abonnement Unibet Coolblue
pi_161101754
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2016 17:40 schreef vaginabeheerder het volgende:

[..]

Die 4 zuignappen zijn wel noodzakelijk met die wegen daar.
:D

En er nog voor betalen ook...
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_161104329
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2016 19:19 schreef Ridocar het volgende:

[..]

:D

En er nog voor betalen ook...
Je zou een schadevergoeding moeten krijgen per gereden kilometer.
  Moderator zaterdag 2 april 2016 @ 10:49:52 #28
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_161113842
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2016 20:54 schreef vaginabeheerder het volgende:

[..]

Je zou een schadevergoeding moeten krijgen per gereden kilometer.
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2016 19:19 schreef Ridocar het volgende:

[..]

:D

En er nog voor betalen ook...
Alleen de reacties gelezen op deze pagina maar ik vermoed al waar het over gaat :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_161129305
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 april 2016 10:49 schreef derLudolf het volgende:

[..]

[..]

Alleen de reacties gelezen op deze pagina maar ik vermoed al waar het over gaat :+
Stoeptegel met 4 zuignappen :Y
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_161132478
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 21:49 schreef WcPot het volgende:

[..]

Stoeptegel met 4 zuignappen :Y
Wat betreft de bruikbaarheid zit je er niet ver naast.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_161298720
iemand ervaring met het 5 dagen weg 5 dagen thuis systeem?
ik heb daar wel interesse in maar ik heb geen idee met welk salaris je dan thuis komt.
pi_161299600
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 10:02 schreef vaginabeheerder het volgende:
iemand ervaring met het 5 dagen weg 5 dagen thuis systeem?
ik heb daar wel interesse in maar ik heb geen idee met welk salaris je dan thuis komt.
Ik ken wel 5 dagen op, twee dagen af, (maandagochtend weg, zaterdagochtend thuis) en daarvoor kreeg je ongeveer 2700 netto.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  zaterdag 9 april 2016 @ 11:35:12 #33
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_161300010
Als je de helft van de maand thuis zit zal het geen volle bak salaris zijn denk ik zomaar. en als je in gesprek bent met een werkgever kun je ook gewoon om een loonsimulatie vragen.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_161300243
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2016 11:08 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Ik ken wel 5 dagen op, twee dagen af, (maandagochtend weg, zaterdagochtend thuis) en daarvoor kreeg je ongeveer 2700 netto.
ja dat is een normale werkweek maar ik wil graag wat meer thuis zijn.
pi_161300275
quote:
3s.gif Op zaterdag 9 april 2016 11:35 schreef Sounddragon het volgende:
Als je de helft van de maand thuis zit zal het geen volle bak salaris zijn denk ik zomaar. en als je in gesprek bent met een werkgever kun je ook gewoon om een loonsimulatie vragen.
ja klopt maar je werkt dan wel meer weekenden en die worden extra betaald.
maar als ze die uren verrekenen met de dagen dat je thuis hebt gezeten is het niet echt interessant meer.
  zaterdag 9 april 2016 @ 13:12:00 #36
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_161301633
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 11:50 schreef vaginabeheerder het volgende:

[..]

ja klopt maar je werkt dan wel meer weekenden en die worden extra betaald.
maar als ze die uren verrekenen met de dagen dat je thuis hebt gezeten is het niet echt interessant meer.
Psies.. ik had pas ook een chauffeurs-CAO geintje; ingeleend bij een toko die daar onder vallen; 4 dagen gewerkt die week; 3 dagen 12+ uur, één dag 8 uurtjes en eind van de week krijg ik 40 uur en 5 overuren uitbetaald. Normaliter is dat dus 32 uur en 13 overuren à 130%, stelletje kutzakken :') Gelukkig betaalt het UWV me die maandag die ik niet heb gewerkt, maar dat systeem is mooi ruk.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_161304861
quote:
13s.gif Op zaterdag 9 april 2016 13:12 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Psies.. ik had pas ook een chauffeurs-CAO geintje; ingeleend bij een toko die daar onder vallen; 4 dagen gewerkt die week; 3 dagen 12+ uur, één dag 8 uurtjes en eind van de week krijg ik 40 uur en 5 overuren uitbetaald. Normaliter is dat dus 32 uur en 13 overuren à 130%, stelletje kutzakken :') Gelukkig betaalt het UWV me die maandag die ik niet heb gewerkt, maar dat systeem is mooi ruk.
ja klopt echt waardeloos.
ik heb zelf af wat berekeningen gemaakt maar ik heb niet genoeg gegevens over toeslagen enzo.
loonschaal E6 is minimaal 1600 euro netto, er van uit gaand dat je die 15 dagen niet thuis komt is 600 euro onkostenvergoeding.
dus minimaal 2200, nou moet ik dus nog weten wat ze met de uren en eventuele toeslagen doen.
  zaterdag 9 april 2016 @ 16:49:12 #38
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_161305892
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 15:59 schreef vaginabeheerder het volgende:

[..]

ja klopt echt waardeloos.
ik heb zelf af wat berekeningen gemaakt maar ik heb niet genoeg gegevens over toeslagen enzo.
loonschaal E6 is minimaal 1600 euro netto, er van uit gaand dat je die 15 dagen niet thuis komt is 600 euro onkostenvergoeding.
dus minimaal 2200, nou moet ik dus nog weten wat ze met de uren en eventuele toeslagen doen.
Je kunt een loonsimulatie vragen voor het werk wat je moet gaan doen..
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_161306256
quote:
13s.gif Op zaterdag 9 april 2016 13:12 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Psies.. ik had pas ook een chauffeurs-CAO geintje; ingeleend bij een toko die daar onder vallen; 4 dagen gewerkt die week; 3 dagen 12+ uur, één dag 8 uurtjes en eind van de week krijg ik 40 uur en 5 overuren uitbetaald. Normaliter is dat dus 32 uur en 13 overuren à 130%, stelletje kutzakken :') Gelukkig betaalt het UWV me die maandag die ik niet heb gewerkt, maar dat systeem is mooi ruk.
Op vrijwel dezelfde manier ben ik door mijn werkgever ook ooit eens vreselijk genaaid.
Ik reed toen op de reachstacker en de manager had het voor elkaar gekregen om mijn 2 collega's die ook dat ding konden bedienen gelijkertijd vakantie te gunnen.
Mooi voor hun en ik gun hun dat ook wel natuurlijk maar qua planning kwam het totaal niet uit. Ik was als enige over en alles kwam op mijn schouders terecht.
Geeft ook niks want ik heb geen hekel aan werken en wou graag bijdragen aan een goed bedrijfsresultaat.
Daarom ben ik ook akkoord gegaan met 24 uur achter elkaar werken omdat sommige containers gewoon een deadline van inleveren hebben en die lijn overschrijden is aardig duur.

Dus in 1 week 2x 24 uur achter elkaar gewerkt en dat werd als volgt verrekend:

1x 24 uur zijn 2 dagen. 8 uur per dag, 1 uur pauze per dag en 3 overuren per dag.
Ik werkte dus 24 uur voor in totaal 6 overuren en dat heb ik die week 2x gedaan.
Je snapt wel dat ik daar totaal niet over te spreken was.
Ik werk me de ballen uit de broek om hun gebrekkige planning op te vangen en dat is dan je dank.
Administratief was er niks meer aan te doen want alles was al verwerkt in de boeken volgens hun.
Da's ook de laatste keer geweest dat ik een stapje extra heb gezet voor die klootzakken.
pi_161307135
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 april 2016 16:49 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Je kunt een loonsimulatie vragen voor het werk wat je moet gaan doen..
Ja klopt, ik kan het gewoon vragen bij het betreffende bedrijf maar ik zoek vaak naar info en ervaringen op internet voor ik ergens aan begin.
pi_161447116
quote:
13s.gif Op zaterdag 9 april 2016 13:12 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Psies.. ik had pas ook een chauffeurs-CAO geintje; ingeleend bij een toko die daar onder vallen; 4 dagen gewerkt die week; 3 dagen 12+ uur, één dag 8 uurtjes en eind van de week krijg ik 40 uur en 5 overuren uitbetaald. Normaliter is dat dus 32 uur en 13 overuren à 130%, stelletje kutzakken :') Gelukkig betaalt het UWV me die maandag die ik niet heb gewerkt, maar dat systeem is mooi ruk.
Dat is niet zo gek: je uren worden over een hele week gerekend, niet per dag. De uren tussen 32 en 40 uur worden slechts 100% gerekend, omdat het geen overuren zijn, maar meeruren. Anders zou iemand die bijvoorbeeld 45 uur werkt met een contract voor 32 uur méér verdienen dan iemand die net zo veel uren draait met normaal contract voor 40 uur.
Miata is always the answer
  vrijdag 15 april 2016 @ 18:11:44 #42
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_161450009
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2016 15:31 schreef j669 het volgende:

[..]

Dat is niet zo gek: je uren worden over een hele week gerekend, niet per dag. De uren tussen 32 en 40 uur worden slechts 100% gerekend, omdat het geen overuren zijn, maar meeruren. Anders zou iemand die bijvoorbeeld 45 uur werkt met een contract voor 32 uur méér verdienen dan iemand die net zo veel uren draait met normaal contract voor 40 uur.
probleem van de planning lijkt me; dan moeten ze mensen geen parttime contract geven als ze vooraf weten dat ze fulltime uren gaan draaien.
Dit motiveert (mij) niet om over te werken, en in mijn branche is dat nogal een issue. Kan ik me 3 dagen het snot voor de ogen draaien, en vervolgens schoppen ze je 2 dagen maar huis.
Daar gaan we niet 2 keer intrappen natuurlijk; ze kijken maar lekker hoe ze dat fiksen, maar niet nog een keer over SD zijn ouwe ruggetje :W
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_161466194
Tsja, ik denk toch dat je er weinig tegen in kunt brengen. Financieel wordt je er niet mee benadeeld als je alle gewerkte uren ook gewoon betaald krijgt.

Ik werk ook al jaren gemiddeld zo'n 15 uur per week méér dan in mijn contract staat en met mij de halve sector. Dat weet je nu eenmaal als je als je voor deze baan kiest.
Miata is always the answer
  zaterdag 16 april 2016 @ 13:05:46 #44
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_161466642
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 12:34 schreef j669 het volgende:
Tsja, ik denk toch dat je er weinig tegen in kunt brengen. Financieel wordt je er niet mee benadeeld als je alle gewerkte uren ook gewoon betaald krijgt.

Ik werk ook al jaren gemiddeld zo'n 15 uur per week méér dan in mijn contract staat en met mij de halve sector. Dat weet je nu eenmaal als je als je voor deze baan kiest.
O jawel hoor, ik heb zat te willen.. de garp is dat zij me op die machine willen hebben, en dus valt er echt wel wat tegenin te brengen... En als ze niet meedoen, dan zoeken ze lekker een andere idioot die voor de fun een beetje anderhalve dienst wil draaien tegen 100% salaris.. mafketels. :O
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  Moderator donderdag 21 april 2016 @ 21:53:39 #45
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_161613058
Ik had een vraagje... Ik zie Hertog Jan meestal rijden met een flinke trekker (Scania r440 heb ik wel es met zo'n combi gezien) met voor-/naloopas maar dan een enkelas oplegger. Wat is de logica? Wendbaar+veel laadvermogen?

Is een twee as oplegger en een kleinere trekker (p300 ofzo) niet goedkoper? Met een stuuras daaronder ben je ook behoorlijk mobiel toch?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_161613640
quote:
1s.gif Op donderdag 21 april 2016 21:53 schreef derLudolf het volgende:
Ik had een vraagje... Ik zie Hertog Jan meestal rijden met een flinke trekker (Scania r440 heb ik wel es met zo'n combi gezien) met voor-/naloopas maar dan een enkelas oplegger. Wat is de logica? Wendbaar+veel laadvermogen?

Is een twee as oplegger en een kleinere trekker (p300 ofzo) niet goedkoper? Met een stuuras daaronder ben je ook behoorlijk mobiel toch?
Ooit bij de alfa brouwerij geweest? Dan begrijp je het al snel, ik had er met de combi (motorwagen aanhangwagen) al moeite mee😂

(Hertog jan laad heel veel bij alfa, vandaar de link)
Deze post staat vol fouten, so the fuck?
  Moderator donderdag 21 april 2016 @ 22:11:58 #47
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_161613706
quote:
1s.gif Op donderdag 21 april 2016 22:10 schreef stefkee3 het volgende:

[..]

Ooit bij de alfa brouwerij geweest? Dan begrijp je het al snel, ik had er met de combi (motorwagen aanhangwagen) al moeite mee😂

(Hertog jan laad heel veel bij alfa, vandaar de link)
Uhm nee... Maar nauwe bedoening daar?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_161613867
quote:
1s.gif Op donderdag 21 april 2016 22:11 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Uhm nee... Maar nauwe bedoening daar?
Behoorlijk smalle straatjes krappe bochtjes en stevige bergjes, hou het daar maar op
Deze post staat vol fouten, so the fuck?
pi_161615439
Het ziet er altijd wel een beetje knullig uit een dikke 6x2/4 trekker met een city. Maar het zal inderdaad wel makkelijker zijn op de losadressen. Ik mag zelf altijd graag met een city oplegger rijden _O_
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_161615570
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 23:04 schreef WcPot het volgende:
Het ziet er altijd wel een beetje knullig uit een dikke 6x2/4 trekker met een city. Maar het zal inderdaad wel makkelijker zijn op de losadressen. Ik mag zelf altijd graag met een city oplegger rijden _O_
Ik moet er vanaf volgende week ook aan geloven, m'n vertrouwde daf combi inleveren voor een hagelnieuwe Scania met city

Mijn ervaring met city tot nu toe is alleen nog niet zo goed, hoop dat hier verandering in komt
Deze post staat vol fouten, so the fuck?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')