What I saidquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:26 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik ben zelf zowel chauffeur als vertegenwoordiger geweest (nu vertegenwoordiger) en dat soort arrogante omhooggevallen balletjes als hij leven over het algemeen met een ontzettende plaat voor de kop. Geen greintje respect naar anderen en verwachten dat iedereen naar hen opkijkt.
Niet op ingaan dus, je ergert jezelf er aan en hij leert er toch niets van.
Pic's or BSquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:28 schreef druppelkut het volgende:
Wie zegt dat zij niet op mij lijkt?
Ik hoor vanuit mijn omgeving niks anders.
Let wel: zij lijkt op mij. ik was er namelijk eerder
In kerstpakjequote:
die hebben we ook nog tegoed, mét vriendin samen zelfsquote:
Tijd voor de FOK! Truckersmeeting.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:46 schreef druppelkut het volgende:
Droom lekker verder kerels. Mijn kop (en de rest) krijgen jullie niet te zien op internet
Kom maar door met dat adresquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:05 schreef Barcaconia het volgende:
Jullie zij bij mij thuis uitgenodigd
Jawel.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:13 schreef druppelkut het volgende:
Fok!Truckersmeet
Vertegenwoordigers () niet uitgenodigd!
Succes ermee! Het is goed te doen, ik heb theorie ook in 2 weken gedaan en rijden in een week of 3. Oplegger naderhand pas maar dat was ook in 3 weekjes klaar.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:12 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
kut tvp, maar als toekomstig chauffeur blijf ik deze topics interessant vinden om te volgen.
Om even wat meer te vertellen:
ik begin komende maandag aan de theorie voor de vrachtwagen! Van maandag tot woensdag de week erna moet ik elke dag van 8 tot half 5 naar 'school', voor de cursus. Inclusief examens en al. Dus eind deze maand is de theorie binnen als het goed is (inclusief vakbekwaamheid natuurlijk).
Dan nog ongeveer een maandje sparen en dan gooi ik er een snelcursus praktijk (incl. vakbekwaamheid) tegenaan. Dus als ik heel goed mijn best doe en het nodige geluk heb rijd ik over anderhalve maand al![]()
Theorie doe ik toch liever met een cursus. Weer eens terug in de klas, wel leuk (hoop ik)quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:08 schreef druppelkut het volgende:
Hier zelfstudie theorie.
Ben naar een rijschool gelopen, boeken gekocht en meteen 3 examens aangevraagd.
Rijles heb ik 4 halve dagen gehad voor C en 3 halve dagen E. Beide met aansluitend examen.
Heb nu alles behalve bus. Maar ook dat gaat nog komen!
Succes SMD!
Dat is een korte tijd! Ik had er dus een stuk langer over gedaan, maar ik had dan ook nog geen rijervaring toen ik begon met lessen omdat ik direct na mijn autorijlessen begonnen ben met vrachtwagen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:08 schreef druppelkut het volgende:
Hier zelfstudie theorie.
Ben naar een rijschool gelopen, boeken gekocht en meteen 3 examens aangevraagd.
Rijles heb ik 4 halve dagen gehad voor C en 3 halve dagen E. Beide met aansluitend examen.
Heb nu alles behalve bus. Maar ook dat gaat nog komen!
Succes SMD!
Leeuw in Eindhoven.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:17 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Theorie doe ik toch liever met een cursus. Weer eens terug in de klas, wel leuk (hoop ik)
Praktijk wordt 2 'hele' dagen of 4 halve dagen
Nja, betaal alles uit eigen portemonnee en het kost nogal wat eigenlijk, dus de oplegger/aanhanger laat ik nog even voor wat het is. Ben voor de 'spoed' cursus theorie (die 1,5 weekse cursus) 1200 euro kwijt alles inclusief, en voor de spoed cursus praktijk (2 hele, of 4 halve dagen) kleine 2100 euro. Dit is inclusief vakbekwaamheid (chauff diploma).
Ga trouwens lessen etc bij Blom in Tilburg. Waar heb jij gedaan druppelkut?
Hmm ja medische keuring word ook geregeld vanuit de rijschool, alleen zijn de kosten daar voor nog wel voor mzelf.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:40 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Leeuw in Eindhoven.
Weet je dat je de gemaakte kosten als studiekosten kunt opvoeren bij de belasting? Krijg je tenminste nog wat terug!
Oh, en vergeet de medische keuring niet. Eigen verklaring kopen bij de gemeent en als je denkt binnen een jaar ook je aanhanger te halen, meteen invullen C en E. Scheelt ook weer ¤45,-.
Hee, daar heb ik mijn rijbewijzen ook gehaaldquote:
What's the catchquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:41 schreef glasbak het volgende:
Zoekt er iemand nog een Volvo F12 480 4 asser triple met nch steilkippend kabelsysteem van oktober 2009?
Nietsquote:
Kon wel eens een duur autootje worden danquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:03 schreef glasbak het volgende:
[..]
NietsHij heeft hem besteld ruim voor dat de crisis begon en raakte het werk wat hij deed kwijt nog voordat het chassis afgeleverd werd. Hij heeft het opbouwen zo lang mogelijk uit weten te rekken en hij kan er nu geen schappelijk werk meer voor vinden.
Of misschien weet druppel nog wat werk in de schroot business
Ik ben d'r ook bang voorquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:11 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Kon wel eens een duur autootje worden dan
Als het een F12 is heeft hij het wel heel lang weten te rekken.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:03 schreef glasbak het volgende:
[..]
NietsHij heeft hem besteld ruim voor dat de crisis begon en raakte het werk wat hij deed kwijt nog voordat het chassis afgeleverd werd. Hij heeft het opbouwen zo lang mogelijk uit weten te rekken en hij kan er nu geen schappelijk werk meer voor vinden.
Of misschien weet druppel nog wat werk in de schroot business
FHquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als het een F12 is heeft hij het wel heel lang weten te rekken.
.quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:41 schreef glasbak het volgende:
Zoekt er iemand nog een Volvo F12 480 4 asser triple met nch steilkippend kabelsysteem van oktober 2009?
Druppel gaat terug naar Volvo?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:32 schreef druppelkut het volgende:
Zal het eens doorgeven aan de bazen.
Wij doen eigenlijk alles met kabels. Die nieuwe r620's die we hebben zijn haak maar te zwak.
En de Volvo die we hebben is aan vervanging toe.
Wie weet
Het zou tijd worden. Eindelijk eens een fatsoenlijke wagenquote:
wtf?quote:
Geef maar een PM'etje als je wat wilt weten...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:32 schreef druppelkut het volgende:
Zal het eens doorgeven aan de bazen.
Wij doen eigenlijk alles met kabels. Die nieuwe r620's die we hebben zijn haak maar te zwak.
En de Volvo die we hebben is aan vervanging toe.
Wie weet
Wat is er mis met een mooie Volvoquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:49 schreef druppelkut het volgende:
[..]
wtf?
Nooit dat ik op zo'n hok ga zitten!
Maar de FH12 die we hebben is op t eind van z'n Latijn.
Nou.. Ik heb er een uurtje in gereden maar voor mij is het niets....quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:53 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Wat is er mis met een mooie Volvo![]()
Ik persoonlijk vind die nieuwe MAN's maar op een aquarium lijken.
Doe mij maar een Volvo
alles!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:53 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Wat is er mis met een mooie Volvo![]()
ik heb er geen problemen mee, ik ben dan ook niet zo heel lang.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:55 schreef glasbak het volgende:
[..]
Nou.. Ik heb er een uurtje in gereden maar voor mij is het niets....Ik pas niet lekker achter het stuur
ik heb m'n eerste bak erop nuquote:Op woensdag 13 januari 2010 08:35 schreef druppelkut het volgende:
Ik ook 6 uur begonnen en al bijna bij de tweede klant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |