abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76692772
quote:
Op maandag 11 januari 2010 19:03 schreef Wupppie het volgende:
ieder logisch denkend mens weet dat we in Nederland van links naar rechts schrijven en tellen.
Maar goed, vrachtwagenvolk is een ster in het eigen regels bedenken, dus dat verbaast mij weer niet.
als je zoveel TEGEN hebt op vrachtwagenchauffeurs, wat doe je dan in godsnaam in dit subtopic?
scheer je weg en blijf weg als je ons niet op een normale manier kunt aanspreken.
Doet maar wat..
  maandag 11 januari 2010 @ 20:14:29 #252
151157 Wupppie
We gaan niets nieuws doen!
pi_76692795
Niet fokken met vertegenwoordigers.
pi_76692875
we "fokken' toch allemaal hier?
pi_76693441
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:14 schreef Wupppie het volgende:
Niet fokken met vertegenwoordigers.
Aha, dus jij bent zo'n aso die structureel te hard rijdt, bumperkleeft, zit te bellen en te mailen tijdens het rijden en meent dat de weg van jou is.

En dan een grote bek over vrachtwagenchauffeurs. Iets met pot -> ketel.

Plan je afspraken maar beter dan hoef je ook niet zo belachelijk te rijden.
pi_76693599
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:26 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Aha, dus jij bent zo'n aso die structureel te hard rijdt, bumperkleeft, zit te bellen en te mailen tijdens het rijden en meent dat de weg van jou is.

GMTA

[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_76694015
ol heb afgelopen weekend goed geluk gehad, had een koppelrit tot vlak voor munchen. was zaterdagmiddag 6u terug. Hoorde dat een collega er iets van 15u over had gedaan
Doet maar wat..
  maandag 11 januari 2010 @ 20:45:25 #257
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_76694356
Bla bla bla bla bla.....

Daar gaan we weer
pi_76697518
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:45 schreef druppelkut het volgende:
Bla bla bla bla bla.....

Daar gaan we weer
Wat! Doen we een keer ontopic, is het wéér niet goed

Moeten we het dan echt weer over mijn liefdesleven gaan hebben?
  maandag 11 januari 2010 @ 21:43:09 #259
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_76697595
quote:
Op maandag 11 januari 2010 21:41 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Ik doelde meer op dat bekvechten.
  maandag 11 januari 2010 @ 21:45:28 #260
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_76697733
quote:
Op maandag 11 januari 2010 19:36 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Zou wel verklaren waarom alle zichzelf als übermensch beschouwende vertegenwoordigers en andere omhooggevallen zakenmannetjes structureel op de linkerbaan blijven plakken
Krijg nou wat! Ik denk zelfs dat je gelijk hebt!

Dat ik hier nooit aan gedacht heb zeg
  maandag 11 januari 2010 @ 21:46:53 #261
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_76697823
quote:
Op maandag 11 januari 2010 21:41 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Dan zijn we snel uitgepraat toch?
pi_76697868
quote:
Op maandag 11 januari 2010 21:43 schreef druppelkut het volgende:

[..]

Ik doelde meer op dat bekvechten.
He asked for it, the cocksucking bastard
pi_76697927
quote:
Op maandag 11 januari 2010 21:46 schreef glasbak het volgende:

[..]

Dan zijn we snel uitgepraat toch?
Mwah valt mee, ik ben er alleen wel achter dat mét ook niet altijd alles is
  maandag 11 januari 2010 @ 23:10:17 #264
151157 Wupppie
pi_76702644
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:26 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Is goed, dan plan ik wat minder afspraken.
Huur ik wel een pool in om onze goederen te vervoeren om de kosten wat te besparen.
Niet zo schoppen tegen de mensen die jullie monden voedt.

'zonder transport staat alles stil' yeah right.. moet je wel wat te vervoeren hebben...

Overigens, het geklaag over zoals jullie burgerlijke types 'luxe' wagens noemen, terwijl het gemiddelde IVBO kantoor op wielen over meer 'luxe' beschikt.

Gewoon lekker rechts houden jongens, ken je plaats, gewoon zo dicht mogelijk aan de kant waar alle andere pechgevallen uit de maatschappij ook staan!
En laat de mensen die er echt toe doen gewoon ongehinderd passeren.
  maandag 11 januari 2010 @ 23:13:42 #265
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_76702829
quote:
Op maandag 11 januari 2010 23:10 schreef Wupppie het volgende:

[..]

Huur ik wel een pool in om onze goederen te vervoeren om de kosten wat te besparen.

'zonder transport staat alles stil' yeah right.. moet je wel wat te vervoeren hebben...
Dat zijn juist zo ongeveer de ergste chauffeurs
Die negeren elk inhaalverbod en halen andere rare fratsen uit.

Oh, en het is mensen die voeden. Niet mensen die voedt.
  maandag 11 januari 2010 @ 23:21:37 #266
151157 Wupppie
pi_76703260
Nee, het is "die jullie monden voedt"

Ik weet dat zij de ergste chauffeurs zijn, maar als je je toch gedraagt als een hufter, vraag dan niet het salaris van een heer.
Wat dat betreft kent de gemiddelde Pool beter zijn plaats dan de Nederlandse chauffeur.
  maandag 11 januari 2010 @ 23:23:22 #267
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_76703343
quote:
Overigens, het geklaag over zoals jullie burgerlijke types 'luxe' wagens noemen, terwijl het gemiddelde IVBO kantoor op wielen over meer 'luxe' beschikt.

Gewoon lekker rechts houden jongens, ken je plaats, gewoon zo dicht mogelijk aan de kant waar alle andere pechgevallen uit de maatschappij ook staan!
Wat voor kantoor?
En ja, een vrachtwagen heeft vaak meer luxe aan boord dan een personenwagen. Komt omdat de chauffeur daar ongeveer dag en nacht in zit.
Als je een topbaan hebt, waardoor je veel moet reizen, heb je vaak ook een luxe auto. Denk hierbij aan topmanagers die misschien wel door een privéchauffeur worden rondgereden.

Wat betreft dat rechtshouden: Dat doe ik al. Ik rijd wel eens wat harder omdat ik haast heb. Maar meestal staat bij mij de cruisecontrol op 84 of 85 km/h.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 11 januari 2010 @ 23:25:36 #268
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_76703472
quote:
Op maandag 11 januari 2010 23:21 schreef Wupppie het volgende:
Nee, het is "die jullie monden voedt"
Je hebt het over mensen. En mensen zijn er meer dan 1. En meer dan 1 is meervoud.
Het meervoud van voedt is voeden.
pi_76703500
quote:

[..]

Jij moet wel een gigantisch klein pikkie hebben dat je probeert als een grote lul over te komen.
Maar het is je gelukt hoor, wederom succes voor de vertegenwoordiger.

Besef dat zelfs jouw leaseautootje per vrachtwagen is afgeleverd, net als je HEMA pak, je duur uitziende plastic schoenen en je vreselijke aftershave waar je elke dag ongeveer een halve liter te veel van gebruikt.

Omhooggevallen eikel.
  maandag 11 januari 2010 @ 23:30:35 #270
151157 Wupppie
pi_76703751
Waar komt dat gejank "luxewagen'' dan vandaan?

Zolang de gemiddelde chauffeur niet inziet dat met het inhalen met 2 km/u verschil ergernis voor soms wel 50 man x 4 minuten oplevert zodat hij hooguit 1 a 2 minuten (want over dat soort tijden hebben we het) eerder op zijn plaats van bestemming is. En daarbij zijn enige argument 'het is een gevoelskwestie' en het enige 'machtsmiddel' zijn zwaardere voertuig is, moeten zij niet op respect of mededogen van zijn medeweggebruiker rekenen.

Fijn dat je de drive gevonden hebt in je nieuwe functie, dat meen ik oprecht.
  maandag 11 januari 2010 @ 23:32:06 #271
151157 Wupppie
pi_76703829
quote:
Op maandag 11 januari 2010 23:25 schreef druppelkut het volgende:

[..]

Je hebt het over mensen. En mensen zijn er meer dan 1. En meer dan 1 is meervoud.
Het meervoud van voedt is voeden.
Taalkundig is mijn zin correct, maar dat zal jij met een beetje zoekwerk en je universitaire studie ook zo gevonden hebben.
  maandag 11 januari 2010 @ 23:34:58 #272
151157 Wupppie
pi_76703984
quote:
Op maandag 11 januari 2010 23:26 schreef vannelle het volgende:

[..]

Besef dat zelfs jouw leaseautootje per vrachtwagen is afgeleverd, net als je HEMA pak, je duur uitziende plastic schoenen en je vreselijke aftershave waar je elke dag ongeveer een halve liter te veel van gebruikt.

Omhooggevallen eikel.
Hemapak

Het ligt even net iets genuanceerder vriend!
Maar dat is niet relevant.

Gezien je opmerking:
Je zou des te meer respect moeten hebben voor een persoon zoals de mijne, die vóórdat hij uberhaupt is gaan werken kennelijk al behoorlijk veel vrachtwagenchauffeurs aan het werk gezet heeft.
  maandag 11 januari 2010 @ 23:35:30 #273
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_76704013
Dat gejank over luxewagen is heel simpel te verklaren.

Een chauffeur noemt zijn/haar vrachtwagen meestal wagen of auto. Precies hetzelfde als een (oneerbiedig genoemd) gewone burger zijn vervoersmiddel op 4 wielen noemt. Ook de chauffeur deed dat.
Het is gewoon om onderscheid te maken tussen voertuigen waarvoor een B-rijbewijs nodig is en voertuigen waarvoor een C-rijbewijs nodig is.
pi_76704639
quote:
Op maandag 11 januari 2010 23:34 schreef Wupppie het volgende:

[..]

Hemapak

Kee, HEMA klopt dan niet blijkbaar. Rest wel?

Maarreuh.....ik heb liever niet dat je me "vriend" noemt. Personen die zo laagdunkend over mensen praten terwijl er alleen maar gesorteerd wordt op beroepsgroep kunnen nooit vrienden van mij worden.
Het zal ook wel niet gemeend zijn geweest, zeg het dan ook niet.

En als je denkt dat eea genuanceerder ligt, nuanceer dan zelf ook even zodat we allemaal weten hoe het zit volgens jou.
quote:
Op maandag 11 januari 2010 23:34 schreef Wupppie het volgende:Gezien je opmerking:
Je zou des te meer respect moeten hebben voor een persoon zoals de mijne, die vóórdat hij uberhaupt is gaan werken kennelijk al behoorlijk veel vrachtwagenchauffeurs aan het werk gezet heeft.
Ik heb geen enkel respect voor jou of "een persoon zoals jij".
Weer verhef je je boven de rest of in ieder geval distancieer je je van andere mensen. Weinig sociaal dus ook geen respect.

Blijf jij maar lekker in je eigen wereldje, geniet van je zelf bedachte superieuriteit.
pi_76707365
waar ik nu wel benieuwd naar ben, hoe gaan jullie om met de gladheid?
Is het echt zo dat jullie weinig grip hebben?
Je zou toch zeggen dat zo'n wagen er redelijk makkelijk door heen knalt???

ps, ondanks mijn mening, ben ik toch wel een beetje vrachtwagenliefhebber hoor.....sssst
ps2...heb geloof ik nog meer een hekel aan drammerige en klevende vertegenwoordigers met hun lease-sletten dan inhalende vrachtwagens......denk ik...
pi_76708160
Edit: fout.

[ Bericht 98% gewijzigd door RealZeus op 12-01-2010 10:20:08 ]
pi_76708239
quote:

[..]

Volgens mij heb jij te eten dankzij ons. De boel dus niet gaan omdraaien.
quote:
Da's het leuke, we hebben ook altijd wat te vervoeren. Alles wat jij hebt heeft in een vrachtwagen gezeten.
quote:
Helaas doen vertegenwoordigers er niet toe. Zonder jou en je collega's staat echt niets stil.
quote:
Op maandag 11 januari 2010 23:30 schreef Wupppie het volgende:
Waar komt dat gejank "luxewagen'' dan vandaan?
Dat komt uit de tijd dat een personenauto nog echt luxer was dan een vrachtwagen. En dat is blijven hangen om de reden die al eerder is uitgelegd.
quote:

[..]

Het is ten eerste persoon zoals ik.

Ten tweede heb ik geen greintje respect voor je. Je bent arrogant en denkt dat de economie op jou leunt. Newsflash: dat is niet zo.

Vertegenwoordigers vertegenwoordigen een product van een bedrijf. Voor je bedrijf ben je belangrijk, voor de rest van de wereld niet. Dat product kunnen we namelijk ook bij jullie concurrent laden.

Het is ook niet dat afnemers het product niet kunnen vinden: jouw enige taak is om te zorgen dat ze dat product bij jouw bedrijf kopen en niet bij de concurrent. Daarom kan de wereld ook prima zonder vertegenwoordigers.

[ Bericht 65% gewijzigd door RealZeus op 12-01-2010 10:37:33 ]
  dinsdag 12 januari 2010 @ 03:25:25 #278
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_76708473
Hebben jullie eigenlijk wat met motorrijders? In het algemeen heb ik het gevoel dat motorrijders en vchauffeurs wat samen spannen tegen de imbiciele koekblikrijders... Bij het stoplicht ff een knikje en soms geven ze voorrang..

Maar misschien komt dit ook wel omdat ze veel meer op de weg zitten en weten wat motorrijders willen en daardoor veel beter rekening houden met snellere weggebruikers.

En oja ik dank de vrachtwagenchauffeur in een grote witte op mijn blote knieeen dat hij/zij ff zijn grootlicht aangooide zodat ik wist dat er iets niet in de haak was. En daardoor een boete van honderden euro's ben ontkomen.
--------------------------------------------------------------------------------------------
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
  dinsdag 12 januari 2010 @ 05:26:06 #279
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_76708901
Motorrijders en vrachtwagenchauffeurs zijn veel anders met het verkeer bezig als automobilisten dat doen.

Automobilisten rijden offensief en de anderen defensief.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 07:09:34 #280
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_76709133
Dat zal het zijn inderdaad. Wat ik wel vervelend vind is als ik langs een vrachtwagen rijd en er staat een sterke wind, dan word ik er bijna afgeblazen. Maarja hier kunnen jullie niets aan doen.

Ik heb wel een tv programma gezien hoe je nou zo'n vrachtwagenrijbewijs haalt en dat is toch best pittig, met afkoppelen en achteruit steken.
--------------------------------------------------------------------------------------------
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
  dinsdag 12 januari 2010 @ 07:46:11 #281
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_76709312
quote:
Op maandag 11 januari 2010 10:01 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Is mij toendertijd tijdens de rijles wijsgemaakt, zo'n bandje schijnt dan ook geen drol te kosten
In deze moet ik je inderdaad gelijk geven. Vandaar ook dat geen enkele zichzelf respecterende garage die ondingen nog gebruikt dan wel verkoopt. Hopen dat 'ie 't houdt tot eind deze week
  dinsdag 12 januari 2010 @ 08:09:46 #282
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_76709463
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 07:46 schreef TommyGun het volgende:

[..]

In deze moet ik je inderdaad gelijk geven. Vandaar ook dat geen enkele zichzelf respecterende garage die ondingen nog gebruikt dan wel verkoopt. Hopen dat 'ie 't houdt tot eind deze week
Wat voor auto heb je?
Kan ik eens kijken in de sloopautos of er een goed thuisbrengertje in ligt
pi_76709817
quote:
Op maandag 11 januari 2010 18:48 schreef Wupppie het volgende:

[..]

dan zei je het dus verkeerd
[..]

Dat meen je niet.... Gaat het echt daarom?

Nou speciaal voor jou: Ik heb mij vergist in de officiele nummering van de rijstroken.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_76709931
quote:

[..]

Hemapak

Gezien je opmerking:
Volgens mij is het voor ons allen beter als je gebruik zou maken van het openbaar vervoer, of iemand achter het stuur zetten die wat minder gefrustreerd met het verkeer omgaat.
Gelukkig ben je geen chauffeur, maar slechts automobilist. Het zou wat zijn om zo'n ego in een vrachtauto te laten rijden...
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 09:03:05 #285
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_76710096
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 08:09 schreef druppelkut het volgende:

[..]

Wat voor auto heb je?
Kan ik eens kijken in de sloopautos of er een goed thuisbrengertje in ligt
Seat Cordoba SX uit '98. Maar ik ben ook zoek naar een volwaardig reservewiel. Dwz; gewoon een aluminium velg zoals ik die nu heb, en dan een extra bandje kopen voor erop. Dus ik wil zo meteen een aantal slopen bellen, kijken of ze ergens nog een velg van zo'n auto hebben. Niks

Desalniettemin, als je wil kijken voor mij (velg of thuisbrengertje); gaarne

Pic: http://www.uploader.gamer(...)0i2CHQt8zA%3D%3D.jpg (15")

[ Bericht 2% gewijzigd door TommyGun op 12-01-2010 09:15:13 ]
pi_76712358
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 03:25 schreef DoimeN het volgende:
Hebben jullie eigenlijk wat met motorrijders? In het algemeen heb ik het gevoel dat motorrijders en vchauffeurs wat samen spannen tegen de imbiciele koekblikrijders... Bij het stoplicht ff een knikje en soms geven ze voorrang..
Zowel motorrijders als vrachtwagenchauffeurs zijn doorlopend bezig de kamikaze-acties van de brokkenpiloten a la Wuppie op te vangen op een dusdanige wijze dat er geen ongeluk van komt.

Daardoor denken al die vertegenwoordigers ook dat ze heel goed kunnen rijden maar in feite zijn wij de bezemwagen.

In Frankrijk zijn motorrijders trouwens gewoon levensmoe. Ik werd ingehaald door een andere vrachtwagen en een motorrijder reed daar tussen door.
pi_76712870
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 10:36 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Zowel motorrijders als vrachtwagenchauffeurs zijn doorlopend bezig de kamikaze-acties van de brokkenpiloten a la Wuppie op te vangen op een dusdanige wijze dat er geen ongeluk van komt.

Daardoor denken al die vertegenwoordigers ook dat ze heel goed kunnen rijden maar in feite zijn wij de bezemwagen.

In Frankrijk zijn motorrijders trouwens gewoon levensmoe. Ik werd ingehaald door een andere vrachtwagen en een motorrijder reed daar tussen door.
Alleen bij Parijs e.o. is dat een drama, vooral op de periferique en de A86, in de rest van dat land is best goed te rijden

Voor de rest: amen.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 12:08:16 #288
151157 Wupppie
pi_76715330
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 02:42 schreef RealZeus het volgende:

Het is ten eerste persoon zoals ik.
Dat zou zo zijn geweest als ik had gezegd: "een persoon zoals mij" maar dat zei ik niet, goed lezen knulletje.
quote:
Ten tweede heb ik geen greintje respect voor je. Je bent arrogant en denkt dat de economie op jou leunt. Newsflash: dat is niet zo.
wel degelijk.
quote:
Vertegenwoordigers vertegenwoordigen een product van een bedrijf. Voor je bedrijf ben je belangrijk, voor de rest van de wereld niet. Dat product kunnen we namelijk ook bij jullie concurrent laden.
Ja, maar dan tegen een prijs dat niemand het wil hebben.
Maar dan mag jij wel lekker dat spul in je truck gooien en rondjes rijden hoor... Niemand wil het hebben, maar hé! het is wel vervoerd
quote:
Het is ook niet dat afnemers het product niet kunnen vinden: jouw enige taak is om te zorgen dat ze dat product bij jouw bedrijf kopen en niet bij de concurrent. Daarom kan de wereld ook prima zonder vertegenwoordigers.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 12:12:37 #289
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_76715463
Mensen:

The obvious troll is being obvious
  dinsdag 12 januari 2010 @ 13:11:43 #290
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_76717320
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 12:12 schreef druppelkut het volgende:
Mensen:

Daarom ben ik al lang gestopt met reageren. Sommige posts zijn zo ontzettend achterlijk dat het wel een troll moet zijn.
Ik mis vrachtwagen rijden wel een beetje af en toe trouwens
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
  dinsdag 12 januari 2010 @ 13:14:04 #291
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_76717399
quote:
Mensen:

Met haar
pi_76717452
quote:
Mensen:

Ach, we moeten 'm gewoon met z'n allen in z'n eigen sop gaar laten koken. Dat ie maar een keer een pool tegenkomt die zijn fouten niet weet op te vangen, is het probleem ook ineens opgelost

Hij vind het leuk dat wij op zijn provocaties ingaan, en dat geeft hem het idee dat hij de slimste van het kluppie is. Als we dat nou gewoon met z'n allen niet meer doen gaat voor hem de lol er ook vanzelf af
  dinsdag 12 januari 2010 @ 13:23:27 #293
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_76717715
Terug van een bannetje, even bijgelezen; het is weer gezellig hier

De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  dinsdag 12 januari 2010 @ 13:26:23 #294
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_76717819
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 13:15 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Ach, we moeten 'm gewoon met z'n allen in z'n eigen sop gaar laten koken. Dat ie maar een keer een pool tegenkomt die zijn fouten niet weet op te vangen, is het probleem ook ineens opgelost

Hij vind het leuk dat wij op zijn provocaties ingaan, en dat geeft hem het idee dat hij de slimste van het kluppie is. Als we dat nou gewoon met z'n allen niet meer doen gaat voor hem de lol er ook vanzelf af
Ik ben zelf zowel chauffeur als vertegenwoordiger geweest (nu vertegenwoordiger) en dat soort arrogante omhooggevallen balletjes als hij leven over het algemeen met een ontzettende plaat voor de kop. Geen greintje respect naar anderen en verwachten dat iedereen naar hen opkijkt.

Niet op ingaan dus, je ergert jezelf er aan en hij leert er toch niets van.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
  dinsdag 12 januari 2010 @ 13:32:06 #295
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_76718048
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 13:23 schreef Sounddragon het volgende:
Terug van een bannetje, even bijgelezen; het is weer gezellig hier

Welkom terug draak-met-geluid
  dinsdag 12 januari 2010 @ 13:39:10 #296
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_76718288
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 13:32 schreef druppelkut het volgende:

[..]

Nog wat kunnen vinden, of niet op locatie?
  dinsdag 12 januari 2010 @ 13:55:50 #297
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_76718989
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 13:39 schreef TommyGun het volgende:

[..]

Nog wat kunnen vinden, of niet op locatie?
We hebben 4 bedrijven. Ben pas op 1 geweest en daar ligt niks.

Wel doorgegeven daar!
  dinsdag 12 januari 2010 @ 14:36:17 #298
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_76720614
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 13:55 schreef druppelkut het volgende:

[..]

We hebben 4 bedrijven. Ben pas op 1 geweest en daar ligt niks.

Wel doorgegeven daar!
'Oud' beestje natuurlijk, ik heb hier in de buurt niks kunnen vinden. Dankje!
  dinsdag 12 januari 2010 @ 14:54:02 #299
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_76721331
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 13:32 schreef druppelkut het volgende:

[..]

Leuke nieuwe ava; is that joe ??
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  dinsdag 12 januari 2010 @ 14:55:51 #300
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_76721399
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 14:54 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Leuke nieuwe ava; is that joe ??
I wisj. Tets Josje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: