Zal ik vast een nieuwe openen? Deze is al weer een eindje op weg.quote:
dan open ik 20 alvast anders is dat misschien ook al weer te laatquote:Op zondag 13 februari 2011 21:27 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Zal ik vast een nieuwe openen? Deze is al weer een eindje op weg.
quote:Op maandag 14 februari 2011 09:45 schreef Dangel het volgende:
ga je tcoh in het buitenland werken
oh, wacht
Oh?quote:Op maandag 14 februari 2011 15:17 schreef Barcaconia het volgende:
Mooi plekje. Lekker heel de avond vliegtuigspottenIk hoop wel voor je dat je een vaste slaper bent
Ik heb daar nooit last vanquote:Op maandag 14 februari 2011 15:24 schreef Iuc het volgende:
[..]
Oh?
Jij denkt dat ik last ga krijgen van voorbijrazende auto's en vrachtwagens? Platbekken die te pas en te onpas hun wagens starten naast me? Koelwagens die de koeling niet op continue hebben staan? Vliegtuigen die op 3 meter hoog met vol vermogen over komen vliegen?
Nee toch? Dat meen je niet?
Sta je bij het brugrestaurant?quote:Op maandag 14 februari 2011 15:14 schreef Iuc het volgende:
Zo,
Mijn werkdag zit erop. In 10 uur 796 km gereden. Auto op een rustig plekje geparkeerd.
Langs de A4 bij Hoofddorp onder de vertrekkende vliegtuigen
Die zit uit te buiken in de KFCquote:Op maandag 14 februari 2011 18:21 schreef glasbak het volgende:
Volgens mij ligt luc al lang en breed te pitten
is Luc een neger?quote:Op maandag 14 februari 2011 18:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die zit uit te buiken in de KFC
Ik zal zo wel even een ram op die deur van die blauwe xf gevenquote:Op maandag 14 februari 2011 18:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die zit uit te buiken in de KFC
Nee, een omgebouwd blondjequote:
Da's nog een slag erger; da's een omgebouwde Vlad met geblondeerd haarquote:
Ik moet met twee uurtjes naar schiphol toequote:Op maandag 14 februari 2011 18:25 schreef glasbak het volgende:
[..]
Ik zal zo wel even een ram op die deur van die blauwe xf geven
Ik woon er op 15 minuten rijden vanafquote:Op maandag 14 februari 2011 18:38 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ik moet met twee uurtjes naar schiphol toe
Moet hij maar niet zeggen waar hij staatquote:Op maandag 14 februari 2011 18:40 schreef Alexxxxx het volgende:
ik zou trouwens knap pissig zijn dat een of andere idiote fokker me wakker maakt als ik lekker lig te tukken(tenzij het een negerin is, dat dan weer wel
)
jij om half 8 en ik om half 9?quote:Op maandag 14 februari 2011 18:39 schreef glasbak het volgende:
[..]
Ik woon er op 15 minuten rijden vanaf
Fuck, dat haal ik nietquote:Op maandag 14 februari 2011 18:42 schreef glasbak het volgende:
[..]
Beiden om 8 uur, jij linkerdeur, ik rechterdeur
Dat dusquote:Op maandag 14 februari 2011 18:41 schreef glasbak het volgende:
[..]
Moet hij maar niet zeggen waar hij staat
Achterop sta je veiliger.. Voorop kan hij de ruitensproeier aanzettenquote:Op maandag 14 februari 2011 18:45 schreef Sounddragon het volgende:
Cabinevering testen vanaf de voorbumper met 2 man is ook tof
Dat is pas ná die doffe bons als hij uit zijn nest dondert hequote:Op maandag 14 februari 2011 18:46 schreef glasbak het volgende:
[..]
Achterop sta je veiliger.. Voorop kan hij de ruitensproeier aanzetten
Kantelstang meenemen dus?quote:Op maandag 14 februari 2011 18:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat is pas ná die doffe bons als hij uit zijn nest dondert he
Oeh, da's een driepunterquote:
Tis jammer dat ik net een pond spaghetti naar binnen heb zitten werken, anders was het wel een mooi excuus geweest om daar even langs te wippen wandelenquote:Op maandag 14 februari 2011 18:51 schreef Alexxxxx het volgende:
als ik in de randstad had gezeten was ik nu ook wel ff een long chicken bij de BK gaan halen daar
Daar zit een uitknop opquote:Op maandag 14 februari 2011 18:53 schreef Sounddragon het volgende:
Ik heb eten op het vuur staan, dus ik kan niet weg
Dan is het naar de klote, dat doen we maar nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op maandag 14 februari 2011 18:57 schreef Sounddragon het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 februari 2011 18:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]Of hij tuft FF 2 meter achteruit nadat je hem erachter hebt gezetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Doe hem de groetenquote:Op maandag 14 februari 2011 18:59 schreef glasbak het volgende:
Ik ga maar eens kijken of hij daar daadwerkelijk in een deuk ligt
zit ik gvd aan de verkeerde kant te zoekenquote:Op maandag 14 februari 2011 19:53 schreef Iuc het volgende:
Kom maar langs
Zal ik koffie zetten.
Ik sta in de rijrichting Amsterdam, in het pad het dichtst bij de snelweg!
Blauwe XF SSC met zwitsers kenteken
die kantelstang moet en zal gebruikt wordenquote:Op maandag 14 februari 2011 19:58 schreef Alfisti het volgende:
Ja, nu is de lol er vanafNu ben je wakker
![]()
Ik wist hetquote:Op maandag 14 februari 2011 19:53 schreef Iuc het volgende:
Kom maar langs
Zal ik koffie zetten.
Ik sta in de rijrichting Amsterdam, in het pad het dichtst bij de snelweg!
Blauwe XF SSC met zwitsers kenteken
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:17 schreef densmee het volgende:
dan verwacht ik van glasbak natuurlijk wel foto's van die dikke daf
Met een gekantelde cabine dusquote:Op maandag 14 februari 2011 20:18 schreef glasbak het volgende:
de koffie loopt ondertussen en ik zal zo de kantelstang aan het werk zetten
dat de voorruit een soort koffie aquarium wordtquote:Op maandag 14 februari 2011 20:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[..]
Met een gekantelde cabine dus
En opslag van alles wat er op de bedden lagquote:Op maandag 14 februari 2011 20:46 schreef densmee het volgende:
[..]
dat de voorruit een soort koffie aquarium wordt
Nietus!quote:
jullie zijn al begonnen met elkaar uitkleden? Altijd al gedacht dat die chauffeursparkings één grote kontenbonk-orgie warenquote:
Ow gawd, daar begint het altijd meequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
de onderbroekjes zijn weer aan?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:54 schreef glasbak het volgende:
luc bedankt voor de koffie. het was beregezellig.
maandje of 9 ??quote:Op maandag 14 februari 2011 21:58 schreef Iuc het volgende:
Was gezellig. Glasbak is weer weg.
Bewijs volgt snel
Wanneer kom jij eens op bezoek?quote:
Heyquote:Op maandag 14 februari 2011 23:16 schreef Sounddragon het volgende:
Wat een scheetige gordijntjes; zijn die uit een Scania ??
weten we eindelijk waarom hij zo graag mannen loktequote:Op maandag 14 februari 2011 23:18 schreef Barcaconia het volgende:
Iuc heeft altijd al succes gehad net de heren in dit topic
Yep.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:18 schreef Barcaconia het volgende:
Iuc heeft altijd al succes gehad net de heren in dit topic
Die gordijnen zijn gewoon standaard DAF.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:21 schreef densmee het volgende:
die gordijnen had ik er als eerste uitgeknipt, maar verder is het wel een leuke wagen
Niet bij de KFC geweest ??quote:
dan zal ik ze daar aan het kanaal in eindhoven eens een keer bellen,quote:Op maandag 14 februari 2011 23:24 schreef Iuc het volgende:
[..]
Die gordijnen zijn gewoon standaard DAF.
Gewoon lichtdicht, zelfs overdag. Dus geen noodzaak om ze eruit te halen
Aan de binnenkant zijn ze zwart dus dan valt de lelijkheid ervan niet opquote:Op maandag 14 februari 2011 23:28 schreef densmee het volgende:
[..]
dan zal ik ze daar aan het kanaal in eindhoven eens een keer bellen,
of die user eens aanspreken die hier kwam vertellen dat hij ontwikkelaar bij daf was
Met pasen.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:17 schreef Iuc het volgende:
[..]
Wanneer kom jij eens op bezoek?
Jij bent vast interessanter
Laat ik ook de gordijntjes dicht
Pas maar op, ze heeft scherpe tandjesquote:
Da's handig om te weten.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Pas maar op, ze heeft scherpe tandjes
luc het ginnen bangquote:Op maandag 14 februari 2011 23:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Pas maar op, ze heeft scherpe tandjes
Dat hoeft ook niet, ik zeg alleen; steek er geen dingen in waar je aan gehecht bentquote:
eindelijk wakker?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 06:27 schreef Iuc het volgende:
Het is maar goed dat ik deel 21 al klaar heb staan, zo snel gaat het opeens weer
ach gezellig toch. alleen jammer van die mistquote:Op dinsdag 15 februari 2011 07:53 schreef Iuc het volgende:
Plannen zijn al weer veranderd.
Zo moest ik eerst naar hardenberg maar toen ik bij Zwolle was kon ik naar Rheine. Bij Enschede over de grens
Nu touristisch aan het rijden via de N35.
En straks in de file tussen Almelo en Hengelo?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 07:53 schreef Iuc het volgende:
Plannen zijn al weer veranderd.
Zo moest ik eerst naar hardenberg maar toen ik bij Zwolle was kon ik naar Rheine. Bij Enschede over de grens
Nu touristisch aan het rijden via de N35.
Geen last van.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:00 schreef Light het volgende:
[..]
En straks in de file tussen Almelo en Hengelo?
oh dat is standaard bij die dingen. niets van aantrekkenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:08 schreef Iuc het volgende:
Maar nu het volgende probleem:
Remsysteem Truck en Transmissie storing
niet naar bolsward komen he?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:59 schreef glasbak het volgende:
[..]
ach gezellig toch. alleen jammer van die mist
ik zit bijna in heerenveen
Het is een DAF. Dat staat affabriek voorgedrukt op je dashbord.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:08 schreef Iuc het volgende:
Maar nu het volgende probleem:
Remsysteem Truck en Transmissie storing
daar zit ik niet, dus bêst genoch!quote:
ik ben wel even stilletjes door bolsward heen gereden :pquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:11 schreef Dangel het volgende:
[..]
daar zit ik niet, dus bêst genoch!
ik werk schuin tegenover het wegrestaurant op de marnequote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:32 schreef glasbak het volgende:
[..]
ik ben wel even stilletjes door bolsward heen gereden :p
klein stukje maar hoor. het was maar 5 minuten
Morgenochtend 8 uur ben je de eerste zeker? Je komt in ieder geval aan je rusturen zo..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:08 schreef Iuc het volgende:
Ik sta al weer stil.
Bedrijf waar ik moest laden, sloot om half 2
groot multinationaal bedrijf waarvan zeer recent het recept is uitgelekt
Dat had ik moeten weten, dan was ik daar even langsgereden uiteraardquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:37 schreef Dangel het volgende:
[..]
ik werk schuin tegenover het wegrestaurant op de marne
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit : Verdorie, ik was dichterbij dan ik dacht![]()
De blauwe lijn geeft aan waar ik gereden heb
[ Bericht 16% gewijzigd door glasbak op 15-02-2011 17:08:53 ]
leuk in dongen stil staanquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:08 schreef Iuc het volgende:
Ik sta al weer stil.
Bedrijf waar ik moest laden, sloot om half 2
groot multinationaal bedrijf waarvan zeer recent het recept is uitgelekt
Ik zal de volgende keer eens een rondje over het industrieterrein doen.. Waar staat dat restaurant eigenlijk?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Whehe, dan heb je mijn collega die op de heftruck buiten aan het spelen was dus kunnen zien,en andersomEn je hebt pech dat de 141 en Unimog van Sandstra binnen stonden vandaag
![]()
Op de grondquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:13 schreef glasbak het volgende:
[..]
Waar staat dat restaurant eigenlijk?
op het hoekje.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:13 schreef glasbak het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer eens een rondje over het industrieterrein doen.. Waar staat dat restaurant eigenlijk?
Veel plezier!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:21 schreef Iuc het volgende:
Sorry, ik zit bier te drinken samen met mijn pa
Tig straten die ze de zelfde naam hebben gegeven ja.. Je loopt je eigen een ongeluk te zoeken naar de juiste nummers.. Heerlijk dat soort terreinenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:23 schreef Alexxxxx het volgende:
bij het trankstation, bovendien, het industrieterreeinis maar één straat, en het is idd op de hoek van die straat
zitte dan weer bij summere over het kanaal?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:21 schreef Iuc het volgende:
Sorry, ik zit bier te drinken samen met mijn pa
Nee, mijn pa is vandaag jarig en we hebben een tijd afgesproken dat we samen een biertje open zouden trekken en ff via de webcam wat zouden proostenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:43 schreef densmee het volgende:
[..]
zitte dan weer bij summere over het kanaal?
Feliciteer hem maar namens mijquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:47 schreef Iuc het volgende:
[..]
Nee, mijn pa is vandaag jarig en we hebben een tijd afgesproken dat we samen een biertje open zouden trekken en ff via de webcam wat zouden proosten
Daar zat ik eerlijk gezegd ook over te denken. En dan vooral vanwege de overheerlijke chickenburgers à 1 euroquote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:26 schreef Barcaconia het volgende:
Ik hoop het niet want deel 18 staat al klaar.
Was het maar waarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik die naam lees of hoor, moet ik elke keer aan een nummer van clouseau denkenquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:01 schreef Barcaconia het volgende:
Die moet Anne maar even komen brengen dan
quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:01 schreef Barcaconia het volgende:
Die moet Anne maar even komen brengen dan
dan zijn ze vlugger dan de autoweekquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:00 schreef glasbak het volgende:
[..]
Was het maar waar![]()
Nee, 3 weken geleden was er iemand van de truckstar bij ons voor een reportage ;
Schijnt er nu al in te staan...
10 euro voor een berg rotzooi?quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:39 schreef Iuc het volgende:
Tering zeg, wat is de McDrek duur hier
Even een menutje genomen en moest bijna 13 franken afrekenen......
Groeten vanuit Genève
Slaap lekker!
Merk t.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:26 schreef Barcaconia het volgende:
Sinds de druppelkut mythe is opgelost is het topic een beetje doodgevallen helaas. Vroeger was het interessanter.
Tja, het leek van de week weer heel even op te leven, maar dat was van zeer korte duur helaas..quote:Op zondag 20 februari 2011 17:26 schreef Barcaconia het volgende:
Sinds de druppelkut mythe is opgelost is het topic een beetje doodgevallen helaas. Vroeger was het interessanter.
Glasbak, sorry voor de zeer oude quote, maar kom jij vaker daar?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:01 schreef glasbak het volgende:
[..]
Airco werkt weer goed! Radiateur is gisteren schoongespoten en de airco voelde aan als een vriezer en ook de motortemperatuur zal hopelijk weer op het middelste streepje blijven hangen in plaats van naar het rood to te trekken![]()
En vakantieverkeer? Ik moet eerst tussen 7 en 8 in Nederweert zijn dus zal ik rond een uur of 5 weggaan vanuit Amsterdam. Drukte zal er dan nog niet zijn denk ik
Sireus? dat wist ik niet eensquote:Op maandag 21 februari 2011 20:29 schreef glasbak het volgende:
Wij hebben een vestiging in Nederweert waar ik heel af en toe kom. De afgelopen 8 maanden wel 2 keer
quote:
Wist niet dat weert ineens een dorp is gewordenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:17 schreef motaro het volgende:
Weert is toch leuker dan..
(moet ik zeggen van mijn vriendin :-) die woonde daar..)
ja de is zeker, ook aan dè kanaalquote:
Das inderdaad op fietsafstand.quote:
Daar waar wij vroeger nog in konde zwemmenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:12 schreef densmee het volgende:
[..]
ja de is zeker, ook aan dè kanaal
Een echte chauffeur slaapt in z'n cabinequote:Op woensdag 23 februari 2011 17:02 schreef Gummiebeer het volgende:
Iemand btw suggesties waar te overnachten in Padborg?
ja lekker net als die polen gewoon op de vluchtstrook en gordijntje dicht.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:51 schreef stefkee3 het volgende:
[..]
Een echte chauffeur slaapt in z'n cabine
Dat snap ik ook welquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:04 schreef densmee het volgende:
[..]
ja lekker net als die polen gewoon op de vluchtstrook en gordijntje dicht.![]()
Wat denk je dat hij bedoelt misschien wel een parkeerplaats
Genoeg tips gehad op chauffeursforum?quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:02 schreef Gummiebeer het volgende:
Iemand btw suggesties waar te overnachten in Padborg?
Of sta jij liever op een volstrekt verlaten industrie terreintje?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:04 schreef densmee het volgende:
[..]
ja lekker net als die polen gewoon op de vluchtstrook en gordijntje dicht.![]()
Wat denk je dat hij bedoelt misschien wel een parkeerplaats
nee maar ik ben dan ook geen chauffeur,quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:49 schreef blup het volgende:
[..]
Of sta jij liever op een volstrekt verlaten industrie terreintje?
Dat is dus ongeveer elke land, behalve nederlandquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:42 schreef densmee het volgende:
[..]
het zijn overigens altijd auto's met wit zwarte platen.
Verdomde Japanners altijd langs de A67quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat is dus ongeveer elke land, behalve nederland
inderdaad de belgen heb ik ook nog niet kunnen betrappen op levensmoeheidquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat is dus ongeveer elke land, behalve nederland
en maar foto's maken vanaf de vluchtstrookquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:50 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Verdomde Japanners altijd langs de A67
Dat is me anders een kamikazevolk.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:51 schreef densmee het volgende:
[..]
inderdaad de belgen heb ik ook nog niet kunnen betrappen op levensmoeheid
op de weg misschien wel maar hier stoppen ze voor de grens niet meer maar tuffen ze direct door naar hometownquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:58 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dat is me anders een kamikazevolk.
quote:
daar woon ik niet tussen maar daar woon ikquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:15 schreef stefkee3 het volgende:
[..]
dan woon je ergens tussen venlo en eersel, best dichtbij van hieruit.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:08 schreef motaro het volgende:
[..]
Genoeg tips gehad op chauffeursforum?
En daar stond ik dus toevallig, een verlaten industrie terreintje in Kiel omdat ik weer eens over mn tijd was gegaanquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:49 schreef blup het volgende:
[..]
Of sta jij liever op een volstrekt verlaten industrie terreintje?
We miste je alquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:53 schreef Redbaron het volgende:
nog niet eens gepost hier, en topic al 4 pagina's oud![]()
Stond gister nog in Ugine, vlakbij grens F/I/CH
Ik zeg, goed bezigquote:Op zondag 27 februari 2011 14:42 schreef Iuc het volgende:
Of ik ff een luchtvrachtje Zürich Brussel wilde doen.
Sta ik hier al sinds gisteravond aan het dok en nog niet leeg
Kutbelgen
Ze lezen hier meequote:Op zondag 27 februari 2011 15:10 schreef Iuc het volgende:
Ik had dat bericht 8 uur eerder moeten schrijven
Nog geen vijf minuten daarna werd er op m'n deur geklopt met de mededeling dat ik leeg was.
Nu snel naar huis, douchen en bieren voor de rest van t weekend. Morgen 4 uur weer vertrekken
Door dit soort opmerkingen, valt het topic meestal weer stil, kuttekopquote:Op zondag 27 februari 2011 15:13 schreef stefkee3 het volgende:
er begint leven in het topic te komen
Jij moet nog veel leren Stefke.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:13 schreef stefkee3 het volgende:er begint leven in het topic te komen
Ik deel 21 alquote:Op zondag 27 februari 2011 15:14 schreef Alexxxxx het volgende:
heb je deel 18 al klaar, stefkeeeeee?
Mot jij niet bieren?quote:Op zondag 27 februari 2011 15:16 schreef Iuc het volgende:
[..]
Jij moet nog veel leren Stefke.
Dodelijke opmerking van je
Hey! Ik moet eerst nog eens 2 uur slingeren over de weg omdat ik aan het internetten ben naar de stallingquote:Op zondag 27 februari 2011 15:18 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Mot jij niet bieren?
Ik ben je nog steeds niet tegengekomen...wordt eens tijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FH 420 eev Globetrotter XL
quote:Op zondag 27 februari 2011 15:19 schreef Iuc het volgende:
[..]
Hey! Ik moet eerst nog eens 2 uur slingeren over de weg omdat ik aan het internetten ben naar de stallingDoe mijn collega de groeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je cupmaat weet ik. Heb ooit eens wat foto's gezienquote:Op zondag 27 februari 2011 15:33 schreef Anne het volgende:
[..]
Heb je het nu over mijn cup-maat? Of waar heb je het over?
quote:Op zondag 27 februari 2011 15:19 schreef Iuc het volgende:
[..]
Hey! Ik moet eerst nog eens 2 uur slingeren over de weg omdat ik aan het internetten ben naar de stallingsorry ga vanavond de andere kant op, heb skanderborg geladenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doet maar wat..
mijn collega ook maar dan, die zit daar nu ookquote:
als je even toetert als je langs eersel rijd dan zal ik zwaaienquote:
Ga maat ff op t viaduct staanquote:Op zondag 27 februari 2011 15:52 schreef densmee het volgende:
[..]
als je even toetert als je langs eersel rijd dan zal ik zwaaien
Nou, ik wist het wel hoor. Trek je regenjas maar aan.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:55 schreef densmee het volgende:
moet ik helemaal door de regen naar het viaduct terwijl ook thuis psv kan blijven volgen
regenjas van het merk Durexquote:Op zondag 27 februari 2011 15:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou, ik wist het wel hoor. Trek je regenjas maar aan.
om druppelkut te kunnen zien,quote:Op zondag 27 februari 2011 15:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou, ik wist het wel hoor. Trek je regenjas maar aan.
Daar mis je niets aanquote:Op zondag 27 februari 2011 15:55 schreef densmee het volgende:
moet ik helemaal door de regen naar het viaduct terwijl ook thuis psv kan blijven volgen
Alles beter dan voetbalquote:Op zondag 27 februari 2011 15:58 schreef densmee het volgende:
[..]
om druppelkut te kunnen zien,
mwah laat maar zitten
nee maar het is wel van belang om te weten wanneer we weer naar het stadhuisplein moeten, en ons zelf daar vol te gietenquote:
met carnaval, en elke donderdag- vrijdag- en zaterdagavond.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:59 schreef densmee het volgende:
[..]
nee maar het is wel van belang om te weten wanneer we weer naar het stadhuisplein moeten, en ons zelf daar vol te gieten
inderdaad, maar dan komt de platte wagen niet voor bij en dan staan we niet op het stadshuisplein maar op stratumseindquote:Op zondag 27 februari 2011 16:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
met carnaval, en elke donderdag- vrijdag- en zaterdagavond.
Ik heet geen Alexxxxx die dat wel altijd doet.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
had je je sokken niet uit het raam zeker...
ik zag sokken uit het raam hangen en ben toen snel weggeredenquote:Op zondag 27 februari 2011 16:12 schreef Alexxxxx het volgende:http://i.fokzine.net/s/smile.gif
[..]
had je je sokken niet uit het raam zeker...
in mijn auto's mag je je schoenen gewoon aanhouden.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:15 schreef Iuc het volgende:
[..]
Ik heet geen Alexxxxx die dat wel altijd doet.
liever wel ja in die slijkquote:Op zondag 27 februari 2011 16:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
in mijn auto's mag je je schoenen gewoon aanhouden.
Stinkie stinkie?quote:Op zondag 27 februari 2011 16:15 schreef densmee het volgende:
[..]
ik zag sokken uit het raam hangen en ben toen snel weggereden![]()
Een idiotere instap kun je niet verzinnen idd.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:17 schreef Redbaron het volgende:
in de vw rijd ik op sokken, helaas zijn er bij ons steeds meer Magnums dus word lastig om de klompen buiten te laten
en toch rijd het wel fijnquote:Op zondag 27 februari 2011 16:23 schreef vannelle het volgende:
[..]
Een idiotere instap kun je niet verzinnen idd.
quote:Op zondag 27 februari 2011 23:18 schreef Toempf het volgende:
Hee wat een verrassing, het is een Oostblokker!
http://www.regio15.nl/act(...)perkje-honselersdijk
Ik werk ook op Flora Holland, en het is echt ongelofelijk wat die lui allemaal weten te presterenDeze spande wel de kroon eigenlijk.
Rofl. Wat een faalhaas... Al moet ik bekennen, dat je daar inderdaad amper weg zal komen als je daar eenmaal aangekomen bent. Sowieso niet alleen...quote:
leuk he een topic verhoerenquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:54 schreef stefkee3 het volgende:
Even het topic omhoog halen, kan hem bijna niet meer vinden.
Hier ook maar 2 foto's. Koop je eigen webhosting ipv Imageshack ofzoquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:05 schreef Alexxxxx het volgende:
een nuttige melding dan. heb met Raba gemailed vanavond met de vraag of ik daar op de koffie mag komen over een maand
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(foto Martin Vonk)
[ afbeelding ]
(foto Wietze Koopmans)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(foto's Mike van Stein)
ben jij die stinkende Pool op sandalen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:09 schreef glasbak het volgende:
er staat mij iets bij dat ik bij iemand op de koffie zou gaan...
ik zit nu hier: http://gpsed.com/where?lat=53.060703&lon=5.506199
Zeg, ga jij je eens schamen zegquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:41 schreef Dangel het volgende:
[..]
ben jij die stinkende Pool op sandalen?
Dat was de enige chauffeur die vandaag langs is geweestquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:15 schreef glasbak het volgende:
[..]
Zeg, ga jij je eens schamen zeg![]()
Waar zie je mij wel niet voor aan
Dat is niet waar want nadat ik klaar was op de gemeentewerf, ben ik nog even een rondje over de marne gegaan, langs de compaan en zo weer terug.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat was de enige chauffeur die vandaag langs is geweest
hmm... dat zal geweest zijn toen ze die Polen aan het laden waren... Niet gezien dus.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:19 schreef glasbak het volgende:
[..]
Dat is niet waar want nadat ik klaar was op de gemeentewerf, ben ik nog even een rondje over de marne gegaan, langs de compaan en zo weer terug.
Als het groot en groen was, dan was ik het
ja, toen waren we druk met die Polen bezigquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:26 schreef glasbak het volgende:
Het was rond een uur of 2 dacht ik.. Als ik eens wat vroeger ben en iets meer tijd heb, zal ik mijn 3 kwartier daar eens maken..
op het werk post ik als Dangel jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:42 schreef glasbak het volgende:
Zit jij trouwens afwisselend op dangel en dan weer op alexxxx te posten?
Lekker verwarrend welquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
op het werk post ik als Dangel ja
das balen, heb je btw al een nieuwe collega erbij?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:47 schreef Iuc het volgende:
Zo, nieuw leven inblazen.
Ben ik eindelijk klaar en weer terug in nederland, stap ik in m'n eigen auto om naar huis te gaan, valt ie dood op de snelweg.
Allemaal witte rook onder de kap vandaan en een plas olie eronder. Die is nu echt wel overleden zeg maar
Oh dan heeft t autotje ook geen schuldquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:58 schreef Iuc het volgende:
Nee, hij heeft nog geen nieuwe chauffeur maar is wel druk op zoek.
We hadden 6 chauffeurs voor 5 auto's en die 6e was springer.
We zouden 5 weken op, 1 week af gaan doen maar dat is niet helemaal gelukt na het vertrek van een chauffeur.
En wat die auto betreft, 2,5 jaar in rondgereden en voor 335 euro gekocht
nooit onderhoud, alleen APK. Heeft het al 1,5 jaar langer volgehouden als ik verwacht had
* vannelle vindt dat een goed plan omdat je dan breder inzetbaar bent.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:30 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
* ShizzleMyDizzle gaat waarschijnlijk binnenkort ook maar eens zijn E achter C halen![]()
Dat is ook juist de reden om het te gaan halenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:34 schreef vannelle het volgende:
[..]
* vannelle vindt dat een goed plan omdat je dan breder inzetbaar bent.
Goed plan!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:30 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
* ShizzleMyDizzle gaat waarschijnlijk binnenkort ook maar eens zijn E achter C halen![]()
Waar werk je nu en welke bakwagen rij je?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:37 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Dat is ook juist de reden om het te gaan halen!
Momenteel in Tilburg op de vuilniswagen, dus geeneens een bakwagen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:54 schreef vannelle het volgende:
[..]
Waar werk je nu en welke bakwagen rij je?
2 zwakzinnige bij de wasstraat... Ik zat in het zonnetje buiten te wachten.. Kom binnen .. Heel mijn tank wit uitgeslagen !quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:37 schreef Iuc het volgende:
Welkom!
Welke aap verzint het om een tank te zuren bij een nieuwe auto?
Ik rij ook een daf 105 460 SSC
Alleen dan met van die stepwieltjes eronder. (mega)
Type is dan een CF...quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:54 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Daf CF hier, welk type weet ik niet exact. Het is in ieder geval een vuilniswagen en hij heeft iets van 240pk. Zal morgen eens kijken welk type het is.
BX kenteken btw, auto is van augustus dus nog vrij nieuw (en schadevrij!)
Daar heb je er 3 van geloof ikquote:
Mega trailer. Verhoog- en verbreedbaar. Beide tot 3,5m binnenruimte.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:09 schreef Rizkant het volgende:
[..]
2 zwakzinnige bij de wasstraat... Ik zat in het zonnetje buiten te wachten.. Kom binnen .. Heel mijn tank wit uitgeslagen !
Wat rij je dan? Mega trailers? Dieplader?
Ik rij al bijna 11 jaar zee-containers...
quote:De Belgische auteursrechtenmaatschappij Sabam vindt dat cabines van vrachtwagens moeten worden gezien als een werkvloer. Chauffeurs die er naar de radio luisteren, moeten daarom een bijdrage betalen. Dat meldt de Belgische krant De Standaard op zijn website.
Volksvertegenwoordiger Maggie De Block van de politieke partij Open VLD vindt dat overdreven. "Het is onlogisch dat truckers daarvoor moeten betalen. Die chauffeurs hebben de radio vooral nodig voor hun veiligheid en niet voor de muziek."
Vincent Van Quickenborne, Minister van Ondernemen, geeft zijn partijgenote gelijk. Hij stelt dat truckcabines intieme ruimtes zijn waar de radio voor chauffeurs een essentiele rol speelt.
Sabam gaat daar helemaal niet mee akkoord. Woordvoerder Thierry Dachelet reageert: "Wij hebben onder voorzitterschap van minister Van Quickenborne het akkoord Unisono gesloten met het bedrijfsleven, waarin bepaald is dat alle bedrijven voor de muziek op de werkvloer een bijdrage betalen afhankelijk van het aantal personeelsleden. Die met minder dan negen zijn daarvan zelfs vrijgesteld."
Truckers luisteren volgens Dachelet wel naar muziek in hun cabine. De radio als veiligheidsargument vindt de woordvoerder daarom ongeldig.
Of de Belgen dit nu serieus menen of dat het een vroege 1 april grap is zullen we binnenkort weten...
Jip en Janneke werken ook bij Transport onlinequote:ROTTERDAM - Een vrachtwagen is woensdagmiddag gekanteld op het kruispunt Groene Kruisweg met de Jan Olieslagersweg.
De vrachtwagen trok een aanhangwagen met daarop een container. Op de vrachtwagen zelf stond ook een container met staal als inhoud. De chauffeur bleef ongedeerd.
Je weet toch dat chauffeurs het iq hebben van een laag tuinhekje?quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:45 schreef glasbak het volgende:
[..]
Jip en Janneke werken ook bij Transport online
Even een redactionele correctiequote:Op donderdag 24 maart 2011 18:55 schreef Iuc het volgende:
[..]
Je weet toch dat chauffeurs redacteurs het iq hebben van een laag tuinhekje?
Vandaar in Jip-en-Janneke-taal
1 pot nat toch?quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:18 schreef glasbak het volgende:
[..]
Daar heb je er 3 van geloof ik65, 75 en 85
Ik gok dat hij een 75 heeft, zo'n geval met voorloopas
Op de deur staat nog steeds een type-aanduiding in de vorm van 85.380, 75.240, 105.530 of 65.210.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:24 schreef Rizkant het volgende:
[..]
1 pot nat toch?
Tegenwoordig alles toch of XF of CF of LF?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |