FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Had het kunnen wetenquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:07 schreef charmed_angel het volgende:
Godver
Om het geheim te ontdekken moet je ingelogd zijn. Als je al een account op onze site hebt kun je linksboven inloggen. Als je nog geen account hebt kun je je HIER registreren
Volgens mij was jij eerst maar er is nog 1...quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:06 schreef Kwaliteit het volgende:
sorry duurde een beetje lang, dus ik heb hem maar aangemaakt
wie logt er even in?quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:07 schreef charmed_angel het volgende:
Godver
Om het geheim te ontdekken moet je ingelogd zijn. Als je al een account op onze site hebt kun je linksboven inloggen. Als je nog geen account hebt kun je je HIER registreren
Ik schrikquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:07 schreef vladivostok het volgende:
Gerard is Miljonair
[ afbeelding ]
Omdat als het niet al te druk is, er eerst even wordt gewacht op de lapo.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:07 schreef charmed_angel het volgende:
Waarom duurt het zolang voordat er een topic wordt geopend
Het is zoooo simpel geworden
is gewoon de foto van de ss sitequote:
Ik bedoel dus, diegene die de Lapo heeftquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Omdat als het niet al te druk is, er eerst even wordt gewacht op de lapo.
En daarna worden er dan drie tegelijk geopend.
Anyway: wie is de miljonair??
ja daar schrok ik ook al van... en nu weerquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:09 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
is gewoon de foto van de ss site
alleen nu met euro's eromheen
goed gefotoshopt ,maar waar? waarom zou veronica met dat nieuws komen en zou het niet gewoon op de ss site staan ?
Dat vraag ik me dus ook af. Ik vroeg dat al in de vorige COS.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:09 schreef b_engeltje het volgende:
goed gefotoshopt ,maar waar? waarom zou veronica met dat nieuws komen en zou het niet gewoon op de ss site staan ?
Hoort veronica niet ook bij net5 en sbs6?quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:09 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
is gewoon de foto van de ss site
alleen nu met euro's eromheen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |