FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Ja das dezelfde foto als op die kaartquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:13 schreef RethXoth het volgende:
Volgens mij klopt het hoor dat het zijn vriendin is.
Hier haar Twitter pagina:
http://twitter.com/#!/kast3
You both follow @secretstorynl,
Ja en die Hyves link dus ookquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:14 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Ja das dezelfde foto als op die kaart
En wat weten we nu?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:09 schreef maaike91 het volgende:
Ladies and gentlemen, WE'VE GOT HER! http://www.facebook.com/profile.php?id=100001638964437
You go girlquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:15 schreef maaike91 het volgende:
Dat het niet zijn zusje is. Meer research volgt.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:16 schreef beaverhausen het volgende:
Ben ik de enige die moet lachen dat haar twitternaam "kast3" is?
Ja? Dacht ik al
Daar heb je een puntquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:15 schreef maaike91 het volgende:
Dat het niet zijn zusje is. Meer research volgt.
ik zat erop te wachtenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:16 schreef beaverhausen het volgende:
Ja? Dacht ik al
Neehoor.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:16 schreef beaverhausen het volgende:
Ja? Dacht ik al
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:16 schreef beaverhausen het volgende:
Ja? Dacht ik al
Hoe triestquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:16 schreef Ceetje.. het volgende:
maik en monique zitten er niet om die ton te winnen, maar om zichzelf aan NL te laten zien.
Ken ook op webcambabes.nlquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:16 schreef Ceetje.. het volgende:
maik en monique zitten er niet om die ton te winnen, maar om zichzelf aan NL te laten zien.
Ja, die was leuk, hè?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:16 schreef Ceetje.. het volgende:
De enige die nog meer aan NL heeft laten zien in dit programma is Aafkequote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:16 schreef Ceetje.. het volgende:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:18 schreef jugler het volgende:
[..]
Uitgaande van Gaydo's verleden kunnen die foto's nog best tegenvallen
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:19 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
De enige die nog meer aan NL heeft laten zien in dit programma is Aafke.
Ik gok dat het gewoon "een vriendin" is.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:14 schreef maaike91 het volgende:
Vriendin, dat geloof ik dus niet! Even verder zoeken nog!
Kast4.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:19 schreef 08gnoT. het volgende:
http://twitter.com/#!/EsmeeKastelein haar zus?
Ik vond Philip nog wel scherp en slim in het spel. Maar sinds dat zwaard is dat ook wel voorbij.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:18 schreef TimeJumper het volgende:
Maik heeft het meeste moeite met Phillip, ik geef hem volledig gelijk
Ik ook.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik gok dat het gewoon "een vriendin" is.
Wie is "men"? Kreeg het even niet mee.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:20 schreef Ceetje.. het volgende:
aha, maik zegt het 1e verstandige wat ik hem heb horen zeggen: Men zegt dat Servio een Valsche Nicht is. Groot gelijk
Dat vinden ze niet alleen in het huis sinds gisteravondquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:20 schreef Ceetje.. het volgende:
aha, maik zegt het 1e verstandige wat ik hem heb horen zeggen: Men zegt dat Servio een Valsche Nicht is. Groot gelijk
Die followt @secretstorynl nietquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:19 schreef 08gnoT. het volgende:
Zou goed kunnen, maar weer afgeschermd, dus kan je er weinig meequote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:19 schreef 08gnoT. het volgende:
"un aantal bewoners", hij vertelde er geen namen bijquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wie is "men"? Kreeg het even niet mee.
Guido en die andere naam verstond ik ook nietquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wie is "men"? Kreeg het even niet mee.
Tof.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:21 schreef Annelies-G het volgende:
Nog een x Sharon, die de tsunami heeft overleefd
Volgens mij heb je haar gevonden, toch. Dat was je missiequote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:21 schreef maaike91 het volgende:
Ja, laten we het daar maar bij houden. Ik was toch niet zo'n goede Sherlock als ik dacht ben ik bang.
Gerard en Karim, daar had Maik het over, die zeiden vanochtend dat Servia een Valse Nicht wasquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:21 schreef Krambo het volgende:
[..]
Guido en die andere naam verstond ik ook niet
Jawel, hij noemde 2 namen... ze gingen bij mij het ene oor in en het andere oor uit.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:21 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
"un aantal bewoners", hij vertelde er geen namen bij
Totaal voorbij, uit, over, finiquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:20 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik vond Philip nog wel scherp en slim in het spel. Maar sinds dat zwaard is dat ook wel voorbij.
Hodfr Maik. Details!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:21 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
"un aantal bewoners", hij vertelde er geen namen bij
http://twitter.com/#!/melisssxx/following volgt alle kastenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:21 schreef Praatpoeder het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, maar weer afgeschermd, dus kan je er weinig mee
kweet er alles van, maar volgens guidette, laura en consorten zou iedereen vierkant achter Servio staan. Blijkt dan toch niet helemaal te kloppenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:21 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Dat vinden ze niet alleen in het huis sinds gisteravond
een van onms heeft het niet goed verstaan dusquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:22 schreef jugler het volgende:
[..]
Gerard en Karim, daar had Maik het over, die zeiden vanochtend dat Servia een Valse Nicht was
Guido vindt Servio een valsche nicht?!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:21 schreef Krambo het volgende:
[..]
Guido en die andere naam verstond ik ook niet
Gerard en Karim dus! En ik ben het met ze eens in deze!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:22 schreef jugler het volgende:
[..]
Gerard en Karim, daar had Maik het over, die zeiden vanochtend dat Servia een Valse Nicht was
Oh ja..die zitten in het Alex kampquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:22 schreef jugler het volgende:
[..]
heb ik niet gehoord, maar dat kwam omdat ik meteen weer zat te posten.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:22 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Jawel, hij noemde 2 namen... ze gingen bij mij het ene oor in en het andere oor uit.
Guido niet, Gerardquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:22 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Guido vindt Servio een valsche nicht?!.
.
En er moeten meer bijkomenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:23 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Oh ja..die zitten in het Alex kamp.
heel duidelijk zei hij Gerard en Alex.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:23 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
heb ik niet gehoord, maar dat kwam omdat ik meteen weer zat te posten.
Dank! En idd afgezwakt geheim, ze hing maar 20 minuten aan een of andere bergquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:21 schreef Annelies-G het volgende:
Nog een x Sharon, die de tsunami heeft overleefd
Ik krijg de helft niet mee omdat ik hier aan het lezen/posten benquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:23 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
heb ik niet gehoord, maar dat kwam omdat ik meteen weer zat te posten.
Wie waren het nou?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:22 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Guido vindt Servio een valsche nicht?!.
.
Ondertussen luisteren.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:24 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik krijg de helft niet mee omdat ik hier aan het lezen/posten ben.
Leescht!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:24 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Wie waren het nou?
Guido? Karim? Gerard?
Gerard, Alex en hij zij "volgens mij ook karim"quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:23 schreef jugler het volgende:
[..]
Guido niet, Gerardoh en Karim aldus Maiky Boy
same here dusquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:24 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik krijg de helft niet mee omdat ik hier aan het lezen/posten ben.
Hij zei Gerard en Alex óf Karim en Alexquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
heel duidelijk zei hij Gerard en Alex.
Guido, Gerard, Karim, Alex...ja wie zijn het nu?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
heel duidelijk zei hij Gerard en Alex.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:25 schreef toxikon het volgende:
vond het gister leuker op de stream...
Hoe lang moet overleven duren dan?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:24 schreef Praatpoeder het volgende:
[..]
Dank! En idd afgezwakt geheim, ze hing maar 20 minuten aan een of andere berg
De bewoners en de fokertjes zijn nog aan het bijkomenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:25 schreef toxikon het volgende:
vond het gister leuker op de stream...
Liefst een jaartje of 75.. kwestie van doorademen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:25 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Hoe lang moet overleven duren dan?
minstens je arm afknippen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:25 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Daar staat officieel toch minimaal 30 minuten voor?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:25 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:26 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
De bewoners en de fokertjes zijn nog aan het bijkomen.
geldt niet onder water zonder zuurstoftank e.d.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:26 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Liefst een jaartje of 75.. kwestie van doorademen.
Ik overleefde een kerkbezoekquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:26 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Daar staat officieel toch minimaal 30 minuten voor?
Het was een grapjequote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:25 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
ja was een moeilijke dag hieroquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:26 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
De bewoners en de fokertjes zijn nog aan het bijkomen.
Zo lang duurt een tsunami nietquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:26 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Liefst een jaartje of 75.. kwestie van doorademen.
Geen wonder dat Mo meteen bewusteloos was gisteravondquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:27 schreef Praatpoeder het volgende:
volgens mij spreekt Maik in het dagelijks leven meditatie cd's in, met zo'n stem
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:27 schreef Praatpoeder het volgende:
volgens mij spreekt Maik in het dagelijks leven meditatie cd's in, met zo'n stem
Snap nu waarom die adviesgesprekken van hem over polissen zo lang duren, mensen aan de andere kant vallen gewoon in slaapquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:27 schreef Praatpoeder het volgende:
Of cd's om snel in slaap te komenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:27 schreef Praatpoeder het volgende:
kontje van mo houd me wel wakker hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Geen wonder dat Mo meteen bewusteloos was gisteravond.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Geen wonder dat Mo meteen bewusteloos was gisteravond.
Moet je je opgeven voor Secret Story 2!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:27 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Ik overleefde een kerkbezoekEnge aanrandertjes
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:28 schreef jugler het volgende:
[..]
Snap nu waarom die adviesgesprekken van hem over polissen zo lang duren, mensen aan de andere kant vallen gewoon in slaap
Ja tevens zegt het ook wat over het prestatienivo.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:28 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Is dat een nieuwe tijdseenheid?
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:29 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Moet je je opgeven voor Secret Story 2!
whehe ik zei secret story 2.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:29 schreef DGK-Eric het volgende:
Maik zit echt op 't goede spoor qua geheimen![]()
Ja wat is het nu ?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:29 schreef WebAddict het volgende:
Maik zit ook in de totale verkeerde richting te zoeken.
Jou wel, Maik niet, en ik denk Mo zelf ook niet.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:28 schreef toxikon het volgende:
[..]
kontje van mo houd me wel wakker hoor
Jij rekel!! Ik trapte er bijna inquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:29 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Moet je je opgeven voor Secret Story 2!
whehe ik zei secret story 2.
Hij is leuk om naar te kijken, als je het geluid uitzet.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:29 schreef DGK-Eric het volgende:
Maik zit echt op 't goede spoor qua geheimen![]()
Voedselbank medewerker? Omdat 'ie zo zeikt over plakjes kaasquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:29 schreef Day het volgende:
Iemand hier die weet wat servio's beroep is? Of is hij fulltime dragqueen?
rare quibus die maik, weet niet of ie mijn hond mag uitlaten...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:30 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jou wel, Maik niet, en ik denk Mo zelf ook niet.
Nah, zou die Cynthia al tegen gekomen moet zijn daaro.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:30 schreef Praatpoeder het volgende:
[..]
Voedselbank medwerker? Omdat 'ie zo zeikt over plakjes kaas
Samenvatting? Cynthia is weg en er is veel geld van kluis verwisseldquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:30 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Dat heet sarcasme maar HEB IK NOG IETS GEMIST VANDAAG? Samenvatting!
Ik dacht dat hij kapper was? Of doet ie dat zomaar voor de leuk?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:29 schreef Day het volgende:
Hij is leuk om naar te kijken als hij onder de douche staat... En dat heb ik nog nooit gezien...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:30 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Hij is leuk om naar te kijken, als je het geluid uitzet.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:30 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Hij is leuk om naar te kijken, als je het geluid uitzet.
Dus zijn chick is echtquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:31 schreef woodyinthemix het volgende:
melisssxx Melissa
@kast3 oee succes meis ! je ziet hem wel lang niet rn nu moet ie ook nog zogenaamd verliefd worden op laura, ik (cont) http://tl.gd/8qb3kh
Meer voor de Neuk denk ikquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:31 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij kapper was? Of doet ie dat zomaar voor de leuk?
Nicequote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:31 schreef woodyinthemix het volgende:
melisssxx Melissa
@kast3 oee succes meis ! je ziet hem wel lang niet rn nu moet ie ook nog zogenaamd verliefd worden op laura, ik (cont) http://tl.gd/8qb3kh
Hij had gisteren al moeite met zijn eigen hond uit te laten..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:30 schreef toxikon het volgende:
[..]
rare quibus die maik, weet niet of ie mijn hond mag uitlaten...
ja goed hequote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:31 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Dat had ik ook gezegd.. echt waar..
Het komt wel overeen met je ondertitelquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:30 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Dat heet sarcasme maar HEB IK NOG IETS GEMIST VANDAAG? Samenvatting!
Misschien tijd om te gaan slapen dan, het is minstens been afknip tijd.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:29 schreef toxikon het volgende:
[..]
Ja tevens zegt het ook wat over het prestatienivo.
zag hemwel naar zijn staartje graaien...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hij had gisteren al moeite met zijn eigen hond uit te laten..
http://twitter.com/mlisskiss Sorry, that page doesnt exist!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:31 schreef woodyinthemix het volgende:
melisssxx Melissa
iets in de kriesies opvang en dan constant roepen "ik ben je moeder NIET!! "quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:29 schreef Day het volgende:
Als je je bed wil overleven wel, al;s je gewoon wil slapen mag je je been er aan laten hoor, regels zijn ruim interpreteerbaar.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:32 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Misschien tijd om te gaan slapen dan, het is minstens been afknip tijd.
Ik ook niet... heb ik echt wat gemist, denk je?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:31 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Hij is leuk om naar te kijken als hij onder de douche staat... En dat heb ik nog nooit gezien...
't is http://twitter.com/#!/melisssxx wel goed typuh!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:33 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
http://twitter.com/mlisskiss Sorry, that page doesnt exist!
Dan leest ze zeker niet mee op Fok.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:33 schreef jugler het volgende:
woodyinthemix heeft verlossend bewijs van het bestaan van Vriendin Gaydo!
Joanna had al vaker onder de douche gestaan met 11 naakte mannen...waarvan beelden.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:35 schreef toxikon het volgende:
Heeft iemand nog wat gezegd over het shockmoment van joanna en de pimmie's vanacht?
Jij hebt de twee kijkers gezienquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:36 schreef iwannabehigh het volgende:
Leuk. Zat vandaag in de MAC Donalds.. zaten er 2 meisjes naast mij te praten over SS..
Niet eens even een versier poging doen?! Lutserquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:36 schreef iwannabehigh het volgende:
Leuk. Zat vandaag in de MAC Donalds.. zaten er 2 meisjes naast mij te praten over SS..
Ligt aan die gasten, Flip werd OVERLADEN met clues over Alex en die kon ook niet 1 en 1 verbindenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:36 schreef WebAddict het volgende:
Nee serieus, volgens mij als dit programma 4 weken verder is weten ze nog geen fuck.
Aan die blik te zien vanacht heeft ze wel meer gedaan dan kijken alleen danquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Joanna had al vaker onder de douche gestaan met 11 naakte mannen...waarvan beelden.
Dan heeft ze dr naam dan aangepastquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:34 schreef jugler het volgende:
[..]
't is http://twitter.com/#!/melisssxx wel goed typuh!
Nee, was een commercial.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:37 schreef toxikon het volgende:
[..]
Aan die blik te zien vanacht heeft ze wel meer gedaan dan kijken alleen dan
Oh jee, weer een gangbang! Nu live op TV! 3 miljoen kijkersquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:37 schreef toxikon het volgende:
[..]
Aan die blik te zien vanacht heeft ze wel meer gedaan dan kijken alleen dan
Trusquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:37 schreef Ceetje.. het volgende:
fok!kertjes, serieuze poging gedaan om het gesprek van Maik met Mo nogmaals aan te horen, maar ik krijg er slaap van; dussss ik ga mijn bed opzoeken, tot morgen
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:37 schreef Ceetje.. het volgende:
fok!kertjes, serieuze poging gedaan om het gesprek van Maik met Mo nogmaals aan te horen, maar ik krijg er slaap van; dussss ik ga mijn bed opzoeken, tot morgen
But why?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:38 schreef maaike91 het volgende:
Ik ben zo teleurgesteld. Dit doet pijn.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:37 schreef Ceetje.. het volgende:
Die hoort het toch wel van Guido.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:37 schreef TimeJumper het volgende:
Kijk iedereen zit te gokken wat die code nou is, of het bij het kompas hoort.
En wat doet Lijzige Laura? helemaal niks , die staart wat rond en zegt niks.
Afvoeren die hap
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:34 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ik ook niet... heb ik echt wat gemist, denk je?
Wij het allemaal heel spannend voor ons maken, blijkt dat vriendinnetje gewoon WEL te bestaanquote:
Dat kaartje met codes eropquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:39 schreef Banjerkanjer het volgende:
Wat heeft Cynthia verstopt in het kussen van Guido?
Ik denk dat een boekje 'hoe om te gaan met je innerlijke gay' beter was geweestquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:39 schreef Banjerkanjer het volgende:
Wat heeft Cynthia verstopt in het kussen van Guido?
Gezien de foto's weet ie het al langquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:40 schreef jugler het volgende:
[..]
Ik denk dat een boekje 'hoe om te gaan met je innerlijke gay' beter was geweest
NEEJJJJquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:40 schreef Cracka-ass het volgende:
Er moet meer worden gesaboteerd in het huis, valse hints undso.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:40 schreef Cracka-ass het volgende:
complete scalp zou wel grappig zijnquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:39 schreef versabommie het volgende:
Narf! Nog een haar-grap over de Cyhena
Zag je hun string?!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:42 schreef Ceetje.. het volgende:
dit moet ik toch effe met jullie delen: helemaal off topic, maar ik wil zojuist dus mijn laptop uitzetten, tv uit, licht uitdoen, bladiebladiebla, kijk ik uit m'n raam, rijden er zo twee zatlappen op een fiets recht m'n tuin in tegen de perenboom aan. LIggen samen te gieren van het lachen en hebben zware moeite met opstaan, ik moet nu heul erg aan Aafke denken, gisteravond![]()
![]()
mee eensquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:40 schreef Cracka-ass het volgende:
geef ze een borrel voor onderwegquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:42 schreef Ceetje.. het volgende:
dit moet ik toch effe met jullie delen: helemaal off topic, maar ik wil zojuist dus mijn laptop uitzetten, tv uit, licht uitdoen, bladiebladiebla, kijk ik uit m'n raam, rijden er zo twee zatlappen op een fiets recht m'n tuin in tegen de perenboom aan. LIggen samen te gieren van het lachen en hebben zware moeite met opstaan, ik moet nu heul erg aan Aafke denken, gisteravond![]()
![]()
ragebolquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:41 schreef iwannabehigh het volgende:
Maar dat haar van Cynthia das gewoon apart.. Stijl maar bol..
Is er ook een zonnebank in dat huis? Jonge jonge.. en hebben ze een grote tuin trouwens?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:42 schreef snetje het volgende:
[..]
mee eensdat ze de heule dag maar als gekke kippen rondrennen met clues waar ze niks aan hebben
ipv. de hele dag op hun reet liggen te zonnebakken
heren in stringquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:43 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
helaas, ze zijn geheel gekleed, twee heren
zonnebakken! bakken in de zonquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:43 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Is er ook een zonnebank in dat huis? Jonge jonge.. en hebben ze een grote tuin trouwens?
Zonnebakkenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:43 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Is er ook een zonnebank in dat huis? Jonge jonge.. en hebben ze een grote tuin trouwens?
Ik denk, dat dat Sofia is. Maar de meerderheid denkt, dat Sofia het internaatje is, en dat Monique hoogbegaafd zou zijn.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:42 schreef WebAddict het volgende:
Ik snap dit echt niet, bij de vraag over bingo hapt Servio toe, gaat lullen later over dat ie bingo doet in z'n café enzo dikke dildos winnen dikke care
en dan hoor ik mensen praten, je moet het zoeken in zuid Amerika, een bedrijf die hij gaat opstarten ofzo, echt kankuhhhh...
Ik zit ook nog steeds te twijfelen wie hier nou serieus hoogbegaafd is, allemaal een IQ van een pannenkoek
Cyhena!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:44 schreef Day het volgende:
Oh, mo gooit alle clues van de cynthia in de groep.
Misschien snappen ze het spel niet meer en denken ze dat ze het met hun allen tesamen op moeten lossenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:44 schreef Day het volgende:
Tot je een rotterdams accent bespeurdequote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:45 schreef toxikon het volgende:
[..]
tja dat zusje van cyhena was veel leuker om te zien in die show
Dan slaat dat muziekje van eerder nergens op, ik vind t echt zo bullshit te vinden nu.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:44 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ik denk, dat dat Sofia is. Maar de meerderheid denkt, dat Sofia het internaatje is, en dat Monique hoogbegaafd zou zijn.
Ja, heel hoogbegaafdquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:44 schreef Day het volgende:
mijn laatste commentaar voor vanavond: dat ze toch eens ophouwen met ouwehoeren en gewoon wat gaan doen, zoeken, dingen slopen, elkaar slopen, dat soort toestanden. Van dat geouwehoer wordt niemand iets wijzer.quote:
ik straks ook niet meer , ben lekker aan het roken en ga zo platquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:45 schreef iwannabehigh het volgende:
OhhhhTime to go to bed I gues.. ben er niet helemaal meer bij met mijn hoofd.
Op dat briefje staan codes en ze zitten bij elkaar om te overleggen wat het betekend, van wie het komtquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:44 schreef Stevennn het volgende:
kan iemand zeggen wat er met dat briefje is en waarom ze bij elkaar zitten?
Die muts veegt het wel opquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:44 schreef Day het volgende:
piemol in die mond stoppen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tot je een rotterdams accent bespeurde![]()
![]()
Hey!!!!!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tot je een rotterdams accent bespeurde![]()
![]()
Goh, dat duurde nog even zegquote:
This, godverdomme, niemand lijkt serieus te doen, en dan krijgen ze zo'n pauper briefje van een poedel onder guido z'n kussen, en iedereen in paniekquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:46 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
mijn laatste commentaar voor vanavond: dat ze toch eens ophouwen met ouwehoeren en gewoon wat gaan doen, zoeken, dingen slopen, elkaar slopen, dat soort toestanden. Van dat geouwehoer wordt niemand iets wijzer.![]()
Truste!!
doet ze niet toch?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:46 schreef DGK-Eric het volgende:
Handig van Monique: alle informatie van Cynthia met de hele groep delen
Ik word er ook een beetje moe van.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:47 schreef WebAddict het volgende:
[..]
This, godverdomme, niemand lijkt serieus te doen, en dan krijgen ze zo'n pauper briefje van een poedel onder guido z'n kussen, en iedereen in paniek
Jawel, misschien niet alles, maar best veel.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:47 schreef KeyboardCat het volgende:
[..]
doet ze niet toch?of heb ik wat gemist?
overwerk in het buitenland schuift lekker hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:48 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ik word er ook een beetje moe van.![]()
Hoppa die stem is lekker bezig zeg
Lijkt me wel een kutbaan trouwensquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:49 schreef toxikon het volgende:
[..]
overwerk in het buitenland schuift lekker hoor
Beetje sancties van 50% uitdelen lijkt mij wel grappig eerlijk gezegd...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:49 schreef jugler het volgende:
[..]
Lijkt me wel een kutbaan trouwens
Pindakaas hersenen zoals Maik.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:50 schreef b_engeltje het volgende:
waarom gaan ze niet in het medicijn kastje kijken
sherlock... vertel opquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:50 schreef maaike91 het volgende:
Maik staat dus gewoon op Imdb en heeft samen met Barry Atsma gespeeld? Lucky bastard
ze vinden een sleutel van het medicijn kastje en een kaartje met le clue eropquote:
Ja, kut voor 'mquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:52 schreef Krambo het volgende:
Guido is gewoon een enorme partij uit z'n nek aan het lullen nu
Ik denk dat Joanna hoogbegaafd is.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:51 schreef delirious74 het volgende:
Monique komt hier toch ook niet echt hoogbegaafd over. Ik ben nog niet overtuigd.
Coordinaten en sleutel naar Laura's Chastity Beltquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:51 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ze vinden een sleutel van het medicijn kastje en een kaartje met le clue erop
ik zo dat hele medicinkastje van onder tot boven leeg spitten
ieder doosje opentrekken enz enz
Ja er is iets loos.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:52 schreef Krambo het volgende:
Guido is gewoon een enorme partij uit z'n nek aan het lullen nu
Hahahahahaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:52 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik dacht dat ik servio in een jurk zag op stream 4, maar het was laura
Zou het?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:52 schreef maaike91 het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0405787/
Ik denk Karim en Mo speelde in een Bollywoodfilmquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:52 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik denk dat Joanna hoogbegaafd is.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:52 schreef maaike91 het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0405787/
En ik denk dat Sofia dakloos is geweest.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:53 schreef jugler het volgende:
[..]
Ik denk Karim en Mo speelde in een Bollywoodfilm
U bent duidelijk niet goed ingelicht of sarcastisch.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:54 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
En ik denk dat Sofia dakloos is geweest.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:55 schreef maaike91 het volgende:
http://www.youtube.com/user/maikbos#p/a/u/2/L8bTv0Dpy4s Altijd al een irritant mannetje geweest.
OOK NOG IETS... SOFIA.... heeft volgens mij.. tattoos!!!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:56 schreef iwannabehigh het volgende:
NOG IETS.. PHILIP heeft lenzen volgens mij!!!!
Ziet er anders aardig nep en glazig uit af en toe.quote:
Blijkbaar niet goed ingelicht want ik vraag al 300x om een samenvatting, maar neequote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:56 schreef jugler het volgende:
[..]
U bent duidelijk niet goed ingelicht of sarcastisch.
En Maik gebruikt make-up! SOWIESO!!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
OOK NOG IETS... SOFIA.... heeft volgens mij.. tattoos!!!
Dat zei ik niet!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:57 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
is dit een bollywood film dan
Aafke ookquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
OOK NOG IETS... SOFIA.... heeft volgens mij.. tattoos!!!
Cynthia was 1 maand "dakloos"quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:57 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ziet er anders aardig nep en glazig uit af en toe.
[..]
Blijkbaar niet goed ingelicht want ik vraag al 300x om een samenvatting, maar nee
Volgens mij...AAFKE OOK!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:58 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
En Maik gebruikt make-up! SOWIESO!!
Dat Monique niet hoogbegaafd is, bewijst ze iedere dag opnieuw.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:51 schreef delirious74 het volgende:
Monique komt hier toch ook niet echt hoogbegaafd over. Ik ben nog niet overtuigd.
Of juist wel en speelt ze het spel zo goed dat niemand daar ooit achterkomt!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:59 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Dat Monique niet hoogbegaafd is, bewijst ze iedere dag opnieuw.
Nee, dat IQ heeft ze niet, om dit reversed te doen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:59 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Of juist wel en speelt ze het spel zo goed dat niemand daar ooit achterkomt!
Daarom Karim hoogbegaafd en Monique in een Bollywoodfilm?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:59 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Dat Monique niet hoogbegaafd is, bewijst ze iedere dag opnieuw.
In zijn deelnemerstopic staat een kinderfoto waar ze dezelfde kleur zijn. Hij zei wel dat hij scheel was vroeger en een oogcorrectie gehad heeft, dus misschien heeft hij wel gewone lenzen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:57 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ziet er anders aardig nep en glazig uit af en toe.
[..]
Blijkbaar niet goed ingelicht want ik vraag al 300x om een samenvatting, maar nee
Dan heb jij vanavond veel gemistquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:54 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
En ik denk dat Sofia dakloos is geweest.
Dan heeft Gerard vroeger een trap van een olifant gekregenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:00 schreef DGK-Eric het volgende:
Gerard: "We werken allemaal in het circus"Circus Humanity
Om een pakje Rollo zeker?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:01 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dan heeft Gerard vroeger een trap van een olifant gekregen
Nee gewoon omdat ie een rotkop heeftquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |