FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Da's wel duidelijk lijkt me toch?quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:59 schreef iBenny het volgende:
De rode telefoon wordt toch niet zo'n donderdag-iets toch?
Ik mag toch hopen dat dat ding ook buiten de uitzendingen om afgaat.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's wel duidelijk lijkt me toch?
Hij is buiten die ene live uitzending toch nog niet gebruikt?
Ik hoop het niet, maar vrees van wel.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:59 schreef iBenny het volgende:
ik vind hem minder irritant dan Servio, Alex, Gerard, Aafke, Cynthiaquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:59 schreef Annelies-G het volgende:
Gelukkig, ik voelde me al alleen in de Guido irritatie
Ik weet het echt niet, maar ik ben bang dat ze dat anders al wel gedaan zouden hebbenquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat dat ding ook buiten de uitzendingen om afgaat.
Dat gebruiken ze om de liveshow mee te vullen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:59 schreef iBenny het volgende:
Enkel de Buzz, die ze dan wel zogenaamd bijhouden maar weer nergens voor gebruiken.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:57 schreef iBenny het volgende:
Trouwens... van te voren werd er gezegd dat je mobiel ook werd betrokken bij SST. Er is geen mobiele site of een app toch?
En ze zouden ook Social Media gebruiken voor opdrachten, heb ik ook nog niks van gemerkt
Zit ik daar voor jan lul te zwaaien vanavondquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:01 schreef Reksie1981 het volgende:
Vanavond trouwens ipv de liveshow het digitale kanaal of streams bekijken?
Was vorige week erg leuk om te zien, live show voegde imho niet veel toe aan het geheel.
Volgens Fons wel maar dat bewaart ie zeker voor de laatste week ofzoquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat dat ding ook buiten de uitzendingen om afgaat.
Wat een saaie bedoeling dan...quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet, maar ik ben bang dat ze dat anders al wel gedaan zouden hebben
Uitzending gemistquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Zit ik daar voor jan lul te zwaaien vanavond
Een inschatting na het feest van gisteren waar openlijk over nomineren werd gesproken denk ik als er tussentijds niet iets gebeurd dat Guido, Servio, Maik redelijk safe zijn bij de dames. Ik denk dat Gerard en Philip wel worden genomineerd maar met heel weinig stemmen en dat Alex van bijna alle dames een stem gaat krijgen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:50 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik zie Servio niet zo snel nominaties krijgen. Helaas.
Oh echt, zei hij dat dat ook buiten de live uitzending gebruikt zou worden?quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Volgens Fons wel maar dat bewaart ie zeker voor de laatste week ofzo.
quote:
Doe ff een gek hoedje op ofzo zodat we je herkennenquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Zit ik daar voor jan lul te zwaaien vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |