abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75542085
Het grote centrale vrachtwagenchauffeurstopic!

Voor al uw chauffeursverhalen, mooie praat en diensmededelingen als: waar rijd je, wat vervoer je, hoe vind je het werk, hoe lang zijn je dagen etc etc etc.



Deel 1
Deel 2
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 12 december 2009 @ 03:56:51 #2
251588 JuiceJuice
What the fuck is this shit?
pi_75542089
Toet toet.
pi_75542099
En ik ben natuurlijk nog steeds geen chauffeur, maar ik heb een uurtje geleden de mijne de deur uit gewerkt: gevoederd, koffie in de mik & voorzien van gesmeerde broodjes, drinken voor onderweg + wat lekkernijen.

In het kader van de ondersteunende dienstverlening vond ik dat ik ook wel jullie topic mocht heropenen .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_75542162
sorry broeders.

[ Bericht 53% gewijzigd door FunkyHomosapien op 12-12-2009 13:57:23 ]
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_75542652
je vergat nog een...!
pi_75542847
TerugVrachtPost
  zaterdag 12 december 2009 @ 10:54:27 #7
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_75543858
Jezus wat een layoutverneukende post

over ongelukjes:
Toen ik nog geen aanhangerrijbewijs had reed ik drank rond voor cafés en dergelijke. Dan heb je een bakwagen vol staan met allemaal ongelijke pallets.
Dat is humor als je voor een bus vol in de ankers moet als die te wijd de hoek om komt zeilen.
Hoor je vanuit de bak een heleboel glasgerinkel en zie je opeens onder de zeilen een hoop vloeistof stromen.
5 pallets waren over elkaar heen gevallen.

Dan voel je je ook best klote kan ik je verzekeren. Ben je minstens een uur bezig om alles op te ruimen.
  zaterdag 12 december 2009 @ 11:51:15 #8
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_75544742
mijn ongelukjes







quote:
Do 03/09/09 A7 Zaandam Richting Hoorn thv Middesloot. (12:00)

Op weg naar mn laatste stop met de gedachte in me achterhoofd dat ik lekker vroeg klaar zou zijn.. thv van middelsloot begint de wagen lichtjes(!) te trillen. Voordat ik überhaupt een beslissing kon nemen wat ik ermee zou gaan doen word ik verast door een gigantische klap, de wagen overhelt plots erg naar links en stuurt me ook met een rotvaart de linker strook op, gelukkig door het trillen had ik 't stuur vast gepakt met 2 handen en kon ik het gevaarte met een aardige hoek richting de vluchtstrook sturen, op het moment dat ik de vluchtstrook opschuif zie ik in mijn linker raam 2 wielen (dubbelluchts) voorbij komen rollen. Ik was veilig, ik stond op de vluchtstrook met 3 wielen maar de rest niet, want de wielen lagen een stuk verderop op de rijbaan.. Ja wat nu, pakken en riskeren dat je voor je donder gereden word of eerst maar eens bellen.

Ik koos toch maar voor de 2e optie, door mijn deur open te zetten en flink te gebaren schoof iedereen tijdig op naar links en gebeurde er geen linke dingen.

(112)
<- 112 alarmcentrale waarmee kan ik u van dienst zijn?
-> KLPD, A7 richting hoorn, 18,3. Ben mijn wielen verloren en die liggen nu op de rijbaan.
<- Ok, je staat net voorbij purmerend noord?
-> Ja
<- Ok, momentje.
<- Met de politie
-> Ik sta op de A7 richting Hoorn net voorbij Purmerend-Noord bij 18,3 ben me wiel verloren van de vrachtwagen en de liggen op de rijbaan.
<- Prima, we komen eraan.
(klik)

En nog geen 15 seconde later(!) stond er een rood kruis op de rechterrijbaan en kon ik de wielen de lood zwaar waren van de rijbaan afhalen.. Eindelijk al het gevaar geweken en was het wachten op hulp. Gelukkig had ik nog wat onbijtkoekjes mee en ben ik maar wat gaan eten. ;-)

Na enkele minuten kwam de politie met zwaailichtjes aan gescheurd en wilde gelijk mijn kenteken papieren zien.. Mogelijk om te kijken ho e het met de APK zit. Die zat er sinds februari.
Toen kwam rijkswaterstaat wat pionnen neerzetten en was het wachten op de berger. Die moest vanuit Amsterdam komen en dat duurde dus eventjes. Toen hij er was bleek dus dat er vrijwel niets stuk was en dat ik gewoon al mijn moeren verloren ben... Wtf? alles los gelopen? Schijnbaar.. Ik had 2 moeren terug gevonden en hij had de wielen erweer opgezet.. Gelukkig stond ik 200 meter voor de afslag van de pomp en zijn we daar heel rustig heen gereden. Bizar genoeg nemen ze je niet mee maar halen ze je alleen van de rijbaan. Vervolgens moest de garage komen om het spul ter plekken te maken. Weer een dik uur verder komen ze tp en blijkt dat de complete naaf naar de klote is, schijf alles. Wel, hij had moeren en bouten bij zich, wiel vast met 4 van de 6 bouten en rijden maar, hij heeft achter me gereden totaan Abcoude en hebben we ze nog een paar keer nagetrokken.. Zelfs de monteur had er geen vertrouwen in omdat bij alle keren natrekken de wielen alweer aardig losgelopen waren. Gelukkig heb ik Utrecht weten te bereiken op 4 wielen en staat hij nu bij de garage voor een nieuw achteras.
pi_75545247
Dapper dat je dat post

tvp, zijn er nog verzoekplaatjes?
  zaterdag 12 december 2009 @ 12:25:49 #10
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_75545514
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 12:14 schreef Alexxxxx het volgende:

tvp, zijn er nog verzoekplaatjes?
jazeker. een heleboel !!!!! Weghalen.
Verrekte layoutverneukende post op mobiel.
pi_75547950
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 12:25 schreef druppelkut het volgende:

[..]

jazeker. een heleboel !!!!! Weghalen.
Verrekte layoutverneukende post op mobiel.
Ik ben geen PTA mod meer Ik zet ff een TRretje
pi_75548129
Het heeft zichzelf al opgelost zie ik .
  zaterdag 12 december 2009 @ 17:35:56 #13
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_75553604
Wtf Blup, wat een verhaal

Die palletongelukjes zijn erg herkenbaar. Ik heb 1x gehad dat een pallet met 80 CBL7 kratjes vol huzarensalade voorover kantelde omdat het laaddock een randje had waar ik met de palletwagen achter bleef hangen. Stond ik daar in de loods bij Jumbo de huzarensalade van de grond te schrapen Anderhalf uur bezig geweest, 150 van de 400 verpakkingen af kunnen schrijven.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_75555966
Ik heb ooit voor een eierboer gereden en ook ooit eens een noodstop moeten maken door een technisch mankement.
900 eieren kapot..........wát een bende.
Ben terug naar de zaak gereden, wagen ingeleverd en gezegd dat ik em maandag schoon terug wil hebben. (Het was toen vrijdag)
Ik heb daar niet lang meer gewerkt.
  zaterdag 12 december 2009 @ 22:33:17 #15
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_75562749
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 19:00 schreef vannelle het volgende:
Ik heb ooit voor een eierboer gereden en ook ooit eens een noodstop moeten maken door een technisch mankement.
900 eieren kapot..........wát een bende.
Ben terug naar de zaak gereden, wagen ingeleverd en gezegd dat ik em maandag schoon terug wil hebben. (Het was toen vrijdag)
Ik heb daar niet lang meer gewerkt.
Lijkt me leuk ja, niemand kijkt er meer naar en maandag heb je zo'n rotte eierzooi op je parkeerplaats liggen Ik zou je ook buitenflikkeren als je dat zou flikken.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_75563075
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 22:33 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Lijkt me leuk ja, niemand kijkt er meer naar en maandag heb je zo'n rotte eierzooi op je parkeerplaats liggen Ik zou je ook buitenflikkeren als je dat zou flikken.
Ik zal het iets beter uitleggen:
Het was een klein, oud bakwagentje. Zo klein dat ie nog hydraulische remmen had, maar wel met een probleem.
Hij remde vreselijk slecht en dat had ik ook al verteld tegen de werkgever maar er gebeurde helemaal niks aan.
Toen het gebeurde moest ik remmen voor een auto voor me. Ik trap het pedaal in en hij remt...........niet.
Dus de parkeerrem er maar op gegooid en dat gaf een zootje in de bak.

Het kwam dus door een mankement wat bij de werkgever bekend was maar waar niks aan gedaan werd.
Laat hem de rotzooi dan maar opruimen ook.
  zaterdag 12 december 2009 @ 22:47:18 #17
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_75563271
Ah, dat maakt de zaak al duidelijker ja. Daar zou ik ook niet blij van worden. Maar ik ga uberhaupt niet weg met rotzooi. Als ik denk dat de auto het einde van de dag niet haalt vertrek ik niet eens, laat ze het spul maar goed voor elkaar hebben.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_75563473
Toen was ik nog jong en naïef, nu alleen nog maar naïef.
pi_75564061
Les 1: gang is alles, les 2: remmen is angst
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
pi_75564370
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:10 schreef densmee het volgende:
Les 1: gang is alles, les 2: remmen is angst
We hebben het niet over je onderschrift maar over rijden op de openbare weg.
  zondag 13 december 2009 @ 00:25:14 #21
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_75566578
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:18 schreef vannelle het volgende:

[..]

We hebben het niet over je onderschrift maar over rijden op de openbare weg.
Het is gewoon een kwestie van geven en nemen op de weg.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_75572413
Wij hadden eens een oplegger die vollast bleef remmen, ookal was ie leeg. Als je dat weet ís er mee te rijden, gewoon heeeeeeeeeeeeel lief zijn voor het rempedaal. Maar op een nieuwe, natte weg wordt het levensleip. Ik moest voorsorteren, remde blijkbaar íets te hard, en ik zag zo die oplegger langszij komen in de spiegel. Het is een godswonder dat daar op dat moment net ff niemand reed, want die was zo plat als een dubbeltje geweest
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_75593642
dit weekend moeten koppelen net voor Basel (ch), op de terugreis flink in de file terechtgekomen dus bij karlsruhe bijna de 4.5u vol. Dan maar op zoek naar een P-plaats. Nog voordat ik deze gevonden had hoorde ik een PLOF en wat geflabber. Oplegger stuiterde ook ineens meer dan een km ervoor.
Vluchtstrook op, alarmlichten aan en maar eens kijken.
Resultaat: klapband op de voorste as vd oplegger.
Karlsruhe noord eraf met 30km/h, industrieterrein op met met 0/1 graad celsius maar eens wiel wisselen.
Daarna doorgerden naar venlo, rust gemaakt en maar terug naar de zaak.

FF een weekendje koppelen heet dat
Doet maar wat..
  maandag 14 december 2009 @ 09:13:58 #24
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_75604124
quote:
Op zondag 13 december 2009 21:42 schreef Redbaron het volgende:
dit weekend moeten koppelen net voor Basel (ch), op de terugreis flink in de file terechtgekomen dus bij karlsruhe bijna de 4.5u vol. Dan maar op zoek naar een P-plaats. Nog voordat ik deze gevonden had hoorde ik een PLOF en wat geflabber. Oplegger stuiterde ook ineens meer dan een km ervoor.
Vluchtstrook op, alarmlichten aan en maar eens kijken.
Resultaat: klapband op de voorste as vd oplegger.
Karlsruhe noord eraf met 30km/h, industrieterrein op met met 0/1 graad celsius maar eens wiel wisselen.
Daarna doorgerden naar venlo, rust gemaakt en maar terug naar de zaak.

FF een weekendje koppelen heet dat
Vorig jaar tussen kerst en oud/nieuw: goh Bart, dáár staat een oplegger, en híerrrrr staat een trekker. Koppel maar aan en rijden maar. Neem wel ff voor een weekje spullen mee, kon wel eens handig zijn.
Kijk ik op de vrachtbrief: volle bak naar Guadalajara. Dus ik heel droog: ah, 's vast niet naast de deur? Mneuh, zegt de baas, denk dat je de halve week nodig hebt om er te komen. Veel plezier hmm?
Daar sta je dan, als zaterdag/vakantietuig
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')