FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
TT zegt allesquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:46 schreef kahaarin het volgende:
Hey Bommie, wat doe je nou? Ik had toch LAPO?
ja maar ik zit af en toe zolang te wachten tot er een nieuwe geopend wor, dat ik 3 ritalinnetjes nodig heb om het te verwerken ..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:46 schreef kahaarin het volgende:
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:47 schreef Stevennn het volgende:
Gaan ze vanavond nog wat leuks doen?
Vast nietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:47 schreef Stevennn het volgende:
Je bent een wijf ofzoquote:[img]http://i.f okzine.net/templates/forum2009/i/p/2s.gif[/img] Op dinsdag 22 februari 2011 21:46 schreef kahaarin het volgende:
Ja maar lieverd, toch niet als ik LAPO heb, Dommie!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja maar ik zit af en toe zolang te wachten tot er een nieuwe geopend wor, dat ik 3 ritalinnetjes nodig heb om het te verwerken ..
Valsche valsche nichtquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:44 schreef versabommie het volgende:
Eerder die enge zwerver waar niemand die 5 eurocent naar toe wil gooien!
zij niet maar ik wel!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:47 schreef Stevennn het volgende:
Ik zal het onthouden en vink "snelle topicopener" aan naast je naam!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:48 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja maar lieverd, toch niet als ik LAPO heb, Dommie!
Het is je geraden!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden en vink "snelle topicopener" aan naast je naam!
Ja leuk, maar misschien heeft Alex wel twee geheimen, van adel en dakloosquote:
Je kan ook te ver gaan he!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja leuk, maar misschien heeft Ales wel twee geheimen, van adel en dakloosTis sowieso een rare catweazle!
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:47 schreef Stevennn het volgende:
Misschien is het leuk als ze Dries Roelvink in het huis pleuren en erbij zeggen dat er een clue inzit!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:51 schreef meneertje1972 het volgende:
Ze doen nooit wat leuks. Misschien is het leuk als ze 14 videoclips laten zien/horen daar en elke gaat over een clue van een bewoner.
Ik weets.. ben ook hard onderwegquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:51 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je kan ook te ver gaan he!.
Ja, eentje met tieten EN een lul....quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:53 schreef -Strawberry- het volgende:
GuidoHij heeft dus echt wel een vriendin.
Lol, was bij DGK soms ook zo.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:54 schreef iBenny het volgende:
De topics hier zijn interessanter dan SST zelf
Guido zijn verhaal over zijn vriendin verandert per uur.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:53 schreef -Strawberry- het volgende:
GuidoHij heeft dus echt wel een vriendin.
Wat is de huidige versie dan?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:55 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Guido zijn verhaal over zijn vriendin verandert per uur.
Nee hoor. Hij heeft het er nooit zo uitgesproken over als nu.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:55 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Mwah, ik heb sowieso nooit geloofd dat die vriendin nep is.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:55 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Gewoon een knappe meid.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:54 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, eentje met tieten EN een lul....
die wil kratje bier en guido ookquote:
maar jij bent dan ook een heel part tsjikkie!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:55 schreef Mylene het volgende:
Straattaal als ouwe vind ik zo irritant.
Hoe weet jij dat nou zo zeker? Kan toch ook allemaal gefaked zijn?...... Lieverd...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gewoon een knappe meid.
Al kan het zo zijn dat hij niet écht verliefd is op haar, maar zijn vriendin is het wel.
knap hoor Jomanda!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gewoon een knappe meid.
Al kan het zo zijn dat hij niet écht verliefd is op haar, maar zijn vriendin is het wel.
Gabriella-Nataliequote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:56 schreef Velma_Dinkley het volgende:
In het huis heet Guido's vriendin Gabriella...in het dagboekfragment op de site heet ze plotseling Natalie ofzo...![]()
Snap der niks meer van.
opgelostquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:57 schreef -Strawberry- het volgende:
Mensen beginnen hier steeds meer een hekel aan Alex te krijgen, waarom eigenlijk?
Het is een saaie verliefde lul, maar verder...
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:58 schreef versabommie het volgende:
Later als je groot bent, kom je er ineens achter dat niet alles een groot pinkeltje boek is..
Ja hoor, een fake actrice in de studio met als enig doel de kijker om de tuin te leiden. En dan ook nog eens moeite hebben met de Laura missie, terwijl een homo dat best wel kan acteren zonder moeite. En vervolgens aangeven, op geloofwaardige wijze, dat je echt boos wordt wanneer de makers van het programma niet goed in beeld brengen voor z'n vriendin dat dit alles met Laura nep is.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou zo zeker? Kan toch ook allemaal gefaked zijn?...... Lieverd...
nee hoor Piete! Pinkeltje bestaat echt!quote:
Nee, jouw argumenten zijn waterdicht.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
knap hoor Jomanda!![]()
Zo kun je redeneringen blijven zoeken![]()
Die gast tuft ruggen, bonkt kerels... klaar!
Later als je groot bent, kom je er ineens achter dat niet alles een groot pinkeltje boek is..
Zou een love story tussen Philip en Laura leuker zijn....hmm...quote:
Ik heb weinig argument nodig, de Guido-feiten staan op het hele net ...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, jouw argumenten zijn waterdicht.
1. Hoeft geen actrice te zijn. Kan ook gewoon een vriendin/faghag zijn.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja hoor, een fake actrice in de studio met als enig doel de kijker om de tuin te leiden. En dan ook nog eens moeite hebben met de Laura missie, terwijl een homo dat best wel kan acteren zonder moeite. En vervolgens aangeven, op geloofwaardige wijze, dat je echt boos wordt wanneer de makers van het programma niet goed in beeld brengen voor z'n vriendin dat dit alles met Laura nep is.
Nou ja, ik heb er zo mijn eigen mening over....
Hey does lief! Waarom Pietje wel en Aardbei niet?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb weinig argument nodig, de Guido-feiten staan op het hele net ...
Kom begin nu eens wakker te worden uit die eeuwige uitzending van het jeugdjournaal in je hoofd en doe eens realist worden!
Ze zijn meer op lust gecast dan op liefde zo te zienquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zou een love story tussen Philip en Laura leuker zijn....hmm...
Ik vind er niet echt een leuk potentieel stel tussen zitten eigenlijk.
Ik ook niet, maar ik mag Alex gewoon nietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zou een love story tussen Philip en Laura leuker zijn....hmm...
Ik vind er niet echt een leuk potentieel stel tussen zitten eigenlijk.
Ach, zo lang jij de lachers maar op je hand hebt is het goed of niet Bommie?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb weinig argument nodig, de Guido-feiten staan op het hele net ...
Kom begin nu eens wakker te worden uit die eeuwige uitzending van het jeugdjournaal in je hoofd en doe eens realist worden!
Omdat Aardbei den homo aan het generaliseren is... Het zal wel een familie trekje zijn !quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:02 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hey does lief! Waarom Pietje wel en Aardbei niet?
Dat idee heb ik ook....quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:02 schreef Praatpoeder het volgende:
[..]
Ze zijn meer op lust gecast dan op liefde zo te zien
Zeg jij nou dat Aafke een vies kind is?!quote:
'quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ach, zo lang jij de lachers maar op je hand hebt is het goed of niet Bommie?
ík generaliseer de homo nu? Wereld op z'n kop.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Omdat Aardbei den homo aan het generaliseren is... Het zal wel een familie trekje zijn !
Gelukkig geen tering racist!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Omdat Aardbei den homo aan het generaliseren is... Het zal wel een familie trekje zijn !
Heb je het over mij of jezelf? Is me niet helemaal duidelijk.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
'
Ik ben best wel serieus als ik zeg dat je niet zo slap moet lullen.
Nee klopt, dat is haar vader!quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:04 schreef itsbas het volgende:
Aafke is wel mooi kaal onder de oksels
Oh, nou, dat lees ik er niet in, maar goed, dit gehakketak he... Da's niet grappig.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
quote:
ben er ook weer klaar mee..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:05 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh, nou, dat lees ik er niet in, maar goed, dit gehakketak he... Da's niet grappig.![]()
*wegrent en onder steen kruipt*
Ik vind je 4e punt wel heel sterk.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
1. Hoeft geen actrice te zijn. Kan ook gewoon een vriendin/faghag zijn.
2. Niet elke homo kan dat geloofwaardig acteren. Net zoals niet alle hetero's geloofwaardig kunnen acteren dat ze homo zijn.
3.Dat boos worden/huilen kan ook over iets heel anders gaan. Niet alles wat hij zegt hoeft te kloppen. Zeker niet in dit huis.
4. Dat was het.
Maar dat is mijn mening..
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:06 schreef itsbas het volgende:
GUIDO TREK EVEN EEN SCHOON SHIRTJE AAN
JONGE!
Dank je. Heb er ook even over moeten denken maar het was het waard.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind je 4e punt wel heel sterk.
Hmm, hoofd met zijn armen bedekken was misschien beter geweest, had zijn neus niet zeer gedaan.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:07 schreef versabommie het volgende:
Philip deed het goed. Als een friezin bronstig op je afkomt moet je met je armen onder je lichaam plat bewegingsloos op de grond gaan liggen om erger te voorkomen!
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:09 schreef Ireth het volgende:
Laura heeft als kind langharige cavia's gehad. Dat zie je overduidelijk terug in haar aaitechniek.
Laura heeft als kind langharige cavia's gehad. Dat zie je overduidelijk terug in haar aaitechniek.
Hoe kom je erop?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:09 schreef Ireth het volgende:
Was dat niet al een tijdje zo, zo ongeveer vanaf het beginquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:09 schreef versabommie het volgende:
Ohwja.. nu is de Cyhena de pispaal... volgens mij heeft ze zichzelf buiten de groep geplaatst.. ?
Deels en deels is het idd het achter elkaar aanhobbelen met het op de vrouw spelen. Trouwens, Monique is heel duidelijk tegen haar geweest op een nette manier toch?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:09 schreef versabommie het volgende:
Ohwja.. nu is de Cyhena de pispaal... volgens mij heeft ze zichzelf buiten de groep geplaatst.. ?
Monique waarschuwde haar al hiervoor ja. Of bedoel je dat niet?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:11 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Deels en deels is het idd het achter elkaar aanhobbelen met het op de vrouw spelen. Trouwens, Monique is heel duidelijk tegen haar geweest op een nette manier toch?
Ze bedoeld hiermee dat zodra zij helpt met opruimen/afwassen dat de rest ineens wegloopt, kan ik wel snappen dat je daar gek van wordt.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:12 schreef Boobman het volgende:
ja alleen afdrogen, dat is ook een hel
door de PVVquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:13 schreef Flashbox het volgende:
Van de week nog kamer vragen in Den Haag, waarom er zoveel gejankt wordt in dat huis.
Echt hequote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:11 schreef Zixon het volgende:
Zometeen gaat ze nog roepen dat het discriminatie is
Hmm, het broeit momenteel een beetje, Sofie is net naar de KvdW, Guido en Laura hebben het moeilijk met hun opdracht, Joanne heeft info van thuis gevraagd anders gaat ze misschien weg.... De nominaties staan voor de deur, overmorgen al exit.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:12 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Zo goedenavond, na een dag met compleet andere bezigheden dan SS ben ik weer bijAlle foto's van Laura weer verzameld voor haar hyves. Ben jullie zeer dankbaar
Maar echt spanning is er nog niet te vinden in het huis he
Karim is een soort van cliniclown. Dat zie je aan die broekquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:14 schreef itsbas het volgende:
Karim gaat altijd naar degene die jankt
Zijn nieuwe haar doet hem goedquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:14 schreef Nune het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Het is gewoon een scheetje eigenlijk
Ja klopt! Maar om de mening van een groep te veranderen is wel tijd nodig denk ik.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Monique waarschuwde haar al hiervoor ja. Of bedoel je dat niet?
Eens! Staat hem veel beter!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:15 schreef Praatpoeder het volgende:
[..]
Zijn nieuwe haar doet hem goed
"halloquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:16 schreef RethXoth het volgende:
Wat zei Guido dan tegen haar dat ze brak?
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Karim is een soort van cliniclown. Dat zie je aan die broek.
[..]
Thanks, ben ik gelijk ff op de hoogtequote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, het broeit momenteel een beetje, Sofie is net naar de KvdW, Guido en Laura hebben het moeilijk met hun opdracht, Joanne heeft info van thuis gevraagd anders gaat ze misschien weg.... De nominaties staan voor de deur, overmorgen al exit.
Aahh! Heb je hem gisteren niet horen voorlezen? Dat was liefquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:16 schreef versabommie het volgende:
[..].. maar dan wel een hele slechte
Zoals het HOORT!!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:16 schreef Day het volgende:
Waarom huilt cynthia? Vent heeft afstandbediening hier.
Hij mist alleen nog een rode neus en flapschoenenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
dat is handigquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:16 schreef Day het volgende:
Ze vind al die vrouwen fokking achterbaks over haar. En dat gooit ze eruit tegen Laura.. da's pas ironischquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:16 schreef Day het volgende:
Als zij er straks uitligt (wat ik niet hoop, voor sensatie), dan vinden ze wel weer een andere irritatiefactor.quote:
Daar hoort ze toch te staan..... anders is de ketting te langquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:17 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Eh, dan is de vraag, stond ze in de keuken?
Natuurlijk anders is de ketting te lang.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:17 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Eh, dan is de vraag, stond ze in de keuken?
En laura zegt dat ze in de KVDW heeft gezegd dat ze liever Aafke ziet gaan tegen Cynt net...... maar lauratje zegt niet waarom.... dat zij anders de pispaal in huis wordt dusquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ze vind al die vrouwen fokking achterbaks over haar. En dat gooit ze eruit tegen Laura.. da's pas ironisch
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:17 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Thanks, ben ik gelijk ff op de hoogte
Valsche nicht! Met je vrouwonvriendelijke grappen! Bah!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Natuurlijk anders is de ketting te lang.
Hahahaha, nee sorryquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Noh.... waarom die PI...?
Ik heb toch niets gedaan?
Juist, over schijnheilig gesproken.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:19 schreef angeljacky het volgende:
[..]
En laura zegt dat ze in de KVDW heeft gezegd dat ze liever Aafke ziet gaan tegen Cynt net...... maar lauratje zegt niet waarom.... dat zij anders de pispaal in huis wordt dus
Ah okay dan.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:19 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Hahahaha, nee sorry
Jij krijgt van mij een
Maar is geen woord van gelogenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:19 schreef angeljacky het volgende:
[..]
En laura zegt dat ze in de KVDW heeft gezegd dat ze liever Aafke ziet gaan tegen Cynt net...... maar lauratje zegt niet waarom.... dat zij anders de pispaal in huis wordt dus
[..]
Had ook niet anders verwacht, die gaat achterover hangen en wachten op de finale, zo lang zij niet drukt en haar geheim niet geraden wordt dan heeft zij 15.000 euro.quote:
You know you love mequote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Valsche nicht! Met je vrouwonvriendelijke grappen! Bah!
hihi
Do.not.start.with.me!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Natuurlijk anders is de ketting te lang.
Dat speelt ie niet, dat is ie!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:21 schreef Ireth het volgende:
Servio staat weer heerlijk de nicht te spelen met de fohn!
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:22 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Las trouwens dat er nog steeds vragen zijn over Laura's geslacht
1 ding, jullie maken me iig weer flink aan het lachen naar deze 2#@$#$@%^%@ dag..
Overigens tijdens de saaiheid van de streams: Jullie vrouwen hebben meer dan 1 hersencel, omdat je anders de keuken onderschijt!quote:
Niet alle homo's zijn vrouwelijke dameskappers! Sommigen zijn herenkappers!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:22 schreef versabommie het volgende:
Ik denk dat Servio zijn geheim is, dat hij homoseksueel is... hij komt me zo vrouwelijk over en hij is vaak de kapper!![]()
Ieuw.quote:Overigens hoor ik Laura zeggen dat ze haar kut voelt!
Ik.zou.niet.durven.kroeliewoelie.quote:
Zeg, val je op Beaverhausen of zo?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Overigens tijdens de saaiheid van de streams: Jullie vrouwen hebben meer dan 1 hersencel, omdat je anders de keuken onderschijt!
Bommie is een Guido!quote:
nou het is iig een regelnichtquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:26 schreef Chanel5 het volgende:
Oke, begrijp ik het goed, val er net weer in.
Gaat het nu over Servio, de allesweter de "man" die alles zo goed weet te regelen en commentaar heeft over enkele bewoners?
NEEN!quote:
Wappernichten bedoel je?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
NEEN!En ik heb ook niets tegen homo's... ik heb alleen wat tegen de uitwassen van de homo's!
Moet dat nou in hoofdletters?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
NEEN!En ik heb ook niets tegen homo's... ik heb alleen wat tegen de uitwassen van de homo's!
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:28 schreef superkokje het volgende:
Het was me weer een waar genoegen.
Welterusten
Sorry liev meiske, we waren al weer 4 onderwerpen verder... i rest my casequote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:29 schreef Chanel5 het volgende:
Ik neem je post even ter kennisgeving aan Bom.
En je kunt natuurlijk wel over die ene hersencel beginnen maar...
Mannen lopen meestal hun pik achterna, ook zo'n uitspraak..
Kon geen grotere vinden!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Moet dat nou in hoofdletters?.
Sorry zat ook even ergens anders maar toch even mijn statement gemaakt en....beter laat dan nooit!!!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Sorry liev meiske, we waren al weer 4 onderwerpen verder... i rest my case
Omdat ze vanmiddag tegen Aafke zei dat ze t niet meende toen ze had gezegd dat ze wilde dat Aafke eruit ging. En nu zegt ze het tegenovergestelde tegen cynthia. Hypocriet gekonkel dus. Hou ik niet van. Laura mag vertrekken van mij.quote:
Ik heb ook..ehm..hoeheetut..dinges...oh ja...gevoel!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kon geen grotere vinden!
En nu slaat de stream weer op lock!
Hij doet gewoon een Lauratje.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Moet dat nou in hoofdletters?.
Ze is hem aan het ontvlooien?quote:
Aw.... Nou dan promoveer je bij deze van Valsche Nicht naar Knuffel Nicht.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik heb ook..ehm..hoeheetut..dinges...oh ja...gevoel!.
Ik ook wel eens. Beste medicijn ertegen is een grote fles alcohol! Extra gratis tip!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik heb ook..ehm..hoeheetut..dinges...oh ja...gevoel!.
Ik voel me zo Alex nu..oh nee wacht..die is niet meer populair..ik voel me zoo Joa..oh..ehm...quote:
Als jij zo doorgaat ben jij hier snel de Cyhena!quote:
Wiens bed is dat?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:34 schreef PoezeligDing het volgende:
Uberranzig, straks komt Joanna al die rugharen van Philip tegen tijdens haar middernachtelijk dweiluurtje.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:34 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik voel me zo Alex nu..oh nee wacht..die is niet meer populair..ik voel me zoo Joa..oh..ehm...
Ik voel me zo verward nu.
*burp*quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ook wel eens. Beste medicijn ertegen is een grote fles alcohol! Extra gratis tip!
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:32 schreef Chanel5 het volgende:
Toch jammer dat ze hier geen fuckvinger smiley hebben
Die bedden kan ik nog niet onderscheiden ;-)quote:
Waar zou je die voor nodig hebben?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:32 schreef Chanel5 het volgende:
Lol, ik ook niet.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die bedden kan ik nog niet onderscheiden ;-)
Nou! Ze blaast de uitgetrokken haartjes anders gewoon op de grond.quote:
Kan niet! Mijn haar is echt!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als jij zo doorgaat ben jij hier snel de Cyhena!![]()
Nu durf ik nu je geen mod bent![]()
Deze?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:32 schreef Chanel5 het volgende:
Daar is Jo voor toch?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nou! Ze blaast de uitgetrokken haartjes anders gewoon op de grond.
Maar stink je ook is de vraag!quote:
Oh jee, dat is tegen de regels van groepsleiders joanna en servio!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nou! Ze blaast de uitgetrokken haartjes anders gewoon op de grond.
Oh, vergroot de kans op een infectie ook nog eens.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:37 schreef Banjerkanjer het volgende:
Domme muts die Aafke. Eerst Philip insmeren met olie, en vervolgens haren proberen uit te trekken. Iedere vrouw weet toch, dat dat niet lukt op die manier.
Idd, heel de zooi dichtgeplamuurd....quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oh, vergroot de kans op een infectie ook nog eens.
Ik vind dat ook smerig, daar pak je toch één of ander doekje voor bij.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:38 schreef Day het volgende:
[..]
Oh jee, dat is tegen de regels van groepsleiders joanna en servio!
Dat worden schattige rode bultjesquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Inderdaad!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je bent een held!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:39 schreef Papiergeld het volgende:
Aanvulling voor in de OP van de volgende COS:
Knip
Kan ze ook weer uitdrukken...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat worden schattige rode bultjes.
Cankeren op de streamlocks!quote:
[joannamode] het is zeker omdat ik een fakking negerin ben, hè? [/joannamode]quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:37 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar stink je ook is de vraag!.
Nu ben ik in de war.... Joanna....?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:41 schreef Day het volgende:
[..]
[joannamode] het is zeker omdat ik een fakking negerin ben, hè? [/joannamode]
Cyhena's On Speed ?quote:
Wilde het net zeggenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:41 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nu ben ik in de war.... Joanna....?
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:41 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nu ben ik in de war.... Joanna....?
Je hebt helemaal gelijk! Ik ben al weg!quote:
Maak jij er even helemaal een duo penotti van !!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:41 schreef Day het volgende:
[..]
[joannamode] het is zeker omdat ik een fakking negerin ben, hè? [/joannamode]
Nee joh, gewoon blijven. Fack de rest.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:42 schreef Day het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk! Ik ben al weg!
2 kleuren potti...?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Maak jij er even helemaal een duo penotti van !!nu ben ik in de war! En Monique ziet er met de dag leuker uit... of zou dat komen omdat die anderen er allemaal steeds wanstaltiger gaan voorkomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |