FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Ja respect voor hem toch wel, ik had die relnicht allang een batsert gegeven maar niet in zn ster maar boven op zn neus.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:18 schreef versabommie het volgende:
Eerlijk gezegd diep respect voor Alex.. Ik was een beetje het huis uit i.v.m. tandenspuwende relnicht.. Wat een zieke vrucht!
Ik mot Alex ook niet zo en ik begrijp ook niet waarom hij die dronken homo geen knal voor z'n kop verkoopt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:18 schreef versabommie het volgende:
Eerlijk gezegd diep respect voor Alex.. Ik was een beetje het huis uit i.v.m. tandenspuwende relnicht.. Wat een zieke vrucht!
Dacht hetzelfdequote:Op donderdag 24 februari 2011 01:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik mot Alex ook niet zo en ik begrijp ook niet waarom hij die dronken homo geen knal voor z'n kop verkoopt.
Ja en gisteren zonder drank vond ik hem nog wel een van de sympathiekste.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:20 schreef Caland het volgende:
Wat een ontzettende kneus die Servio.
Dat dus, mijn hele beeld is aan diggelen nu.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:21 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja en gisteren zonder drank vond ik hem nog wel een van de sympathiekste.
Dronken mensen en kinderen....quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:21 schreef 08gnoT. het volgende:
Vanaf nu ben ik officieel fan van Alex
En wat een kutlul die ServioHad ik niet verwacht van hem.
Inderdaad, beetje speculeren hoe z'n ouders zijnquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:22 schreef Blue Thunder het volgende:
idd echt knap van alexik had die gast allang een beuk voor z'n porum verkocht
Alex is nu slim, tegen de anderen mopperen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:22 schreef Blue Thunder het volgende:
idd echt knap van alexik had die gast allang een beuk voor z'n porum verkocht
ja heaquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:23 schreef Blue Thunder het volgende:
leuk, op 2 streams de 2 verschillende verhalen horen
Kom op, is dat na 5 jaar random mensen newbie, noob en andere varianten noemen alles wat je kon verzinnen? Iemand heeft een prive leven te compenseren hier zeg..quote:Schokkend he, N00b!
diep heel diep zo laat nog .quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:22 schreef farscapevr8 het volgende:
dat zervio een sukkel is betekent toch niet dat alex GEEN sukkel is?
Nee, maar wel dat Servio een NOG GROTERE FLAPDROL is!quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:22 schreef farscapevr8 het volgende:
dat zervio een sukkel is betekent toch niet dat alex GEEN sukkel is?
http://www.spixtv.nl/#quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:23 schreef Zaadschieter het volgende:
Welke streams doen het nog wel??
Haha.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:24 schreef 08gnoT. het volgende:
Alex trok net toch die splinter uit Servio's voet? Misschien vond hij hem daarom wat houterig
Hierbij sluit ik me ook aan. Niet goed te praten hoe sneu en vooringenomen Servio hier deed.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:21 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja en gisteren zonder drank vond ik hem nog wel een van de sympathiekste.
http://streams.selfip.com/secret.aspquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:24 schreef Zaadschieter het volgende:
Welke streams doen het nog wel
This this this this, laat Servio er maar lekker in, elke dag een shotje Absinth en rellen maarquote:
Klopt, die gaat er echt never nooit uit. Ligt vooralsnog prima in de groep.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:25 schreef Blue Thunder het volgende:
servio heeft de meerderheid... :|
in Firefox:quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:24 schreef Zaadschieter het volgende:
Welke streams doen het nog wel
jah maar dat is reclamequote:Op donderdag 24 februari 2011 01:25 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
http://streams.selfip.com/secret.asp
jankt ze dan?quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:25 schreef beaverhausen het volgende:
Aggut Joanna krijgt niet genoeg aandacht.
Dit heeft hij ook al gezegd toen hij niet dronken was.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:24 schreef NotYou het volgende:
[..]
Hierbij sluit ik me ook aan. Niet goed te praten hoe sneu en vooringenomen Servio hier deed.
Nog nietquote:
Ik was al bang dat hij vanavond 1000 Ohm mani padme hum's zou gaan zingen met die gebedsketting om zijn nek en zijn bewering dat hij zo ZEN zou zijn na zijn overmatig drugsmisbruik.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:24 schreef Coos het volgende:
Die ketting die Servio om zijn nek heeft, heeft ie als elf jarige gewonnen omdat ie binnen het uur twintig paters gepepe heeft.
Dat kan.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:26 schreef Zaadschieter het volgende:
Ik wil reclameloos streams kijken
Beyond Valsche Nicht, Queen on a rampage.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:26 schreef versabommie het volgende:
En ik schakel weer naar de valsche nicht ( sorry beaver) stream!
Ik voel me ook niet aangesprokenquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:26 schreef versabommie het volgende:
En ik schakel weer naar de valsche nicht ( sorry beaver) stream!
Daar is een topic over, dat weet je nu onderhand echt welquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:26 schreef Zaadschieter het volgende:
Ik wil reclameloos streams kijken
Ja, heel erg Zen is-ie nu nietquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:27 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ik was al bang dat hij vanavond 1000 Ohm mani padme hum's zou gaan zingen met die gebedsketting om zijn nek en zijn bewering dat hij zo ZEN zou zijn na zijn overmatig drugsmisbruik.
en ze ligt met d'r benen wijdquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:28 schreef 0oGhosto0 het volgende:
Laura is écht de meest verstandige in het huis vanavond
Neuh, ik kan ook wel aangeven dat ik geen gesprek kan voeren als ik lazerus ben.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:28 schreef Weka het volgende:
Als je beseft dat een gesprek geen nut heeft omdat je 'strontlazerus' bent, dan ben je niet lam maar aangeschoten.
Pure poezie ditquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:28 schreef versabommie het volgende:
Alex.. krijgt mijn zwaar diepe respect.. Hij begint NU pas zijn geduld te cverliezen.. Ik had Servio al peletonsgewijs zijn tanden over zijn ruggengraat laten devalueren!
Wat een smerige tyfushond!
In zijn nadeel...quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:29 schreef marky het volgende:
Alex is ook stoer aan het doen voor Laura
Ik snap wel dat Alex effe z'n ei kwijt wilt nadat hij zo neer wordt gezet door die Servio... inclusief ouders en alles.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:29 schreef marky het volgende:
Alex is ook stoer aan het doen voor Laura
Servio heeft ook wel iets geraakt. Alex lijkt een nietsnut uit een rijke familie, daar zal-ie vaker mee om z'n oren zijn geslagen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:29 schreef NotYou het volgende:
Wow, die Alex staat het huilen echt nader dan 't lachen.
At your service, vriendquote:
Daar hadden we er 15 van moeten hebbenquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:28 schreef versabommie het volgende:
Alex.. krijgt mijn zwaar diepe respect.. Hij begint NU pas zijn geduld te cverliezen.. Ik had Servio al peletonsgewijs zijn tanden over zijn ruggengraat laten devalueren!
Wat een smerige tyfushond!
Gerard ipv Joannaquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:30 schreef iBenny het volgende:
Philip, Guido, Laura en Joanna in de finale
Hij is aardig in het harnas gejaagdquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:30 schreef RethXoth het volgende:
Zo win je ook geen kudo's bij Laura hoor, Alexander het riddertje
Ontzettend, Laura is de verstandigste vanavond....quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:30 schreef dieenebart het volgende:
Het is nog steeds 'gezellig', begrijp ik?
Wat een geweldig dag ditquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:31 schreef liesje1979 het volgende:
Dit is de eerste keer dat ik denk hoe gaan ze dit allemaal samenvatten in een uitzending van uurtje.
Dat dacht ik net ook alquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:31 schreef liesje1979 het volgende:
Dit is de eerste keer dat ik denk hoe gaan ze dit allemaal samenvatten in een uitzending van uurtje.
Van mij mag ze blijvenquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:30 schreef RiftNL het volgende:
Laura lol die muts is zo preuts als een non uit het klooster
ZE DANSTE OOK ZO LEUK JEZUS MINA WAT EEN SUFKUT!
Als hij doorgaat wordt ie genomineerd en hangt het ZWAARD van damocles boven zijn hoofdquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij is aardig in het harnas gejaagd
Dat is toch eigenlijk ook de leukste? In ieder geval de meeste inhoud, wat ik er zo van meekrijg.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:31 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ontzettend, Laura is de verstandigste vanavond....
De ballen dr afquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:31 schreef CocaColaLight het volgende:
Wat heb ik trouwens gemist? hoeveel hebben ze gezopen vandavond?
LEAVE ALEX ALONE!quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:32 schreef RethXoth het volgende:
Alex: "Ik heb nog nooit gevochten in me leven!"Je familie moet zich schamen dat jij de titel Ridder mag dragen
Wat deze man zegtquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:32 schreef WebAddict het volgende:
Alex moet je wel begrijpen, Servio gaat een voor oordeel geven over z'n ouders en shit, en dat hij niks heeft bereikt in z'n leven, zonder dat Servio Alex gewoon kent.
Echt gewoon pure bullshit dit, Servio mag nou gewoon lekker op kankeuruuuhhhh
altho, ik had m op z'n bekkie geramt
Servio was dronken hequote:Op donderdag 24 februari 2011 01:32 schreef WebAddict het volgende:
Alex moet je wel begrijpen, Servio gaat een voor oordeel geven over z'n ouders en shit, en dat hij niks heeft bereikt in z'n leven, zonder dat Servio Alex gewoon kent.
Het nietsnut-gedeelte heb ik al aardig onder de kniequote:Op donderdag 24 februari 2011 01:31 schreef Boobman het volgende:
ik zou zoooooo dolgraag willen dat ik een nietsnut uit een rijke familie zou zijn
Hey uhhh ik weet niet wat jij doet als je ruzie met iemand hebt, maar ik sta die gozer z'n ego iig niet te strelenquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:32 schreef WebAddict het volgende:
Zet het uit dan...even je hosts bestand aanpassen en klaarquote:
Ja hè dat zei hij. Ik hoop dat dit uitgezonden wordt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:32 schreef versabommie het volgende:
Ja Servio.. wij hopen allemaal dat jouw shit uitgezonden gaat worden, mongol!
Ik vind de blonde dozen parade grappiger maar zij is idd 1 van de slimste.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:32 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Dat is toch eigenlijk ook de leukste? In ieder geval de meeste inhoud, wat ik er zo van meekrijg.
Moet je maar niet nieuw zijn op Fok!quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:33 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Kijk ik een dagje niet, is het eindelijk eens leuk.
Lol alsof dronken mensen ALTIJD de waarheid spreken dikke bullshitquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Alex had het gesprek gewoon niet moeten aangaan en moeten zeggen: 'je bent dronken, ik ga dit niet nu doen.' Maar ik snap wel waarom hij dat niet doet. Dit was toch een inkijkje in Servio's ware aard.
http://www.spixtv.nlquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:34 schreef Zaadschieter het volgende:
Hoe zet je die reclame uit in je host
Inderdaad, zo sterk hij net was, blijft nu ook weinig meer van over.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:34 schreef 08gnoT. het volgende:
Oke, nu begint Alex wel erg z;'n gal te spuien
SMS nu 'zwaard los' naar 5353quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:32 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Als hij doorgaat wordt ie genomineerd en hangt het ZWAARD van damocles boven zijn hoofd
Hij kan niet meer ophouden inderdaad.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:34 schreef 08gnoT. het volgende:
Oke, nu begint Alex wel erg z;'n gal te spuien
Awhhhhquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:34 schreef Johnny_Arcade het volgende:
Tja, Alex weet gewoon niet wat ie aan moet, hij moet straks naast hem liggen en heeft ff niemand anders om tegen te praten dan Laura..
Ik heb dat wat onderin staat in mijn hostfile gezet, maar heb toch reclames, waar kan dat aan liggen?quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://www.spixtv.nl
Daar staat het uitgelegd (onderin)
Gelukkig kan Laura niet nog meer boring worden..quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Alex, you bore the girl to death
in c:windows:system32:drivers:etc staat een bestande hosts, deze openen in kladblok. Daar de regel toevoegen onderaan:quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:34 schreef Zaadschieter het volgende:
Hoe zet je die reclame uit in je host
met je eensquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:32 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Dat is toch eigenlijk ook de leukste? In ieder geval de meeste inhoud, wat ik er zo van meekrijg.
Wat denk je dat die pisnicht nu aan het doen isquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Alex zoekt gelijk overal steun, hij voelt zich niet sterk staan
Mietje
Ded ze ook al: "Klaar nu."quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:35 schreef mYsca het volgende:
Laura zal ook zo wel zeggen bek dicht nu
Heb je opnieuw opgestart?quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:35 schreef 0oGhosto0 het volgende:
[..]
Ik heb dat was onderin in mijn hostfile gezet, maar heb toch reclames, waar kan dat aan liggen?
Je gaat er pas uit als het publiek je naar huis stuurt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:35 schreef RiftNL het volgende:
Alex gaat volgende week eruit, Servio heeft namelijk 70-80% van de groep voor zich DAAAAG KAKKER!
dacht je dat servio wel kon stoppen dan? Die is nog erger (vinnikdan)quote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:36 schreef jurien het volgende:
Holyfuck... zo rustig als Alex bleef. Ik was gaan knallen daar als iemand zo'n muil opzet!
tis een jankerd, of ie nu gelijk heeft of niet.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:34 schreef Annelies-G het volgende:
Servio, van hero naar zero. Alex, was is en blijft mijn hero
Zat je daar nog op te hopen dan?quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:36 schreef ollebollegeis het volgende:
damm what a bullshit is et geworden.
fijne avond nog allemaal
tip.... ga lekker slapen want door dit pisnichten gedoe komt er tog geen sex meer.
Je weet waar het is toch? Kom even herrie schoppen danquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:36 schreef jurien het volgende:
Holyfuck... zo rustig als Alex bleef. Ik was gaan knallen daar als iemand zo'n muil opzet!
check! Wil je verkering?quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:35 schreef Caland het volgende:
[..]
in c:windows:system32:drivers:etc staat een bestande hosts, deze openen in kladblok. Daar de regel toevoegen onderaan:
127.0.0.1 ad.doubleclick.net
opslaan.
dan start -> uitvoeren en intypen ipconfig /flushdns en dan enter ..
effe gejat van iemand anders.
was er dan ingebleven kwibus!!! kijk, dat missen wij weer nuquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:36 schreef jurien het volgende:
Ben jij een echte Dennis?quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:36 schreef jurien het volgende:
Die vind z'n Waterloo ook nog wel. Denkt dat hij nu de man in bonus is, maar er kwam geen zinnig woord uit.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:35 schreef Coos het volgende:
[..]
Wat denk je dat die pisnicht nu aan het doen is
Niet om stoer te doen ofzo, maar ik had die drabber op ze bekkie geslagen. Wat een klerelijer, had dat niet van 'm verwacht. En ook Alex' ouders erbij halen, wtf...quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:36 schreef jurien het volgende:
Dat niet, maar ik vind dat het zeker wat over Servio als persoon zegt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:34 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Lol alsof dronken mensen ALTIJD de waarheid spreken dikke bullshit
Anabole hequote:Op donderdag 24 februari 2011 01:36 schreef jurien het volgende:
Servio is ook goed bezig op upc.quote:
Ik wil ook eens in zo'n huis.. ik denk dat er 13 Riagg patienten bijkomenquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:36 schreef jurien het volgende:
Was mooie tv maar dit heeft Servio zeker stemmen gekost.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:35 schreef RiftNL het volgende:
Alex gaat volgende week eruit, Servio heeft namelijk 70-80% van de groep voor zich DAAAAG KAKKER!
En hij heeft gelijk, alex is niets meer dan een kakker, verwent idd dat zei ik vorige week al en uit de hoogte dus exit plsquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat niet, maar ik vind dat het zeker wat over Servio als persoon zegt.
Absoluut.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:37 schreef jurien het volgende:
[..]
Was mooie tv maar dit heeft Servio zeker stemmen gekost.
Komt er weer een streamprogje net als bij BB?quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:35 schreef 0oGhosto0 het volgende:
[..]
Ik heb dat wat onderin staat in mijn hostfile gezet, maar heb toch reclames, waar kan dat aan liggen?
Laten we het hopen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:37 schreef jurien het volgende:
[..]
Was mooie tv maar dit heeft Servio zeker stemmen gekost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |