vandaar dat ik die laatste zin erbij deed ja .. ben gewoon niet meer gewend denk ik aan "goede journalisten "betrap mezelf erop dat ik er wat achter zocht (dat geilen was een geintje, maar dat ik dacht , sohee zij doet wel heel veel "dr best "maar zo hoort het natuurlijk ook , ja foto's / bewijs altijdquote:Op maandag 28 februari 2011 18:58 schreef yavanna het volgende:
[..]
Haar kritische vragen en scherpe terug opmerkingen vond ik naast goed ook echt opvallen in vergelijking met de andere interviews die te zien waren waar journalisten niet (kritisch) door vragen.
Haha, tsa het is net hoe je het bekijkt dan, ik stel de foto's wel op prijs eigenlijk.
dus wel he ..maar ook vergeleken met wat clinton dus zegt ..quote:Op maandag 28 februari 2011 19:00 schreef yavanna het volgende:
[..]
UK loopt nu wel vrij voorop, in tegen stelling tot Nederland die nog niet eens de zaken omtrent G's tegoeden op een rijtje lijkt te hebben gezet, laat staan dat ze bevroren zijn.
Of het losgaat in Turkije is allerminst zeker.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
PKK zegt staakt het vuren eenzijdig op.
in Turkije gaat het ook los, is dat ook het MO?
zei me zo ff niks heb ff heel snel gegoogled , kom ik dit tegen ; http://forum.newzimbabwe.(...)d-army-fly-to-libya/quote:Op maandag 28 februari 2011 19:02 schreef aerdt het volgende:
Diverse media hier meldde afgelopen weekend dat Mugabe (Zimbabwe) een elite eenheid heeft gestuurd naar Libya om Khadaffi te beschermen.
Is dit ook bevestigd door enigszins betrouwbare media of weet iemand hier meer over toevallig?
Sorry als het hier al een keer gemeld was, maar ik heb niet de mogelijkheid elke dag de updates te checken...
gpd.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:00 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
vandaar dat ik die laatste zin erbij deed ja .. ben gewoon niet meer gewend denk ik aan "goede journalisten "betrap mezelf erop dat ik er wat achter zocht (dat geilen was een geintje, maar dat ik dacht , sohee zij doet wel heel veel "dr best "maar zo hoort het natuurlijk ook , ja foto's / bewijs altijd)
de sanctie is er, maar de uitvoering nog niet geheel.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:02 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
dus wel he ..maar ook vergeleken met wat clinton dus zegt ..
( ff offtopic ik hoorde dat mubarak zn tegoeden nu echt "bevroren "zijn )
ik dacht overal .. hoopte eigenlijk dat jij er meer over zou wetenquote:
zoeen bevoorbeeld jahquote:
klopt, maar nederland heeft de uitvoering nog niet op orde, dacht ikquote:Op maandag 28 februari 2011 19:12 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ik dacht overal .. hoopte eigenlijk dat jij er meer over zou weten![]()
[..]
zoeen bevoorbeeld jah![]()
klopt , maar ze zijn er wel (goed) mee bezig (libië)quote:Op maandag 28 februari 2011 19:16 schreef yavanna het volgende:
[..]
klopt, maar nederland heeft de uitvoering nog niet op orde, dacht ik
Ook sancties EU-landen tegen Libië
De EU-landen zijn het in Brussel eens geworden over sancties tegen Libië. Er komt een wapenembargo en de Libische leiders worden niet meer toegelaten in lidstaten van de Europese Unie. Ook worden hun tegoeden bij Europese banken bevroren.
De VN-Veiligheidsraad kondigde in het weekeinde vergelijkbare sancties aan. De Europese maatregelen gaan op een aantal punten verder dan die van de VN.
De EU levert ook geen producten meer aan Libië die ingezet kunnen worden tegen demonstranten, zoals nachtkijkers, munitie en traangas. De Europese Unie voert de maatregelen zo snel mogelijk in.
De Duitse minister Guido Westerwelle van Buitenlandse Zaken heeft bij de VN-Mensenrechtenraad in Genève voorgesteld om alle betalingen aan Libië zestig dagen te bevriezen.
ik had dit artikel gevonden n.a.v. je reactie hier ; http://forum.newzimbabwe.(...)d-army-fly-to-libya/ ( zie eerdere reactie )quote:Op maandag 28 februari 2011 19:31 schreef aerdt het volgende:
Source: The Zimbabwean
Zimbabwean army helping Gaddafi in Libya
Speculation that members of the Zimbabwe National Army are in Libya to help prop up cornered dictator Colonel Muammar Gaddafi, has gained momentum. This follows Zimbabwes Defence Minister Emmerson Mnangagwa (pictured) avoiding giving a straight answer to a question posed in Parliament.
With the eastern part of Libya having fallen to anti-Gaddafi protesters, its being reported that mercenaries from several African countries, including Zimbabwe, are putting up a stand in the west of the country, including the capital Tripoli, on behalf of Gaddafi. They are reportedly gunning down unarmed civilians at random and Arab TV channel Al Jazeera said that Zimbabwe was helping to provide mercenaries, along with Chad and other African countries.
In Parliament on Wednesday MDC-T MP and Chief Whip, Innocent Gonese, asked Mnangagwa to respond to reports that soldiers from Zimbabwe are involved. Instead of giving a straight answer Mnangagwa said that there are mercenaries who are African and are in Libya I have no mandate in my duty as Minister of Defence to investigate activities happening in another African country.
Meanwhile its being reported that Gaddafi is weighing up his options in terms of which country to flee to for sanctuary. Zimbabwe is emerging as a firm favourite, with London-based Libyan political activist Guma el-Gamaty, telling the Australian ABC news channel that "quite reliable sources" believe Gaddafi is readying to flee his country and heading to Zimbabwe.
Gaddafi's own private plane is loaded with gold bullion and lots of hard currency, mainly dollars, and is preparing to flee to Zimbabwe to stay there with his friend Robert Mugabe. We think this could happen very shortly because the (UN) Security Council is threatening to impose a no-fly zone and we think that Gaddafi will try to escape before this no-fly zone is imposed, Guma el-Gamaty said.
Mugabe is no stranger to giving sanctuary to murderous dictators. Former Ethiopian dictator Mengistu Haile Mariam was offered a safe haven in Zimbabwe, despite being sentenced to death by an Ethiopian court for crimes against humanity. He remains happily ensconced in his villa in the suburb of Gunhill, outside Harare, to this day.
Major Protais Mpiranya, a Rwandan army officer accused of ordering the murder of that countrys Prime Minister and the Belgian soldiers who protected her, is also said to be hiding in Zimbabwe. Mpiranya, a Hutu extremist who formerly led the Presidential Guard in Rwanda, is wanted for genocide and crimes against humanity by the UN war crimes tribunal.
Dank je.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:36 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ik had dit artikel gevonden n.a.v. je reactie hier ; http://forum.newzimbabwe.(...)d-army-fly-to-libya/ ( zie eerdere reactie )
Kijk, dan word het een internationale zaak (voor zover het dat nog niet was) en dan kan/mag de internationale gemeenschap ingrijpen.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:36 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ik had dit artikel gevonden n.a.v. je reactie hier ; http://forum.newzimbabwe.(...)d-army-fly-to-libya/ ( zie eerdere reactie )
maakt niet uit! ik dacht al dat je het niet had gezien , vandaar gaf ik nog een x de link ...quote:Op maandag 28 februari 2011 19:37 schreef aerdt het volgende:
[..]
Dank je.
Sorry, had het nog niet gezien. Mijn internet is niet al te snel.
ze is vandaag geweest ja ( en een hele discussie of het een trol was ja of neequote:Op maandag 28 februari 2011 19:41 schreef raistlin6 het volgende:
Is Houda vandaag ook op het forum te vinden?
Kut dat ik dat heb gemist, dan had ik kunnen zeggen dat ze geen troll is, en dat dat een feit is en dat ik niet ga toelichten hoe ik dat weet omdat dat haar anonimiteit in gevaar brengt.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:51 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ze is vandaag geweets ja ( en een hele discussie of het [strike] een trol was ja of nee[/strike]
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:52 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Kut dat ik dat heb gemist, dan had ik kunnen zeggen dat ze geen troll is, en dat dat een feit is en dat ik niet ga toelichten hoe ik dat weet omdat dat haar anonimiteit in gevaar brengt.
Hoe verliep de discussie samenvattend?
quote:Op maandag 28 februari 2011 16:24 schreef houda het volgende:
Mijn man zegt dat ze met een paar 100 mensen van Benghazi helemaal tot musrata zijn gereden om te helpen. Ze zijn onderweg NIEMAND tegen gekomen dus de wegblokkades die Khadaffi zegt te hebben zijn gelogen!! En ja dit is echt waar, door jullie ben ik helemaal aan mijn man door gaan vragen: Hoe weet je dat, van wie weet je dat, en hoe weet je dat dat waar is??
Er riepen mensen om een IP check om dat ze te weinig Libisch sprak en omdat ze 2 weken voor de ellende daarnaartoe verhuisd was. En een detail dingetje in een post.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:57 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
uhm de trol discussie bedoel je niet neem ik aan ..
uhm ik kan ff zo snel niet tot een goede samenvatting komen (iemand anders hier ff ?)
ik weet wel dat ze nu dr man "het hemd van zn lijf vraagt "om voor ons achter dingen te komen
[..]
hoeft ook niet !!! haar veiligheid is belangrijker en indd. gelukkig was die discussie al gesloten !!quote:Op maandag 28 februari 2011 19:59 schreef raistlin6 het volgende:
Oké, maar troll-discussie kan afgesloten worden. Ik kan namelijk met zekerheid zeggen dat ze geen troll is. En ik ga dat niet hier bewijzen. Sorry.
ik bedoeld of iemand haar info ff kon samenvattenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Er riepen mensen om een IP check om dat ze te weinig Libisch sprak en omdat ze 2 weken voor de ellende daarnaartoe verhuisd was. En een detail dingetje in een post.
We worden paranoia hier, en ik hoop dat ze terug blijft komen. Maar dat denk ik wel, ze was niet boos.
Zo
Boodschappen gedaan, koffie is warm en het journaal begint.
oh!quote:Op maandag 28 februari 2011 20:02 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ik bedoeld of iemand haar info ff kon samenvatten![]()
yoquote:laterzz!!
Aanval op Misrata is door de oppositie afgeslagen, "aircraft" neergehaald. Internationale gemeenschap komt nu aardig in actie, lijkt het. Serieuze geluiden van militaire steun van Zimbabwe aan het regime. Dat is het wel, geloof ik.quote:
Aircraft was dus een helikopter.quote:Tegenstanders van het Libische regime zeggen dat ze een militaire helikopter hebben neergeschoten nabij de stad Misrata op 150 km ten oosten van Tripoli, nadat het toestel raketten op het plaatselijke radiostation zou hebben afgevuurd.
Oke! Thanks!quote:Op maandag 28 februari 2011 20:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Aanval op Misrata is door de oppositie afgeslagen, "aircraft" neergehaald. Internationale gemeenschap komt nu aardig in actie, lijkt het. Serieuze geluiden van militaire steun van Zimbabwe aan het regime. Dat is het wel, geloof ik.
[..]
Aircraft was dus een helikopter.
De Khadaffi's zien het allemaal als een grote grap lijkt het wel. En waarom in feite ook niet?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:20 schreef Muridae het volgende:
ROFL om de zoon van Khadafi in het ABC interview met Amanpour.
I gotta go do safari...I will hire lawyer.
Filmpjes! Spam je vrienden gek. En je vijanden ook.quote:ChangeInLibya Halwasa Guy
Important: This is a list of ALL graphic videos from #libya thanks to our friends at #anonymous: http://piratenpad.de/uXB3mitz0c #oplibya
Tragisch, het lijkt wel een seniele opa die alle grip op de werkelijkheid is verloren.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:31 schreef yavanna het volgende:
1.14 minuten, interview G vandaag. BBC
Gaan wel tegen G in, die overigens alles blijft ontkennen.
Col Muammar Gaddafi denies there is any fighting on the streets of Tripoli
Libyan leader Col Muammar Gaddafi has told the BBC he is loved by all his people and has denied there have been any protests in Tripoli.
Col Gaddafi said that his people would die to protect him.
He laughed at the suggestion he would leave Libya and said he felt betrayed by leaders who had urged him to quit.
Earlier world governments condemned attacks on Libyan civilians, with US Secretary of State Hillary Clinton saying Col Gaddafi must "go now".
The EU on Monday imposed sanctions including an arms embargo, asset freeze and travel ban on Col Gaddafi and his close entourage.
Col Gaddafi is facing a massive challenge to his 41-year rule, with protesters in control of towns in the east.
'Mercenaries and thugs'
Col Gaddafi was speaking in an interview with the BBC's Jeremy Bowen in Tripoli.
Col Gaddafi accused Western countries of abandoning Libya and said that they had no morals and wanted to colonise the country.
The interview with Col Gaddafi took place in a restaurant on the seafront overlooking the port in Tripoli. He came in with his entourage, he had sunglasses on, and some kind of autumnal brown robe. He was relaxed throughout the interview.
He laughed quite a bit when asked various questions. He seemed very unconcerned about foreign pressure, saying the Libyan people were behind him, the Libyan people loved him.
He departed at the head of his motorcade, which consisted of dozens of vehicles. They left at high speed.
When asked whether he would resign, he said he could not step down as he did not have an official position and insisted that the power was with the people.
Col Gaddafi challenged those, including UK Prime Minister David Cameron, who have accused him of having money abroad to produce evidence.
He said he would "put two fingers in their eye".
Col Gaddafi said true Libyans had not demonstrated but those who had come on to the streets were under the influence of drugs supplied by al-Qaeda.
He said those people had seized weapons and that his supporters were under orders not to shoot back.
quote:20:41 BBC Arabic’s Abderrahim Farsi, who’s in Tripoli, has been told by a source that Libyan tanks and armoured cars attempting to break into Zawiya have been repelled by opposition fighters. The source said the attacking force belongs to the Khamis Brigade of the Libyan army, led by Col Gaddafi’s son Khamis. (Via BBC’s live stream)
Hier staat wel eer op het spel hoor.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:28 schreef aerdt het volgende:
[..]
De Khadaffi's zien het allemaal als een grote grap lijkt het wel. En waarom in feite ook niet?
Ze hebben geld genoeg om wat soldaatjes over te laten vliegen om het opstandige gepeupel een 'lesje' te leren. En mocht het echt te heet onder hun voeten worden dan vliegen ze gewoon naar een bevriend land om daar de rest van hun leven lekker te gaan rentenieren.
Dat zat erin. Gelukkig goed afgelopen.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Oppositie heeft trouwens per ongeluk de Britse Hercules' beschoten die kwamen evacueren. Kogel kwam in de cockpit terecht, geen gewonden. Ze hebben hun excuses aangeboden, dachten dat het Ghaddafi was. (bron: BBC)
Ik dacht al hoe ze dat wilden regelen.
Sorry, ik heb geen verstand van facebook.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:43 schreef houda het volgende:
Bedankt allemaal voor de up to date informatie. Fijn om ook gewoon dingen in het ned/engels te lezen. We hebben natuurlijk wel Al Jazeera Internationaal maar ze kijken hier veel de arabische variant natuurlijk.. En het is niet te doen om ALLES te vertalen...
Een vriendin van mij uit Tripoli vraagt hoe je op facebook kan komen als het geblokkeerd is. Iemand een idee misschien? Een link om iets te downloaden ofzo?
Geen idee. Maar gerommel binnen het leger kan wel verklaren waarom de aanvallen op Zawiya en Masrati niet gelukt zijn.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:47 schreef aerdt het volgende:
Heeft iemand wel eens van de volgende site gehoord en zoja, hoe betrouwbaar is deze informatie?
http://www.livelibya.com/
Jammer, toch bedankt!quote:Op maandag 28 februari 2011 20:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Sorry, ik heb geen verstand van facebook.
Ze kunnen inbellen via XS4ALL in Amsterdam, dan kunnen ze wel bij Facebook, maar dan wel tegen internationale gesprekskosten:quote:Op maandag 28 februari 2011 20:43 schreef houda het volgende:
Bedankt allemaal voor de up to date informatie. Fijn om ook gewoon dingen in het ned/engels te lezen. We hebben natuurlijk wel Al Jazeera Internationaal maar ze kijken hier veel de arabische variant natuurlijk.. En het is niet te doen om ALLES te vertalen...
Een vriendin van mij uit Tripoli vraagt hoe je op facebook kan komen als het geblokkeerd is. Iemand een idee misschien? Een link om iets te downloaden ofzo?
Brandpunt wordt zeker niet live gestreamd zoals nieuwsuur?quote:Op maandag 28 februari 2011 21:01 schreef IntensiveGary het volgende:
voor de liefhebbers begint er nu een extralange uitzending van nieuwsuur. op 2
oh het is op nieuwsuur, ik dacht brandpunt, thanks! http://nieuwsuur.nl/livequote:
AlArabiya_Eng Al Arabiya Englishquote:Op maandag 28 februari 2011 21:06 schreef Dance99Vv het volgende:
hello ben ik weer , is iemand op de hoogte of er al een no-fly-zone van kracht is? en waar die amerikaanse oorlogschepen op het moment liggen. Dit met betrekking tot beghazi en de driegende taal van familie Gadaffi.
Marokko met 50% het meest.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:14 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Schokkend om die cijfers te zien, hoeveel analfabeten sommige landen in het Midden-Oosten hebben.
dankquote:Op maandag 28 februari 2011 21:08 schreef shomila het volgende:
[..]
AlArabiya_Eng Al Arabiya English
US Aircraft carrier USS Enterprise reportedly moving closer to Libya: Photo at: http://goo.gl/t6uHt #Gaddafi #Libya #Feb17
2 minutes ago
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:21 schreef Bartholomaeus het volgende:
Ik zit echt te wachten bij de NOS tot dat ze zeggen:
"Ook in Nederland volgen mensen het nieuws uit het Midden-Oosten. We schakelen nu over naar een user van het FOK!Forum."![]()
Ze hebben nu pas een MO-special. Wij hadden dat al toen Egypte 2 of 3 dagen begonnen was.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:21 schreef Bartholomaeus het volgende:
"Ook in Nederland volgen mensen het nieuws uit het Midden-Oosten. We schakelen nu over naar een user van het FOK!Forum."![]()
dan heb je zoiets van ,ga dan kijken daar wordt je voor betaaldquote:Op maandag 28 februari 2011 21:34 schreef Bartholomaeus het volgende:
gpdMiddleEast
Benghazi is nu hoofdstad van Vrij Libie. Het is nu avond, uur of 22.30. Donker. Hoorde net wat geschiet buiten. Geen idee wat het is.
Hij is weer bezig jongens.![]()
Dat lees je indd op meer plekken, de mensen willen het zelf doen.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:38 schreef shomila het volgende:
gpdMiddleEast GPD Middle East
VN, Europa en VS spreken nu over mogelijk ingrijpen in Libie...hier in Benghazi zijn ze daar heel erg op tegen.
1 minute ago
Het is Cowboy Billy-Boem met z'n 3 Klappertjeskameradenquote:Op maandag 28 februari 2011 21:34 schreef Bartholomaeus het volgende:
gpdMiddleEast
Benghazi is nu hoofdstad van Vrij Libie. Het is nu avond, uur of 22.30. Donker. Hoorde net wat geschiet buiten. Geen idee wat het is.
Nee joh, het zijn wat kinderen die met een bal tegen de muur aan het schoppen zijn!quote:Op maandag 28 februari 2011 21:39 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Het is Cowboy Billy-Boem met z'n 3 Klappertjeskameraden
haar reactie op de vraag of ze wou reageren over wat hij vandaag allemaal in het interview had gezegd ( "the people just love me" )quote:Op maandag 28 februari 2011 21:32 schreef aerdt het volgende:
White House press briefing over Lybie begint
LOLquote:Op maandag 28 februari 2011 21:21 schreef Bartholomaeus het volgende:
Over welk gedeelte van Libya gaat dit? Want ik heb gewoon internet hier in Benghazi. En ik weet dat ze in Tripoli ook internet hebben. Telefoon werkt inderdaad erg slecht, vooral naar andere steden en een ander netwerk dan dat je zelf hebt.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:41 schreef Dance99Vv het volgende:
Verbindingen zijn trouwens dramatisch. Satphone lijkt permanent gestoord te worden. Mobiele telefoon vaak onbereikbaar. En geen internet.
about 10 hours ago via Twitter for iPhone
Dank!quote:Op maandag 28 februari 2011 21:45 schreef 22 het volgende:
Iedereen die de moeite neemt om updates en nieuws te posten super bedankt.
Ik heb Egypte op de voet gevolgd en dit in iets mindere mate wegens tijdgebrek, maar
met het lezen van dit forum ben ik beter op de hoogte dan met nu.nl.
oh trek je daar maar niks van aan ( doen wij ook nietquote:Op maandag 28 februari 2011 21:45 schreef houda het volgende:
[..]
Over welk gedeelte van Libya gaat dit? Want ik heb gewoon internet hier in Benghazi. En ik weet dat ze in Tripoli ook internet hebben. Telefoon werkt inderdaad erg slecht, vooral naar andere steden en een ander netwerk dan dat je zelf hebt.
Toppie!quote:Op maandag 28 februari 2011 21:47 schreef 22 het volgende:
Zeker. Ik leer heel wat bij haha.
Ik heb me nooit zo verdiept in het midden oosten.
Laat hem Fok! ff checken voor het laatste nieuws.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:34 schreef Dance99Vv het volgende:
gpdMiddleEast Goed nieuws, er is internet hier in een hotel in Benghazi, Oost Libie..
de held
Er heeft iemand gewoon een pallet met bubbelplastic laten vallen.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:40 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Nee joh, het zijn wat kinderen die met een bal tegen de muur aan het schoppen zijn!
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:51 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Er heeft iemand gewoon een pallet met bubbelplastic laten vallen.
Er zijn aanwijzingen dat Zimbabwe het regime meer steunt dan alleen met wat huurlingen. Als dat waar is, is het een internationaal incident. Dan word het moeilijker voor de wereld om er zich niet mee te bemoeien.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:41 schreef houda het volgende:
Dat de mensen het zelf willen doen is ook wat ik hoor van mijn man. Dat heerst een beetje in de straten. Ze zijn bang dat andere mensen dan weer blijven in het land en dat het een heel lang verhaal gaat worden...
ik snap die reactie indd. wel .. ik hoop maar dat het lukt zonder buitenlands hulp, en mocht er echt hulp nodig zijn , zorg er dan indd. alleen voor dat G aftreed , voor gerecht komt ( hoorde wel net van dat bericht van washington dat dat gaat gebeuren ?( mensen hier , corrigeer me als ik het niet goed heb verstaan plz)quote:Op maandag 28 februari 2011 21:41 schreef houda het volgende:
Dat de mensen het zelf willen doen is ook wat ik hoor van mijn man. Dat heerst een beetje in de straten. Ze zijn bang dat andere mensen dan weer blijven in het land en dat het een heel lang verhaal gaat worden...
en dat is indd. wel een "probleem " ja ...quote:Op maandag 28 februari 2011 21:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Er zijn aanwijzingen dat Zimbabwe het regime meer steunt dan alleen met wat huurlingen. Als dat waar is, is het een internationaal incident. Dan word het moeilijker voor de wereld om er zich niet mee te bemoeien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |