FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Je maakt een grapje toch? Alleen het broekje is leuk! Dat topje doet me denken aan een clownspak..quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:43 schreef Darakka het volgende:
[ afbeelding ]
Monique heeft leuke kleding aan! En die bloem is ook leuk!
Tja wat is goed? Cynthia dacht dat sofia haar echt haatte, maar sofia heeft aangegeven dat dat overdreven is. Het is een combi van niet met iedereen goed op hoeven schieten, sofia zit/zat niet lekker in d'r vel en voelde zich op dat moment aangevallen, omdat zij niet de enige is die over cynthia praat. Zoiets! Ze praten wel weer met elkaar, in ieder geval, maar vriendinnen worden ze niet.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:38 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Nou dat Aafke geen alcoholvergiftiging heeft verbaast me, mannn die kan echt zuipen!! Is het goed tussen sofie en cynth?
Neeee, topje is leuk!quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:43 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Je maakt een grapje toch? Alleen het broekje is leuk! Dat topje doet me denken aan een clownspak..
Ik vind hem leukquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:44 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Ik weet nou niet of ik die tattoo leuk moet vinden of kinderachtig...
Ik wist dat het me ergens aan deed denkenquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:43 schreef mango_cream het volgende:
Dat topje doet me denken aan een clownspak..
quote:
Nou alles beter dan dat viswijfgeschreeuw tegen elkaar, dat vond ik zo kinderachtig..quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:44 schreef Day het volgende:
[..]
Tja wat is goed? Cynthia dacht dat sofia haar echt haatte, maar sofia heeft aangegeven dat dat overdreven is. Het is een combi van niet met iedereen goed op hoeven schieten, sofia zit/zat niet lekker in d'r vel en voelde zich op dat moment aangevallen, omdat zij niet de enige is die over cynthia praat. Zoiets! Ze praten wel weer met elkaar, in ieder geval, maar vriendinnen worden ze niet.
Gisterenquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:44 schreef Nieuwschierig het volgende:
Zijn er al SMS tussenstanden bekendgemaakt?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:44 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wist dat het me ergens aan deed denken
quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:45 schreef Darakka het volgende:
Haha maik zijn domheid is echt grappig!
een pot pindakaas is nog slimmerquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:45 schreef Darakka het volgende:
Haha maik zijn domheid is echt grappig!
al 28quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:46 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Maar is zoiets op je dertigste ook nog leuk?? Ze is toch al 28 toch..
quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
een pot pindakaas is nog slimmer
Ik vind m ook vreselijk, vooral na dat wanhopige gedoe van gisteren, kan niet begrijpen dat de hoogbegaafde daarop valt, of is zij niet de hoogbegaafde?quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:47 schreef Bunker-Renate het volgende:
Van mij mag Maik volgende week lekker naar huis hopelijk wordt hij unaniem gekozen om te wieberen
het bed is niet opgemaakt, wat is je punt?quote:
Met of zonder stukjes?quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Haha inderdaad!quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hahaha, ik bedoel niet dat ze superoud is hoor! Meer dat ik denk dat je op die leeftijd wel serieus genomen wil worden (no pun intended!!) en dan is zo'n tattoo wel beetje kinderachtig..:Pquote:
Ze moet er eens vanaf blijven!!quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:50 schreef RethXoth het volgende:
Dat haar van Cynthia wordt met de dag lelijker
Met make up gaat het inderdaad wel (als je tenminste die afzichtelijke plakplaatjes wegdenkt), zonder make up lijkt ze rechtstreeks weggelopen uit een verhaal van Tolkien.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:44 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Als Sofia make-up op heeft vind ik het best wel een bijzondere dame. Ze heeft dan wel iets aparts.
De rest hebben we het dan niet over (haar vak bedoel ik)
En dank markvanrinsum voor de caps weer
Fijn dat we het morgen niet meer hoeven te zien (ruiken).quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:50 schreef RethXoth het volgende:
Dat haar van Cynthia wordt met de dag lelijker
quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:51 schreef jugler het volgende:
[..]
meer van dat soort caps bitte schön
quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:47 schreef gniffie het volgende:
[..]
het bed is niet opgemaakt, wat is je punt?
Ze moet het er gewoon af halen!quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:51 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Ze moet er eens vanaf blijven!!
Dat ook, maar het zijn bagger kwaliteit extensions, was in het begin al te zien.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:51 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Ze moet er eens vanaf blijven!!
je zou bijna denken van niet, maar iedereen maakt wel eens een fout, ik hoop voor Moniek dat ze tussentijds de beelden terugziet en het lampje bij haar weer aangaatquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:47 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Ik vind m ook vreselijk, vooral na dat wanhopige gedoe van gisteren, kan niet begrijpen dat de hoogbegaafde daarop valt, of is zij niet de hoogbegaafde?
vraag me af bij welke beunhaas ze die erin heeft laten knopenquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:52 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat ook, maar het zijn bagger kwaliteit extensions, was in het begin al te zien.
On second thought mag ze blijven, ik voorzie DGK-Amanda taferelen. KAAL!
Ze heeft echt mooie ogenquote:
Had verwacht dat het heldere momentje vanochtend wel zou komen maar hoorde net dat ze nog steeds klef aan het doen waren..quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:53 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
je zou bijna denken van niet, maar iedereen maakt wel eens een fout, ik hoop voor Moniek dat ze tussentijds de beelden terugziet en het lampje bij haar weer aangaat
en daarmee houdt het op.quote:
zo vies is dat toch niet?quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:55 schreef RethXoth het volgende:
Ziet er smakelijk uit, en dan schaft de pot hier boerenkool.. Bleh
spinazie salade met aardappelen en gehakt schotel á la Gerard (uit, knoflook en wat peper /zout?)quote:
Rookworst, Boerenkool met veel spekjes en azijn er over om het af te makenquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:55 schreef RethXoth het volgende:
Ziet er smakelijk uit, en dan schaft de pot hier boerenkool.. Bleh
secret story heeft zijn geheim aan het publiek bekend gemaakt, niet aan de bewonersquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:56 schreef Peterd588 het volgende:
Ik heb blijkbaar iets gemist? Waarom heeft Gerard zijn geheim bekend gemaakt?
Haha, das altijd balenquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:56 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Dat niet nee, maar ik heb er momenteel gewoon geen trek in
en gebakken champignons door het gehakt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:56 schreef jugler het volgende:
[..]
spinazie salade met aardappelen en gehakt schotel á la Gerard (uit, knoflook en wat peper /zout?)
Om de interesse weer op het spel te richten anders hebben die geheimen zo weinig nut héquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:56 schreef Peterd588 het volgende:
Ik heb blijkbaar iets gemist? Waarom heeft Gerard zijn geheim bekend gemaakt?
Ja dat weet ik, maar waarom?quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:56 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
secret story heeft zijn geheim aan het publiek bekend gemaakt, niet aan de bewoners
Thanks!quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:56 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Haha, das altijd baleneet smakelijk zo
Ahhh champignons!quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:56 schreef Juud79 het volgende:
[..]
en gebakken champignons door het gehakt.
servio heeft de bende opgestooktquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:58 schreef gniffie het volgende:
waarom is heel de groep nou tegen alex, wat hebben zij ermee te maken
Joekte is erger as piene, dat geldt ook voor hoogbegaafden.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:47 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Ik vind m ook vreselijk, vooral na dat wanhopige gedoe van gisteren, kan niet begrijpen dat de hoogbegaafde daarop valt, of is zij niet de hoogbegaafde?
Zie je ook terug in de natuur, groepsgedrag.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:58 schreef gniffie het volgende:
Verkeerde opmerkingen en Servio is een soort leider van de groep aan het worden.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:58 schreef gniffie het volgende:
Ik mis de pinda's die ik naar de apies kan gooienquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:59 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Zie je ook terug in de natuur, groepsgedrag.
En SS valt opzich wel te vergelijken met een dierentuin
wuuutquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Joekte is erger as piene, dat geldt ook voor hoogbegaafden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |