quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:34 schreef Robin__ het volgende:
wel zeldzaam je trailer verliezen tijdens het spookrijden
ik meet elke dag chauffeurs, maar de meesten hebben nog nooit van FOK! gehoord, of verstaan me nietquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Chauffeurs en meeten, wel realistisch blijven he?
Dat dus. Maar toch zou ik wel eens een meet willenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:12 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ik meet elke dag chauffeurs, maar de meesten hebben nog nooit van FOK! gehoord, of verstaan me niet
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 05:52 schreef Iuc het volgende:
[..]
Dat dus. Maar toch zou ik wel eens een meet willen
Oh, zo komt iemand me halen
Al 2 jaarquote:
3e foto in de OP dacht ik.. 3 stoplichten en 3 rijbanen maar bij nader inzien hangen die stoplichten maar boven 2 banenquote:
Ben jij ook chauffeur?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:45 schreef Robin__ het volgende:
[..]
3e foto in de OP dacht ik.. 3 stoplichten en 3 rijbanen maar bij nader inzien hangen die stoplichten maar boven 2 banen
Wat heeft dat ermee te maken? Naar mijn idee heeft ie de trekker gewoon aan de kant gezet om eens te gaan bekijken wat ie moet doen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 10:14 schreef Redbaron het volgende:
Ben jij ook chauffeur?
Als je een bocht neemt pak je deze vaak ruim op, nu wil het bij deeze dat de trailer erafschuift dus zal je naar mijn id er toch alles aan doen om te voorkomen dat hij er helemaal afknalt.
Dan kan het dus gebeuren dat je op een vreemde plek stil komt te staan
Loop niet te zeiken...als het je niet bevalt hier blijf dan weg hier!quote:Op zondag 17 oktober 2010 11:49 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken? Naar mijn idee heeft ie de trekker gewoon aan de kant gezet om eens te gaan bekijken wat ie moet doen.![]()
Oh ja, het is nog steeds hetzelfde hier, Bartholemeus die hele nuttige wetenschappelijke epistels over vrachtwagens produceerten ReulZeus die huilie huilie doet over de grote boze transportwereld
Gast, wat doe je nog, neem lekker weer ontslag en ga pallets sorteren ofzo.
Ik vind het wel interessant om het te lezen, behalve dan als RZ weer eens gaat klagen dat het allemaal een grote boemannen wereld is. Dus wat je zegt is waar, RZ, ga lekker inpakken.quote:Op zondag 17 oktober 2010 12:00 schreef Redbaron het volgende:
Loop niet te zeiken...als het je niet bevalt hier blijf dan weg hier!
Of blijf lekker inpakker
met druppelkut?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:39 schreef Iuc het volgende:
Zo sta je s ochtends in zuid Limburg en 's avonds ga je opeens daten in Groningen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |