FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Samen met mij Bommie. Komen we zeker in de finalequote:Op donderdag 24 februari 2011 01:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik wil ook eens in zo'n huis.. ik denk dat er 13 Riagg patienten bijkomen
Ik begin er niet aan, worden eerste hulp patientenquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik kijk wel toequote:Op donderdag 24 februari 2011 01:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Samen met mij Bommie. Komen we zeker in de finale
Je geheim is dat je een mol van de fokcrew bent zekerquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Samen met mij Bommie. Komen we zeker in de finale
Denk jij dan niet dat deze daar gecast zijnquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ach man, ga op Joanna rukkenquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:40 schreef RiftNL het volgende:
GAAAAAAP Alex ga praten over Golfen met je papa of over je manege met 20 paarden etc drol
Loop eens niet zo Alex z'n ballen te likken jongen, kan je niet tegen een beetje kritiek of zo? Jankerdquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ach man, ga op Joanna rukken
Huilen vergeet Laura nietquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ach man, ga op Joanna rukken
Mijn geheim is dat ik geen geheim heb.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je geheim is dat je een mol van de fokcrew bent zeker
Hoorde ik het toch goed.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:42 schreef -Strawberry- het volgende:
Servio praat over Natasia en Amanda van DGK.
Dat past wel in het format jaquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:42 schreef Coos het volgende:
[..]
Mijn geheim is dat ik geen geheim heb.
Waarom? Ze is nu ook gewoon mooi, niet dik of wat.. alleen een vollere bouwquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:42 schreef Caland het volgende:
Volgens mij kan Sharon best mooi zijn als ze 50 kilo afvalt.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waarom? Ze is nu ook gewoon mooi, niet dik of wat.. alleen een vollere bouw
Ik vind haar wel dik.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niet mijn smaak.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Me likequote:Op donderdag 24 februari 2011 01:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Misschien haar haar laten watergolven hoogstens nogquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:42 schreef Caland het volgende:
Alsof ze nu 100 kilo weegt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:42 schreef Caland het volgende:
Dik lol jij hebt nooit een dikke vrouw gehad i guess. Ze is gewoon wat steviger maar echt niet dik dat is wat anders like 100+Kgquote:
Ik vind het vrij zielig voor al die paardenquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Geef ik je wel gelijk in, dik is weer wat anders.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:44 schreef Nune het volgende:
Niet je smaak oké maar dik is imo wel wat anders.
Zou wel in de buurt komen hoor.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alsof ze nu 100 kilo weegt.
Oké niet dik dik, maar wel dik.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:44 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Dik lol jij hebt nooit een dikke vrouw gehad i guess. Ze is gewoon wat steviger maar echt niet dik dat is wat anders like 100+Kg
Joanna.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:45 schreef RethXoth het volgende:
Maare, wie zei telkens tegen Philip "rot op" dan?
Ik vind het vooral zielig voor haar dat ze zich niet op dr gemak voelt tussen al die slanke meiden.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vind het vrij zielig voor al die paarden
Ik mag jou wel, één van de weinige die zo denktquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind het vooral zielig voor haar dat ze zich niet op dr gemak voelt tussen al die slanke meiden.
Ster? We zagen bijna haar ster ja. Zo'n 10 keer.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:44 schreef Pearlbitch het volgende:
Zij was de ster van de avond!
[ afbeelding ]
Ik zou best wel eens met haar het nachtleven in willen duiken. Het risico dat ik vervolgens in de halve Haagse horeca persona non grata ben neem ik dan maar op de koop toe.
Een eggiequote:Op donderdag 24 februari 2011 01:45 schreef Ceetje.. het volgende:
denken ze dat maik z'n geheim is dat ie een aanrander is?
Dit idd en ze heeft een prachtig gezicht + mooie borsten, iets wat aan Laura ontbreektquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:46 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Ik mag jou wel, één van de weinige die zo denkt
En dan morgen de schuld krijgen dat ze haar niet weg heeft gehaald bij Maikquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:46 schreef GekkeGast het volgende:
kut Laura laat ze gewoon neuken als ze dat willen
Bij de tsunami had ze er denk ik wel voordeel van!quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind het vooral zielig voor haar dat ze zich niet op dr gemak voelt tussen al die slanke meiden.
Nah, zo leek het niet hoor. Zo was het niet.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:46 schreef jurien het volgende:
Servio, normaal ubersociaal, rustig en bezig met de keuken en het haar van de dames, ontpopt zich na een paar drankjes als een rellert leek het. .
Ze heeft allemaal van die kleine ticks. Op dr handen zitten als er iets van eten langs komt, dr jurkje tot over dr knieen trekken, enz.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:46 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Ik mag jou wel, één van de weinige die zo denkt
Haar borsten zijn in verhouding echt te klein. Ze heeft een stevig lichaam en daar horen toch grotere borsten bij. Laura's borsten zijn wel aardig in verhouding.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:46 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Dit idd en ze heeft een prachtig gezicht + mooie borsten, iets wat aan Laura ontbreekt
Daar ben ik het dan wel weer mee eens.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:47 schreef iwannabehigh het volgende:
Ach, beter het figuur van Sharon dan het figuur van Sofia
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |