You know you love mequote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Valsche nicht! Met je vrouwonvriendelijke grappen! Bah!
hihi
Do.not.start.with.me!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Natuurlijk anders is de ketting te lang.
Dat speelt ie niet, dat is ie!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:21 schreef Ireth het volgende:
Servio staat weer heerlijk de nicht te spelen met de fohn!
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:22 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Las trouwens dat er nog steeds vragen zijn over Laura's geslacht
1 ding, jullie maken me iig weer flink aan het lachen naar deze 2#@$#$@%^%@ dag..
Overigens tijdens de saaiheid van de streams: Jullie vrouwen hebben meer dan 1 hersencel, omdat je anders de keuken onderschijt!quote:
Niet alle homo's zijn vrouwelijke dameskappers! Sommigen zijn herenkappers!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:22 schreef versabommie het volgende:
Ik denk dat Servio zijn geheim is, dat hij homoseksueel is... hij komt me zo vrouwelijk over en hij is vaak de kapper!![]()
Ieuw.quote:Overigens hoor ik Laura zeggen dat ze haar kut voelt!
Ik.zou.niet.durven.kroeliewoelie.quote:
Zeg, val je op Beaverhausen of zo?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Overigens tijdens de saaiheid van de streams: Jullie vrouwen hebben meer dan 1 hersencel, omdat je anders de keuken onderschijt!
Bommie is een Guido!quote:
nou het is iig een regelnichtquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:26 schreef Chanel5 het volgende:
Oke, begrijp ik het goed, val er net weer in.
Gaat het nu over Servio, de allesweter de "man" die alles zo goed weet te regelen en commentaar heeft over enkele bewoners?
NEEN!quote:
Wappernichten bedoel je?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
NEEN!En ik heb ook niets tegen homo's... ik heb alleen wat tegen de uitwassen van de homo's!
Moet dat nou in hoofdletters?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
NEEN!En ik heb ook niets tegen homo's... ik heb alleen wat tegen de uitwassen van de homo's!
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:28 schreef superkokje het volgende:
Het was me weer een waar genoegen.
Welterusten
Sorry liev meiske, we waren al weer 4 onderwerpen verder... i rest my casequote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:29 schreef Chanel5 het volgende:
Ik neem je post even ter kennisgeving aan Bom.
En je kunt natuurlijk wel over die ene hersencel beginnen maar...
Mannen lopen meestal hun pik achterna, ook zo'n uitspraak..
Kon geen grotere vinden!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Moet dat nou in hoofdletters?.
Sorry zat ook even ergens anders maar toch even mijn statement gemaakt en....beter laat dan nooit!!!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Sorry liev meiske, we waren al weer 4 onderwerpen verder... i rest my case
Omdat ze vanmiddag tegen Aafke zei dat ze t niet meende toen ze had gezegd dat ze wilde dat Aafke eruit ging. En nu zegt ze het tegenovergestelde tegen cynthia. Hypocriet gekonkel dus. Hou ik niet van. Laura mag vertrekken van mij.quote:
Ik heb ook..ehm..hoeheetut..dinges...oh ja...gevoel!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kon geen grotere vinden!
En nu slaat de stream weer op lock!
Hij doet gewoon een Lauratje.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Moet dat nou in hoofdletters?.
Ze is hem aan het ontvlooien?quote:
Aw.... Nou dan promoveer je bij deze van Valsche Nicht naar Knuffel Nicht.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik heb ook..ehm..hoeheetut..dinges...oh ja...gevoel!.
Ik ook wel eens. Beste medicijn ertegen is een grote fles alcohol! Extra gratis tip!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik heb ook..ehm..hoeheetut..dinges...oh ja...gevoel!.
Ik voel me zo Alex nu..oh nee wacht..die is niet meer populair..ik voel me zoo Joa..oh..ehm...quote:
Als jij zo doorgaat ben jij hier snel de Cyhena!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |