FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
niet beterquote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:05 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Hoe ziet zij eruit zonder al die hinderlijke make-up op...
Mike heeft in een bollywood film gespeed.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:06 schreef mYsca het volgende:
Dus wie heeft nu in bollywood film gespeelt ?
Dit, bam.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:06 schreef WebAddict het volgende:
Fuck die nachtkijker, fuck dat compas.
Breek de tent af
Maik.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:06 schreef mYsca het volgende:
Dus wie heeft nu in bollywood film gespeelt ?
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:06 schreef md89 het volgende:
Nou laat die telefoon nog maar eens gaan. Degene die opneemt staat voor de rest van het programma genomineerdRennen Aafke.
En die connectie met dat plastic wijf op die foto dan?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:06 schreef WebAddict het volgende:
[..]
Mike heeft in een bollywood film gespeed.
Exact mijn gedachte!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:07 schreef delirious74 het volgende:
Monique heeft volgens mij wel een fotografisch geheugen. Ze dreunt nu ook alles weer moeiteloos op wat in de aanwijzingen van Cynthia stond. En spelletjes als 'ik neem mee ... ' wint ze dus ook.
Ze is gewoon heel slim bezig en doet in het huis niet héél erg slim. Als je als hoogbegaafde je geheim moet verbergen, dan lijkt me dat ook logisch.
Ja, betrapt!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:07 schreef bamby het volgende:
Doe ook maar een schot in het duister, key zoeken in de wc of closet enige plek waar je alleen kan zijn.Duikt weer snel weg
Zal eerder een Aafke ofzo zijn.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:07 schreef mYsca het volgende:
Precies dus karim borst verkleining dan ofzo ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |