Voor de aanvraag van een nieuwe bestuurderskaart krijg je geen uren. Je hebt wel een cursus digitale tachograaf (krijg je 7 uur voor, kosten: ¤250-300)quote:Op dinsdag 8 september 2015 13:37 schreef Gummiebeer het volgende:
Klopt het dat als je een nieuwe bestuurderskaart aanvraagt daar ook puntjes voor krijgt die meetellen met code 95?
Ik zit nog met een chauffeursdiploma die dus in sept 2016 verloopt en heb volgens mij iets van 16 uur theorie erop zitten voor de code 95.
Thnx!quote:Op dinsdag 8 september 2015 16:41 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Voor de aanvraag van een nieuwe bestuurderskaart krijg je geen uren. Je hebt wel een cursus digitale tachograaf (krijg je 7 uur voor, kosten: ¤250-300)
Je kunt trouwens beter zorgen dat je die resterende 19 uur snel vol maakt om je code 95 te halen.
Weet je zeker dat je 16 uur hebt staan? Je kunt dat op mijn.cbr.nl nakijken.
Ik hoop na 20 uur vanavond te horen of ik die kant op mag.quote:Op dinsdag 8 september 2015 17:41 schreef vaduz het volgende:
Zijn er hier toevallig mensen die rijden op Bosnië?
Ben je daar al eerder geweest? Waar moet je daar een beetje op letten?quote:Op dinsdag 8 september 2015 18:58 schreef densmee het volgende:
[..]
Ik hoop na 20 uur vanavond te horen of ik die kant op mag.
#carbagerun
Ik ben er geweest, als je gewoon vriendelijk en beleefd blijft is het goed te doen.quote:Op dinsdag 8 september 2015 19:07 schreef vaduz het volgende:
[..]
Ben je daar al eerder geweest? Waar moet je daar een beetje op letten?
Het is wel even geleden, maar gefeliciteerd. En hoe loopt de rest van het traject?quote:
Vandaag geslaagd voor v2c, probeer volgende zaterdag v3c te doen, en dan ga ik beginnen aan het praktische gedeeltequote:Op donderdag 8 oktober 2015 01:53 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Het is wel even geleden, maar gefeliciteerd. En hoe loopt de rest van het traject?
Dat hoef je zelf niet te kopen. Dat heeft je werkgeverquote:Op donderdag 8 oktober 2015 01:53 schreef Ridocar het volgende:
Een vraagje: Wie weet waar ik uitleesapparatuur voor de bestuurderskaart kan kopen waar ik de data ook administratief kan bewerken? In een excelsheet bijvoorbeeld.
[..]
Het is wel even geleden, maar gefeliciteerd. En hoe loopt de rest van het traject?
Ja, dat weet ik. Het is ook voor mezelf. Privé enzo.quote:Op woensdag 2 december 2015 22:10 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dat hoef je zelf niet te kopen. Dat heeft je werkgever
Kan je toch ook wel met pen en papier bijhouden. En als je aan het eind van de dag weer thuis bent weer uitwerken in een excel bestandje op de pc. Net zo makkelijkquote:Op woensdag 2 december 2015 22:20 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Het is ook voor mezelf. Privé enzo.
Maar (No offence hoor) dat was mijn vraag ook niet.quote:Op woensdag 2 december 2015 22:25 schreef WcPot het volgende:
[..]
Kan je toch ook wel met pen en papier bijhouden. En als je aan het eind van de dag weer thuis bent weer uitwerken in een excel bestandje op de pc. Net zo makkelijk
Wat doe jij als bromsnor of de ILT bij een controle om een uitdraai van de bestuurderskaart vraagt?..quote:Op donderdag 8 oktober 2015 01:53 schreef Ridocar het volgende:
Een vraagje: Wie weet waar ik uitleesapparatuur voor de bestuurderskaart kan kopen waar ik de data ook administratief kan bewerken? In een excelsheet bijvoorbeeld.
Dan krijgt 'ie een uitdraai. Daar verandert toch niets aan? De data op de kaart wordt wordt niet bijgeschreven, gewist of anderszins gemuteerd als ik die gegevens kopieer?quote:Op donderdag 3 december 2015 01:30 schreef Tism het volgende:
[..]
Wat doe jij als bromsnor of de ILT bij een controle om een uitdraai van de bestuurderskaart vraagt?..
quote:Op donderdag 3 december 2015 03:15 schreef vannelle het volgende:
Psies, je wil alleen maar een kopie voor jezelf. Voor je eigen administratie al is het maar om te checken of je loonstrook wel klopt.
Je bent de eerste die het wel begrijpt. Leg ik het dan zo moeilijk uit?quote:Denk dat je vraag verkeerd begrepen wordt.
quote:Helaas heb ik geen antwoord op je vraag voor je.
Neuh, je vraag is wel helder.quote:Op donderdag 3 december 2015 03:36 schreef Ridocar het volgende:
[..]
[..]
Je bent de eerste die het wel begrijpt. Leg ik het dan zo moeilijk uit?
[..]
Ik heb wel even gegoogled. Er staan een hoop uitleesapparaten, maar het is niet helemaal duidelijk wat ik met de software kan doen, of ik data kan exporteren enzo. En de gok om (veel) geld uit te geven voor iets waar ik misschien niets aan heb lijkt mij een beetje te spannend.
Deze Belgische kast is ook nog eens een koelkast qua formaat. Ik vraag me af of dat niet een stuk kleiner had gekund. De Italiaanse transponder heeft bijvoorbeeld slechts de grootte van hooguit een lucifersdoosje.quote:Op donderdag 31 maart 2016 03:07 schreef Ridocar het volgende:
... en weer een kastje op de voorruit. Deze keer voor de Belgische tol. Ik ben benieuwd welk land straks ook een eigen tolsysteem in gaat voeren. Nog even en we hebben een rijtje mautkastjes op het dashboard.
Die 4 zuignappen zijn wel noodzakelijk met die wegen daar.quote:Op vrijdag 1 april 2016 12:40 schreef j669 het volgende:
[..]
Deze Belgische kast is ook nog eens een koelkast qua formaat. Ik vraag me af of dat niet een stuk kleiner had gekund. De Italiaanse transponder heeft bijvoorbeeld slechts de grootte van hooguit een lucifersdoosje.
quote:Op vrijdag 1 april 2016 17:40 schreef vaginabeheerder het volgende:
[..]
Die 4 zuignappen zijn wel noodzakelijk met die wegen daar.
quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:54 schreef vaginabeheerder het volgende:
[..]
Je zou een schadevergoeding moeten krijgen per gereden kilometer.
Alleen de reacties gelezen op deze pagina maar ik vermoed al waar het over gaatquote:
Stoeptegel met 4 zuignappenquote:Op zaterdag 2 april 2016 10:49 schreef derLudolf het volgende:
[..]
[..]
Alleen de reacties gelezen op deze pagina maar ik vermoed al waar het over gaat
Wat betreft de bruikbaarheid zit je er niet ver naast.quote:
Ik ken wel 5 dagen op, twee dagen af, (maandagochtend weg, zaterdagochtend thuis) en daarvoor kreeg je ongeveer 2700 netto.quote:Op zaterdag 9 april 2016 10:02 schreef vaginabeheerder het volgende:
iemand ervaring met het 5 dagen weg 5 dagen thuis systeem?
ik heb daar wel interesse in maar ik heb geen idee met welk salaris je dan thuis komt.
ja dat is een normale werkweek maar ik wil graag wat meer thuis zijn.quote:Op zaterdag 9 april 2016 11:08 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Ik ken wel 5 dagen op, twee dagen af, (maandagochtend weg, zaterdagochtend thuis) en daarvoor kreeg je ongeveer 2700 netto.
ja klopt maar je werkt dan wel meer weekenden en die worden extra betaald.quote:Op zaterdag 9 april 2016 11:35 schreef Sounddragon het volgende:
Als je de helft van de maand thuis zit zal het geen volle bak salaris zijn denk ik zomaar. en als je in gesprek bent met een werkgever kun je ook gewoon om een loonsimulatie vragen.
Psies.. ik had pas ook een chauffeurs-CAO geintje; ingeleend bij een toko die daar onder vallen; 4 dagen gewerkt die week; 3 dagen 12+ uur, één dag 8 uurtjes en eind van de week krijg ik 40 uur en 5 overuren uitbetaald. Normaliter is dat dus 32 uur en 13 overuren à 130%, stelletje kutzakken Gelukkig betaalt het UWV me die maandag die ik niet heb gewerkt, maar dat systeem is mooi ruk.quote:Op zaterdag 9 april 2016 11:50 schreef vaginabeheerder het volgende:
[..]
ja klopt maar je werkt dan wel meer weekenden en die worden extra betaald.
maar als ze die uren verrekenen met de dagen dat je thuis hebt gezeten is het niet echt interessant meer.
ja klopt echt waardeloos.quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Psies.. ik had pas ook een chauffeurs-CAO geintje; ingeleend bij een toko die daar onder vallen; 4 dagen gewerkt die week; 3 dagen 12+ uur, één dag 8 uurtjes en eind van de week krijg ik 40 uur en 5 overuren uitbetaald. Normaliter is dat dus 32 uur en 13 overuren à 130%, stelletje kutzakken Gelukkig betaalt het UWV me die maandag die ik niet heb gewerkt, maar dat systeem is mooi ruk.
Je kunt een loonsimulatie vragen voor het werk wat je moet gaan doen..quote:Op zaterdag 9 april 2016 15:59 schreef vaginabeheerder het volgende:
[..]
ja klopt echt waardeloos.
ik heb zelf af wat berekeningen gemaakt maar ik heb niet genoeg gegevens over toeslagen enzo.
loonschaal E6 is minimaal 1600 euro netto, er van uit gaand dat je die 15 dagen niet thuis komt is 600 euro onkostenvergoeding.
dus minimaal 2200, nou moet ik dus nog weten wat ze met de uren en eventuele toeslagen doen.
Op vrijwel dezelfde manier ben ik door mijn werkgever ook ooit eens vreselijk genaaid.quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Psies.. ik had pas ook een chauffeurs-CAO geintje; ingeleend bij een toko die daar onder vallen; 4 dagen gewerkt die week; 3 dagen 12+ uur, één dag 8 uurtjes en eind van de week krijg ik 40 uur en 5 overuren uitbetaald. Normaliter is dat dus 32 uur en 13 overuren à 130%, stelletje kutzakken Gelukkig betaalt het UWV me die maandag die ik niet heb gewerkt, maar dat systeem is mooi ruk.
Ja klopt, ik kan het gewoon vragen bij het betreffende bedrijf maar ik zoek vaak naar info en ervaringen op internet voor ik ergens aan begin.quote:Op zaterdag 9 april 2016 16:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je kunt een loonsimulatie vragen voor het werk wat je moet gaan doen..
Dat is niet zo gek: je uren worden over een hele week gerekend, niet per dag. De uren tussen 32 en 40 uur worden slechts 100% gerekend, omdat het geen overuren zijn, maar meeruren. Anders zou iemand die bijvoorbeeld 45 uur werkt met een contract voor 32 uur méér verdienen dan iemand die net zo veel uren draait met normaal contract voor 40 uur.quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Psies.. ik had pas ook een chauffeurs-CAO geintje; ingeleend bij een toko die daar onder vallen; 4 dagen gewerkt die week; 3 dagen 12+ uur, één dag 8 uurtjes en eind van de week krijg ik 40 uur en 5 overuren uitbetaald. Normaliter is dat dus 32 uur en 13 overuren à 130%, stelletje kutzakken Gelukkig betaalt het UWV me die maandag die ik niet heb gewerkt, maar dat systeem is mooi ruk.
probleem van de planning lijkt me; dan moeten ze mensen geen parttime contract geven als ze vooraf weten dat ze fulltime uren gaan draaien.quote:Op vrijdag 15 april 2016 15:31 schreef j669 het volgende:
[..]
Dat is niet zo gek: je uren worden over een hele week gerekend, niet per dag. De uren tussen 32 en 40 uur worden slechts 100% gerekend, omdat het geen overuren zijn, maar meeruren. Anders zou iemand die bijvoorbeeld 45 uur werkt met een contract voor 32 uur méér verdienen dan iemand die net zo veel uren draait met normaal contract voor 40 uur.
O jawel hoor, ik heb zat te willen.. de garp is dat zij me op die machine willen hebben, en dus valt er echt wel wat tegenin te brengen... En als ze niet meedoen, dan zoeken ze lekker een andere idioot die voor de fun een beetje anderhalve dienst wil draaien tegen 100% salaris.. mafketels.quote:Op zaterdag 16 april 2016 12:34 schreef j669 het volgende:
Tsja, ik denk toch dat je er weinig tegen in kunt brengen. Financieel wordt je er niet mee benadeeld als je alle gewerkte uren ook gewoon betaald krijgt.
Ik werk ook al jaren gemiddeld zo'n 15 uur per week méér dan in mijn contract staat en met mij de halve sector. Dat weet je nu eenmaal als je als je voor deze baan kiest.
Ooit bij de alfa brouwerij geweest? Dan begrijp je het al snel, ik had er met de combi (motorwagen aanhangwagen) al moeite mee😂quote:Op donderdag 21 april 2016 21:53 schreef derLudolf het volgende:
Ik had een vraagje... Ik zie Hertog Jan meestal rijden met een flinke trekker (Scania r440 heb ik wel es met zo'n combi gezien) met voor-/naloopas maar dan een enkelas oplegger. Wat is de logica? Wendbaar+veel laadvermogen?
Is een twee as oplegger en een kleinere trekker (p300 ofzo) niet goedkoper? Met een stuuras daaronder ben je ook behoorlijk mobiel toch?
Uhm nee... Maar nauwe bedoening daar?quote:Op donderdag 21 april 2016 22:10 schreef stefkee3 het volgende:
[..]
Ooit bij de alfa brouwerij geweest? Dan begrijp je het al snel, ik had er met de combi (motorwagen aanhangwagen) al moeite mee😂
(Hertog jan laad heel veel bij alfa, vandaar de link)
Behoorlijk smalle straatjes krappe bochtjes en stevige bergjes, hou het daar maar opquote:Op donderdag 21 april 2016 22:11 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Uhm nee... Maar nauwe bedoening daar?
Ik moet er vanaf volgende week ook aan geloven, m'n vertrouwde daf combi inleveren voor een hagelnieuwe Scania met cityquote:Op donderdag 21 april 2016 23:04 schreef WcPot het volgende:
Het ziet er altijd wel een beetje knullig uit een dikke 6x2/4 trekker met een city. Maar het zal inderdaad wel makkelijker zijn op de losadressen. Ik mag zelf altijd graag met een city oplegger rijden
Paar jaar terug was er een kraanmachinist die kwam invallen bij mij op het offshore platform.quote:Op vrijdag 15 april 2016 18:11 schreef Sounddragon het volgende:
Dit motiveert (mij) niet om over te werken, en in mijn branche is dat nogal een issue. Kan ik me 3 dagen het snot voor de ogen draaien, en vervolgens schoppen ze je 2 dagen maar huis.
Daar gaan we niet 2 keer intrappen natuurlijk; ze kijken maar lekker hoe ze dat fiksen, maar niet nog een keer over SD zijn ouwe ruggetje
Ja dat vond ik er dus ook knullig uit zien, maar er zal allicht over zijn nagedacht. 400pk zie je niet vaak voor een City trailerquote:Op donderdag 21 april 2016 23:04 schreef WcPot het volgende:
Het ziet er altijd wel een beetje knullig uit een dikke 6x2/4 trekker met een city. Maar het zal inderdaad wel makkelijker zijn op de losadressen. Ik mag zelf altijd graag met een city oplegger rijden
Bij mij op het werk hebben ze nu als proef een paar 410 Scania's rijden. En dat lijkt goed te bevallen. En die zitten ook zeer regelmatig voor een cityquote:Op donderdag 21 april 2016 23:25 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja dat vond ik er dus ook knullig uit zien, maar er zal allicht over zijn nagedacht. 400pk zie je niet vaak voor een City trailer
Ook met voorloopas?quote:Op donderdag 21 april 2016 23:33 schreef WcPot het volgende:
[..]
Bij mij op het werk hebben ze nu als proef een paar 410 Scania's rijden. En dat lijkt goed te bevallen. En die zitten ook zeer regelmatig voor een city
Ja te weinig parkeerplek, het is een drama.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:46 schreef bluemoon23 het volgende:
Gisteren half Duitsland doorgereden met de auto, van de Zwitsere grens naar huis in Drenthe.
Wat mij opvalt is dat veel parkeerplaatsen stampvol staan met vrachtwagens, vaak al op de invoegstrook naar de parkeerplaats toe.
En niet alleen s`avonds laat, ook al om een uur of 17:00/18:00.
Is er gewoon te weinig parkeerplek langs de snelweg of wat is dat ?
Zal eerder met de rijtijdenwet te maken hebben.quote:Op vrijdag 22 april 2016 10:37 schreef vaginabeheerder het volgende:
[..]
Ja te weinig parkeerplek, het is een drama.
Niet alleen in Duitsland trouwens, in Nederland en België kan je ook geen plekje meer vinden.
Na een bepaald tijdstip durven de chauffeurs de parkeerplaatsen niet meer op te rijden omdat ze bang zijn dat er geen plek meer is dus zetten ze de wagen al op de uitvoegstrook neer.
twitter:POL_Hoofdwegen twitterde op vrijdag 22-04-2016 om 15:29:06 Convoi exceptioneel: Geen geldige ontheffing, transportbegeleider niet gecertificeerd, tachograaffraude! #TTC ^JO https://t.co/Is6wLIqqu5 reageer retweet
twitter:Glasbak twitterde op vrijdag 22-04-2016 om 15:33:22 @POL_Hoofdwegen das ook toevallig, ik zie hem nét binnenkomen hier 😅 https://t.co/shkDspEVwK reageer retweet
twitter:POL_Hoofdwegen twitterde op vrijdag 22-04-2016 om 15:41:19 @Glasbak Dat is zeker toevallig, ik zal eens vragen hoe dat kan want hij moest blijven staan. ^D reageer retweet
twitter:POL_Hoofdwegen twitterde op vrijdag 22-04-2016 om 17:50:00 @RobbertMill @Glasbak Nav foto's nader onderzoek ingesteld, wederom overtreding dus. Zat chauffeurspas van begeleider in tacho. ^D reageer retweet
Dat de matige fok twitter plugin geen fotos laat zien wil niet zeggen dat glasbak ze niet geplaatst heeft, ff koppie dr bij houden newbiequote:
Oh wacht die foto van hem is ergens anders gemaakt... Doorgereden dusquote:Op zaterdag 23 april 2016 19:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat de matige fok twitter plugin geen fotos laat zien wil niet zeggen dat glasbak ze niet geplaatst heeft, ff koppie dr bij houden newbie
haha mijn oude werkgever, nog niks veranderd.quote:Op zaterdag 23 april 2016 19:06 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh wacht die foto van hem is ergens anders gemaakt... Doorgereden dus
Iemand een maandloon door de neus geboord?quote:
Niet dat ik weetquote:Op zaterdag 23 april 2016 23:04 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Iemand een maandloon door de neus geboord?
Je plicht.quote:
Zelfs al wist Glasbak van de situatie, dan had 'ie alle reden om dit te melden. Wat die chauffeur en begeleider deden is gewoon aso. Maarja, het leveren bracht waarschijnlijk genoeg op.quote:Op zondag 24 april 2016 10:18 schreef Alexxxxx het volgende:
op het moment dat glasbak de foto tweette wist hij niet dat die truck een rijverbod had, dat vertelde de politie pas na de tijd. Geen matennaaier dus...
Ik krijg ook het idee dat er in Nederland in vergelijking met andere landen ook wel heel erg weinig gecontroleerd wordt. Ik heb in 7 jaar tijd in Nederland nog maar één keer een controle gehad en toen ben ik ook nog eens weggekomen met een aantal schoonheidsfoutjes op de pas. Genoeg collega's die nog nooit een Nederlandse controle hebben meegemaakt. Wellicht scheelt het dat mijn werkgever een convenant heeft afgesloten met de ILT.quote:Op zondag 24 april 2016 08:04 schreef vannelle het volgende:
[..]
Je plicht.
Als je je als enige aan de rijtijdenwet houdt en de rest niet en die worden dan ook nog en niet betrapt dan naai je jezelf als je dit niet meldt.
Vermoeidheid wil ik het niet eens over hebben want dat speelt niet echt, het is gewoon valse concurrentie wat je aankaart en dat gaat wél over je eigen boterham.
Ik bedoelde meer dat de boete behoorlijk hoog zal zijnquote:
Alle keren dat ik ben gecontroleerd waren in België en Frankrijk. Maar daar ben je zo'n beetje het bokje als er ook maar één minuut niet logisch is. Gele kentekens hebben een raar soort aantrekkingskracht op buitenlandse ambtenaren.quote:Op zondag 24 april 2016 11:39 schreef j669 het volgende:
[..]
Ik krijg ook het idee dat er in Nederland in vergelijking met andere landen ook wel heel erg weinig gecontroleerd wordt. Ik heb in 7 jaar tijd in Nederland nog maar één keer een controle gehad en toen ben ik ook nog eens weggekomen met een aantal schoonheidsfoutjes op de pas. Genoeg collega's die nog nooit een Nederlandse controle hebben meegemaakt. Wellicht scheelt het dat mijn werkgever een convenant heeft afgesloten met de ILT.
Vermoeidheid speelt soms wel degelijk, al is dat lang niet altijd een gevolg van het negeren van de rijtijdenwet. Als je na een dienst van 15 uur eerst nog een uur naar huis moet rijden, eten, douchen en vervolgens je werkgever verwacht dat je 9 uur na einde dienst weer beschikbaar bent dan is het niet gek dat dat sommigen op kan breken. Om over de onregelmatige diensten maar te zwijgen. Uit eigen ervaring: zondagmiddag om 16.00 vertrekken, einde dienst om 4.00, maandagmiddag 13.00 vertrek, 18.00 weer terug op de zaak om op dinsdagmorgen weer om 3.00 te beginnen. Alles volledig binnen de grenzen van de rijtijdenwet, maar je bent halverwege de week al compleet gesloopt.
In duitsland in een week tijd twee keer aangehouden, drugscontrole En dat met de pkwquote:Op maandag 25 april 2016 15:39 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Alle keren dat ik ben gecontroleerd waren in België en Frankrijk. Maar daar ben je zo'n beetje het bokje als er ook maar één minuut niet logisch is. Gele kentekens hebben een raar soort aantrekkingskracht op buitenlandse ambtenaren.
Ik heb zowel in België als in Frankrijk enkel 2 keer controle van de douane meegemaakt. In 6 jaar tijd nog nooit de pas hoeven uitlezen daar, ondanks dat ik er toch zeer regelmatig rij.quote:Op maandag 25 april 2016 15:39 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Alle keren dat ik ben gecontroleerd waren in België en Frankrijk. Maar daar ben je zo'n beetje het bokje als er ook maar één minuut niet logisch is. Gele kentekens hebben een raar soort aantrekkingskracht op buitenlandse ambtenaren.
Slecht geschreven artikel, klopt van geen kanten ook.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:03 schreef glasbak het volgende:
http://www.alexmiedema.nl/2016/04/26/oeps-collega-genaaid/
Of je het nou bewust of onbewust hebt gedaan, je bent er in ieder geval niet populairder door geworden.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:03 schreef glasbak het volgende:
http://www.alexmiedema.nl/2016/04/26/oeps-collega-genaaid/
Opgevouwen? is dat zo'n camperdakkie?quote:Op vrijdag 28 december 2018 11:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja, hoi, ik werk dus tegenwoordig bij Europa's grootste handel in gebruikte trucks. Daarvoor ben ik de blogreeks 'van binnen bekeken' begonnen.
En ik heb dus net mezelf in een topsleeper opgevouwen Wat een ellende
Een echte Pony Fantasy (als je dat op de zoekfunctie hier op fok invoert kom je op hele andere dingen uit trouwens) Maar het dak is niet opgevouwen, ik moest mezelf opvouwen om er in te passen.quote:Op vrijdag 28 december 2018 13:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Opgevouwen? is dat zo'n camperdakkie?
Snappikquote:Op vrijdag 28 december 2018 13:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een echte Pony Fantasy (als je dat op de zoekfunctie hier op fok invoert kom je op hele andere dingen uit trouwens) Maar het dak is niet opgevouwen, ik moest mezelf opvouwen om er in te passen.
Misschien slijt bij deze mensen het luik om er binnen te komen wel uit een keer in de topsleeper viel het op zich wel mee, maar wat een gedoe om er in te komen. Vanuit stoel over de motortunnel en je dan door een klein gat wurmen.quote:Op vrijdag 28 december 2018 13:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Snappik
Wel raar trouwens; de meeste chauffeurs zijn ook wel redelijk 'stevig'.. zou toch moeten passen
Als het een beetje waait ook. En als er een andere vrachtwagen langsrijdt..quote:Op vrijdag 28 december 2018 13:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Wel een gemiste kans dat ik niet ff een dutje onder werktijd heb gedaan toen ik toch boven was wiebelt wel aardig als je je daar bovenin draait.
moet je effe op zijn blog kijken heahquote:Op dinsdag 1 januari 2019 13:18 schreef Kentekenplaat het volgende:
Hoe ziet het er eigenlijk uit in zo'n ding?
quote:Op dinsdag 1 januari 2019 18:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
moet je effe op zijn blog kijken heah
Kon hem niet vinden.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 20:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Daar staat hij vanaf donderdag, dan is het topsleeper themadag.
Ik had beter voltooide tijd kunnen gebruiken jaquote:Op dinsdag 1 januari 2019 20:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik zou nog 28 uur doorzoeken, dan vind je m vanzelf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |