Gewoon een knappe meid.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:54 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, eentje met tieten EN een lul....
die wil kratje bier en guido ookquote:
maar jij bent dan ook een heel part tsjikkie!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:55 schreef Mylene het volgende:
Straattaal als ouwe vind ik zo irritant.
Hoe weet jij dat nou zo zeker? Kan toch ook allemaal gefaked zijn?...... Lieverd...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gewoon een knappe meid.
Al kan het zo zijn dat hij niet écht verliefd is op haar, maar zijn vriendin is het wel.
knap hoor Jomanda!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gewoon een knappe meid.
Al kan het zo zijn dat hij niet écht verliefd is op haar, maar zijn vriendin is het wel.
Gabriella-Nataliequote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:56 schreef Velma_Dinkley het volgende:
In het huis heet Guido's vriendin Gabriella...in het dagboekfragment op de site heet ze plotseling Natalie ofzo...![]()
Snap der niks meer van.
opgelostquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:57 schreef -Strawberry- het volgende:
Mensen beginnen hier steeds meer een hekel aan Alex te krijgen, waarom eigenlijk?
Het is een saaie verliefde lul, maar verder...
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:58 schreef versabommie het volgende:
Later als je groot bent, kom je er ineens achter dat niet alles een groot pinkeltje boek is..
Ja hoor, een fake actrice in de studio met als enig doel de kijker om de tuin te leiden. En dan ook nog eens moeite hebben met de Laura missie, terwijl een homo dat best wel kan acteren zonder moeite. En vervolgens aangeven, op geloofwaardige wijze, dat je echt boos wordt wanneer de makers van het programma niet goed in beeld brengen voor z'n vriendin dat dit alles met Laura nep is.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou zo zeker? Kan toch ook allemaal gefaked zijn?...... Lieverd...
nee hoor Piete! Pinkeltje bestaat echt!quote:
Nee, jouw argumenten zijn waterdicht.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
knap hoor Jomanda!![]()
Zo kun je redeneringen blijven zoeken![]()
Die gast tuft ruggen, bonkt kerels... klaar!
Later als je groot bent, kom je er ineens achter dat niet alles een groot pinkeltje boek is..
Zou een love story tussen Philip en Laura leuker zijn....hmm...quote:
Ik heb weinig argument nodig, de Guido-feiten staan op het hele net ...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, jouw argumenten zijn waterdicht.
1. Hoeft geen actrice te zijn. Kan ook gewoon een vriendin/faghag zijn.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja hoor, een fake actrice in de studio met als enig doel de kijker om de tuin te leiden. En dan ook nog eens moeite hebben met de Laura missie, terwijl een homo dat best wel kan acteren zonder moeite. En vervolgens aangeven, op geloofwaardige wijze, dat je echt boos wordt wanneer de makers van het programma niet goed in beeld brengen voor z'n vriendin dat dit alles met Laura nep is.
Nou ja, ik heb er zo mijn eigen mening over....
Hey does lief! Waarom Pietje wel en Aardbei niet?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb weinig argument nodig, de Guido-feiten staan op het hele net ...
Kom begin nu eens wakker te worden uit die eeuwige uitzending van het jeugdjournaal in je hoofd en doe eens realist worden!
Ze zijn meer op lust gecast dan op liefde zo te zienquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zou een love story tussen Philip en Laura leuker zijn....hmm...
Ik vind er niet echt een leuk potentieel stel tussen zitten eigenlijk.
Ik ook niet, maar ik mag Alex gewoon nietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zou een love story tussen Philip en Laura leuker zijn....hmm...
Ik vind er niet echt een leuk potentieel stel tussen zitten eigenlijk.
Ach, zo lang jij de lachers maar op je hand hebt is het goed of niet Bommie?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb weinig argument nodig, de Guido-feiten staan op het hele net ...
Kom begin nu eens wakker te worden uit die eeuwige uitzending van het jeugdjournaal in je hoofd en doe eens realist worden!
Omdat Aardbei den homo aan het generaliseren is... Het zal wel een familie trekje zijn !quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:02 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hey does lief! Waarom Pietje wel en Aardbei niet?
Dat idee heb ik ook....quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:02 schreef Praatpoeder het volgende:
[..]
Ze zijn meer op lust gecast dan op liefde zo te zien
Zeg jij nou dat Aafke een vies kind is?!quote:
'quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ach, zo lang jij de lachers maar op je hand hebt is het goed of niet Bommie?
ík generaliseer de homo nu? Wereld op z'n kop.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Omdat Aardbei den homo aan het generaliseren is... Het zal wel een familie trekje zijn !
Gelukkig geen tering racist!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Omdat Aardbei den homo aan het generaliseren is... Het zal wel een familie trekje zijn !
Heb je het over mij of jezelf? Is me niet helemaal duidelijk.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
'
Ik ben best wel serieus als ik zeg dat je niet zo slap moet lullen.
Nee klopt, dat is haar vader!quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:04 schreef itsbas het volgende:
Aafke is wel mooi kaal onder de oksels
Oh, nou, dat lees ik er niet in, maar goed, dit gehakketak he... Da's niet grappig.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
quote:
ben er ook weer klaar mee..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:05 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh, nou, dat lees ik er niet in, maar goed, dit gehakketak he... Da's niet grappig.![]()
*wegrent en onder steen kruipt*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |