Paar jaar terug was er een kraanmachinist die kwam invallen bij mij op het offshore platform.quote:Op vrijdag 15 april 2016 18:11 schreef Sounddragon het volgende:
Dit motiveert (mij) niet om over te werken, en in mijn branche is dat nogal een issue. Kan ik me 3 dagen het snot voor de ogen draaien, en vervolgens schoppen ze je 2 dagen maar huis.
Daar gaan we niet 2 keer intrappen natuurlijk; ze kijken maar lekker hoe ze dat fiksen, maar niet nog een keer over SD zijn ouwe ruggetje
Ja dat vond ik er dus ook knullig uit zien, maar er zal allicht over zijn nagedacht. 400pk zie je niet vaak voor een City trailerquote:Op donderdag 21 april 2016 23:04 schreef WcPot het volgende:
Het ziet er altijd wel een beetje knullig uit een dikke 6x2/4 trekker met een city. Maar het zal inderdaad wel makkelijker zijn op de losadressen. Ik mag zelf altijd graag met een city oplegger rijden
Bij mij op het werk hebben ze nu als proef een paar 410 Scania's rijden. En dat lijkt goed te bevallen. En die zitten ook zeer regelmatig voor een cityquote:Op donderdag 21 april 2016 23:25 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja dat vond ik er dus ook knullig uit zien, maar er zal allicht over zijn nagedacht. 400pk zie je niet vaak voor een City trailer
Ook met voorloopas?quote:Op donderdag 21 april 2016 23:33 schreef WcPot het volgende:
[..]
Bij mij op het werk hebben ze nu als proef een paar 410 Scania's rijden. En dat lijkt goed te bevallen. En die zitten ook zeer regelmatig voor een city
Ja te weinig parkeerplek, het is een drama.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:46 schreef bluemoon23 het volgende:
Gisteren half Duitsland doorgereden met de auto, van de Zwitsere grens naar huis in Drenthe.
Wat mij opvalt is dat veel parkeerplaatsen stampvol staan met vrachtwagens, vaak al op de invoegstrook naar de parkeerplaats toe.
En niet alleen s`avonds laat, ook al om een uur of 17:00/18:00.
Is er gewoon te weinig parkeerplek langs de snelweg of wat is dat ?
Zal eerder met de rijtijdenwet te maken hebben.quote:Op vrijdag 22 april 2016 10:37 schreef vaginabeheerder het volgende:
[..]
Ja te weinig parkeerplek, het is een drama.
Niet alleen in Duitsland trouwens, in Nederland en België kan je ook geen plekje meer vinden.
Na een bepaald tijdstip durven de chauffeurs de parkeerplaatsen niet meer op te rijden omdat ze bang zijn dat er geen plek meer is dus zetten ze de wagen al op de uitvoegstrook neer.
twitter:POL_Hoofdwegen twitterde op vrijdag 22-04-2016 om 15:29:06 Convoi exceptioneel: Geen geldige ontheffing, transportbegeleider niet gecertificeerd, tachograaffraude! #TTC ^JO https://t.co/Is6wLIqqu5 reageer retweet
twitter:Glasbak twitterde op vrijdag 22-04-2016 om 15:33:22 @POL_Hoofdwegen das ook toevallig, ik zie hem nét binnenkomen hier 😅 https://t.co/shkDspEVwK reageer retweet
twitter:POL_Hoofdwegen twitterde op vrijdag 22-04-2016 om 15:41:19 @Glasbak Dat is zeker toevallig, ik zal eens vragen hoe dat kan want hij moest blijven staan. ^D reageer retweet
twitter:POL_Hoofdwegen twitterde op vrijdag 22-04-2016 om 17:50:00 @RobbertMill @Glasbak Nav foto's nader onderzoek ingesteld, wederom overtreding dus. Zat chauffeurspas van begeleider in tacho. ^D reageer retweet
Dat de matige fok twitter plugin geen fotos laat zien wil niet zeggen dat glasbak ze niet geplaatst heeft, ff koppie dr bij houden newbiequote:
Oh wacht die foto van hem is ergens anders gemaakt... Doorgereden dusquote:Op zaterdag 23 april 2016 19:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat de matige fok twitter plugin geen fotos laat zien wil niet zeggen dat glasbak ze niet geplaatst heeft, ff koppie dr bij houden newbie
haha mijn oude werkgever, nog niks veranderd.quote:Op zaterdag 23 april 2016 19:06 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh wacht die foto van hem is ergens anders gemaakt... Doorgereden dus
Iemand een maandloon door de neus geboord?quote:
Niet dat ik weetquote:Op zaterdag 23 april 2016 23:04 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Iemand een maandloon door de neus geboord?
Je plicht.quote:
Zelfs al wist Glasbak van de situatie, dan had 'ie alle reden om dit te melden. Wat die chauffeur en begeleider deden is gewoon aso. Maarja, het leveren bracht waarschijnlijk genoeg op.quote:Op zondag 24 april 2016 10:18 schreef Alexxxxx het volgende:
op het moment dat glasbak de foto tweette wist hij niet dat die truck een rijverbod had, dat vertelde de politie pas na de tijd. Geen matennaaier dus...
Ik krijg ook het idee dat er in Nederland in vergelijking met andere landen ook wel heel erg weinig gecontroleerd wordt. Ik heb in 7 jaar tijd in Nederland nog maar één keer een controle gehad en toen ben ik ook nog eens weggekomen met een aantal schoonheidsfoutjes op de pas. Genoeg collega's die nog nooit een Nederlandse controle hebben meegemaakt. Wellicht scheelt het dat mijn werkgever een convenant heeft afgesloten met de ILT.quote:Op zondag 24 april 2016 08:04 schreef vannelle het volgende:
[..]
Je plicht.
Als je je als enige aan de rijtijdenwet houdt en de rest niet en die worden dan ook nog en niet betrapt dan naai je jezelf als je dit niet meldt.
Vermoeidheid wil ik het niet eens over hebben want dat speelt niet echt, het is gewoon valse concurrentie wat je aankaart en dat gaat wél over je eigen boterham.
Ik bedoelde meer dat de boete behoorlijk hoog zal zijnquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |