What I saidquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:26 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik ben zelf zowel chauffeur als vertegenwoordiger geweest (nu vertegenwoordiger) en dat soort arrogante omhooggevallen balletjes als hij leven over het algemeen met een ontzettende plaat voor de kop. Geen greintje respect naar anderen en verwachten dat iedereen naar hen opkijkt.
Niet op ingaan dus, je ergert jezelf er aan en hij leert er toch niets van.
Pic's or BSquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:28 schreef druppelkut het volgende:
Wie zegt dat zij niet op mij lijkt?
Ik hoor vanuit mijn omgeving niks anders.
Let wel: zij lijkt op mij. ik was er namelijk eerder
In kerstpakjequote:
die hebben we ook nog tegoed, mét vriendin samen zelfsquote:
Tijd voor de FOK! Truckersmeeting.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:46 schreef druppelkut het volgende:
Droom lekker verder kerels. Mijn kop (en de rest) krijgen jullie niet te zien op internet
Kom maar door met dat adresquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:05 schreef Barcaconia het volgende:
Jullie zij bij mij thuis uitgenodigd
Jawel.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:13 schreef druppelkut het volgende:
Fok!Truckersmeet
Vertegenwoordigers () niet uitgenodigd!
Succes ermee! Het is goed te doen, ik heb theorie ook in 2 weken gedaan en rijden in een week of 3. Oplegger naderhand pas maar dat was ook in 3 weekjes klaar.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:12 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
kut tvp, maar als toekomstig chauffeur blijf ik deze topics interessant vinden om te volgen.
Om even wat meer te vertellen:
ik begin komende maandag aan de theorie voor de vrachtwagen! Van maandag tot woensdag de week erna moet ik elke dag van 8 tot half 5 naar 'school', voor de cursus. Inclusief examens en al. Dus eind deze maand is de theorie binnen als het goed is (inclusief vakbekwaamheid natuurlijk).
Dan nog ongeveer een maandje sparen en dan gooi ik er een snelcursus praktijk (incl. vakbekwaamheid) tegenaan. Dus als ik heel goed mijn best doe en het nodige geluk heb rijd ik over anderhalve maand al![]()
Theorie doe ik toch liever met een cursus. Weer eens terug in de klas, wel leuk (hoop ik)quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:08 schreef druppelkut het volgende:
Hier zelfstudie theorie.
Ben naar een rijschool gelopen, boeken gekocht en meteen 3 examens aangevraagd.
Rijles heb ik 4 halve dagen gehad voor C en 3 halve dagen E. Beide met aansluitend examen.
Heb nu alles behalve bus. Maar ook dat gaat nog komen!
Succes SMD!
Dat is een korte tijd! Ik had er dus een stuk langer over gedaan, maar ik had dan ook nog geen rijervaring toen ik begon met lessen omdat ik direct na mijn autorijlessen begonnen ben met vrachtwagen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:08 schreef druppelkut het volgende:
Hier zelfstudie theorie.
Ben naar een rijschool gelopen, boeken gekocht en meteen 3 examens aangevraagd.
Rijles heb ik 4 halve dagen gehad voor C en 3 halve dagen E. Beide met aansluitend examen.
Heb nu alles behalve bus. Maar ook dat gaat nog komen!
Succes SMD!
Leeuw in Eindhoven.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:17 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Theorie doe ik toch liever met een cursus. Weer eens terug in de klas, wel leuk (hoop ik)
Praktijk wordt 2 'hele' dagen of 4 halve dagen
Nja, betaal alles uit eigen portemonnee en het kost nogal wat eigenlijk, dus de oplegger/aanhanger laat ik nog even voor wat het is. Ben voor de 'spoed' cursus theorie (die 1,5 weekse cursus) 1200 euro kwijt alles inclusief, en voor de spoed cursus praktijk (2 hele, of 4 halve dagen) kleine 2100 euro. Dit is inclusief vakbekwaamheid (chauff diploma).
Ga trouwens lessen etc bij Blom in Tilburg. Waar heb jij gedaan druppelkut?
Hmm ja medische keuring word ook geregeld vanuit de rijschool, alleen zijn de kosten daar voor nog wel voor mzelf.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:40 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Leeuw in Eindhoven.
Weet je dat je de gemaakte kosten als studiekosten kunt opvoeren bij de belasting? Krijg je tenminste nog wat terug!
Oh, en vergeet de medische keuring niet. Eigen verklaring kopen bij de gemeent en als je denkt binnen een jaar ook je aanhanger te halen, meteen invullen C en E. Scheelt ook weer ¤45,-.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |