FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Als Laura wat meer levenswijsheid had gehad dan had ze geweten dat zoiets niet liggelijk uit de hand loopt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Laura bleek niet echt een feestbeest vannacht, maar heeft bij mij toch punten gescoord, Ze was echt het moedertje van de groep, zoals ze iedereen hielp en in de gaten hield of het niet echt helemaal uit de hand liep.
Oké, dus als jij een vriend hebt, en een andere jongen een kus geeft op z'n mond en GEEN tong gebruikt, maakt dat jou een lesbie?quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:35 schreef charmed_angel het volgende:
Guido is dus gewoon echt homo, anders had hij zijn tong wel gebruikt met het kussen.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:35 schreef charmed_angel het volgende:
Conclusie poolparty
Niet Sofia is de hoer van het huis, maar Aafke.
Aafke danst als een Baviaan.
Guido is dus gewoon echt homo, anders had hij zijn tong wel gebruikt met het kussen.
Monique is eigenlijk nog een klein kind, dat naar haar ouders luisterd.
Laura is heilig en saai.
Geeft helemaal niksquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:40 schreef TimeJumper het volgende:
Nou ik open geen nieuwe topic meer hoor![]()
Dit is al de derde die dubbel isJe kan nie zeggen dat ik het nie geprobeerd heb
Ja en jij bent zo naief als een kaastostiquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:37 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Oké, dus als jij een vriend hebt, en een andere jongen een kus geeft op z'n mond en GEEN tong gebruikt, maakt jou een lesbie?
....Laat ik het daar maar bij houden, ik ga lief doen deze ochtend
Nee, Mo en Maik werden samen wakker in 1 bedquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Iedereen is in z'n eigen bed wakker geworden?
Hij wil niks doen op tv, doe dan niet mee denk ik danquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:41 schreef wieweetwatt het volgende:
Philip was toch wel de sukkel gisteren. Ten eerste zijn mislukt zwaardverhaal. Vervolgens geven mo en aafke aan hem wel te zien zitten.... Had dan Mo gepakt!!
Vind ik ook, en kom op... Mo!quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:42 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Hij wil niks doen op tv, doe dan niet mee denk ik dan
Na dat hele emohuil-gedoe is ze alsnog met Maik naar bed gegaanquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:41 schreef kaos- het volgende:
[..]
Nee, Mo en Maik werden samen wakker in 1 bed
Ik wilde net zeggen pak Moquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:41 schreef wieweetwatt het volgende:
Philip was toch wel de sukkel gisteren. Ten eerste zijn mislukt zwaardverhaal. Vervolgens geven mo en aafke aan hem wel te zien zitten.... Had dan Mo gepakt!!
Ja alles lekker scherp zetten, huppekee met die lanterfantersquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:42 schreef Tamaartje het volgende:
Guido en Gerard hebben wel erg veel moeite om eruit te komen..
Sanctie zeg ik!
Ik geef toe, ik ben inderdaad naïef, maar ik vergelijk mezelf liever niet met een kaastosti, anders zou ik mezelf moeten opetenquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja en jij bent zo naief als een kaastosti
Die vriendin is toch niet echt van Guido, dat geloof ik gewoon nietIk denk dat het allemaal gespeeld is. Misschien kunnen Gert en Pietjpuk vanavond opletten of die vriendin aanwezig is
Denk je dat die vriendin op tv wil? We weten niet wat de reactie van haar is op die foto's. Maar dat is het enige. Hij heeft gewoon echt die vriendin, als je dat niet doorhebt dan ben je echt te dom voor woorden. Waarom zou iemand van 20 anders zo verschikkelijk moeilijk doen mbt dat geheim/missie. Het is (of inmiddels was dankzij de foto's, maar dat weten wij dus niet.. misschien wist ze daar wel vanaf) gewoon zijn vriendin..quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja en jij bent zo naief als een kaastosti
Die vriendin is toch niet echt van Guido, dat geloof ik gewoon nietIk denk dat het allemaal gespeeld is. Misschien kunnen Gert en Pietjpuk vanavond opletten of die vriendin aanwezig is
hij had Mo voor die tijd kunnen pakken, voor Maikquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen pak MoMaar ja die lag al bij Maik in bed
Die Baviaan van een Aafke had ik niet op me willen hebbenWat en vies goor wijf was dat
Maar wel grappig om naar te kijken, dus ze mag nog blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |