FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Je maakt een grapje toch? Alleen het broekje is leuk! Dat topje doet me denken aan een clownspak..quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:43 schreef Darakka het volgende:
[ afbeelding ]
Monique heeft leuke kleding aan! En die bloem is ook leuk!
Tja wat is goed? Cynthia dacht dat sofia haar echt haatte, maar sofia heeft aangegeven dat dat overdreven is. Het is een combi van niet met iedereen goed op hoeven schieten, sofia zit/zat niet lekker in d'r vel en voelde zich op dat moment aangevallen, omdat zij niet de enige is die over cynthia praat. Zoiets! Ze praten wel weer met elkaar, in ieder geval, maar vriendinnen worden ze niet.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:38 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Nou dat Aafke geen alcoholvergiftiging heeft verbaast me, mannn die kan echt zuipen!! Is het goed tussen sofie en cynth?
Neeee, topje is leuk!quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:43 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Je maakt een grapje toch? Alleen het broekje is leuk! Dat topje doet me denken aan een clownspak..
Ik vind hem leukquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:44 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Ik weet nou niet of ik die tattoo leuk moet vinden of kinderachtig...
Ik wist dat het me ergens aan deed denkenquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:43 schreef mango_cream het volgende:
Dat topje doet me denken aan een clownspak..
quote:
Nou alles beter dan dat viswijfgeschreeuw tegen elkaar, dat vond ik zo kinderachtig..quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:44 schreef Day het volgende:
[..]
Tja wat is goed? Cynthia dacht dat sofia haar echt haatte, maar sofia heeft aangegeven dat dat overdreven is. Het is een combi van niet met iedereen goed op hoeven schieten, sofia zit/zat niet lekker in d'r vel en voelde zich op dat moment aangevallen, omdat zij niet de enige is die over cynthia praat. Zoiets! Ze praten wel weer met elkaar, in ieder geval, maar vriendinnen worden ze niet.
Gisterenquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:44 schreef Nieuwschierig het volgende:
Zijn er al SMS tussenstanden bekendgemaakt?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:44 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wist dat het me ergens aan deed denken
quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:45 schreef Darakka het volgende:
Haha maik zijn domheid is echt grappig!
een pot pindakaas is nog slimmerquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:45 schreef Darakka het volgende:
Haha maik zijn domheid is echt grappig!
al 28quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:46 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Maar is zoiets op je dertigste ook nog leuk?? Ze is toch al 28 toch..
quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
een pot pindakaas is nog slimmer
Ik vind m ook vreselijk, vooral na dat wanhopige gedoe van gisteren, kan niet begrijpen dat de hoogbegaafde daarop valt, of is zij niet de hoogbegaafde?quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:47 schreef Bunker-Renate het volgende:
Van mij mag Maik volgende week lekker naar huis hopelijk wordt hij unaniem gekozen om te wieberen
het bed is niet opgemaakt, wat is je punt?quote:
Met of zonder stukjes?quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Haha inderdaad!quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hahaha, ik bedoel niet dat ze superoud is hoor! Meer dat ik denk dat je op die leeftijd wel serieus genomen wil worden (no pun intended!!) en dan is zo'n tattoo wel beetje kinderachtig..:Pquote:
Ze moet er eens vanaf blijven!!quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:50 schreef RethXoth het volgende:
Dat haar van Cynthia wordt met de dag lelijker
Met make up gaat het inderdaad wel (als je tenminste die afzichtelijke plakplaatjes wegdenkt), zonder make up lijkt ze rechtstreeks weggelopen uit een verhaal van Tolkien.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:44 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Als Sofia make-up op heeft vind ik het best wel een bijzondere dame. Ze heeft dan wel iets aparts.
De rest hebben we het dan niet over (haar vak bedoel ik)
En dank markvanrinsum voor de caps weer
Fijn dat we het morgen niet meer hoeven te zien (ruiken).quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:50 schreef RethXoth het volgende:
Dat haar van Cynthia wordt met de dag lelijker
quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:51 schreef jugler het volgende:
[..]
meer van dat soort caps bitte schön
quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:47 schreef gniffie het volgende:
[..]
het bed is niet opgemaakt, wat is je punt?
Ze moet het er gewoon af halen!quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:51 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Ze moet er eens vanaf blijven!!
Dat ook, maar het zijn bagger kwaliteit extensions, was in het begin al te zien.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:51 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Ze moet er eens vanaf blijven!!
je zou bijna denken van niet, maar iedereen maakt wel eens een fout, ik hoop voor Moniek dat ze tussentijds de beelden terugziet en het lampje bij haar weer aangaatquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:47 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Ik vind m ook vreselijk, vooral na dat wanhopige gedoe van gisteren, kan niet begrijpen dat de hoogbegaafde daarop valt, of is zij niet de hoogbegaafde?
vraag me af bij welke beunhaas ze die erin heeft laten knopenquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:52 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat ook, maar het zijn bagger kwaliteit extensions, was in het begin al te zien.
On second thought mag ze blijven, ik voorzie DGK-Amanda taferelen. KAAL!
Ze heeft echt mooie ogenquote:
Had verwacht dat het heldere momentje vanochtend wel zou komen maar hoorde net dat ze nog steeds klef aan het doen waren..quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:53 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
je zou bijna denken van niet, maar iedereen maakt wel eens een fout, ik hoop voor Moniek dat ze tussentijds de beelden terugziet en het lampje bij haar weer aangaat
en daarmee houdt het op.quote:
zo vies is dat toch niet?quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:55 schreef RethXoth het volgende:
Ziet er smakelijk uit, en dan schaft de pot hier boerenkool.. Bleh
spinazie salade met aardappelen en gehakt schotel á la Gerard (uit, knoflook en wat peper /zout?)quote:
Rookworst, Boerenkool met veel spekjes en azijn er over om het af te makenquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:55 schreef RethXoth het volgende:
Ziet er smakelijk uit, en dan schaft de pot hier boerenkool.. Bleh
secret story heeft zijn geheim aan het publiek bekend gemaakt, niet aan de bewonersquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:56 schreef Peterd588 het volgende:
Ik heb blijkbaar iets gemist? Waarom heeft Gerard zijn geheim bekend gemaakt?
Haha, das altijd balenquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:56 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Dat niet nee, maar ik heb er momenteel gewoon geen trek in
en gebakken champignons door het gehakt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:56 schreef jugler het volgende:
[..]
spinazie salade met aardappelen en gehakt schotel á la Gerard (uit, knoflook en wat peper /zout?)
Om de interesse weer op het spel te richten anders hebben die geheimen zo weinig nut héquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:56 schreef Peterd588 het volgende:
Ik heb blijkbaar iets gemist? Waarom heeft Gerard zijn geheim bekend gemaakt?
Ja dat weet ik, maar waarom?quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:56 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
secret story heeft zijn geheim aan het publiek bekend gemaakt, niet aan de bewoners
Thanks!quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:56 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Haha, das altijd baleneet smakelijk zo
Ahhh champignons!quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:56 schreef Juud79 het volgende:
[..]
en gebakken champignons door het gehakt.
servio heeft de bende opgestooktquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:58 schreef gniffie het volgende:
waarom is heel de groep nou tegen alex, wat hebben zij ermee te maken
Joekte is erger as piene, dat geldt ook voor hoogbegaafden.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:47 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Ik vind m ook vreselijk, vooral na dat wanhopige gedoe van gisteren, kan niet begrijpen dat de hoogbegaafde daarop valt, of is zij niet de hoogbegaafde?
Zie je ook terug in de natuur, groepsgedrag.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:58 schreef gniffie het volgende:
Verkeerde opmerkingen en Servio is een soort leider van de groep aan het worden.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:58 schreef gniffie het volgende:
Ik mis de pinda's die ik naar de apies kan gooienquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:59 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Zie je ook terug in de natuur, groepsgedrag.
En SS valt opzich wel te vergelijken met een dierentuin
wuuutquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Joekte is erger as piene, dat geldt ook voor hoogbegaafden.
Had het wel verwacht bij middelbare scholieren maar dat volwassenen ook zulke meelopersquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:59 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Zie je ook terug in de natuur, groepsgedrag.
En SS valt opzich wel te vergelijken met een dierentuin
Volwassenen zijn ook maar mensenquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:01 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Had het wel verwacht bij middelbare scholieren maar dat volwassenen ook zulke meelopers
konden zijn valt me toch tegen..
maar 1 tegen 1 word toch niet opeens 1 tegen de rest.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Verkeerde opmerkingen en Servio is een soort leider van de groep aan het worden.
Dat niet eens, maar sociaal is Servio prima in ordequote:Op donderdag 24 februari 2011 19:01 schreef mevrouwdebok het volgende:
hard schreeuwen betekent dus leiderschap
Haha, ben zelf ook volwassen, maar ga me niet als een aap gedragen (denk ik.., misschienquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:01 schreef jugler het volgende:
[..]
Volwassenen zijn ook maar mensen
Precies... en het is alleen al grappig om te zien hoe deze ontstaanquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:02 schreef mYsca het volgende:
Zijn duidelijk nog bezig met de vechtfase van de groepsvorming
servio heeft de rest zitten opstoken, vannacht en is daar vandaag mee verder gegaanquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:01 schreef gniffie het volgende:
[..]
maar 1 tegen 1 word toch niet opeens 1 tegen de rest.
heeft dit ook te maken met alex die al de vrouwen afjaagt. terwijl maik en aafke () hetzelfde deden
BLOED is (niet) GOEDquote:
alex is een stoute jongen want hij doet 2 plakjes meer kaas op zijn brood en doucht langerquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:04 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
servio heeft de rest zitten opstoken, vannacht en is daar vandaag mee verder gegaan
Let's do something about it! Thunderbirds. Are. GO!quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:06 schreef Darklight het volgende:
Is toch wel redelijk duidelijk dat cynthia er vanavond uitgaat
Maar dat is anders, want hij is niet Alex.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:07 schreef mevrouwdebok het volgende:
servio zat vannacht hele hele hompen brood met dik kaas weg te kanen
QFT, tevens::quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:06 schreef gniffie het volgende:
[..]
alex is een stoute jongen want hij doet 2 plakjes meer kaas op zijn brood en doucht langer![]()
de rest: godverdomme we pakken hem![]()
![]()
![]()
Zoveel gebeurt er op het moment ook nietquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:07 schreef Blue Thunder het volgende:
Goh, de topics gaan minder hard als vannacht
nog langer naar maik kijken, zijn gezicht straalt pure domheidquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:08 schreef mYsca het volgende:
Alex of gerard is de volgende voorspel ik.
Gerard als te sterke speler eruit.
Alex is de nieuwe Cynthia volgende week
Nee bingonummertjes trekken in een jurk is een prestatie..quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:08 schreef NotYou het volgende:
Servio tegen Alex: Jij hebt nog nooit in je leven iets goeds gedaan.![]()
![]()
Van mij mogen ze, hoe minder bestek, hoe minder getik op de borden....quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:09 schreef beequeen het volgende:
Met mes en vork eten valt niet mee hè? Of zijn ze bijna allemaal linkshandig daar?
Ik geloof sowieso geen ene moer van die standenquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:09 schreef jugler het volgende:
Die tussenstanden zeggen trouwens weinig, vorige week stond gerard DIK aan kop en die heeft toen aan het eind met enkele stemmen van Jurien gewonnen
alsof je iedere geile dame besrping die over straat loopt. blijf ik bezigquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:12 schreef NotYou het volgende:
[..]
![]()
That does it. Vanaf nu ben ik ervan overtuigd dat Guidson gay is.
Ach, ze praten toch bijna niet. Ik schrik er iedere keer weer van hoe die gasten vreten. Elleboog op tafel enzo, you know what I mean. DGK revisited.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:10 schreef Juud79 het volgende:
Van mij mogen ze, hoe minder bestek, hoe minder getik op de borden....
Ik zat zelf te eten... bord op schoot..quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:12 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Kijk eens naar de ellebogen op tafel en geschoffel met vorken...
Het zijn ook niet echt types die thuis een etiquettenboek in de kast hebben staan.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:12 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Kijk eens naar de ellebogen op tafel en geschoffel met vorken...
quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach, ze praten toch bijna niet. Ik schrik er iedere keer weer van hoe die gasten vreten. Elleboog op tafel enzo, you know what I mean. DGK revisited.
Ja, maar jij bent niet netjes aangekleed met je hoofd op de streams, dan mag dat.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik zat zelf te eten... bord op schoot..
Ja. Eén ding is wel zeker: zijn geheim is niet dat ie hoogbegaafd is.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:09 schreef gniffie het volgende:
[..]
nog langer naar maik kijken, zijn gezicht straalt pure domheid
Kijken geen Engelse series omdat ze de ondertiteling niet kunnen volgen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Het zijn ook niet echt types die thuis een etiquettenboek in de kast hebben staan.
Correctie: het zijn ook niet echt types die thuis een boek in de kast hebben staan..
Wie strijden er volgens jou ? Vind dat altijd een interessant aspect van RLS..quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:02 schreef mYsca het volgende:
Zijn duidelijk nog bezig met de vechtfase van de groepsvorming
quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Het zijn ook niet echt types die thuis een etiquettenboek in de kast hebben staan.
Correctie: het zijn ook niet echt types die thuis een boek in de kast hebben staan..
Ik herinner me dat Alex zei dat ie Maik wel een simpele jongen vond (maar wel aardig natuurlijk)quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja. Eén ding is wel zeker: zijn geheim is niet dat ie hoogbegaafd is.![]()
Alles wat hij weet past precies op een postzegel. En dan moet ie wel groot schrijven.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:14 schreef pullup het volgende:
Heeft die Laura eigenlijk nog lopen mauwen omdat men het gore lef had haar te nomineren ?
Ik herinner me die mooie scene met Dido die het als een soort hoogverraad beschouwde en vind Laura eigenlijk ook wel zo'n typje.
Leave Laura alone!quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:17 schreef D. het volgende:
Ik ben er klaar voor om Laura uit te zwaaien
Me too, als ze de reden te horen krijgt, gaat ze dat allemaal ontkennen en weerleggen op haar manier..quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:17 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
![]()
Joanna schat ik ook wel zo in...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die ook wel jaquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:17 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
![]()
Joanna schat ik ook wel zo in...
Het is toch echt een ballententquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:44 schreef CartWOman het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat zien Monique en Aafke er uit, gaan ze naar de kermis?![]()
Cynthia gaat in heur haar snijden. Ik zeg: doen!
Mag je nog een maandje of drie wachten!!!quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:17 schreef D. het volgende:
Ik ben er klaar voor om Laura uit te zwaaien
en dan janken dat ze zich zo fakking vaak moet verdedigenquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Me too, als ze de reden te horen krijgt, gaat ze dat allemaal ontkennen en weerleggen op haar manier..
Optimistquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mag je nog een maandje of drie wachten!!!
Laura
Ik hoef jou niks meer te vertellen, you know the fakking drill..quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:19 schreef jugler het volgende:
[..]
en dan janken dat ze zich zo fakking vaak moet verdedigen
Ik vind haar eigenlijk niets voor jouquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mag je nog een maandje of drie wachten!!!
Laura
quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:18 schreef Zixon het volgende:
Goed gevoel over vanavond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
Let Laura go!!quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:18 schreef Zixon het volgende:
Goed gevoel over vanavond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Zullen we 'm er maar meteen in zetten?![]()
quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
!
Zullen we 'm er maar meteen in zetten?
Ik ga zo WIDM kijken, wanneer staat die uitzending online?quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:23 schreef iBenny het volgende:
Ben benieuwd wat van gister terugzien in de uitzending van straks
Dit kun je voor WIDM kijken en dan meteen door overschakelenquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ga zo WIDM kijken, wanneer staat die uitzending online?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:23 schreef iBenny het volgende:
Ben benieuwd wat van gister terugzien in de uitzending van straks
Cynthia gaat niet weg, da's de underdogquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
!
Zullen we 'm er maar meteen in zetten?
Laten we wedden/spelen om een potje pindakaasquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:24 schreef D. het volgende:
[..]
Cynthia gaat niet weg, da's de underdog
Ja want ze heeft altijd blauwe plekken, aldus Monique..quote:
Oja, maar de liveshow niet.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit kun je voor WIDM kijken en dan meteen door overschakelen
Met of zonder stukjes?quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Laten we wedden/spelen om een potje pindakaas
Lijkt me zwaar kutquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja want ze heeft altijd blauwe plekken, aldus Monique..
Ligt eraan hoe snel ze zijn... vaak wel aan het eind van de avondquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oja, maar de liveshow niet.Maar wanneer staan die dingen zo'n beetje online?
Dan nog is 25 best veelquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja want ze heeft altijd blauwe plekken, aldus Monique..
Is me gisteren ook meegevallen. Werd door Aafke bekant uitgekleed maar bleef netjes ondanks zijn beschonke toestand. Hij is alleen niet zo heel erg slim bezig met de clous die hij krijgt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:17 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik vind Philip tof, lieve jongen.
Tja. Laat ik vooropstellen dat ik een heel lieve vriendin heb, die gisteren overigens kijkend naar de stream heel droog opmerkte dat ze het een goede beslissing vond om mij niet aan dat programma te laten deelnemen, maar anders zou ik kiezen voor een relatie met twee meiden: een Aafke om lekker mee los te gaan en een Laura als zorgzame beschermengelquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vind haar eigenlijk niets voor jouze is toch veel te saai ?
Ah, ok. Het gekke is, ik volg SS al gewoon vanaf het begin enzo, maar heb de 2e liveshow nooit gezien, ook nog niet teruggekeken.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe snel ze zijn... vaak wel aan het eind van de avond
quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Laten we wedden/spelen om een potje pindakaas
Verschil Cynthia Laura is 46%quote:
Valt wel mee heur..quote:
superkokjequote:Op donderdag 24 februari 2011 19:26 schreef superkokje het volgende:
Goede s'avonds
Nog schokkende dingen gebeurd deze dag.
iedereen weer opgedroogd?
Dat dachten we vorige week ook bij Gerardquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:28 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Verschil Cynthia Laura is 46%
Dat haalt Cynthia nooit in.
Ik heb er nog wel wat meer hoor..quote:
A-logisch?quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:28 schreef PoezeligDing het volgende:
Joanna ligt misselijk op bed; ik heb de hele dag niet gegeten en dat eet ik gehakt...
Gerard had 27% voorsprong en zit er nog in.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat dachten we vorige week ook bij Gerard
Maar het verschil werd wel heel klein hequote:Op donderdag 24 februari 2011 19:29 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Gerard had 27% voorsprong en zit er nog in.
Iets zegt me ook dat die percentages niet helemaal kloppenquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar het verschil werd wel heel klein he
Ze heeft altijd wat te zeiken..quote:
Daarom dacht ik gooi de A-logisch er ook is in.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:30 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Gerard en Alex met hun A-relaxt*zucht*
hier hapert het ookquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:30 schreef BBQSausage het volgende:
Ligt het nou aan mij of haperen de streams?
Waarom?quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel wat meer hoor..![]()
Heb dat ook soms.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:30 schreef BBQSausage het volgende:
Ligt het nou aan mij of haperen de streams?
Ik ben niet on-streamquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:29 schreef D. het volgende:
[..]
Je probeert jouw eigen wangedrag goed te praten zeker?
Onderbroeken misschien?quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:30 schreef D. het volgende:
[..]
Waarom?
Ik bedoel, ik heb geen enkel kledingstuk 25 keer
Nouja, een sok wel, maar die gaan ook per 2
quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:31 schreef Day het volgende:
Even kijken wat ze laten zien van vannacht!
veel sapende mensen vees ikquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:31 schreef Day het volgende:
Als ik kleding in dozen meetel kom ik wel aan 25+ t-shirtsquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:32 schreef Lemar het volgende:
[..]
Zou het enigste na sokken in de buurt moeten komen.
Waarschijnlijk eerst een tijdje dat gejank van Guido en Laura eerstquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:31 schreef Day het volgende:
In dozen? Bewaar je het daar in?quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:32 schreef D. het volgende:
[..]
Als ik kleding in dozen meetel kom ik wel aan 25+ t-shirts
Waarin bewaar jij kleding die je niet meer draagt?quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:33 schreef Lemar het volgende:
[..]
In dozen? Bewaar je het daar in?
ik ook niet ik hou dat niet echt bijquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:35 schreef BBQSausage het volgende:
Ik wist niet dat Sharon al een budget van 10.000 had.
Sharon?!quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:35 schreef BBQSausage het volgende:
Ik wist niet dat Sharon al een budget van 10.000 had.
Ach, Sofia ligt nog steeds aan kop; ¤ 15.425quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:35 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ik ook niet ik hou dat niet echt bij
dat is wel veelquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ach, Sofia ligt nog steeds aan kop; ¤ 15.425
http://nl.wikipedia.org/wiki/Secret_Story_(Nederland)quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:35 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ik ook niet ik hou dat niet echt bij
Waarom heeft Sofia zo'n onafgerond bedrag?quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:40 schreef BBQSausage het volgende:
Aafke : ¤2.500,-
Alexander : ¤5.000,-
Cynthia : ¤2.000,-
Gerard : ¤5.000,-
Guido : ¤2.500,-
Joanna : ¤5.000,-
Karim : ¤2.500,-
Laura : ¤3.750,-
Maik : ¤5.000,-
Monique : ¤5.000,-
Philip : ¤1.500,-
Servio : ¤5.500,-
Sharon : ¤10.000,-
Sofia : ¤15.425,-
Sofia mag bij binnenkomst twee minuten geen lichamelijke contact maken. Dit is haar gelukt en verdiend ¤250,-.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:40 schreef Lemar het volgende:
[..]
Waarom heeft Sofia zo'n onafgerond bedrag?
Bedankt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Sofia mag bij binnenkomst twee minuten geen lichamelijke contact maken. Dit is haar gelukt en verdiend ¤250,-.
Sofia kreeg Philip als PA:
* Sofia moest Philip iets te drinken laten halen voor haarzelf. Dit is haar gelukt en verdiend ¤25,-.
* Sofia moest Philip iets te eten laten maken voor haarzelf. Dit is haar gelukt en verdiend ¤50,-.
* Sofia moest Philip haar haren laten kammen. Dit is haar niet gelukt, ze had ¤75,- kunnen verdienen.
* Sofia moest Philip haar een voetmassage laten geven. Dit is haar gelukt en verdiend ¤100,-.
* Sofia moest Philip haar schoenen laten poetsen. Dit is haar niet gelukt, ze had ¤125,- kunnen verdienen.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:39 schreef Lemar het volgende:
[..]
Ha mooi blauw op je tijd, weten we wel al dat het 6 uur nu inmiddels is hoor.
Iemand die hier meer over weet?quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:35 schreef Tinos85 het volgende:
Huh? Guido zijn laatst op de stream dat z'n vriendin Gabriella heet. Net zegt ie in de KvdW Nathalie..
Waar ben jij?quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:44 schreef Mylene het volgende:
Er wordt gevraagd of ze hun geheim nog weten.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:44 schreef Mylene het volgende:
Er wordt gevraagd of ze hun geheim nog weten.
Nope, maar ik hoorde het ook. Volgens mij heeft die kasthomo helemaal geen vriendin.quote:
O sorry, misschien heb ik het geluid op die stream uitstaan . Excuus, dacht dat Mylene in de studio zat.quote:
Missie ofzo? Zou ook nog kunnen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, maar ik hoorde het ook. Volgens mij heeft die kasthomo helemaal geen vriendin.
Even refreshenquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:47 schreef PoezeligDing het volgende:
Nee, heb geen geluid uit, alleen een stream staat op zwart.
Dat zeg ik al vanaf het begin: die vriendin is nep!quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, maar ik hoorde het ook. Volgens mij heeft die kasthomo helemaal geen vriendin.
Tnx.quote:
Volgens mij alle genomineerde.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:48 schreef beequeen het volgende:
Cynthia moet nu al de tijd nemen om afscheid te nemen? De uitslag is dus al bekend?
Sowieso van heel dat haar valt niks meer te maken.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:53 schreef Nune het volgende:
Cynthia die net aan Monique vroeg of ze de klit in haar haar kon zien.Daar valt echt niks meer mee te doen volgens mij.
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Sowieso van heel dat haar valt niks meer te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |