FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
haha ik zag het ook al jaquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:08 schreef das_phantom het volgende:
Die broek had ik niet gekocht als ik Sharon was
Wel heul veul valsche nichten op fokquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:08 schreef das_phantom het volgende:
laat het openen van een topic de volgende keer maar aan iemand anders over aubquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:09 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Kud, dat kan ik niet meer wijzigen. Modje please? (A)
Amateur!quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:09 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Sharon loopt wat achter met de mode, lijkt soms of ze haar moeders spullen mee heeft genomen. Totaal geen smaak. Verder wel een leuke meid en mooi ook, mooie ogenquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:08 schreef das_phantom het volgende:
Dat deed ik eerst ookquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:09 schreef kahaarin het volgende:
Lol, meteen maar een naamtopic papiergeld, jij durft!
Dat kun je hier melden, dan heb je eerder kans dat een mod het oppakt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:09 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Maar wel gekocht in Amerika!quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:10 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Sharon loopt wat achter met de mode, lijkt soms of ze haar moeders spullen mee heeft genomen. Totaal geen smaak. Verder wel een leuke meid en mooi ook, mooie ogen
Da's toch het reltopic??quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:11 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat kun je hier melden, dan heb je eerder kans dat een mod het oppakt.
[SST] Feedback: reveal your secrets!
Ik wassutnie!quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wel heul veul valsche nichten op fok
Pokeren en dames die zich klaar maken voor vanavond.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat deed ik eerst ook![]()
Streams zijn zeker knettersaai?
oi, meestal pak ik nooit twee keer dezelfde persoonquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:11 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Kom kom je hebt me al eens n00b genoemd, nou niet te hoge verwachtingen stellen dan
Je rotte gifzwarte invloed is iig goed merkbaarquote:
Nee joh! Servio is besmettelijk.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je rotte gifzwarte invloed is iig goed merkbaar
quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je rotte gifzwarte invloed is iig goed merkbaar
Niets bijzonders dusquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:12 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Pokeren en dames die zich klaar maken voor vanavond.
Als ik de Cyhena was zou ik met mijn punani op al Joanna's kleding gaan zitten!quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:13 schreef das_phantom het volgende:
Cynthia moet toch vanavond weg misschien? Kan me voorstellen dat ze dan geen zin heeft om te koken
Lekker rellen laatste dag dat je weg moet.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:13 schreef das_phantom het volgende:
Cynthia moet toch vanavond weg misschien? Kan me voorstellen dat ze dan geen zin heeft om te koken
Waar ze bij is!quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als ik de Cyhena was zou ik met mijn punani op al Joanna's kleding gaan zitten!
Dan zou ze gewoon het eten moeten verpesten.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:14 schreef Lemar het volgende:
[..]
Lekker rellen laatste dag dat je weg moet.
Zonder ondergoed!quote:
Cynthia en rellenquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:14 schreef Lemar het volgende:
[..]
Lekker rellen laatste dag dat je weg moet.
Ha ja, mag iedereen kaas met brood gaan eten.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dan zou ze gewoon het eten moeten verpesten.
Extra dubbel beleg!quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:15 schreef Lemar het volgende:
[..]
Ha ja, mag iedereen kaas met brood gaan eten.
Ik verduidelijkte het evenquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:15 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ehm...? Ja, dat houdt met haar punani toch ook in?
Juist Alex extra heul veul plakjes!quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:17 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Behalve Alex, die heeft al gehad.
Noblesse obligequote:Op donderdag 24 februari 2011 17:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Juist Alex extra heul veul plakjes!Gewoon om die enorme galzwarte roddelnicht over de zeik te helpen! Je bent van adel of je bent het niet!
Haha, potverdeurie!quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Juist Alex extra heul veul plakjes!Gewoon om die enorme galzwarte roddelnicht over de zeik te helpen! Je bent van adel of je bent het niet!
die alex moet gewoon niet zoveel brood met kaas eten en hij hoeft ook geen half uur te douchequote:Op donderdag 24 februari 2011 17:17 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Behalve Alex, die heeft al gehad.
haha, wat bedoel je daar nou meequote:Op donderdag 24 februari 2011 17:18 schreef gniffie het volgende:
als ik sharon zie en hoor denk ik soms dat ze een klein mannetje op heeft gegeten die haar nu bestuurd
Of dr grijze koffertje in te pakken, doet ze daar ook al een half uur overquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:20 schreef Lemar het volgende:
Zit Cynthia nou weer der haar te stylen? Zie der niet op de streams.
alweer 4 uur en 18 minutenquote:
Net een wals.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:30 schreef das_phantom het volgende:
Wil Sharon wel eens heel boos zien, volgens mij is ze dan niet te houden
quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:30 schreef kahaarin het volgende:
Lol, last van vliegen, waar is Brian?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:30 schreef das_phantom het volgende:
Wil Sharon wel eens heel boos zien, volgens mij is ze dan niet te houden
Geldt dat voor alle gebruikte woorden?quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:37 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Ik kan je geruststellen, die topictitel zal hierna nooit meer gebruikt kunnen worden
Slaap tekort en toc hmoeten werkenquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:37 schreef D. het volgende:
[..]
Neuh, die viel verder wel mee
Of doel je op de streams?
Tenzij de titel luidt: Waar Laura voor het eerst haar benen opentquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:38 schreef D. het volgende:
[..]
Geldt dat voor alle gebruikte woorden?
Slaap haal je wel weer in, ooitquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:39 schreef toxikon het volgende:
[..]
Slaap tekort en toc hmoeten werken![]()
Stream verwacht ik niet zoveel van na de slemppartij van vanacht
Waaat?quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:39 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Tenzij de titel luidt: Waar Laura voor het eerst haar benen opent
Die's ook best foutquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:39 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Tenzij de titel luidt: Waar Laura voor het eerst haar benen opent
hier ook slaapgebrek, hoop dus niet op een dikke vette party vanavondquote:
500 ballen geloof ikquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:42 schreef toxikon het volgende:
Wat heeft guido gewonnen eigenlijk met zn ketchupactie?
dat vroeg ik me ook al af idd..quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:42 schreef toxikon het volgende:
MARRRRRKVANRRRRINSUUUUUUMMMMMquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:42 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
![]()
Ceetje
![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
De Stem roept Guido naar de Kamer van de Waarheid.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:42 schreef toxikon het volgende:
Eerst maakte ze 2 spraakmakende bekend (neprelatie en slaapwandelen), waarvan mensen graag de ontwikkelingen willen volgen. Vervolgens het geheim van Alex omdat ze daar heel dicht bij zaten, dat willen mensen ook volgen. Bij wie zitten ze nu in de buurt?quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:43 schreef itsme het volgende:
Vraag me af waar ze het op baseren wiens geheim wordt verteld.
Alleen omdat het een COS isquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:42 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Reken maar dat jij daar op gaat klikken
volgens mij maken ze nu Gerard z'n geheim bekend omdat dat overal inmiddels wel bekend isquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:46 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Eerst maakte ze 2 spraakmakende bekend (neprelatie en slaapwandelen), waarvan mensen graag de ontwikkelingen willen volgen. Vervolgens het geheim van Alex omdat ze daar heel dicht bij zaten, dat willen mensen ook volgen. Bij wie zitten ze nu in de buurt?
Ik nietquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:47 schreef Ceetje.. het volgende:
heeft er nog iemand gejankt vanmiddag?
Vorige week wel ja.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:47 schreef Papiergeld het volgende:
Ik denk trouwens dat ze vanavond alleen nog maar het geheim bekend gaan maken van diegene die het huis moet verlaten.
Is net bekend gemaakt op de Net5 site!quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:46 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
volgens mij maken ze nu Gerard z'n geheim bekend omdat dat overal inmiddels wel bekend is
Ja veronicamagazine.nlquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:47 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Is net bekend gemaakt op de Net5 site!
O ja.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:48 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Toen hebben ze ook Alex in de liveshow gedaan toch!
Gerard geheim is nu doorverteld. Er zijn toch wel meer geheimen bekend bij het publiek? Vraag me gewoon af waarom . Van mij mogen alle geheimen verteld worden is namelijk veel leuker om te zien. Dan weet je wanneer iemand dicht bij een geheim komt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:46 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Eerst maakte ze 2 spraakmakende bekend (neprelatie en slaapwandelen), waarvan mensen graag de ontwikkelingen willen volgen. Vervolgens het geheim van Alex omdat ze daar heel dicht bij zaten, dat willen mensen ook volgen. Bij wie zitten ze nu in de buurt?
Maar deze keer is de liveshow waarschijnlijk wat meer gevuld met boeiende gebeurtenissen van gisteren. En kunnen ze dele hele dag al 'buzz' creërenquote:
gelukkig dat we in de cossen niet zoveel janken,quote:
DOET manolev ook nog mee heb je die manolev zijn voetballuh wohojajahaquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:50 schreef Reksie1981 het volgende:
Zo ik ga mijn andere RLS ster bekijken..
René van der Gijp over 10 minuten !
MANNEN ZIJN AAN POKEREN EN VROUWEN ZIJN MET HUN HAAR BEZIGquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:50 schreef Tinos85 het volgende:
Zo ook weer present. Nog wat gemist de afgelopen uren?
en cynthia probeert de cavia op haar hoofd recht te trekkenquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:51 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
MANNEN ZIJN AAN POKEREN EN VROUWEN ZIJN MET HUN HAAR BEZIG
Zoals het hoort dusquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:51 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
Niks dusquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:51 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze dat aan de voorkant al teveel gedaan. Ze mist daar zoveel haarquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:52 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
en cynthia probeert de cavia op haar hoofd recht te trekken
quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:50 schreef Reksie1981 het volgende:
Zo ik ga mijn andere RLS ster bekijken..
René van der Gijp over 10 minuten !
opgevreten door de caviaquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:53 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze dat aan de voorkant al teveel gedaan. Ze mist daar zoveel haar
daar heeft onze cavia ook altijd last vanquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:55 schreef Pearlbitch het volgende:
Cynthia is ontzet. Haar extensions zitten vol klitten.
Het schijnt aan de kwaliteit van het water te liggen
[ afbeelding ]
Opwarmen, maar idd, ze hebben een punt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:55 schreef Mylene het volgende:
Sharon over Alex, knap als je 4 keer in de week kan koken als je niet weet hoe je een blikje doperwten niet kan openen of zoiets.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:56 schreef Flashbox het volgende:
Pffffff die Sofia wilt weer weg gaan
ach, dat is het niet, ze is wel leuk om erbij te hebben voor de roddel en achterklap onder de luitjes daar, maar het is gewoon dat haar van d'rquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:56 schreef das_phantom het volgende:
Weinig Cynthia liefhebbers hier heb ik het idee
Ze mist haar man.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:57 schreef das_phantom het volgende:
Waarom wil Sofia steeds weg? Ivm haar huwelijksreis oid las ik?
Die heeft ze laten schieten voor dit programma. Ze mist haar man en hun huis heel erg.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:57 schreef das_phantom het volgende:
Had ze dat niet eerder kunnen bedenken? Vind ik maar slap, begin er dan niet aan.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:57 schreef Roguee het volgende:
[..]
Die heeft ze laten schieten voor dit programma. Ze mist haar man en hun huis heel erg.
Liefhebber is een groot woord, maar ik juich liever voor haar dan voor een Aafke of Joanna.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:56 schreef das_phantom het volgende:
Laat ze maar drukken dan.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:57 schreef Stranger het volgende:
Oeh gerard en alex roddelen over Laura en Guido.
Ze dachten al dat ze voor het huis vriend & vriendin waren.
Of broer en zus.
Schijtziek word ik van haar.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:57 schreef das_phantom het volgende:
jankert dat het is.quote:
dan rent ze opzeker weg naar haar kerelquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:58 schreef Darakka het volgende:
Joanna moet gewoon ff der tieten in Sofia's gezicht duwen!
quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:58 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
jankert dat het is.
Ik zeg inpakken en wegwezen dan, niet elke twee dagen oeverloos gezwam over "ik wil naar huis"
Was dan gewoon thuisgebleven
ze doet het mij net iets te vaak, volgens mij meer om aandacht te krijgenquote:
Ik dacht gelezen te hebben dat ze 5k borg hebben ingelegd en dat ze die kwijt zijn als ze er vrijwillig uitstappen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:59 schreef das_phantom het volgende:
Kunnen deelnemers zomaar het huis uit of kost ze dat een enorm bedrag
Wil alweer weg? Da's de 2e keer vandaag!quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:57 schreef das_phantom het volgende:
Oke, valt meequote:Op donderdag 24 februari 2011 18:00 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik dacht gelezen te hebben dat ze 5k borg hebben ingelegd en dat ze die kwijt zijn als ze er vrijwillig uitstappen.
Alex is dus de Cynthia van de mannenclub geworden.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:01 schreef Mylene het volgende:
Alex is zo zwaar de lul, die is echt het pispaaltje van de groep. Zelfs Karim roddelt over hem. Dan blijft alleen Gerard als maatje voor hem over van het clubje van de 3 musketiers.
paar uur terug zij ze nog dat ze cynthia wilde duwenquote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:03 schreef Lemar het volgende:
Karim gewoon rustig douchen daarachter.
mmmm, dat kan nog wat worden, de after alcohol agressiequote:Op donderdag 24 februari 2011 18:03 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
paar uur terug zij ze nog dat ze cynthia wilde duwen
Ja ze zijn alvast begonnen nu Cynthia weg gaat. Ze zijn te bang dat ze anders zelf het pispaaltje zijn.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:01 schreef Mylene het volgende:
Alex is zo zwaar de lul, die is echt het pispaaltje van de groep. Zelfs Karim roddelt over hem. Dan blijft alleen Gerard als maatje voor hem over van het clubje van de 3 musketiers.
Dat moet ff groeienquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:56 schreef das_phantom het volgende:
Oei, geen flatteuze foto van Joanna.quote:
Alex en Gerard.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:06 schreef Ceetje.. het volgende:
kookt er iemand anders dan? (heb effe geen streams en tv erbij....)
Zo moet het ook gespeeld worden, dat preutse gedoequote:Op donderdag 24 februari 2011 18:03 schreef Lemar het volgende:
Karim gewoon rustig douchen daarachter.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:06 schreef Ceetje.. het volgende:
kookt er iemand anders dan? (heb effe geen streams en tv erbij....)
ik ben blij dat ik al ge eten hebquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:12 schreef Day het volgende:
Ik weet niet of dit echt een lekkere maaltijd wordt.
Echt? Shocking!!quote:
die gaat toch niet naar huisquote:
Naast invoeren.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:15 schreef mevrouwdebok het volgende:
sorry ff tussendoor maar kan iemand me vertellen waar ik de smilies vind ?
die staan er gewoon bij ? of heb je adblock aan staan?quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:15 schreef mevrouwdebok het volgende:
Op deze klikkenquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:15 schreef mevrouwdebok het volgende:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:15 schreef mevrouwdebok het volgende:
Kan je wel mensen quoten of je bericht editten?quote:
Moet je eens proberen, dan. Echt heerlijk!quote:
Zal wel is doen ja.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:18 schreef Day het volgende:
[..]
Moet je eens proberen, dan. Echt heerlijk!
jaquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:18 schreef mevrouwdebok het volgende:
ligt het misschien aan dat ik een blockadd aan heb staan ?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:19 schreef mevrouwdebok het volgende:
jaaaaaaaaaa gelukt ,thanx you guys XXX![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:19 schreef mevrouwdebok het volgende:
jaaaaaaaaaa gelukt ,thanx you guys XXX![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:22 schreef Darakka het volgende:
Goedzo Joanna support Sofia maar met haar keuze om naar huis te gaan!
Aandoenlijk toch?quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:21 schreef Day het volgende:
Wat staan die kerels verschrikkelijk onhandig te doen in die keuken!
Ik kan 't niet zien, maar ik hoor gewoon een stuk of tig keer: je moet 't zelf weten.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:22 schreef Darakka het volgende:
Goedzo Joanna support Sofia maar met haar keuze om naar huis te gaan!
Sofia is echt een slinger van een klok. Het ene moment wil ze wel weg, het andere moment weer niet.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:22 schreef Nune het volgende:
Sofia wilt dus weer weg?Zal me benieuwen of ze er morgen nog zo over denkt.
Ja precies. Ik vind dat zo jammer want ik vind haar écht heel leuk, maar hierdoor begint ze me wel tegen te staan. Constant dat gemekker.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Sofia is echt een slinger van een klok. Het ene moment wil ze wel weg, het andere moment weer niet.
Joanna zei: "Als jij gelukkig thuis bent, dan moet je gewoon gaan! Ik help je met koffers inpakken!quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:24 schreef Day het volgende:
[..]
Ik kan 't niet zien, maar ik hoor gewoon een stuk of tig keer: je moet 't zelf weten.
Er zijn ook genoeg dingen die tegen haar spelen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:24 schreef Nune het volgende:
[..]
Ja precies. Ik vind dat zo jammer want ik vind haar écht heel leuk, maar hierdoor begint ze me wel tegen te staan. Constant dat gemekker.
Zo krijgen wij mannen nog een slechte naamquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:21 schreef Day het volgende:
Wat staan die kerels verschrikkelijk onhandig te doen in die keuken!
Ja of de boel opsteken om kaas met brood te moeten gaan eten.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:26 schreef Chanel5 het volgende:
Misschien heeft de regie gedacht, dit wordt niet te vreten, laten we de stroom er maar vanaf halen
Hahahahaquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:25 schreef Stranger het volgende:
Oh de stroom valt uit tijdens het koken, zou Gerard het als een clou zien?
Kan best begrijpen dat Sharon zich onzeker voelt tussen al die slanke dames, maar als ze zich normaal zou kleden zou ze er echt beter uitzien denk ik..quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:29 schreef Darakka het volgende:
Kleding van Aafke is echt om te huilen...
Monique heeft meestal mooie kleding aan!
Joanna heeft meestal beetje sexy/sletty kleding aan.
Sharon draagt geen kleding maar vuilniszakken..
Over het algemeen zijn koks altijd mannen. Dat wil toch iets zeggen hequote:Op donderdag 24 februari 2011 18:30 schreef Chanel5 het volgende:
Ahhh meneer weet het beter is in de keuken
Ik vind Laura der wel mooi bij lopen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:31 schreef Darakka het volgende:
Laura heeft meestal net-niet kleding aan, ze kan zulke mooie kledingstukken dragen..
Sofia's kleding is mooi op een ander persoon!
sorry D.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:31 schreef D. het volgende:
[..]
Mensen uitlachen is niet beleefd he
Ik ook, nu ookquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:32 schreef Lemar het volgende:
[..]
Ik vind Laura der wel mooi bij lopen.
Niet iets beloven wat je niet waar kunt maken hequote:Op donderdag 24 februari 2011 18:32 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
sorry D.DAT ZAL IK NIET MEER DOEN
Jurkje wat ze nu aan heeft is wel leuk maar kleur is lelijk!quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:32 schreef Lemar het volgende:
[..]
Ik vind Laura der wel mooi bij lopen.
Ik bedoel te zeggen dat ik me een btje aan Servio begin te ergeren. En eet smakelijk!!!quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:31 schreef D. het volgende:
[..]
Over het algemeen zijn koks altijd mannen. Dat wil toch iets zeggen he
Wel opvallend.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:33 schreef Darakka het volgende:
[..]
Jurkje wat ze nu aan heeft is wel leuk maar kleur is lelijk!
Kloptquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:33 schreef Papiergeld het volgende:
Half 8 begint t tv spektakel toch?
Bracht wel sfeerquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:34 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg, heb je ze gisteren niet horen zingen?
Ik niet, maar ik kreeg niet mee wat ie deedquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:33 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik bedoel te zeggen dat ik me een btje aan Servio begin te ergeren.
Dank!quote:En eet smakelijk!!!
Daaromquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:34 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg, heb je ze gisteren niet horen zingen?
Thanks!!!quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:35 schreef Papiergeld het volgende:
Mo en Maik deden nog steeds klef, Gerard kreeg de schuld van de ketchup missie en toen ging iedereen poetsen. Oja en guido kreeg 500 euro voor z'n missie. Dat is volgens mij alles..
quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:36 schreef Darakka het volgende:
[ afbeelding ]
Cynthia dat stuk wol op je kop is niet mooi te krijgen..
Ik was er niet, maar volgens was er niks spannends of zo. Aafke heeft een enorme kater. Mo en Maik hebben geen spijt. Sofia heeft nog een gesprekje met cythia gehad en dat was het geloof ik.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:34 schreef mango_cream het volgende:
wil iemand me nog ff snel vertellen hoe het vanochtend was toen ze bijkwamen of moet ik de cos even teruglezen???
Dat ze 't er niet gewoon afhaalt!quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:36 schreef Darakka het volgende:
[ afbeelding ]
Cynthia dat stuk wol op je kop is niet mooi te krijgen..
Nou dat Aafke geen alcoholvergiftiging heeft verbaast me, mannn die kan echt zuipen!! Is het goed tussen sofie en cynth?quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:36 schreef Day het volgende:
[..]
Ik was er niet, maar volgens was er niks spannends of zo. Aafke heeft een enorme kater. Mo en Maik hebben geen spijt. Sofia heeft nog een gesprekje met cythia gehad en dat was het geloof ik.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:37 schreef Papiergeld het volgende:
Oja en Servio en Alex vinden elkaar nog steeds niet lief en de groep staat vrijwel in z'n geheel achter Servio.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |