SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ik kwam toch zeker nog aan, mwah, 160km ofzo?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:23 schreef Redbaron het volgende:
Bartholomeus: Ik heb Flex al gebeld dat ze uit mogen kijken naar een ander slachtoffer voor dit werk.
als ik dit 3 weken moet doen word ik gek. Het is maar een goede 5minuten rijden van mekaar af.
Ik maak maar 30km op een dag![]()
Jah, maar dan heb je steeds een vast ploegje waarmee je over het terrein crosst daar. Mooi beetje ouwehoeren over de bak enzo, samen koffie drinken. Als je het niet van de uitdaging moet hebben, dan wel van de gezelligheid. En in je eentje een beetje 3,5km enkele reis op en neer klooien is dan natuurlijk geen van beidequote:Op woensdag 26 mei 2010 22:44 schreef glasbak het volgende:
Ik heb anderhalf jaar rondjes gereden op de hoogovens.. In een 8x8 kipper.. 60 vrachtjes in 12 uur tijd van A naar B. Meestal met een ploegje van 4 a 5 auto's..
Ik ga maandag aan zo'n soort baantje beginnen; eindelijk weer aan de slagquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:59 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jah, maar dan heb je steeds een vast ploegje waarmee je over het terrein crosst daar. Mooi beetje ouwehoeren over de bak enzo, samen koffie drinken. Als je het niet van de uitdaging moet hebben, dan wel van de gezelligheid. En in je eentje een beetje 3,5km enkele reis op en neer klooien is dan natuurlijk geen van beide
feli, klinkt gaaf! ben benieuwdquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik ga maandag aan zo'n soort baantje beginnen; eindelijk weer aan de slag![]()
Op Maasvlakte II schijnen ze wat aparte prefab elementen (ik denk voor kademuren ofzo) te moeten gaan verrijden, daar is een speciaal voertuig voor gebouwd en daar moet ik op gaan rijden..
Maandag om 06.00 melden in Oostvoorne voor 2 dagen cursus/inwerken; eens kijken of het wat is![]()
Diesel en bagger, dat móet bijna wel leuk zijn![]()
Foto's volgen uiteraard
Tnxquote:
Dus... hij zag je aanhanger niet of wat?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:45 schreef glasbak het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort effecten krijg je dus als je mensen hebt die naar rechts willen invoegen als ze naast je aanhanger rijden..
Zij (!) probeerde mij vlak voor een wegversmalling nog 'even' in te halen wat dus niet luktequote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:17 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dus... hij zag je aanhanger niet of wat?
SD: gefeliciteerd!
De stomme twutquote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:43 schreef glasbak het volgende:
[..]
Zij (!) probeerde mij vlak voor een wegversmalling nog 'even' in te halen wat dus niet lukteZe remde op zich wel redelijk op tijd af en dacht waarschijnlijk achter mijn motorwagen in te kunnen voegen. Maar ja. Daar zat dus nog een brokje aanhangwagen achter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SD heeft zojuist de papiertjes getekend; en is nu dus officieel weer schatkist vúller ipv schatkist legert
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
De stomme twut
Ik háát die 'net-voor-het-verdrijvingsvlak-kamikazeakties'
Ik dus ook en ik heb me enige tijd geleden voorgenomen om niet meer te remmen voor dat soort idioten met bovenstaande als gevolg...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefeliciteerd!quote:SD heeft zojuist de papiertjes getekend; en is nu dus officieel weer schatkist vúller ipv schatkist legert![]()
![]()
![]()
Wanneer kunnen we de eerste actiefoto's verwachten?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |