quote:Op vrijdag 1 april 2016 17:40 schreef vaginabeheerder het volgende:
[..]
Die 4 zuignappen zijn wel noodzakelijk met die wegen daar.
quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:54 schreef vaginabeheerder het volgende:
[..]
Je zou een schadevergoeding moeten krijgen per gereden kilometer.
Alleen de reacties gelezen op deze pagina maar ik vermoed al waar het over gaatquote:
Stoeptegel met 4 zuignappenquote:Op zaterdag 2 april 2016 10:49 schreef derLudolf het volgende:
[..]
[..]
Alleen de reacties gelezen op deze pagina maar ik vermoed al waar het over gaat
Wat betreft de bruikbaarheid zit je er niet ver naast.quote:
Ik ken wel 5 dagen op, twee dagen af, (maandagochtend weg, zaterdagochtend thuis) en daarvoor kreeg je ongeveer 2700 netto.quote:Op zaterdag 9 april 2016 10:02 schreef vaginabeheerder het volgende:
iemand ervaring met het 5 dagen weg 5 dagen thuis systeem?
ik heb daar wel interesse in maar ik heb geen idee met welk salaris je dan thuis komt.
ja dat is een normale werkweek maar ik wil graag wat meer thuis zijn.quote:Op zaterdag 9 april 2016 11:08 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Ik ken wel 5 dagen op, twee dagen af, (maandagochtend weg, zaterdagochtend thuis) en daarvoor kreeg je ongeveer 2700 netto.
ja klopt maar je werkt dan wel meer weekenden en die worden extra betaald.quote:Op zaterdag 9 april 2016 11:35 schreef Sounddragon het volgende:
Als je de helft van de maand thuis zit zal het geen volle bak salaris zijn denk ik zomaar. en als je in gesprek bent met een werkgever kun je ook gewoon om een loonsimulatie vragen.
Psies.. ik had pas ook een chauffeurs-CAO geintje; ingeleend bij een toko die daar onder vallen; 4 dagen gewerkt die week; 3 dagen 12+ uur, één dag 8 uurtjes en eind van de week krijg ik 40 uur en 5 overuren uitbetaald. Normaliter is dat dus 32 uur en 13 overuren à 130%, stelletje kutzakken Gelukkig betaalt het UWV me die maandag die ik niet heb gewerkt, maar dat systeem is mooi ruk.quote:Op zaterdag 9 april 2016 11:50 schreef vaginabeheerder het volgende:
[..]
ja klopt maar je werkt dan wel meer weekenden en die worden extra betaald.
maar als ze die uren verrekenen met de dagen dat je thuis hebt gezeten is het niet echt interessant meer.
ja klopt echt waardeloos.quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Psies.. ik had pas ook een chauffeurs-CAO geintje; ingeleend bij een toko die daar onder vallen; 4 dagen gewerkt die week; 3 dagen 12+ uur, één dag 8 uurtjes en eind van de week krijg ik 40 uur en 5 overuren uitbetaald. Normaliter is dat dus 32 uur en 13 overuren à 130%, stelletje kutzakken Gelukkig betaalt het UWV me die maandag die ik niet heb gewerkt, maar dat systeem is mooi ruk.
Je kunt een loonsimulatie vragen voor het werk wat je moet gaan doen..quote:Op zaterdag 9 april 2016 15:59 schreef vaginabeheerder het volgende:
[..]
ja klopt echt waardeloos.
ik heb zelf af wat berekeningen gemaakt maar ik heb niet genoeg gegevens over toeslagen enzo.
loonschaal E6 is minimaal 1600 euro netto, er van uit gaand dat je die 15 dagen niet thuis komt is 600 euro onkostenvergoeding.
dus minimaal 2200, nou moet ik dus nog weten wat ze met de uren en eventuele toeslagen doen.
Op vrijwel dezelfde manier ben ik door mijn werkgever ook ooit eens vreselijk genaaid.quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Psies.. ik had pas ook een chauffeurs-CAO geintje; ingeleend bij een toko die daar onder vallen; 4 dagen gewerkt die week; 3 dagen 12+ uur, één dag 8 uurtjes en eind van de week krijg ik 40 uur en 5 overuren uitbetaald. Normaliter is dat dus 32 uur en 13 overuren à 130%, stelletje kutzakken Gelukkig betaalt het UWV me die maandag die ik niet heb gewerkt, maar dat systeem is mooi ruk.
Ja klopt, ik kan het gewoon vragen bij het betreffende bedrijf maar ik zoek vaak naar info en ervaringen op internet voor ik ergens aan begin.quote:Op zaterdag 9 april 2016 16:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je kunt een loonsimulatie vragen voor het werk wat je moet gaan doen..
Dat is niet zo gek: je uren worden over een hele week gerekend, niet per dag. De uren tussen 32 en 40 uur worden slechts 100% gerekend, omdat het geen overuren zijn, maar meeruren. Anders zou iemand die bijvoorbeeld 45 uur werkt met een contract voor 32 uur méér verdienen dan iemand die net zo veel uren draait met normaal contract voor 40 uur.quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Psies.. ik had pas ook een chauffeurs-CAO geintje; ingeleend bij een toko die daar onder vallen; 4 dagen gewerkt die week; 3 dagen 12+ uur, één dag 8 uurtjes en eind van de week krijg ik 40 uur en 5 overuren uitbetaald. Normaliter is dat dus 32 uur en 13 overuren à 130%, stelletje kutzakken Gelukkig betaalt het UWV me die maandag die ik niet heb gewerkt, maar dat systeem is mooi ruk.
probleem van de planning lijkt me; dan moeten ze mensen geen parttime contract geven als ze vooraf weten dat ze fulltime uren gaan draaien.quote:Op vrijdag 15 april 2016 15:31 schreef j669 het volgende:
[..]
Dat is niet zo gek: je uren worden over een hele week gerekend, niet per dag. De uren tussen 32 en 40 uur worden slechts 100% gerekend, omdat het geen overuren zijn, maar meeruren. Anders zou iemand die bijvoorbeeld 45 uur werkt met een contract voor 32 uur méér verdienen dan iemand die net zo veel uren draait met normaal contract voor 40 uur.
O jawel hoor, ik heb zat te willen.. de garp is dat zij me op die machine willen hebben, en dus valt er echt wel wat tegenin te brengen... En als ze niet meedoen, dan zoeken ze lekker een andere idioot die voor de fun een beetje anderhalve dienst wil draaien tegen 100% salaris.. mafketels.quote:Op zaterdag 16 april 2016 12:34 schreef j669 het volgende:
Tsja, ik denk toch dat je er weinig tegen in kunt brengen. Financieel wordt je er niet mee benadeeld als je alle gewerkte uren ook gewoon betaald krijgt.
Ik werk ook al jaren gemiddeld zo'n 15 uur per week méér dan in mijn contract staat en met mij de halve sector. Dat weet je nu eenmaal als je als je voor deze baan kiest.
Ooit bij de alfa brouwerij geweest? Dan begrijp je het al snel, ik had er met de combi (motorwagen aanhangwagen) al moeite mee😂quote:Op donderdag 21 april 2016 21:53 schreef derLudolf het volgende:
Ik had een vraagje... Ik zie Hertog Jan meestal rijden met een flinke trekker (Scania r440 heb ik wel es met zo'n combi gezien) met voor-/naloopas maar dan een enkelas oplegger. Wat is de logica? Wendbaar+veel laadvermogen?
Is een twee as oplegger en een kleinere trekker (p300 ofzo) niet goedkoper? Met een stuuras daaronder ben je ook behoorlijk mobiel toch?
Uhm nee... Maar nauwe bedoening daar?quote:Op donderdag 21 april 2016 22:10 schreef stefkee3 het volgende:
[..]
Ooit bij de alfa brouwerij geweest? Dan begrijp je het al snel, ik had er met de combi (motorwagen aanhangwagen) al moeite mee😂
(Hertog jan laad heel veel bij alfa, vandaar de link)
Behoorlijk smalle straatjes krappe bochtjes en stevige bergjes, hou het daar maar opquote:Op donderdag 21 april 2016 22:11 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Uhm nee... Maar nauwe bedoening daar?
Ik moet er vanaf volgende week ook aan geloven, m'n vertrouwde daf combi inleveren voor een hagelnieuwe Scania met cityquote:Op donderdag 21 april 2016 23:04 schreef WcPot het volgende:
Het ziet er altijd wel een beetje knullig uit een dikke 6x2/4 trekker met een city. Maar het zal inderdaad wel makkelijker zijn op de losadressen. Ik mag zelf altijd graag met een city oplegger rijden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |