Alle keren dat ik ben gecontroleerd waren in België en Frankrijk. Maar daar ben je zo'n beetje het bokje als er ook maar één minuut niet logisch is. Gele kentekens hebben een raar soort aantrekkingskracht op buitenlandse ambtenaren.quote:Op zondag 24 april 2016 11:39 schreef j669 het volgende:
[..]
Ik krijg ook het idee dat er in Nederland in vergelijking met andere landen ook wel heel erg weinig gecontroleerd wordt. Ik heb in 7 jaar tijd in Nederland nog maar één keer een controle gehad en toen ben ik ook nog eens weggekomen met een aantal schoonheidsfoutjes op de pas. Genoeg collega's die nog nooit een Nederlandse controle hebben meegemaakt. Wellicht scheelt het dat mijn werkgever een convenant heeft afgesloten met de ILT.
Vermoeidheid speelt soms wel degelijk, al is dat lang niet altijd een gevolg van het negeren van de rijtijdenwet. Als je na een dienst van 15 uur eerst nog een uur naar huis moet rijden, eten, douchen en vervolgens je werkgever verwacht dat je 9 uur na einde dienst weer beschikbaar bent dan is het niet gek dat dat sommigen op kan breken. Om over de onregelmatige diensten maar te zwijgen. Uit eigen ervaring: zondagmiddag om 16.00 vertrekken, einde dienst om 4.00, maandagmiddag 13.00 vertrek, 18.00 weer terug op de zaak om op dinsdagmorgen weer om 3.00 te beginnen. Alles volledig binnen de grenzen van de rijtijdenwet, maar je bent halverwege de week al compleet gesloopt.
In duitsland in een week tijd twee keer aangehouden, drugscontrolequote:Op maandag 25 april 2016 15:39 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Alle keren dat ik ben gecontroleerd waren in België en Frankrijk. Maar daar ben je zo'n beetje het bokje als er ook maar één minuut niet logisch is. Gele kentekens hebben een raar soort aantrekkingskracht op buitenlandse ambtenaren.
Ik heb zowel in België als in Frankrijk enkel 2 keer controle van de douane meegemaakt. In 6 jaar tijd nog nooit de pas hoeven uitlezen daar, ondanks dat ik er toch zeer regelmatig rij.quote:Op maandag 25 april 2016 15:39 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Alle keren dat ik ben gecontroleerd waren in België en Frankrijk. Maar daar ben je zo'n beetje het bokje als er ook maar één minuut niet logisch is. Gele kentekens hebben een raar soort aantrekkingskracht op buitenlandse ambtenaren.
Slecht geschreven artikel, klopt van geen kanten ook.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:03 schreef glasbak het volgende:
http://www.alexmiedema.nl/2016/04/26/oeps-collega-genaaid/
Of je het nou bewust of onbewust hebt gedaan, je bent er in ieder geval niet populairder door geworden.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:03 schreef glasbak het volgende:
http://www.alexmiedema.nl/2016/04/26/oeps-collega-genaaid/
Opgevouwen? is dat zo'n camperdakkie?quote:Op vrijdag 28 december 2018 11:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja, hoi, ik werk dus tegenwoordig bij Europa's grootste handel in gebruikte trucks. Daarvoor ben ik de blogreeks 'van binnen bekeken' begonnen.
En ik heb dus net mezelf in een topsleeper opgevouwenWat een ellende
Een echte Pony Fantasyquote:Op vrijdag 28 december 2018 13:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Opgevouwen? is dat zo'n camperdakkie?
Snappikquote:Op vrijdag 28 december 2018 13:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een echte Pony Fantasy(als je dat op de zoekfunctie hier op fok invoert kom je op hele andere dingen uit trouwens) Maar het dak is niet opgevouwen, ik moest mezelf opvouwen om er in te passen.
Misschien slijt bij deze mensen het luik om er binnen te komen wel uitquote:Op vrijdag 28 december 2018 13:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Snappik
Wel raar trouwens; de meeste chauffeurs zijn ook wel redelijk 'stevig'.. zou toch moeten passen
Als het een beetje waait ook. En als er een andere vrachtwagen langsrijdt..quote:Op vrijdag 28 december 2018 13:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Wel een gemiste kans dat ik niet ff een dutje onder werktijd heb gedaan toen ik toch boven waswiebelt wel aardig als je je daar bovenin draait.
moet je effe op zijn blog kijken heahquote:Op dinsdag 1 januari 2019 13:18 schreef Kentekenplaat het volgende:
Hoe ziet het er eigenlijk uit in zo'n ding?
quote:Op dinsdag 1 januari 2019 18:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
moet je effe op zijn blog kijken heah
Kon hem niet vinden.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 20:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]![]()
Daar staat hij vanaf donderdag, dan is het topsleeper themadag.
Ik had beter voltooide tijd kunnen gebruiken jaquote:Op dinsdag 1 januari 2019 20:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik zou nog 28 uur doorzoeken, dan vind je m vanzelf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |