FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:26 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Met personen die relnicht zijn en je gelijk compleet afwijzen moet je niet oprecht zijn maar terugpakken met hun eigen taktieken
Het zwaard van Philip natuurlijk.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:28 schreef MissJ.24 het volgende:
Monique liet Aafke snel iets verstoppen onder haar rokje, was wat lastig maar ze heeft het weggedouwd...(echoput misschien)
Maar wat???? wat wat wat.
Idd. erger me dood aan hem nu. Nog meer als gisteravond.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:28 schreef Darakka het volgende:
Servio kijk eerst naar jezelf voordat je oordeelt over anderen!
quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:28 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Die Servio verdient een paar tikken.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:29 schreef Stranger het volgende:
[..]
Het zwaard van Philip natuurlijk.
En hetis aan Alex om die uit te delen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:28 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Die Servio verdient een paar tikken.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:30 schreef Chanel5 het volgende:
Ojeee Het kutje heeft iemand in het verzier pfff
Erfenis?quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:30 schreef MissJ.24 het volgende:
Ah de erfenis van Cynthis, Monique geeft het door aan Aafke. Die op de plee gaat zitten lezen nu.
Ja erg he, terwijl hij homo is. Dim ff met je gedrag. Homo a la, maar om je dan boven iemand te stellen NEEquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:30 schreef -Strawberry- het volgende:
Iemand niet mogen, oke. Je irriteren aan iemand, oke.
Maar Servio probeert Alex op elke mogelijke manier te kleineren.Wat een eikel.
Hoeft ook niet, laat hem lekker op zichzelf letten danquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:30 schreef Banjerkanjer het volgende:
Servio tegen Alex:
"Ik ben niet je moeder, ik hoef je niet op te voeden."
Ik ben niet je moeder, ik ben een travestiet. Dus ik ben je vader.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:30 schreef Banjerkanjer het volgende:
Servio tegen Alex:
Waarom probeer je het dan?!quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:30 schreef Banjerkanjer het volgende:
Servio tegen Alex:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:30 schreef Banjerkanjer het volgende:
Servio tegen Alex:
Ik heb een hekel aan kaas maar als Servia dat tegen mij zou zeggen dan zou ik pontificaal in z'n face een HELE KAAS eten. ZO!quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:30 schreef beaverhausen het volgende:
Ik eet geen kaas maar ik zou gewoon 3 extra plakken kaas eten alleen maar om Servio te treiteren.
Met 3 plakken ham er bovenop!quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:30 schreef beaverhausen het volgende:
Ik eet geen kaas maar ik zou gewoon 3 extra plakken kaas eten alleen maar om Servio te treiteren.
Zijn homoseksualiteit staat er compleet buiten.....ik zie niet waaromk een homo juist zou moeten dimmen. Maar Servio is gewoon zwaar arrogant en vervelend bezig, bah.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:30 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Ja erg he, terwijl hij homo is. Dim ff met je gedrag. Homo a la, maar om je dan boven iemand te stellen NEE
Als je eruit gaat laat je een dagboek na aan iemand, Cynthia liet het hare na aan monique, die nu een deel doorgeeft aan Aafke. Erin staan tips, weetjes, ideetjes, en hoe je je haar moet wassen...quote:
Alex is psycholoog, hij kan juist goed met mensen omgaan?quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:30 schreef marky het volgende:
Alex wil gewoon echt door iedereen gewaardeerd worden. Hij kan het niet hebben als mensen een kritiek op hem hebben.
Luke. I am your father. And your mother.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:31 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ik ben niet je moeder, ik ben een travestiet. Dus ik ben je vader.
Ook mijn specialiteitquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:31 schreef Darakka het volgende:
Aafke kan multitasken!
Poepen & Clue's doorlezen!
Idd. denk die van Cynthia!quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:32 schreef DGK-Eric het volgende:
Aafke leest het achtergelaten dagboek van Cynthia of het oude dagboek van Jurien
In your face biatch!quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:31 schreef jugler het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan kaas maar als Servia dat tegen mij zou zeggen dan zou ik pontificaal in z'n face een HELE KAAS eten. ZO!
quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:32 schreef 08gnoT. het volgende:
Wat heb ik gemist vanavond? Alex en serv hun gesprek van gisteren aan het afmaken?
Hopelijk nog lang niet.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:32 schreef DJRetard het volgende:
Wanneer gaat die Servio weg uit het huis??
volgende week hoop ikquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:32 schreef DJRetard het volgende:
Wanneer gaat die Servio weg uit het huis??
Oh oke want ik had niet meegekregen dat er dit keer ook een boek werd nagelaten.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:32 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Als je eruit gaat laat je een dagboek na aan iemand, Cynthia liet het hare na aan monique, die nu een deel doorgeeft aan Aafke. Erin staan tips, weetjes, ideetjes, en hoe je je haar moet wassen...
quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:31 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ik ben niet je moeder, ik ben een travestiet. Dus ik ben je vader.
Dat zal ie vast niet erg vinden, als het die fysiek maar in stand houdt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:33 schreef Krambo het volgende:
Servio moet eens gaan opletten van Guido allemaal naar binnen werkt, die loopt de hele dag te vreten
Wij allemaal.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:33 schreef Dutchguy het volgende:
Alex krijgt langzaam een kaastrauma.
Nee we weten hier niet alles. Zo werd er ook gedacht dat Karim dakloos was, maar het bleek vandaag Cynthia.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:32 schreef ScofieldBauer het volgende:
Kan iemand mij (die er zin in heeft) een overzicht geven van welke geheimen er al bekend zijn? Of weten jullie alles al?
ja maar Guido wil hij nog wel nemen als hij ter plekke homo wordt, quote van Servio gisteravond.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:33 schreef Krambo het volgende:
Servio moet eens gaan opletten van Guido allemaal naar binnen werkt, die loopt de hele dag te vreten
quote:
SPHquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:32 schreef SwitcheR het volgende:
Hahah...Alex die zelf zegt ik heb SPA gedaan dus ik heb mensenkennis.
Hij moet wel echt ALTIJD het laatste woord hebben zeg...
denk denk ,kamer gesloten na live uitzending misschien?quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:34 schreef delirious74 het volgende:
Maar hoezo heeft nog niemand op die rode knop gedrukt????????
Aanwijzing een dames schoen en slaappillen... Even denken... meiden... slaapproblemen... denk denk.... Niemand?? Echt????
Bingo, miljonair, tsunami was ook zeer duidelijk. Ik snap er ook he-le-maal niks van.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:34 schreef delirious74 het volgende:
Maar hoezo heeft nog niemand op die rode knop gedrukt????????
Aanwijzing een dames schoen en slaappillen... Even denken... meiden... slaapproblemen... denk denk.... Niemand?? Echt????
Dat werkt alleen als de ander daar ook toe bereid is. Servio dus kennelijk niet...quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:32 schreef Dark het volgende:
[..]
Alex is psycholoog, hij kan juist goed met mensen omgaan?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:35 schreef pjotterdeotter het volgende:
ik heb ook mensen kenissschhh
[ afbeelding ]
Wel doet maar denkt dat ie het niet doet waardoor hij zegt dat ie het niet doet maar daarmee wel doet.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:34 schreef MissJ.24 het volgende:
Servio zoekt meteen zijn vriendinnen op......dat word roddellen wat die dus niet doet, maar wel doet, of niet doet.
Voor ons is het duidelijk omdat wij de geheimen weten. Zij kunnen nog alle kanten op qua gedachten?quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:35 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Bingo, miljonair, tsunami was ook zeer duidelijk. Ik snap er ook he-le-maal niks van.
[ afbeelding ]
Nou laat die zich voor het karretje van Alex spannen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:34 schreef Darakka het volgende:
Karim is ook niet helemaal snugger!
Rare kerel!
Monique kreeg ze, ze heeft ze doorgespeeld aan Aafke. Ze duwde het bij aafke onder haar rokje, wat op zich al een hele prestatie was...quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:35 schreef Noelle06 het volgende:
Aafke heb dus de clues van Cynthia gekregen werdt net bevestigd on stream.
Aha. Dank jequote:Op donderdag 24 februari 2011 23:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee we weten hier niet alles. Zo werd er ook gedacht dat Karim dakloos was, maar het bleek vandaag Cynthia.Er is wel een topic met het overzicht van geheimen gekoppeld aan personen, moet je maar even kijken.
Kaasquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:36 schreef charmed_angel het volgende:
wat hebben ze eigenlijk gegeten?
En ridder...quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:35 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Bingo, miljonair, tsunami was ook zeer duidelijk. Ik snap er ook he-le-maal niks van.
Psychologen zijn soms ook net mensenquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:34 schreef Wopper1 het volgende:
Alex draait doorEn dat voor een psycholoog.. Zie die dat nou?
Aardappels in schil, geruld gehakt met ui/champignon en spinazie salade.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:36 schreef charmed_angel het volgende:
Nou dat is gratis entree hoor..quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:36 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Monique kreeg ze, ze heeft ze doorgespeeld aan Aafke. Ze duwde het bij aafke onder haar rokje, wat op zich al een hele prestatie was...
Spinazie met een beetje broccoli, gehakt en gekookte aardappelsquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:36 schreef charmed_angel het volgende:
Meestal veel later volgens mij.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:35 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
denk denk ,kamer gesloten na live uitzending misschien?
Ik ga ervan uit dat t gewoon een aardige gast is die niet wil dat mensen zichzelf opvreten vanwege dit soort crap.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:36 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nou laat die zich voor het karretje van Alex spannen.
Hij moet aan zichzelf denken, survival of the fittest.
Bye bye Alex en weer eentje minder.
Domme Karim
Nee joh, een psycholoog heeft een academische opleiding gevolgd. Een SPH-er, is een Sociaal Psychologisch Hulpverlener.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:32 schreef Dark het volgende:
[..]
Alex is psycholoog, hij kan juist goed met mensen omgaan?
ja ik ookquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:36 schreef ScofieldBauer het volgende:
[..]
Aha. Dank je
Jullie zijn dus net zover als ik ben.... ik d8 karim hoogbegaafd
quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:36 schreef Praatpoeder het volgende:
Ik zou een kilo kaas wegvreten terwijl ik 3 kwartier onder een gloeiend hete douche stond, als ik Alex was
quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:36 schreef Praatpoeder het volgende:
Ik zou een kilo kaas wegvreten terwijl ik 3 kwartier onder een gloeidhete douche stond, als ik Alex was
Mag niet ---> SANCTIEquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:36 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Monique kreeg ze, ze heeft ze doorgespeeld aan Aafke. Ze duwde het bij aafke onder haar rokje, wat op zich al een hele prestatie was...
Idd. vond jou ook samen met Silvia soms de psych van Huub. Kon dat zo waarderen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:36 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Psychologen zijn soms ook net mensen
Domme TimeJumper.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:29 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
En hetis aan Alex om die uit te delen.
Domme domme alex, om hier serieus op in te gaan![]()
Hij moet gewoon zijn dekentje pakken en zeggen vieze relnicht ik slaap alleen
[ afbeelding ]
Nee ik hoorde al wat over duivenquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:38 schreef Wilskracht het volgende:
Tips van Cynthia die kan je beter niet hebben
Vies Kindquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:38 schreef charmed_angel het volgende:
Mensen! Kijk dat haar van Aafke!
Vinden jullie dat niet vies?
Maar een psycholoog, of dit geval een SPH'er, die aan mij vijf keer zegt dat ie overal aan wil werken als ik commentaar op hem heb, komt bij mij niet over als een stabiel persoon! Heb Alex dit toch een paar keer horen zeggen. En dan ook nog vragen: heb je meer.. Servio komt met een voorbeeld en dan zit Alex er ook gelijk weer bovenop: Je zegt nooit iets positiefs.. Nee, je vraagt toch ook wat er aan je mankeert!!quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:35 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dat werkt alleen als de ander daar ook toe bereid is. Servio dus kennelijk niet...
SPHer kan denk ik wel beter met mensen omgaan dan een academisch psycholoog. Immers is een HBO opleiding veel praktischer ingericht en dan ben je ook meer met mensen bezig geweest tijdens de opleiding. WO psychologie is meer wetenschappelijk en boekenkennis.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:36 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Nee joh, een psycholoog heeft een academische opleiding gevolgd. Een SPH-er, is een Sociaal Psychologisch Hulpverlener.
Het verschil is te vergelijken met die van arts en verpleegkundige.
Maar de mensen op wie de vragen sloegen vanavond, weten dus dat alle vragen waarschijnlijk clues waren. En aangezien Servio heel goed het antwoord van die bingoballen wist, zou je een goje kunnen wagen. Maar Joanna's geheim is veel duidelijker. Iedereen weet al zo ongeveer dat ze slaapwandelt en nu weten ze ook nog dat er een geheim van een van de meiden iets met slaapproblemen te maken heeft. 1 + 1 = 2 toch?quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:35 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Voor ons is het duidelijk omdat wij de geheimen weten. Zij kunnen nog alle kanten op qua gedachten?
Dat mensen die er niets mee te maken hebben geen punt moeten maken van de homoseksualiteit van anderen? Daar kan ik me best in vinden eigenlijk.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:38 schreef Darakka het volgende:
Some dudes marry dudes. Get over it.![]()
Zegt al genoeg hoe Servio denkt!
Ze hebben alleen Servio de kapper in huis, geen trimsalon voor zwerfhondenhaarquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:38 schreef charmed_angel het volgende:
Ja enkele kan je al een beetje in de goede richting linken.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:39 schreef delirious74 het volgende:
[..]
Maar de mensen op wie de vragen sloegen vanavond, weten dus dat alle vragen waarschijnlijk clues waren. En aangezien Servio heel goed het antwoord van die bingoballen wist, zou je een goje kunnen wagen. Maar Joanna's geheim is veel duidelijker. Iedereen weet al zo ongeveer dat ze slaapwandelt en nu weten ze ook nog dat er een geheim van een van de meiden iets met slaapproblemen te maken heeft. 1 + 1 = 2 toch?
Dat shirt vind ik wel leuk eigenlijk.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:38 schreef Darakka het volgende:
Ze moest het aan iemand geven. Blijven er weinig over in haar gevalquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:39 schreef DGK-Eric het volgende:
Wel lief van Cynthia dat ze d'r dagboek aan Monique heeft gegeven
Nou, ik bedoel daarmee niet dat hij daarom minder mensenkennis oid zou hebben. Enkel, dat hij geen psycholoog is.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
SPHer kan denk ik wel beter met mensen omgaan dan een academisch psycholoog. Immers is een HBO opleiding veel praktischer ingericht en dan ben je ook meer met mensen bezig geweest tijdens de opleiding. WO psychologie is meer wetenschappelijk en boekenkennis.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
SPHer kan denk ik wel beter met mensen omgaan dan een academisch psycholoog. Immers is een HBO opleiding veel praktischer ingericht en dan ben je ook meer met mensen bezig geweest tijdens de opleiding. WO psychologie is meer wetenschappelijk en boekenkennis.
Zo denk ik er ook over. Denken Servio en ik dan hetzelfde?quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:38 schreef Darakka het volgende:
Aan Aafkequote:Op donderdag 24 februari 2011 23:39 schreef DGK-Eric het volgende:
Ja volgens mij heet het paard van Sharon Ivanhoe dan ofzo.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:40 schreef Noelle06 het volgende:
Nummer van de tekst is de naam van Sharon zegt Aafke nu.
Even geen zin om verslagen nog te schrijven omdat ik de halve avond gemist heb. dus doe het even zo.
Ridder is nog duidelijker.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:39 schreef delirious74 het volgende:
[..]
Maar de mensen op wie de vragen sloegen vanavond, weten dus dat alle vragen waarschijnlijk clues waren. En aangezien Servio heel goed het antwoord van die bingoballen wist, zou je een goje kunnen wagen. Maar Joanna's geheim is veel duidelijker. Iedereen weet al zo ongeveer dat ze slaapwandelt en nu weten ze ook nog dat er een geheim van een van de meiden iets met slaapproblemen te maken heeft. 1 + 1 = 2 toch?
Ja!quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:39 schreef DGK-Eric het volgende:
Ah ja, klopt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:40 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Nou, ik bedoel daarmee niet dat hij daarom minder mensenkennis oid zou hebben. Enkel, dat hij geen psycholoog is.
Zo denk ik ook maar alleen al om Servio te irriteren zou ik er tegenin willen gaanquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:40 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over. Denken Servio en ik dan hetzelfde?
ja, de bruine ridderquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:39 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Denkt Aafke nu dat Servio een ridder is.
Aan wie andersquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:39 schreef DGK-Eric het volgende:
Ik zie geen verschilquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:38 schreef charmed_angel het volgende:
Ohw, ik dacht dat alle homo's 1 collectief geheugen deelden en dat de grote oppernicht in het moederschip de boel doet aansturen!quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:40 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over. Denken Servio en ik dan hetzelfde?
dat haar van Aafke is vet en vies...quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie geen verschil
[ afbeelding ]
Trustequote:Op donderdag 24 februari 2011 23:42 schreef kahaarin het volgende:
Hmm, ik ga slapen, gebeurt toch niets meer. Tot later.
weltrustenquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:42 schreef kahaarin het volgende:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:42 schreef kahaarin het volgende:
Servio zit de hele adg op Alex te letten en valse nicht te spelen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Maar een psycholoog, of dit geval een SPH'er, die aan mij vijf keer zegt dat ie overal aan wil werken als ik commentaar op hem heb, komt bij mij niet over als een stabiel persoon! Heb Alex dit toch een paar keer horen zeggen. En dan ook nog vragen: heb je meer.. Servio komt met een voorbeeld en dan zit Alex er ook gelijk weer bovenop: Je zegt nooit iets positiefs.. Nee, je vraagt toch ook wat er aan je mankeert!!
Alleen voor Philip, maar die heeft geen geld meer.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ridder is nog duidelijker.
We come in peace. Please let us do your hairquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ohw, ik dacht dat alle homo's 1 collectief geheugen deelden en dat de grote oppernicht in het moederschip de boel doet aansturen!
quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:42 schreef kahaarin het volgende:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
We come in peace. Please let us do your hair.
Ik ben overtuigd. Het is echt fries paardenhaarquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat haar van Aafke is vet en vies...
Dat van Mo ziet er leuke schoner uit
zie me edit. zat dus met die toilet scene in me hoofd.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:43 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Nee aan Monique, en Monique heeft het doorgegeven aan Aafke
Volgens mij moesten ze alle 3 een brief schrijven.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:44 schreef jugler het volgende:
Ik bedenk me net, hoezo moesten alleen Jurien en Cynthia die hintboekjes schrijven. Ik herinner me dat Jurien die opdracht kreeg VOOR 'ie eruit was. Was dat bij Cynthia ook zo? Dan zou het wel eens een meer gecontroleerde 'stemming' kunnen zijn dan we dachten
Alle genomineerden moeten hun aanwijzingen opschrijven!!quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:44 schreef jugler het volgende:
Ik bedenk me net, hoezo moesten alleen Jurien en Cynthia die hintboekjes schrijven. Ik herinner me dat Jurien die opdracht kreeg VOOR 'ie eruit was. Was dat bij Cynthia ook zo? Dan zou het wel eens een meer gecontroleerde 'stemming' kunnen zijn dan we dachten
Ja, het is allemaal nep joh. Doorgestoken kaart!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:44 schreef jugler het volgende:
En jij gaat het jouwe nu direst wassenquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat haar van Aafke is vet en vies...
Dat van Mo ziet er leuke schoner uit
Mooi, met lekker schoon haar morgen streams kijkenquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:44 schreef charmed_angel het volgende:
Er gaat toch niks meer gebeuren denk ik...
Ik ga me haar wassen en dan naar bed
Weltrusten
Weltrusten charmed_angelquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:44 schreef charmed_angel het volgende:
Weltrusten
Als dat zo was hadden ze het niet zo duidelijk gemaakt voor de kijker. Want als dat uitkomt....quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:44 schreef jugler het volgende:
Ja post bleef hangen dus duurde even voordat ie er uiteindelijk stond.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:44 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
zie me edit. zat dus met die toilet scene in me hoofd.
Nottequote:Op donderdag 24 februari 2011 23:44 schreef charmed_angel het volgende:
Weltrusten
ja heb er vandaag voor het eerst troep ingedaan terwijl het droog was, dus heb nu Aafkehaarquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:45 schreef chufi het volgende:
[..]
En jij gaat het jouwe nu direst wassen
het was gewoon zijn zusquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:47 schreef wieweetwatt het volgende:
Waarom huilde Guido trouwens niet toen zijn vriendin had doorgegeven van hem te houden in de uitzending????
zei ze dat, ondaks zijn nachtelijke avontuurtjes en de zoen met lauraquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:47 schreef wieweetwatt het volgende:
Waarom huilde Guido trouwens niet toen zijn vriendin had doorgegeven van hem te houden in de uitzending????
Ja zij was flink aan het jankenquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:47 schreef wieweetwatt het volgende:
Hoe weet jij dat? Dat heeft ze heus niet alleen voor de kijkers bekend. En aan een andere deelnemer zou ze er nooit iets over zeggen natuurlijk.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:46 schreef b_engeltje het volgende:
sofia snap de clou die gegeven is over haar ,zelf niet![]()
logisch dat wij er niet achterkomen
Dan is het niet zo raar, dat ik hem ook niet erg snapquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:46 schreef b_engeltje het volgende:
sofia snap de clou die gegeven is over haar ,zelf niet![]()
logisch dat wij er niet achterkomen
nee niet Philipquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:47 schreef Stranger het volgende:
Wil Laura nou Maik en Philip nomineren?
die hadden ze net de internetkiekjes laten zienquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:47 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ja zij was flink aan het janken
Wat snap je daar niet aan. Wat is mooier dat je vriendin thuis zegt dat ze van je houd. Dat had Guido even nodig toch. Guido huilde niet maar was ontroerd.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:47 schreef wieweetwatt het volgende:
Waarom zou hij daar om moeten huilen dan?quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:47 schreef wieweetwatt het volgende:
Ze heben haar ook genomineerd wraak.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:47 schreef Stranger het volgende:
Of hij wil graag op Laura leunenquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan is hij misschein maf?
natalie of gabriellaquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:47 schreef wieweetwatt het volgende:
ja, Renate moest het doorgeven van haarquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:47 schreef gniffie het volgende:
[..]
zei ze dat, ondaks zijn nachtelijke avontuurtjes en de zoen met laura
ik ben bezigquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:48 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ga jij je haar nou eens wassen, je stinkt.
Zommige mensen zoeken overal iets achterquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom zou hij daar om moeten huilen dan?
Vies kindquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben bezig
Moet even intrekken
Wie zegt dat dat meisje op de tribune 17 wasquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:48 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
zullen zijn ouders zijn minderjarige zus eraan mee laten doen?
Ja of hij wil haar echte naar niet vertellen aan de andere bewoners?quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:48 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
natalie of gabriella
wel grappig in de streams noemt hij haar gabriela,maar in de kamer van de waarheid natalie en bij de kick of stond er ook natalie in beeld
Nee, ze is door maik en philip genomineerd.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:47 schreef Stranger het volgende:
omdat hij normaal direct jankt als het om zijn vriendin gaat?quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:48 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Wat snap je daar niet aan. Wat is mooier dat je vriendin thuis zegt dat ze van je houd. Dat had Guido even nodig toch. Guido huilde niet maar was ontroerd.
tot morgenquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:49 schreef superkokje het volgende:
Ik hou het voor gezien
Tot morge
Lekkere plak.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:50 schreef iBenny het volgende:
Laura gaat nog wat voelen voor Guido
jij moet echt bananen uit je oren halen zei ze net in de slaapkamer tegen sharon daarna kwam er even HET OOG in beeldquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:48 schreef delirious74 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Dat heeft ze heus niet alleen voor de kijkers bekend. En aan een andere deelnemer zou ze er nooit iets over zeggen natuurlijk.
Dat blijft vaag idd.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:48 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
natalie of gabriella
wel grappig in de streams noemt hij haar gabriela,maar in de kamer van de waarheid natalie en bij de kick of stond er ook natalie in beeld
Guido pikt ook heel wat afquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik vind wel dat die vriendin van Guido veel pikt van hem, maar dan past ze mss ook wel heel goed bij Guido.
Hij jankt nu ook niet hoorquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:50 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
omdat hij normaal direct jankt als het om zijn vriendin gaat?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:50 schreef Wilskracht het volgende:
En over 1 jaar gaan Guido en Laura trouwen
dus niet zijn vriendin, en daarom dacht Guido misschien meer... WTF? wie houdt er van me?quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat meisje op de tribune 17 was
Vies kind!quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben bezig
Moet even intrekken
quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:51 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
dus niet zijn vriendin, en daarom dacht Guido misschien meer... WTF? wie houdt er van me?
Precies wat ik bedoel. Denk jij dat ze daar eerlijk was tegen Sharon?. Sharon weet niet eens dat het een aanwijzing over Sofia's geheim is als het goed is.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:50 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
jij moet echt bananen uit je oren halen zei ze net in de slaapkamer tegen sharon daarna kwam er even HET OOG in beeld
Nee. Het is gebracht als: "Jullie krijgen hierbij een nieuw geheim"quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:51 schreef ABundy het volgende:
Was het geheim van Guido en Laura niet begonnen als missie? En zou die missie geen 14 dagen duren? Lijkt erop alsof een missie, een geheim is geworden
Hun geheim is dat ze niet echt verliefd zijn, de missie is dat ze twee weken hebben de medebewoners te overtuigen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:51 schreef ABundy het volgende:
Was het geheim van Guido en Laura niet begonnen als missie? En zou die missie geen 14 dagen duren? Lijkt erop alsof een missie, een geheim is geworden
En dat uit jouw mond?quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:51 schreef gniffie het volgende:
heel fok stemmen op alex volgende week
HAHAHAHAHA! Ze hebben dat wijf jankend en tierend die studio ingetrokken. Ze hield maar niet op.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:48 schreef beaverhausen het volgende:
Zou jij niet janken als je als Guido's vriendin daar in het publiek zou moeten zitten?.
Hahaha ze wilde gewoon niet meequote:Op donderdag 24 februari 2011 23:52 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA! Ze hebben dat wijf jankend en tierend die studio ingetrokken. Ze hield maar niet op.
Ohw, dat kan ookquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:53 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Ik ben even weg geweest, ze had toch gefaald omdat ze zong ipv floot?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |