Ik vind je 4e punt wel heel sterk.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
1. Hoeft geen actrice te zijn. Kan ook gewoon een vriendin/faghag zijn.
2. Niet elke homo kan dat geloofwaardig acteren. Net zoals niet alle hetero's geloofwaardig kunnen acteren dat ze homo zijn.
3.Dat boos worden/huilen kan ook over iets heel anders gaan. Niet alles wat hij zegt hoeft te kloppen. Zeker niet in dit huis.
4. Dat was het.
Maar dat is mijn mening..
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:06 schreef itsbas het volgende:
GUIDO TREK EVEN EEN SCHOON SHIRTJE AAN
JONGE!
Dank je. Heb er ook even over moeten denken maar het was het waard.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind je 4e punt wel heel sterk.
Hmm, hoofd met zijn armen bedekken was misschien beter geweest, had zijn neus niet zeer gedaan.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:07 schreef versabommie het volgende:
Philip deed het goed. Als een friezin bronstig op je afkomt moet je met je armen onder je lichaam plat bewegingsloos op de grond gaan liggen om erger te voorkomen!
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:09 schreef Ireth het volgende:
Laura heeft als kind langharige cavia's gehad. Dat zie je overduidelijk terug in haar aaitechniek.
Laura heeft als kind langharige cavia's gehad. Dat zie je overduidelijk terug in haar aaitechniek.
Hoe kom je erop?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:09 schreef Ireth het volgende:
Was dat niet al een tijdje zo, zo ongeveer vanaf het beginquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:09 schreef versabommie het volgende:
Ohwja.. nu is de Cyhena de pispaal... volgens mij heeft ze zichzelf buiten de groep geplaatst.. ?
Deels en deels is het idd het achter elkaar aanhobbelen met het op de vrouw spelen. Trouwens, Monique is heel duidelijk tegen haar geweest op een nette manier toch?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:09 schreef versabommie het volgende:
Ohwja.. nu is de Cyhena de pispaal... volgens mij heeft ze zichzelf buiten de groep geplaatst.. ?
Monique waarschuwde haar al hiervoor ja. Of bedoel je dat niet?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:11 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Deels en deels is het idd het achter elkaar aanhobbelen met het op de vrouw spelen. Trouwens, Monique is heel duidelijk tegen haar geweest op een nette manier toch?
Ze bedoeld hiermee dat zodra zij helpt met opruimen/afwassen dat de rest ineens wegloopt, kan ik wel snappen dat je daar gek van wordt.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:12 schreef Boobman het volgende:
ja alleen afdrogen, dat is ook een hel
door de PVVquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:13 schreef Flashbox het volgende:
Van de week nog kamer vragen in Den Haag, waarom er zoveel gejankt wordt in dat huis.
Echt hequote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:11 schreef Zixon het volgende:
Zometeen gaat ze nog roepen dat het discriminatie is
Hmm, het broeit momenteel een beetje, Sofie is net naar de KvdW, Guido en Laura hebben het moeilijk met hun opdracht, Joanne heeft info van thuis gevraagd anders gaat ze misschien weg.... De nominaties staan voor de deur, overmorgen al exit.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:12 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Zo goedenavond, na een dag met compleet andere bezigheden dan SS ben ik weer bijAlle foto's van Laura weer verzameld voor haar hyves. Ben jullie zeer dankbaar
Maar echt spanning is er nog niet te vinden in het huis he
Karim is een soort van cliniclown. Dat zie je aan die broekquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:14 schreef itsbas het volgende:
Karim gaat altijd naar degene die jankt
Zijn nieuwe haar doet hem goedquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:14 schreef Nune het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Het is gewoon een scheetje eigenlijk
Ja klopt! Maar om de mening van een groep te veranderen is wel tijd nodig denk ik.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Monique waarschuwde haar al hiervoor ja. Of bedoel je dat niet?
Eens! Staat hem veel beter!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:15 schreef Praatpoeder het volgende:
[..]
Zijn nieuwe haar doet hem goed
"halloquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:16 schreef RethXoth het volgende:
Wat zei Guido dan tegen haar dat ze brak?
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Karim is een soort van cliniclown. Dat zie je aan die broek.
[..]
Thanks, ben ik gelijk ff op de hoogtequote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, het broeit momenteel een beetje, Sofie is net naar de KvdW, Guido en Laura hebben het moeilijk met hun opdracht, Joanne heeft info van thuis gevraagd anders gaat ze misschien weg.... De nominaties staan voor de deur, overmorgen al exit.
Aahh! Heb je hem gisteren niet horen voorlezen? Dat was liefquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:16 schreef versabommie het volgende:
[..].. maar dan wel een hele slechte
Zoals het HOORT!!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:16 schreef Day het volgende:
Waarom huilt cynthia? Vent heeft afstandbediening hier.
Hij mist alleen nog een rode neus en flapschoenenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
dat is handigquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:16 schreef Day het volgende:
Ze vind al die vrouwen fokking achterbaks over haar. En dat gooit ze eruit tegen Laura.. da's pas ironischquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:16 schreef Day het volgende:
Als zij er straks uitligt (wat ik niet hoop, voor sensatie), dan vinden ze wel weer een andere irritatiefactor.quote:
Daar hoort ze toch te staan..... anders is de ketting te langquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:17 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Eh, dan is de vraag, stond ze in de keuken?
Natuurlijk anders is de ketting te lang.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:17 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Eh, dan is de vraag, stond ze in de keuken?
En laura zegt dat ze in de KVDW heeft gezegd dat ze liever Aafke ziet gaan tegen Cynt net...... maar lauratje zegt niet waarom.... dat zij anders de pispaal in huis wordt dusquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ze vind al die vrouwen fokking achterbaks over haar. En dat gooit ze eruit tegen Laura.. da's pas ironisch
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:17 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Thanks, ben ik gelijk ff op de hoogte
Valsche nicht! Met je vrouwonvriendelijke grappen! Bah!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Natuurlijk anders is de ketting te lang.
Hahahaha, nee sorryquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Noh.... waarom die PI...?
Ik heb toch niets gedaan?
Juist, over schijnheilig gesproken.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:19 schreef angeljacky het volgende:
[..]
En laura zegt dat ze in de KVDW heeft gezegd dat ze liever Aafke ziet gaan tegen Cynt net...... maar lauratje zegt niet waarom.... dat zij anders de pispaal in huis wordt dus
Ah okay dan.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:19 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Hahahaha, nee sorry
Jij krijgt van mij een
Maar is geen woord van gelogenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:19 schreef angeljacky het volgende:
[..]
En laura zegt dat ze in de KVDW heeft gezegd dat ze liever Aafke ziet gaan tegen Cynt net...... maar lauratje zegt niet waarom.... dat zij anders de pispaal in huis wordt dus
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |