als je zoveel TEGEN hebt op vrachtwagenchauffeurs, wat doe je dan in godsnaam in dit subtopic?quote:Op maandag 11 januari 2010 19:03 schreef Wupppie het volgende:
ieder logisch denkend mens weet dat we in Nederland van links naar rechts schrijven en tellen.
Maar goed, vrachtwagenvolk is een ster in het eigen regels bedenken, dus dat verbaast mij weer niet.
quote:Op maandag 11 januari 2010 20:14 schreef Wupppie het volgende:
Niet fokken met vertegenwoordigers.
GMTAquote:Op maandag 11 januari 2010 20:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Aha, dus jij bent zo'n aso die structureel te hard rijdt, bumperkleeft, zit te bellen en te mailen tijdens het rijden en meent dat de weg van jou is.
En dan een grote bek over vrachtwagenchauffeurs. Iets met pot -> ketel.
Plan je afspraken maar beter dan hoef je ook niet zo belachelijk te rijden.
Wat! Doen we een keer ontopic, is het wéér niet goedquote:Op maandag 11 januari 2010 20:45 schreef druppelkut het volgende:
Bla bla bla bla bla.....
Daar gaan we weer
Ik doelde meer op dat bekvechten.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:41 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wat! Doen we een keer ontopic, is het wéér niet goed
Moeten we het dan echt weer over mijn liefdesleven gaan hebben?
Krijg nou wat! Ik denk zelfs dat je gelijk hebt!quote:Op maandag 11 januari 2010 19:36 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Zou wel verklaren waarom alle zichzelf als übermensch beschouwende vertegenwoordigers en andere omhooggevallen zakenmannetjes structureel op de linkerbaan blijven plakken
Dan zijn we snel uitgepraat toch?quote:Op maandag 11 januari 2010 21:41 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wat! Doen we een keer ontopic, is het wéér niet goed
Moeten we het dan echt weer over mijn liefdesleven gaan hebben?
He asked for it, the cocksucking bastardquote:Op maandag 11 januari 2010 21:43 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Ik doelde meer op dat bekvechten.
Mwah valt mee, ik ben er alleen wel achter dat mét ook niet altijd alles isquote:
Is goed, dan plan ik wat minder afspraken.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Aha, dus jij bent zo'n aso die structureel te hard rijdt, bumperkleeft, zit te bellen en te mailen tijdens het rijden en meent dat de weg van jou is.
En dan een grote bek over vrachtwagenchauffeurs. Iets met pot -> ketel.
Plan je afspraken maar beter dan hoef je ook niet zo belachelijk te rijden.
Dat zijn juist zo ongeveer de ergste chauffeursquote:Op maandag 11 januari 2010 23:10 schreef Wupppie het volgende:
[..]
Is goed, dan plan ik wat minder afspraken.
Huur ik wel een pool in om onze goederen te vervoeren om de kosten wat te besparen.
Niet zo schoppen tegen de mensen die jullie monden voedt.
'zonder transport staat alles stil' yeah right.. moet je wel wat te vervoeren hebben...
Wat voor kantoor?quote:Op maandag 11 januari 2010 23:10 schreef Wupppie het volgende:
Overigens, het geklaag over zoals jullie burgerlijke types 'luxe' wagens noemen, terwijl het gemiddelde IVBO kantoor op wielen over meer 'luxe' beschikt.
Gewoon lekker rechts houden jongens, ken je plaats, gewoon zo dicht mogelijk aan de kant waar alle andere pechgevallen uit de maatschappij ook staan!
En laat de mensen die er echt toe doen gewoon ongehinderd passeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt het over mensen. En mensen zijn er meer dan 1. En meer dan 1 is meervoud.quote:Op maandag 11 januari 2010 23:21 schreef Wupppie het volgende:
Nee, het is "die jullie monden voedt"
Jij moet wel een gigantisch klein pikkie hebben dat je probeert als een grote lul over te komen.quote:Op maandag 11 januari 2010 23:10 schreef Wupppie het volgende:
[..]
Is goed, dan plan ik wat minder afspraken.
Huur ik wel een pool in om onze goederen te vervoeren om de kosten wat te besparen.
'zonder transport staat alles stil' yeah right.. moet je wel wat te vervoeren hebben...
Overigens, het geklaag over zoals jullie burgerlijke types 'luxe' wagens noemen, terwijl het gemiddelde IVBO kantoor op wielen over meer 'luxe' beschikt.
Gewoon lekker rechts houden jongens, ken je plaats, gewoon zo dicht mogelijk aan de kant waar alle andere pechgevallen uit de maatschappij ook staan!
En laat de mensen die er echt toe doen gewoon ongehinderd passeren.
Taalkundig is mijn zin correct, maar dat zal jij met een beetje zoekwerk en je universitaire studie ook zo gevonden hebben.quote:Op maandag 11 januari 2010 23:25 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Je hebt het over mensen. En mensen zijn er meer dan 1. En meer dan 1 is meervoud.
Het meervoud van voedt is voeden.
Hemapakquote:Op maandag 11 januari 2010 23:26 schreef vannelle het volgende:
[..]
Besef dat zelfs jouw leaseautootje per vrachtwagen is afgeleverd, net als je HEMA pak, je duur uitziende plastic schoenen en je vreselijke aftershave waar je elke dag ongeveer een halve liter te veel van gebruikt.
Omhooggevallen eikel.
Kee, HEMA klopt dan niet blijkbaar. Rest wel?quote:Op maandag 11 januari 2010 23:34 schreef Wupppie het volgende:
[..]
Hemapak
Het ligt even net iets genuanceerder vriend!
Maar dat is niet relevant.
Ik heb geen enkel respect voor jou of "een persoon zoals jij".quote:Op maandag 11 januari 2010 23:34 schreef Wupppie het volgende:Gezien je opmerking:
Je zou des te meer respect moeten hebben voor een persoon zoals de mijne, die vóórdat hij uberhaupt is gaan werken kennelijk al behoorlijk veel vrachtwagenchauffeurs aan het werk gezet heeft.
Volgens mij heb jij te eten dankzij ons. De boel dus niet gaan omdraaien.quote:Op maandag 11 januari 2010 23:10 schreef Wupppie het volgende:
[..]
Da's het leuke, we hebben ook altijd wat te vervoeren. Alles wat jij hebt heeft in een vrachtwagen gezeten.quote:'zonder transport staat alles stil' yeah right.. moet je wel wat te vervoeren hebben...![]()
Helaas doen vertegenwoordigers er niet toe. Zonder jou en je collega's staat echt niets stil.quote:En laat de mensen die er echt toe doen gewoon ongehinderd passeren.
Dat komt uit de tijd dat een personenauto nog echt luxer was dan een vrachtwagen. En dat is blijven hangen om de reden die al eerder is uitgelegd.quote:Op maandag 11 januari 2010 23:30 schreef Wupppie het volgende:
Waar komt dat gejank "luxewagen'' dan vandaan?
Het is ten eerste persoon zoals ik.quote:Op maandag 11 januari 2010 23:34 schreef Wupppie het volgende:
[..]
Je zou des te meer respect moeten hebben voor een persoon zoals de mijne, die vóórdat hij uberhaupt is gaan werken kennelijk al behoorlijk veel vrachtwagenchauffeurs aan het werk gezet heeft.
In deze moet ik je inderdaad gelijk geven. Vandaar ook dat geen enkele zichzelf respecterende garage die ondingen nog gebruikt dan wel verkoopt. Hopen dat 'ie 't houdt tot eind deze weekquote:Op maandag 11 januari 2010 10:01 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Is mij toendertijd tijdens de rijles wijsgemaakt, zo'n bandje schijnt dan ook geen drol te kosten
Wat voor auto heb je?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 07:46 schreef TommyGun het volgende:
[..]
In deze moet ik je inderdaad gelijk geven. Vandaar ook dat geen enkele zichzelf respecterende garage die ondingen nog gebruikt dan wel verkoopt. Hopen dat 'ie 't houdt tot eind deze week
Dat meen je niet.... Gaat het echt daarom?quote:
Volgens mij is het voor ons allen beter als je gebruik zou maken van het openbaar vervoer, of iemand achter het stuur zetten die wat minder gefrustreerd met het verkeer omgaat.quote:Op maandag 11 januari 2010 23:34 schreef Wupppie het volgende:
[..]
Hemapak
Het ligt even net iets genuanceerder vriend!
Maar dat is niet relevant.
Gezien je opmerking:
Seat Cordoba SX uit '98. Maar ik ben ook zoek naar een volwaardig reservewiel. Dwz; gewoon een aluminium velg zoals ik die nu heb, en dan een extra bandje kopen voor erop. Dus ik wil zo meteen een aantal slopen bellen, kijken of ze ergens nog een velg van zo'n auto hebben. Niksquote:Op dinsdag 12 januari 2010 08:09 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Wat voor auto heb je?
Kan ik eens kijken in de sloopautos of er een goed thuisbrengertje in ligt
Zowel motorrijders als vrachtwagenchauffeurs zijn doorlopend bezig de kamikaze-acties van de brokkenpiloten a la Wuppie op te vangen op een dusdanige wijze dat er geen ongeluk van komt.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 03:25 schreef DoimeN het volgende:
Hebben jullie eigenlijk wat met motorrijders? In het algemeen heb ik het gevoel dat motorrijders en vchauffeurs wat samen spannen tegen de imbiciele koekblikrijders... Bij het stoplicht ff een knikje en soms geven ze voorrang..
Alleen bij Parijs e.o. is dat een drama, vooral op de periferique en de A86, in de rest van dat land is best goed te rijdenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zowel motorrijders als vrachtwagenchauffeurs zijn doorlopend bezig de kamikaze-acties van de brokkenpiloten a la Wuppie op te vangen op een dusdanige wijze dat er geen ongeluk van komt.
Daardoor denken al die vertegenwoordigers ook dat ze heel goed kunnen rijden maar in feite zijn wij de bezemwagen.
In Frankrijk zijn motorrijders trouwens gewoon levensmoe. Ik werd ingehaald door een andere vrachtwagen en een motorrijder reed daar tussen door.
Dat zou zo zijn geweest als ik had gezegd: "een persoon zoals mij" maar dat zei ik niet, goed lezen knulletje.quote:
wel degelijk.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 02:42 schreef RealZeus het volgende:
Ten tweede heb ik geen greintje respect voor je. Je bent arrogant en denkt dat de economie op jou leunt. Newsflash: dat is niet zo.
Ja, maar dan tegen een prijs dat niemand het wil hebben.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 02:42 schreef RealZeus het volgende:
Vertegenwoordigers vertegenwoordigen een product van een bedrijf. Voor je bedrijf ben je belangrijk, voor de rest van de wereld niet. Dat product kunnen we namelijk ook bij jullie concurrent laden.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 02:42 schreef RealZeus het volgende:
Het is ook niet dat afnemers het product niet kunnen vinden: jouw enige taak is om te zorgen dat ze dat product bij jouw bedrijf kopen en niet bij de concurrent. Daarom kan de wereld ook prima zonder vertegenwoordigers.
Daarom ben ik al lang gestopt met reageren. Sommige posts zijn zo ontzettend achterlijk dat het wel een troll moet zijn.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:12 schreef druppelkut het volgende:
Mensen:
The obvious troll is being obvious
Met haarquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:12 schreef druppelkut het volgende:
Mensen:
Ach, we moeten 'm gewoon met z'n allen in z'n eigen sop gaar laten koken. Dat ie maar een keer een pool tegenkomt die zijn fouten niet weet op te vangen, is het probleem ook ineens opgelostquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:12 schreef druppelkut het volgende:
Mensen:
Ik ben zelf zowel chauffeur als vertegenwoordiger geweest (nu vertegenwoordiger) en dat soort arrogante omhooggevallen balletjes als hij leven over het algemeen met een ontzettende plaat voor de kop. Geen greintje respect naar anderen en verwachten dat iedereen naar hen opkijkt.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:15 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ach, we moeten 'm gewoon met z'n allen in z'n eigen sop gaar laten koken. Dat ie maar een keer een pool tegenkomt die zijn fouten niet weet op te vangen, is het probleem ook ineens opgelost
Hij vind het leuk dat wij op zijn provocaties ingaan, en dat geeft hem het idee dat hij de slimste van het kluppie is. Als we dat nou gewoon met z'n allen niet meer doen gaat voor hem de lol er ook vanzelf af
Welkom terug draak-met-geluidquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:23 schreef Sounddragon het volgende:
Terug van een bannetje, even bijgelezen; het is weer gezellig hier![]()
We hebben 4 bedrijven. Ben pas op 1 geweest en daar ligt niks.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:39 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Nog wat kunnen vinden, of niet op locatie?
'Oud' beestje natuurlijk, ik heb hier in de buurt niks kunnen vinden. Dankje!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:55 schreef druppelkut het volgende:
[..]
We hebben 4 bedrijven. Ben pas op 1 geweest en daar ligt niks.
Wel doorgegeven daar!
quote:
I wisj. Tets Josjequote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Leuke nieuwe ava; is that joe ??![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |