me als ik het niet goed heb verstaan plz)
en dat ze het dan weer overlaten aan de bevolking van Libië zelf ..

maar goed , ik hoop gewoon eigenlijk dat G het liefst nog vanavond opstapt en jullie verder kunnen met de wederopbouw van het land en kunnen starten met een "democratische fundering " leggen .
maar is makkelijker gezegd dan gedaan ...
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 21:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Er zijn aanwijzingen dat Zimbabwe het regime meer steunt dan alleen met wat huurlingen. Als dat waar is, is het een internationaal incident. Dan word het moeilijker voor de wereld om er zich niet mee te bemoeien.
en dat is indd. wel een "probleem " ja ...
( daar niks verder over gehoord b.t.w. )
hoezo adhd ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')