FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Je maakt een grapje toch? Alleen het broekje is leuk! Dat topje doet me denken aan een clownspak..quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:43 schreef Darakka het volgende:
[ afbeelding ]
Monique heeft leuke kleding aan! En die bloem is ook leuk!
Tja wat is goed? Cynthia dacht dat sofia haar echt haatte, maar sofia heeft aangegeven dat dat overdreven is. Het is een combi van niet met iedereen goed op hoeven schieten, sofia zit/zat niet lekker in d'r vel en voelde zich op dat moment aangevallen, omdat zij niet de enige is die over cynthia praat. Zoiets! Ze praten wel weer met elkaar, in ieder geval, maar vriendinnen worden ze niet.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:38 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Nou dat Aafke geen alcoholvergiftiging heeft verbaast me, mannn die kan echt zuipen!! Is het goed tussen sofie en cynth?
Neeee, topje is leuk!quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:43 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Je maakt een grapje toch? Alleen het broekje is leuk! Dat topje doet me denken aan een clownspak..
Ik vind hem leukquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:44 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Ik weet nou niet of ik die tattoo leuk moet vinden of kinderachtig...
Ik wist dat het me ergens aan deed denkenquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:43 schreef mango_cream het volgende:
Dat topje doet me denken aan een clownspak..
quote:
Nou alles beter dan dat viswijfgeschreeuw tegen elkaar, dat vond ik zo kinderachtig..quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:44 schreef Day het volgende:
[..]
Tja wat is goed? Cynthia dacht dat sofia haar echt haatte, maar sofia heeft aangegeven dat dat overdreven is. Het is een combi van niet met iedereen goed op hoeven schieten, sofia zit/zat niet lekker in d'r vel en voelde zich op dat moment aangevallen, omdat zij niet de enige is die over cynthia praat. Zoiets! Ze praten wel weer met elkaar, in ieder geval, maar vriendinnen worden ze niet.
Gisterenquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:44 schreef Nieuwschierig het volgende:
Zijn er al SMS tussenstanden bekendgemaakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |