Geen idee, ik zag dat 42 miste, dus dacht dan zal 47 er ook wel niet bij hoevenquote:
Ik vind die nieuwe achterlichten eigenlijk helemaal niet zo mooi. Het is net zo'n plakaat...weet niet hoe ik het moet uitleggenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:40 schreef YoshiBignose het volgende:
BBBBBBBBBBBBBBBBBBBBB
MMMMMMMMMMMMMMMMM
WWWWWWWWWWWWWWW
![]()
[ afbeelding ]
Deze zag ik gisteren rijden, 760li![]()
![]()
6000 cc 544 pk V12
600 kg zwaarder dan de M3, maar net zo snel(op een recht stuk)
Heb je er ook gelijk een foto bijquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:48 schreef Rizkant het volgende:
Mag mijn wagen ook in het lijstje?
E39 528i
Haha dat dacht ik precies hetzelfde tot ik er naast stond op de premiere in antwerpen...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:51 schreef The6thgate het volgende:
[..]
Ik vind die nieuwe achterlichten eigenlijk helemaal niet zo mooi. Het is net zo'n plakaat...weet niet hoe ik het moet uitleggen
Dat zeg je niet tegen een dove... Was er al mee bezig...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:52 schreef justmattie het volgende:
[..]
Heb je er ook gelijk een foto bij?
Die kans zit er dik in. Turbo's kunnen nog even nafluiten als je van het gas gaat, hoeft niet direct een probleem te zijn. Het is natuurlijk lastig om van een afstand een diagnose te stellen. Vooral voor een turbo (niet direct een kwetsbaar, maar wel een duur onderdeel) kun je voor de zekerheid even langs de dealer rijden.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:24 schreef Oksel het volgende:
Zeg, die fluit uit m'n motor.. als ik het gas in trap hoor ik hem niet, maar als ik het gas los laat, dan hoor ik dus fluit. Is dat de turbo?
Mooi ding wel. Sportstuurtje ook, al is een gehoord commentaar dat het eigenlijk wat dun is? Voor mijn dikke handen wellicht té dunquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:17 schreef Maharbal het volgende:
Foto's met telefoon in de schemering, dus kwaliteit is kak. Ik heb alleen ff de interieurpics geupload voor een impressie. Ik maak binnenkort wel pics overdag.
En ja, weer imageshack
http://img194.imageshack.us/img194/6474/20110222180649.jpg
http://img442.imageshack.us/img442/2079/20110222180635.jpg
http://img20.imageshack.us/img20/329/20110222180628.jpg
Ik kwam net terug van de BMW dealer. Het shortshift M-pookje is besteld
Mooi ding, al zijn de sticker en AC-schnitzer handremgreep echt niet mijn smaakquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:55 schreef Rizkant het volgende:
[..]
Dat zeg je niet tegen een dove... Was er al mee bezig...
Als ik mijn wagen kan hoeren....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wen er niet aan.. staan weer een paar leuke mods en veranderingen hier te wachten voor het nieuwe (meeting)seizoen...
Mooie bakquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:55 schreef Rizkant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wen er niet aan.. staan weer een paar leuke mods en veranderingen hier te wachten voor het nieuwe (meeting)seizoen...
Ja... wilde eerst carbon nemen.. gelukkig niet gedaan....quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:05 schreef YoshiBignose het volgende:
Zwarte BMW logo staat toch wel cool
Eigenlijk geen last van. Ik merk geen noemenswaardig verschil met het stuur van de E46 van m'n moeder, en die heeft zo'n standaard MF stuur.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:57 schreef Mikkie het volgende:
Mooi ding wel. Sportstuurtje ook, al is een gehoord commentaar dat het eigenlijk wat dun is? Voor mijn dikke handen wellicht té dun.
Ah. Nouja, helemaal prima toch?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:24 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Eigenlijk geen last van. Ik merk geen noemenswaardig verschil met het stuur van de E46 van m'n moeder, en die heeft zo'n standaard MF stuur.
Aanpassingen zijn leukquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ah. Nouja, helemaal prima toch?Ik geloof het voorlopig wel even met al die aanpassingen. Stuk voor stuk kan het net uit het budget, maar het telt te hard op. Enige stap is nog een aanpassing van de chip, en dan ga ik er voorlopig even gewoon, alleen mee rijden. Onderhoud doen en kosten binnen de perken houden
Heb jij ervaring met het achteraf inbouwen van PDC? Zit er ook aan te denken voor m'n E46...quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:46 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Aanpassingen zijn leuk![]()
Tegen de lente/zomer wil ik er een Dynavin (of iets soortgelijks) in en laat ik de airco naar ECC ombouwen. Ik monteer voor die tijd nog zelf ff PDC, en dan ga ik er idd alleen even mee rijden
Heb er het één en ander over gelezen. Je moet alleen ff zo'n strip (of voorbereiding) hebben in je bumper. De PDC strip (met plaats voor de sensoren) is ongeveer ¤25 bij de dealer, en zo'n aftermarkte setje PDC is ¤80 ofzo.quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:57 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Heb jij ervaring met het achteraf inbouwen van PDC? Zit er ook aan te denken voor m'n E46...
Dat dusquote:Op woensdag 23 februari 2011 09:20 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Kan hij waarschijnlijk z'n E46 ophalen.
Ik heb hetzelfde probleem wat betreft de kontquote:Op woensdag 23 februari 2011 09:09 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Heb er het één en ander over gelezen. Je moet alleen ff zo'n strip (of voorbereiding) hebben in je bumper. De PDC strip (met plaats voor de sensoren) is ongeveer ¤25 bij de dealer, en zo'n aftermarkte setje PDC is ¤80 ofzo.
Het is schijnbaar een kwestie van bumper eraf (kan ook zonder dat dit hoeft, maar dan heb je weinig ruimte om te werken), strip vervangen, sensoren inleggen, PDC kast aansluiten op achteruitrijverlichting en het speakertje ergens in je auto flikkeren.
Ik ga 't binnen afzienbare tijd doen. Op de een of andere manier kan ik in de E46 gewoon niet goed zien hoe ver m'n kont uitsteekt, en dat is niet bevorderlijk voor het parkeren. Had er geen last van in m'n E30
Helaas zijn aanpassingen ook duurquote:Op woensdag 23 februari 2011 08:46 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Aanpassingen zijn leuk![]()
Tegen de lente/zomer wil ik er een Dynavin (of iets soortgelijks) in en laat ik de airco naar ECC ombouwen. Ik monteer voor die tijd nog zelf ff PDC, en dan ga ik er idd alleen even mee rijden
Je kunt er inderdaad aardig bij. Maar je moet ook even wat draden naar binnen toe trekken, dus dan is het handiger om de bumper even los te halen (ook niet al te lastig).quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:22 schreef Mikkie het volgende:
Die strip kun je inderdaad zo bij. Laatst even achter/onder m'n auto gaan liggen om te kijken en ik kon zonder iets te sleutelen gewoon bij de sensor links, dus andere sensoren mogen ook geen probleem zijn.
Als je lid bent van bmwportal: http://www.bmwportal.nl/d(...)-facelift-t5283.htmlquote:Op woensdag 23 februari 2011 09:43 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Dat dus.
[..]
Ik heb hetzelfde probleem wat betreft de kont
Maar je hoeft dus geen gaten te maken in de strip (bumper)? Die kun je dus gewoon in z'n geheel vervangen? Dat is wel beter!
Wat voor 'n setje ga je dan installeren? Een grafische of enkel met piepjes / lichtjes?
Duur zeker. Ik ben dan ook al blij dat die kerel een Inspectie II heeft laten doen bij de dealerquote:Op woensdag 23 februari 2011 09:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Helaas zijn aanpassingen ook duur. Voor mij houdt het daarom na wat optische zaken bij aanschaf, een grote beurt, nieuwe draagarmen en winterbanden. Het geld is op
Yup yup...quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:02 schreef justmattie het volgende:
OP is aangepast
Nummertjes staan er weer bij, Rizkant staat er tussen. 528i had je toch?
De dynavin bedoel je?quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:01 schreef Rizkant het volgende:
Ben benieuwd wat je er van vind...
Die voor de E39 ziet er niet uit...
En ben ook zeer benieuwd hoe die zich op de lange termijn houdt ...
Ik schat het ook niet altijd even goed in bij de E46, maar je kan in ieder geval veel verder nog dan je denkt. Doordat het raam daar zo schuin is lijkt het denk ik alsof alles veel dichterbij is. Mijn PDC heeft nooit gewerktquote:Op woensdag 23 februari 2011 09:09 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik ga 't binnen afzienbare tijd doen. Op de een of andere manier kan ik in de E46 gewoon niet goed zien hoe ver m'n kont uitsteekt, en dat is niet bevorderlijk voor het parkeren. Had er geen last van in m'n E30
Ja, maar ik heb er een hekel aan om maar wat op gevoel achteruit te gaan. Deed ik laatst ook, stopte geloof ik 5cm v/d bumper af van m'n achterliggerquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:17 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ik schat het ook niet altijd even goed in bij de E46, maar je kan in ieder geval veel verder nog dan je denkt. Doordat het raam daar zo schuin is lijkt het denk ik alsof alles veel dichterbij is. Mijn PDC heeft nooit gewerkt
Wat voor olie heb je er in geflikkerd?quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:26 schreef YoshiBignose het volgende:
Och ik heb weleens dichterbij gestaanals je maar niet te hard rijdt is dat ook geen probleem haha daar is een bumper toch voor
maar misschien ga ik toch binnenkort maar mn auto naar de garage brengen voor de PDC. Is toch wel cool als het wel werkt en moet ook meteen mn airco na laten kijken.
Had eergisteren toch wat vreemds... olielampje ging branden dus bijgevuld. Na een tijdje rijden rook ik wat olie dus ik dacht raar... had niks gemorst ofzo. Open ik de motorkap: overal olie. Had ik blijkbaar die dop dus niet goed dicht gedraaid![]()
Maar toen dus meegegeven aan vriend die bij BMW dealer werkt die kon dat wel ff schoonspuiten zei hij. Toen kwam die auto weer brengen, was er weer olie uitgekomen. Blijkbaar de dop kapot ofzo? Lijkt gewoon alsof ie goed vast zit... echt raar. EN ZONDE van m'n dure olie
Ach 1 of andere synthetische shit 5w40 van Kroon dacht ik. Zat later te denken dat ik 5w30 normaal erin doe maar goed olie is oliequote:Op woensdag 23 februari 2011 13:32 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Wat voor olie heb je er in geflikkerd?
Ik zag dat ze bij die Inspectie 2 hiervoor van die dure castrol shit erin hadden gegooid a ¤130 voor 6.5L. Ik moet nog maar ff kijken of ik dat er ook in flikker![]()
Had ik trouwens eens gedaan met de E46 van m'n moeder. Zij mij de volgende dag in paniek bellen dat de auto raar doet. Had ik de dop er niet op gedaan. Alles onder de olie natuurlijk.
Ik heb zo'n strip besteld bij de BMW dealer, iets van 25,- euro dus dat zijn de kosten niet.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:06 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Als je lid bent van bmwportal: http://www.bmwportal.nl/d(...)-facelift-t5283.html
Zo'n parkmatic setje. Ziet er mooi OEM uit en past precies in die strip. Het gaat alleen om piepjes. Overigens kun je die strip inderdaad zo loshalen, MITS je die strip uberhaupt al hebt. Sommige E46's hebben 'm niet.
[..]
Daar lijkt het wel op. Het was iig die van ¤ 79quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:39 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Ik heb zo'n strip besteld bij de BMW dealer, iets van 25,- euro dus dat zijn de kosten niet.
Wat betreft het setje, bedoel je dan deze? http://www.parkmatic.nl/parkeerhulp-met-speaker.html
Geile shit man!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:55 schreef Rizkant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tip: bestel je olie online. Betaal je geloof ik 60 euro voor 5 liter. Da's een stuk vriendelijker. Meteen twee of drie van die units bestellen, kun je een flinke tijd vooruit!quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:32 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Wat voor olie heb je er in geflikkerd?
Ik zag dat ze bij die Inspectie 2 hiervoor van die dure castrol shit erin hadden gegooid a ¤130 voor 6.5L. Ik moet nog maar ff kijken of ik dat er ook in flikker![]()
Had ik trouwens eens gedaan met de E46 van m'n moeder. Zij mij de volgende dag in paniek bellen dat de auto raar doet. Had ik de dop er niet op gedaan. Alles onder de olie natuurlijk.
Dank je... Zit veel tijd en inmiddels ook meer centjes dan verwacht in de wagen..quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:44 schreef rival het volgende:
[..]
Geile shit man!![]()
Om mezelf even netjes uit te drukken
Zekere een hele mooie, welk jaar is ie?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:34 schreef Rizkant het volgende:
[..]
Dank je... Zit veel tijd en inmiddels ook meer centjes dan verwacht in de wagen..
Dit jaar gaan we voor een andere look...
Zal zodra de eerste dingen klaar zijn hier ook foto's posten...
Velgen liggen nu bij Velgrenovatie.nl..
Ben benieuwd hoe het gaat staan onder de "fünfer" !
En kennelijk gevonden!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:43 schreef justmattie het volgende:
[..]
Geen idee, ik zag dat 42 miste, dus dacht dan zal 47 er ook wel niet bij hoeven
Misschien dat ik straks de nummertjes er nog bij ga zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |