FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Stream 3 inderdaad.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:52 schreef iBenny het volgende:
er zit een irritante piep in een van de streams
quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:52 schreef TimeJumper het volgende:
Laura en Aafke naar de kvdw en Cynthia ook.
Alle genomineerden dus, zouden ze nu te horen krijgen wie er al weg moet
Zal wel weer een fluitserenade van 1 van de guys zijn, zou verboden moeten wordenquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:52 schreef iBenny het volgende:
er zit een irritante piep in een van de streams
Piep is hier nu weg.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:53 schreef Flashbox het volgende:
1 en 2 streamlock, 3 een zeer iritante piep. Gaat lekker daar.
En blijf weg.quote:
Je weet nog wat het format toen was?quote:
de wens is de vader van de gedachte denk ik...quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:54 schreef toxikon het volgende:
[..]
sorry dat ik het zeg, maar dat zie je eeeecccht verkeerd
Ja en een cos die warm liep, was effe multitaskenquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:54 schreef iBenny het volgende:
Gister hadden we op alle 4 de streams hele andere dingen, afzonderlijk van elkaar. Dat moeten ze vaker doen
ja, dat was een mooie avondquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:54 schreef iBenny het volgende:
Gister hadden we op alle 4 de streams hele andere dingen, afzonderlijk van elkaar. Dat moeten ze vaker doen
Dan moeten er wel 4 punten met actie zijn.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:54 schreef iBenny het volgende:
Gaat wel weer een weekje duren denk ik .quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:55 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dan moeten er wel 4 punten met actie zijn.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:54 schreef toxikon het volgende:
[..]
sorry dat ik het zeg, maar dat zie je eeeecccht verkeerd
quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:54 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
de wens is de vader van de gedachte denk ik...(niet van mij overigens: doei marmot)
ik wist niet meer wat ik moest kijkenquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:54 schreef iBenny het volgende:
Nouja dan zal de bewaking haar er wel uitzetten als ze er vanavond uitgestemd is!quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, en die gaat ook niet weg.
Laura wordt echt niet weggestemd.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nouja dan zal de bewaking haar er wel uitzetten als ze er vanavond uitgestemd is!
Nou, nu hebben ze 2 streams en beiden staan op iets niet-interessantsquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:55 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dan moeten er wel 4 punten met actie zijn.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:56 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Aafke gaat direkt door naar een afkickkliniek
Ik roest mijn kaas!quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nou, nu hebben ze 2 streams en beiden staan op iets niet-interessants
Zo heb ik je graag... muisstil!quote:
GMT-FAKKING-A!quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:58 schreef beaverhausen het volgende:
Ja. Hoi.
Bennik weer.
Ik zeg Laura eruit vanavond!.
Cynthia moet blijven want dat wordt alleen maar heibel in de groep =
Aafke moet blijven want ordinaire slettebak, dus leuke tv =.
Lol, en de luv-triangle dan?quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:58 schreef beaverhausen het volgende:
Ja. Hoi.
Bennik weer.
Om twee camera's volcontinu te bemannen zijn 10 mensen nodig.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:56 schreef Pearlbitch het volgende:
De duurste reallifeproductie ooit, aldus de SBS Groep. Maar als er actie in de KVDW is er geen capaciteit meer om op vier streams beeld uit te zenden.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:58 schreef beaverhausen het volgende:
Ja. Hoi.
Bennik weer.
Trio genomineerden is in de KvdW.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:00 schreef beaverhausen het volgende:
Ik slinger mijn streams aan en meteen weer streamlocks
Oh joy.
kwam ook vanalles tekort (ogen, handen, tv's, laptops)quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:55 schreef toxikon het volgende:
[..]
Ja en een cos die warm liep, was effe multitasken
simpel:quote:
Als ze idd weg gaat niet nee.quote:
Welluke luv triangel?quote:
Daarom zou het priceless zijn als ze idd moet moven.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:02 schreef Day het volgende:
Aafke heeft de ordi-knop vannacht extra opengedraaid om te scoren bij de kijkers.
Zal ze balen als ze er toch uit wordt gestemd.
Lol, het was maar een geintje, ik zie het ook niet lukken.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Welluke luv triangel?.
Servio-Guido-Maik?
Aafke-Philip-Joanna?
Maik-Monique-Philip?
Als je Laura-Guido-Alex bedoelt dan zie ik niet waar die luv zit.
In elk geval minder plaatsvervangende schaamte.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daarom zou het priceless zijn als ze idd moet moven.
Dat is een vrouwending he? Die hebben jullie allemaal he, kippies?quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:02 schreef Day het volgende:
Aafke heeft de ordi-knop vannacht extra opengedraaid om te scoren bij de kijkers.
Nee.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:05 schreef Day het volgende:
Hebben Servio en Alex eigenlijk nog naast elkaar geslapen?
pardon hè, het is tsjikkies!quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat is een vrouwending he? Die hebben jullie allemaal he, kippies?
Het zou de leukste beelden opleverenquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daarom zou het priceless zijn als ze idd moet moven.
Luv misschien niet, maar voor het spel wel handig.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Welluke luv triangel?.
Servio-Guido-Maik?
Aafke-Philip-Joanna?
Maik-Monique-Philip?
Als je Laura-Guido-Alex bedoelt dan zie ik niet waar die luv zit.
Bij mij werkt zoiets. OMGquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:02 schreef Day het volgende:
Kwee nie... lag er niet bij. hahaquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:05 schreef Day het volgende:
Hebben Servio en Alex eigenlijk nog naast elkaar geslapen?
Als dat zo is. Waar zou die bij Laura zitten dan? Of zit die vast?quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Vraag maar aan Bommerinnetje.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Bewijststuk a: Laura was vroeger Bertus de Bouwvakker!quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:06 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Als dat zo is. Waar zou die bij Laura zitten dan? Of zit die vast?
Als ik dat lef maar zou hebben. Ik zit er thuis flink onder heur!quote:
Vastgeroest. Of naar binnen gegroeid.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:06 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Als dat zo is. Waar zou die bij Laura zitten dan? Of zit die vast?
Nouja, Alex sloot de ruzie af met dat iemand maar lekker ergens anders moest gaan slapen. Dus ik ga er vanuit dat dat ook zo gebeurd is.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niet?
Waar heeft Alex dan geslapen?
Jij hebt zeker ook een videorecorder he. En je pingt zeker ook nietquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als ik dat lef maar zou hebben. Ik zit er thuis flink onder heur!
Kans is aanwezig dat dat niet eens in de uitzending van vanavond zit. Dan heeft ze het helemaal voorniets gedaan.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:02 schreef Day het volgende:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja, Alex sloot de ruzie af met dat iemand maar lekker ergens anders moest gaan slapen. Dus ik ga er vanuit dat dat ook zo gebeurd is.
Denk dat er verdomd weinig uitgezonden gaat worden vanavondquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:07 schreef delirious74 het volgende:
[..]
Kans is aanwezig dat dat niet eens in de uitzending van vanavond zit. Dan heeft ze het helemaal voorniets gedaan.
Denk het ook.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:08 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Denk dat er verdomd weinig uitgezonden gaat worden vanavond
5 uur pret, 5 minuten beeldquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:08 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja jonge... ze gingen los in de badkamerquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:09 schreef Caland het volgende:
'Bewoners, willen jullie het meubilair respecteren?'
Bommie!quote:
Of het geluid valt weer weg, of de camera zwenkt net de andere kant op.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:08 schreef beaverhausen het volgende:
Waarschijnlijk laten ze alleen zien dat de dames die cocktails krijgenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |