Oh, vergroot de kans op een infectie ook nog eens.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:37 schreef Banjerkanjer het volgende:
Domme muts die Aafke. Eerst Philip insmeren met olie, en vervolgens haren proberen uit te trekken. Iedere vrouw weet toch, dat dat niet lukt op die manier.
Idd, heel de zooi dichtgeplamuurd....quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oh, vergroot de kans op een infectie ook nog eens.
Ik vind dat ook smerig, daar pak je toch één of ander doekje voor bij.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:38 schreef Day het volgende:
[..]
Oh jee, dat is tegen de regels van groepsleiders joanna en servio!
Dat worden schattige rode bultjesquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Inderdaad!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je bent een held!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:39 schreef Papiergeld het volgende:
Aanvulling voor in de OP van de volgende COS:
Knip
Kan ze ook weer uitdrukken...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat worden schattige rode bultjes.
Cankeren op de streamlocks!quote:
[joannamode] het is zeker omdat ik een fakking negerin ben, hè? [/joannamode]quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:37 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar stink je ook is de vraag!.
Nu ben ik in de war.... Joanna....?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:41 schreef Day het volgende:
[..]
[joannamode] het is zeker omdat ik een fakking negerin ben, hè? [/joannamode]
Cyhena's On Speed ?quote:
Wilde het net zeggenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:41 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nu ben ik in de war.... Joanna....?
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:41 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nu ben ik in de war.... Joanna....?
Je hebt helemaal gelijk! Ik ben al weg!quote:
Maak jij er even helemaal een duo penotti van !!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:41 schreef Day het volgende:
[..]
[joannamode] het is zeker omdat ik een fakking negerin ben, hè? [/joannamode]
Nee joh, gewoon blijven. Fack de rest.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:42 schreef Day het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk! Ik ben al weg!
2 kleuren potti...?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Maak jij er even helemaal een duo penotti van !!nu ben ik in de war! En Monique ziet er met de dag leuker uit... of zou dat komen omdat die anderen er allemaal steeds wanstaltiger gaan voorkomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |