Weet je wat? Laten we het de hele wereld gewoon lekker ijken noemen, noem jij het lekker kalibreren. Hebben we het allemaal over hetzelfdequote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:30 schreef Wupppie het volgende:
Dat is kalibreren, niet ijken.
een geijkte waarde is een waarde die altijd hetzelfde is, dat kan bij een snelheidsmeter niet, als de bandenspanning anders is dan gaat de waarde al onderuit.
En toch noemt de RDW het ijken. Raar he?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:30 schreef Wupppie het volgende:
Dat is kalibreren, niet ijken.
een geijkte waarde is een waarde die altijd hetzelfde is, dat kan bij een snelheidsmeter niet, als de bandenspanning anders is dan gaat de waarde al onderuit.
Ja, maar Wuppie heeft er natuurlijk heel veel verstand van: wij zijn maar domme chauffeurs.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:47 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
En toch noemt de RDW het ijken. Raar he?
Mits de boel afgesteld is zoals het zou moeten zijn, staat de begrenzer op 88 echte kilometers, dus met 90 of meer zal het wel meevallen. Uiteraard zijn er altijd bij die moedwillig fout afgesteld zijn, en die lui mogen ze van mij ook gewoon opknopen, daar hebben we het niet over. Maar dat is wel een grote minderheidquote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:37 schreef TommyGun het volgende:
[..]
90 op de teller is in werkelijkheid 85 bij mij, niks minder. Maar zelfs dan zouden jullie nog 90 of meer hebben gereden; ECHTE kilometers.
Meer gas geven zou in mijn geval gevaarlijk zijn, en in jullie geval verboden. Kleine discrepantie.
En nee, meestal 125
Ik zeg niet dat het niet mág, ik zeg alleen dat het niet verstandig isquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:59 schreef Barcaconia het volgende:
Zo lang er geen inhaalverbod geldt mag ik gewoon andere vrachtwagens inhalen met 1kmpu verschil hoor Bart, jij hoeft mij niet te vertellen dat ik dat niet mag.
Overigens doe ik dat alleen als de weg voorlopig nog vrij is. Dan kan tegen het einde misschien een auto er last van hebben maar dat is niet zo erg. In "drukker" verkeer moet er toch wel wat meer snelheidsverschil inzitten.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:56 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dus net zo goed dat vrachtwagens elkaar niet met 1km/h moeten inhalen
Misschien interpreteerde ik het fout, excuses danquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:05 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het niet mág, ik zeg alleen dat het niet verstandig is
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:47 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
En toch noemt de RDW het ijken. Raar he?
En ik maar denken dat chauffeurs eigenwijs zijnquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:48 schreef Wupppie het volgende:
[..]
Maar het is kalibreren, en niet ijken.
De officiele overheidsinstantie die het toezicht over deze "handeling" houdt noemt het ijken. De hele branche noemt het "ijken" maar jij noemt het kalibreren, dus jij hebt gelijk?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:48 schreef Wupppie het volgende:
[..]
Maar het is kalibreren, en niet ijken.
I'm with stupidquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:32 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
De officiele overheidsinstantie die het toezicht over deze "handeling" houdt noemt het ijken. De hele branche noemt het "ijken" maar jij noemt het kalibreren, dus jij hebt gelijk?
Ik stop vanaf nu met op jouw posts reageren.
Er staat 50mp/h op, ofwel 80 km/h. Dat getal is er niet voor niks, en dan vind ik 90 km/h hard genoegquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:56 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mits de boel afgesteld is zoals het zou moeten zijn, staat de begrenzer op 88 echte kilometers, dus met 90 of meer zal het wel meevallen. Uiteraard zijn er altijd bij die moedwillig fout afgesteld zijn, en die lui mogen ze van mij ook gewoon opknopen, daar hebben we het niet over. Maar dat is wel een grote minderheid
Over dat gevaarlijk zijn: stel nou jij bent een bandenfabrikant en uit tests blijkt dat een bepaald type thuisbrengertje zijn max heeft op 200km en 120km/h. En stel nou dat je dat dan gewoon op die band zet. Dan zijn er altijd van die naar beneden gekukelde dakduiven bij die toch verder en harder gaan rijden, en gaan dan lopen klagen. Dat wil je dan voor zijn, en je neemt dus een lekkere marge. Immers, de laatste paar km'h of kilometers afstand mogen het niet doen. Dus je zet er 150km afstand en 100km/h op, kan je nooit iemand wat maken.
Geen idee wat er precies op dat ding van jou staat, en dat maakt ook niet zo veel uit. Punt is dat op die waarde absoluut nog een flinke marge is, en daar had je in het kader van de doorstroming gráág een beetje gebruik van kunnen maken
Voor de duidelijkheid: ik keur te hard rijdende of inhalende vrachtwagens ook niet goed! Maar feit blijft wel dat we met z'n allen zijn en dat we allemaal met elkaar rekening moeten houden zo goed en zo kwaad als het gaat. Dus net zo goed dat vrachtwagens elkaar niet met 1km/h moeten inhalen, moet jij ook niet net een handje vol km/hs te langzaam gaan rijden als je zelf ziet dat dat de doorstroming belemmert. That's all
En daarom heb ik een schurft hekel aan jouw soort chauffeurs....quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:59 schreef Barcaconia het volgende:
Zo lang er geen inhaalverbod geldt mag ik gewoon andere vrachtwagens inhalen met 1kmpu verschil hoor Bart, jij hoeft mij niet te vertellen dat ik dat niet mag.
Je knipt voor het gemak het 2de deel van de quote maar even weg?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:45 schreef 2cvman het volgende:
[..]
En daarom heb ik een schurft hekel aan jouw soort chauffeurs....![]()
![]()
Vooral in de spits...
Doe altijd ff het internationale gebaar als er weer zo'n sukkel hem er voor drukt.
Wat mij betreft een algeheel inhaal verbod voor vrachtwagens!
Maar gelukkig zijn er ook nog andere chauffeurs...hoop ik
Ik pleit voor een inhaalverbod voor personenwagens.quote:Op zondag 10 januari 2010 00:38 schreef 2cvman het volgende:
ok, laat ik dan anders zeggen, chauffeurs die dat in de spits doen. excuus.
maar goed, blijf erbij dat er een geheel inhaal verbod zou moeten komen voor vrachtwagens....
Graag!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:32 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
De officiele overheidsinstantie die het toezicht over deze "handeling" houdt noemt het ijken. De hele branche noemt het "ijken" maar jij noemt het kalibreren, dus jij hebt gelijk?
Ik stop vanaf nu met op jouw posts reageren.
Waarom halen jullie je benodigdheden voortaan zelf niet op bij de fabriek?Jullie zijn ons toch liever kwijt dan rijk. En als we dan bij jullie gratie dan toch de weg op mogen,dan maar volgens jullie regels en dat noemen jullie dan rekening houden met elkaar. Ondertussen word ik nog steeds op een manier die doet denken aan kamikaze ingehaald en gooien jullie je auto letterlijk voor een aanstormende vrachtwagen.Je hebt niet half een idee hoeveel last wij van die kutautomobilist hebben,quote:Op zondag 10 januari 2010 00:38 schreef 2cvman het volgende:
ok, laat ik dan anders zeggen, chauffeurs die dat in de spits doen. excuus.
maar goed, blijf erbij dat er een geheel inhaal verbod zou moeten komen voor vrachtwagens....
Nee, die zijn uitgestorven, alleen grote klootzakken rijden grote hokken...quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:45 schreef 2cvman het volgende:
[..]
En daarom heb ik een schurft hekel aan jouw soort chauffeurs....![]()
![]()
Vooral in de spits...
Doe altijd ff het internationale gebaar als er weer zo'n sukkel hem er voor drukt.
Wat mij betreft een algeheel inhaal verbod voor vrachtwagens!
Maar gelukkig zijn er ook nog andere chauffeurs...hoop ik
En dat snap ik dan ook weer niet, hij kon toch op de derde rijstrook.quote:Op zondag 10 januari 2010 08:27 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Nee, die zijn uitgestorven, alleen grote klootzakken rijden grote hokken...
Althans, dat hoor ik op ieder verjaardagsfeestje...
En dan zeg ik dat ik chauffeur ben... "Ja maar ze zijn niet allemaal zo..."yeah right.
Een dag of twee terug ook een gevalletje 'middelvinger' meegemaakt. Ik inhalen, dat wil zeggen, bij trajectcontrole A20/A13 Op de middelste rijstrook gaan omdat men dan opeens streep 80 gaat rijden, wat altijd 75 geijkte (gecalibreerde/gecontroleerde voor onze mierenneuker) kilometers per uur oplevert. Komt een VW Bora op rijstrook 3 voorbij, met een hand uit het raam. Ik dacht 'wie steekt met -6 zijn hand uit het raam' en toen zag ik pas een enkele vinger opgestoken...
Ik heb maar teruggezwaaid. Volgens mij zat er nog minstens 25 meter tussen achterkant oplegger en neus Bora, maargoed. Frusti moest even laten zien dat hij het niet leuk vond.
Is het niet gewoon zo dat er een paar chauffeurs zijn die de hele meute de slechte naam geven en dat er ook een paar automobilisten zijn die de hele meute de slechte naam geven?quote:Op zondag 10 januari 2010 13:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En dat snap ik dan ook weer niet, hij kon toch op de derde rijstrook.
Echt, zullen we er met zijn alleen maar gewoon mee kappen? Kijken hoe lang het duurt voor men ons weer smeekt om het dagelijkse brood.
: je werkgevers proberen je te naaien, de overheid probeert je het leven zuur te maken en Jan Modaal loopt ook altijd op je te schelden, ik ben er wel klaar mee, hoe leuk ik rijden an sich ook vind
Al zou ik het misschien toch bevooroordeeld zien, heb ik toch het idee dat vaak chauffeurs in een vrachtwagen beter overzicht over een situatie hebben dan in de auto. Het verschil is dat automobilisten vaak makkelijk wegkomen met een foutje en denken dat ze het goed opgelost hebben. Een vrachtwagen die een foutje op moet lossen ligt al vlug op zijn kant.quote:Op zondag 10 januari 2010 13:18 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Is het niet gewoon zo dat er een paar chauffeurs zijn die de hele meute de slechte naam geven en dat er ook een paar automobilisten zijn die de hele meute de slechte naam geven?
En ja, er zijn veel te veel mensen met een rijbewijs die niet eens de eigen auto normaal op de weg kunnen houden, laat staan dat ze dan ook nog rekening houden met een ander
Hij haalde je rechts in?quote:Op zondag 10 januari 2010 08:27 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Komt een VW Bora op rijstrook 3 voorbij, met een hand uit het raam. Ik dacht 'wie steekt met -6 zijn hand uit het raam' en toen zag ik pas een enkele vinger opgestoken...
Nee, er zijn ook snelwegen met drie rijstroken zoals de A12. Anders had hij wel vluchtstrook gezegd.quote:
Doe jij eens niet zo moeilijkquote:Op zondag 10 januari 2010 16:28 schreef Wupppie het volgende:
Je telt vanaf de middenberm, de meest linkse is rijstrook 1, degene daar rechts van is 2, enzovoort.
Als die bora hem op 3 inhaalde, dan reed de vrachtwagen op 2 of op 4.
Goed, dan zal ik me er verder niet meer mee bemoeienquote:Op zondag 10 januari 2010 16:43 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk nu in tegenstelling tot dat andere gevalletje.
Lijkt me verstandiger, dit topic wordt er niet gezelliger van.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:48 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Goed, dan zal ik me er verder niet meer mee bemoeien
Nu heb ik het gedaan zekerquote:Op zondag 10 januari 2010 16:51 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Lijkt me verstandiger, dit topic wordt er niet gezelliger van.
Nee, ik meld het alleen maar algemeenquote:
Sommige mensenquote:Op zondag 10 januari 2010 16:53 schreef TommyGun het volgende:
Zojuist weer eentje die mij niet links voorbij wilde. Groot licht flitsen, dus ik ging zelf maar naar links
waarna hij rechts voorbij kwam en z'n duim opstak (terwijl ik naar m'n thuisbrengertje wees). Je maakt wat mee zo
Ik noem het net andersom.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:43 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk nu in tegenstelling tot dat andere gevalletje.
Gelukkig, dan blijf ik wel meelezen hierquote:Op zondag 10 januari 2010 16:54 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Nee, ik meld het alleen maar algemeen
Hier sneeuwt het nu wel.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:53 schreef druppelkut het volgende:
Zou willen dat het ging sneeuwen. Kan ik morgen tot 7 uur uitslapen. Maar helaas is het hier aan het dooien
Kun je zelf niet bedenken dat ik de linker rijstrook bedoel. Een post daarvoor had ik het over een rechter rijstrook vol met automobilisten die 75 rijden.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:28 schreef Wupppie het volgende:
Je telt vanaf de middenberm, de meest linkse is rijstrook 1, degene daar rechts van is 2, enzovoort.
Als die bora hem op 3 inhaalde, dan reed de vrachtwagen op 2 of op 4.
Hou je wel in de gaten dat een thuisbrengertje maar heel beperkt meegaat? Als in iets van 150 of 200km? En dat verder rijden minstens net zo gevaarlijk is dan 4km/h harder?quote:Op zondag 10 januari 2010 16:53 schreef TommyGun het volgende:
Zojuist weer eentje die mij niet links voorbij wilde. Groot licht flitsen, dus ik ging zelf maar naar links
waarna hij rechts voorbij kwam en z'n duim opstak (terwijl ik naar m'n thuisbrengertje wees). Je maakt wat mee zo
De getallen die jij noemt kan ik nergens terugvinden, maar ik snap uiteraard dat 't voor tijdelijk gebruik is. Daarentegen geloof ik niet dat je 'm na een paar honderd kilometer alweer weg kan gooien... Desalniettemin ga ik op zoek naar een volwaardige reserveband, en uiteraard zo min mogelijk rijden tot het spul weer gemaakt is.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:21 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hou je wel in de gaten dat een thuisbrengertje maar heel beperkt meegaat? Als in iets van 150 of 200km? En dat verder rijden minstens net zo gevaarlijk is dan 4km/h harder?
Is mij toendertijd tijdens de rijles wijsgemaakt, zo'n bandje schijnt dan ook geen drol te kostenquote:Op maandag 11 januari 2010 07:35 schreef TommyGun het volgende:
[..]
De getallen die jij noemt kan ik nergens terugvinden, maar ik snap uiteraard dat 't voor tijdelijk gebruik is. Daarentegen geloof ik niet dat je 'm na een paar honderd kilometer alweer weg kan gooien... Desalniettemin ga ik op zoek naar een volwaardige reserveband, en uiteraard zo min mogelijk rijden tot het spul weer gemaakt is.
dan zei je het dus verkeerdquote:Op zondag 10 januari 2010 23:09 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Kun je zelf niet bedenken dat ik de linker rijstrook bedoel. Een post daarvoor had ik het over een rechter rijstrook vol met automobilisten die 75 rijden.
quote:Op zondag 10 januari 2010 08:27 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Komt een VW Bora op rijstrook 3 voorbij, met een hand uit het raam. Ik dacht 'wie steekt met -6 zijn hand uit het raam' en toen zag ik pas een enkele vinger opgestoken...
En toch snapte iedereen wat ie bedoelde. Grappig he?quote:
Hij is gewoon een mierenneuker.quote:Op maandag 11 januari 2010 18:50 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En toch snapte iedereen wat ie bedoelde. Grappig he?
en ieder logisch denkend mens weet dat we in Nederland op de weg de meest rechter rijbaan aanhouden.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:03 schreef Wupppie het volgende:
ieder logisch denkend mens weet dat we in Nederland van links naar rechts schrijven en tellen.
Maar goed, vrachtwagenvolk is een ster in het eigen regels bedenken, dus dat verbaast mij weer niet.
Zou wel verklaren waarom alle zichzelf als übermensch beschouwende vertegenwoordigers en andere omhooggevallen zakenmannetjes structureel op de linkerbaan blijven plakkenquote:Op maandag 11 januari 2010 19:04 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
en ieder logisch denkend mens weet dat we in Nederland op de weg de meest rechter rijbaan aanhouden.
Verkeer is niet hetzelfde als schrijven. Schrijven begint inderdaad links, maar in het verkeer begin je (in principe) rechts.
als je zoveel TEGEN hebt op vrachtwagenchauffeurs, wat doe je dan in godsnaam in dit subtopic?quote:Op maandag 11 januari 2010 19:03 schreef Wupppie het volgende:
ieder logisch denkend mens weet dat we in Nederland van links naar rechts schrijven en tellen.
Maar goed, vrachtwagenvolk is een ster in het eigen regels bedenken, dus dat verbaast mij weer niet.
quote:Op maandag 11 januari 2010 20:14 schreef Wupppie het volgende:
Niet fokken met vertegenwoordigers.
GMTAquote:Op maandag 11 januari 2010 20:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Aha, dus jij bent zo'n aso die structureel te hard rijdt, bumperkleeft, zit te bellen en te mailen tijdens het rijden en meent dat de weg van jou is.
En dan een grote bek over vrachtwagenchauffeurs. Iets met pot -> ketel.
Plan je afspraken maar beter dan hoef je ook niet zo belachelijk te rijden.
Wat! Doen we een keer ontopic, is het wéér niet goedquote:Op maandag 11 januari 2010 20:45 schreef druppelkut het volgende:
Bla bla bla bla bla.....
Daar gaan we weer
Ik doelde meer op dat bekvechten.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:41 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wat! Doen we een keer ontopic, is het wéér niet goed
Moeten we het dan echt weer over mijn liefdesleven gaan hebben?
Krijg nou wat! Ik denk zelfs dat je gelijk hebt!quote:Op maandag 11 januari 2010 19:36 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Zou wel verklaren waarom alle zichzelf als übermensch beschouwende vertegenwoordigers en andere omhooggevallen zakenmannetjes structureel op de linkerbaan blijven plakken
Dan zijn we snel uitgepraat toch?quote:Op maandag 11 januari 2010 21:41 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wat! Doen we een keer ontopic, is het wéér niet goed
Moeten we het dan echt weer over mijn liefdesleven gaan hebben?
He asked for it, the cocksucking bastardquote:Op maandag 11 januari 2010 21:43 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Ik doelde meer op dat bekvechten.
Mwah valt mee, ik ben er alleen wel achter dat mét ook niet altijd alles isquote:
Is goed, dan plan ik wat minder afspraken.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Aha, dus jij bent zo'n aso die structureel te hard rijdt, bumperkleeft, zit te bellen en te mailen tijdens het rijden en meent dat de weg van jou is.
En dan een grote bek over vrachtwagenchauffeurs. Iets met pot -> ketel.
Plan je afspraken maar beter dan hoef je ook niet zo belachelijk te rijden.
Dat zijn juist zo ongeveer de ergste chauffeursquote:Op maandag 11 januari 2010 23:10 schreef Wupppie het volgende:
[..]
Is goed, dan plan ik wat minder afspraken.
Huur ik wel een pool in om onze goederen te vervoeren om de kosten wat te besparen.
Niet zo schoppen tegen de mensen die jullie monden voedt.
'zonder transport staat alles stil' yeah right.. moet je wel wat te vervoeren hebben...
Wat voor kantoor?quote:Op maandag 11 januari 2010 23:10 schreef Wupppie het volgende:
Overigens, het geklaag over zoals jullie burgerlijke types 'luxe' wagens noemen, terwijl het gemiddelde IVBO kantoor op wielen over meer 'luxe' beschikt.
Gewoon lekker rechts houden jongens, ken je plaats, gewoon zo dicht mogelijk aan de kant waar alle andere pechgevallen uit de maatschappij ook staan!
En laat de mensen die er echt toe doen gewoon ongehinderd passeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt het over mensen. En mensen zijn er meer dan 1. En meer dan 1 is meervoud.quote:Op maandag 11 januari 2010 23:21 schreef Wupppie het volgende:
Nee, het is "die jullie monden voedt"
Jij moet wel een gigantisch klein pikkie hebben dat je probeert als een grote lul over te komen.quote:Op maandag 11 januari 2010 23:10 schreef Wupppie het volgende:
[..]
Is goed, dan plan ik wat minder afspraken.
Huur ik wel een pool in om onze goederen te vervoeren om de kosten wat te besparen.
Niet zo schoppen tegen de mensen die jullie monden voedt.
'zonder transport staat alles stil' yeah right.. moet je wel wat te vervoeren hebben...
Overigens, het geklaag over zoals jullie burgerlijke types 'luxe' wagens noemen, terwijl het gemiddelde IVBO kantoor op wielen over meer 'luxe' beschikt.
Gewoon lekker rechts houden jongens, ken je plaats, gewoon zo dicht mogelijk aan de kant waar alle andere pechgevallen uit de maatschappij ook staan!
En laat de mensen die er echt toe doen gewoon ongehinderd passeren.
Taalkundig is mijn zin correct, maar dat zal jij met een beetje zoekwerk en je universitaire studie ook zo gevonden hebben.quote:Op maandag 11 januari 2010 23:25 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Je hebt het over mensen. En mensen zijn er meer dan 1. En meer dan 1 is meervoud.
Het meervoud van voedt is voeden.
Hemapakquote:Op maandag 11 januari 2010 23:26 schreef vannelle het volgende:
[..]
Besef dat zelfs jouw leaseautootje per vrachtwagen is afgeleverd, net als je HEMA pak, je duur uitziende plastic schoenen en je vreselijke aftershave waar je elke dag ongeveer een halve liter te veel van gebruikt.
Omhooggevallen eikel.
Kee, HEMA klopt dan niet blijkbaar. Rest wel?quote:Op maandag 11 januari 2010 23:34 schreef Wupppie het volgende:
[..]
Hemapak
Het ligt even net iets genuanceerder vriend!
Maar dat is niet relevant.
Ik heb geen enkel respect voor jou of "een persoon zoals jij".quote:Op maandag 11 januari 2010 23:34 schreef Wupppie het volgende:Gezien je opmerking:
Je zou des te meer respect moeten hebben voor een persoon zoals de mijne, die vóórdat hij uberhaupt is gaan werken kennelijk al behoorlijk veel vrachtwagenchauffeurs aan het werk gezet heeft.
Volgens mij heb jij te eten dankzij ons. De boel dus niet gaan omdraaien.quote:Op maandag 11 januari 2010 23:10 schreef Wupppie het volgende:
[..]
Niet zo schoppen tegen de mensen die jullie monden voedt.
Da's het leuke, we hebben ook altijd wat te vervoeren. Alles wat jij hebt heeft in een vrachtwagen gezeten.quote:'zonder transport staat alles stil' yeah right.. moet je wel wat te vervoeren hebben...![]()
Helaas doen vertegenwoordigers er niet toe. Zonder jou en je collega's staat echt niets stil.quote:En laat de mensen die er echt toe doen gewoon ongehinderd passeren.
Dat komt uit de tijd dat een personenauto nog echt luxer was dan een vrachtwagen. En dat is blijven hangen om de reden die al eerder is uitgelegd.quote:Op maandag 11 januari 2010 23:30 schreef Wupppie het volgende:
Waar komt dat gejank "luxewagen'' dan vandaan?
Het is ten eerste persoon zoals ik.quote:Op maandag 11 januari 2010 23:34 schreef Wupppie het volgende:
[..]
Je zou des te meer respect moeten hebben voor een persoon zoals de mijne, die vóórdat hij uberhaupt is gaan werken kennelijk al behoorlijk veel vrachtwagenchauffeurs aan het werk gezet heeft.
In deze moet ik je inderdaad gelijk geven. Vandaar ook dat geen enkele zichzelf respecterende garage die ondingen nog gebruikt dan wel verkoopt. Hopen dat 'ie 't houdt tot eind deze weekquote:Op maandag 11 januari 2010 10:01 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Is mij toendertijd tijdens de rijles wijsgemaakt, zo'n bandje schijnt dan ook geen drol te kosten
Wat voor auto heb je?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 07:46 schreef TommyGun het volgende:
[..]
In deze moet ik je inderdaad gelijk geven. Vandaar ook dat geen enkele zichzelf respecterende garage die ondingen nog gebruikt dan wel verkoopt. Hopen dat 'ie 't houdt tot eind deze week
Dat meen je niet.... Gaat het echt daarom?quote:
Volgens mij is het voor ons allen beter als je gebruik zou maken van het openbaar vervoer, of iemand achter het stuur zetten die wat minder gefrustreerd met het verkeer omgaat.quote:Op maandag 11 januari 2010 23:34 schreef Wupppie het volgende:
[..]
Hemapak
Het ligt even net iets genuanceerder vriend!
Maar dat is niet relevant.
Gezien je opmerking:
Je zou des te meer respect moeten hebben voor een persoon zoals de mijne, die vóórdat hij uberhaupt is gaan werken kennelijk al behoorlijk veel vrachtwagenchauffeurs aan het werk gezet heeft.
Seat Cordoba SX uit '98. Maar ik ben ook zoek naar een volwaardig reservewiel. Dwz; gewoon een aluminium velg zoals ik die nu heb, en dan een extra bandje kopen voor erop. Dus ik wil zo meteen een aantal slopen bellen, kijken of ze ergens nog een velg van zo'n auto hebben. Niksquote:Op dinsdag 12 januari 2010 08:09 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Wat voor auto heb je?
Kan ik eens kijken in de sloopautos of er een goed thuisbrengertje in ligt
Zowel motorrijders als vrachtwagenchauffeurs zijn doorlopend bezig de kamikaze-acties van de brokkenpiloten a la Wuppie op te vangen op een dusdanige wijze dat er geen ongeluk van komt.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 03:25 schreef DoimeN het volgende:
Hebben jullie eigenlijk wat met motorrijders? In het algemeen heb ik het gevoel dat motorrijders en vchauffeurs wat samen spannen tegen de imbiciele koekblikrijders... Bij het stoplicht ff een knikje en soms geven ze voorrang..
Alleen bij Parijs e.o. is dat een drama, vooral op de periferique en de A86, in de rest van dat land is best goed te rijdenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zowel motorrijders als vrachtwagenchauffeurs zijn doorlopend bezig de kamikaze-acties van de brokkenpiloten a la Wuppie op te vangen op een dusdanige wijze dat er geen ongeluk van komt.
Daardoor denken al die vertegenwoordigers ook dat ze heel goed kunnen rijden maar in feite zijn wij de bezemwagen.
In Frankrijk zijn motorrijders trouwens gewoon levensmoe. Ik werd ingehaald door een andere vrachtwagen en een motorrijder reed daar tussen door.
Dat zou zo zijn geweest als ik had gezegd: "een persoon zoals mij" maar dat zei ik niet, goed lezen knulletje.quote:
wel degelijk.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 02:42 schreef RealZeus het volgende:
Ten tweede heb ik geen greintje respect voor je. Je bent arrogant en denkt dat de economie op jou leunt. Newsflash: dat is niet zo.
Ja, maar dan tegen een prijs dat niemand het wil hebben.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 02:42 schreef RealZeus het volgende:
Vertegenwoordigers vertegenwoordigen een product van een bedrijf. Voor je bedrijf ben je belangrijk, voor de rest van de wereld niet. Dat product kunnen we namelijk ook bij jullie concurrent laden.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 02:42 schreef RealZeus het volgende:
Het is ook niet dat afnemers het product niet kunnen vinden: jouw enige taak is om te zorgen dat ze dat product bij jouw bedrijf kopen en niet bij de concurrent. Daarom kan de wereld ook prima zonder vertegenwoordigers.
Daarom ben ik al lang gestopt met reageren. Sommige posts zijn zo ontzettend achterlijk dat het wel een troll moet zijn.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:12 schreef druppelkut het volgende:
Mensen:
The obvious troll is being obvious
Met haarquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:12 schreef druppelkut het volgende:
Mensen:
The obvious troll is being obvious
Ach, we moeten 'm gewoon met z'n allen in z'n eigen sop gaar laten koken. Dat ie maar een keer een pool tegenkomt die zijn fouten niet weet op te vangen, is het probleem ook ineens opgelostquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:12 schreef druppelkut het volgende:
Mensen:
The obvious troll is being obvious
Ik ben zelf zowel chauffeur als vertegenwoordiger geweest (nu vertegenwoordiger) en dat soort arrogante omhooggevallen balletjes als hij leven over het algemeen met een ontzettende plaat voor de kop. Geen greintje respect naar anderen en verwachten dat iedereen naar hen opkijkt.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:15 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ach, we moeten 'm gewoon met z'n allen in z'n eigen sop gaar laten koken. Dat ie maar een keer een pool tegenkomt die zijn fouten niet weet op te vangen, is het probleem ook ineens opgelost
Hij vind het leuk dat wij op zijn provocaties ingaan, en dat geeft hem het idee dat hij de slimste van het kluppie is. Als we dat nou gewoon met z'n allen niet meer doen gaat voor hem de lol er ook vanzelf af
Welkom terug draak-met-geluidquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:23 schreef Sounddragon het volgende:
Terug van een bannetje, even bijgelezen; het is weer gezellig hier![]()
We hebben 4 bedrijven. Ben pas op 1 geweest en daar ligt niks.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:39 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Nog wat kunnen vinden, of niet op locatie?
'Oud' beestje natuurlijk, ik heb hier in de buurt niks kunnen vinden. Dankje!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:55 schreef druppelkut het volgende:
[..]
We hebben 4 bedrijven. Ben pas op 1 geweest en daar ligt niks.
Wel doorgegeven daar!
quote:
I wisj. Tets Josjequote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Leuke nieuwe ava; is that joe ??![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |