Precies. Er zijn kranen zat daar dus ik begrijp niet wat die jongen allemaal aan het klooien is geweest.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:19 schreef Iuc het volgende:
lachen. Wel een echte MAN!
Nog ff over dat lieren: Lekker in de vergrendeling laten zitten en een keertje achteruit rijden om dan opeens vol op de rem te trappen. Dat werkt vaak beter.
Wat nog beter werkt is even geduld hebben totdat er een kraan in de buurt is die de handel eruit trekt
Jaquote:Op woensdag 21 april 2010 21:53 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ooit een auto met containerbakken voor een dock zien staan?
Einstein
Met de container op de auto, en dan aan het dock prikken ja? Leg me dat maar eens uit danquote:Op woensdag 21 april 2010 21:55 schreef glasbak het volgende:
[..]
Precies. Er zijn kranen zat daar dus ik begrijp niet wat die jongen allemaal aan het klooien is geweest.
Maar goed.. Hij zat vandaag gewoon weer op een andere auto, dus misschien sloopt hij die ook wel![]()
[..]
Ja
Niet zo moeilijk.. Gewoon deur open, tegen het dock aan, klep erin en laden met die handel.. Vaak genoeg gedaan..quote:Op woensdag 21 april 2010 21:56 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Met de container op de auto, en dan aan het dock prikken ja? Leg me dat maar eens uit dan
Ben benieuwd wat je dan zoal te laden hebt gehad, containerbakken zijn immers vooral voor los gestort spul, afval en dergelijke troep bedoeldquote:Op woensdag 21 april 2010 21:59 schreef glasbak het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk.. Gewoon deur open, tegen het dock aan, klep erin en laden met die handel.. Vaak genoeg gedaan..
Het waren ook pallets met afval. 40 pallets afgeschreven gebruiksaanwijzingen van printers. En dat was het makkelijkste te laten met een heftruck. 2 hoog opgestapeld kwam het net niet boven de rand van de bak uit.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:00 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat je dan zoal te laden hebt gehad, containerbakken zijn immers vooral voor los gestort spul, afval en dergelijke troep bedoeld
Hmm, apartquote:Op woensdag 21 april 2010 22:04 schreef glasbak het volgende:
[..]
Het waren ook pallets met afval. 40 pallets afgeschreven gebruiksaanwijzingen van printers. En dat was het makkelijkste te laten met een heftruck. 2 hoog opgestapeld kwam het net niet boven de rand van de bak uit.
Nee hoor.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:44 schreef glasbak het volgende:
[..]
Was het te veel moeite om "TVP" te typen?
Ah, jij mocht oranje schroot laden, zie ik.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:17 schreef Iuc het volgende:
[..]
Nee hoor.
Had alleen deze ff niet bij de hand:
[ afbeelding ]
Vandeweek stonden er 3quote:Op woensdag 21 april 2010 23:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ah, jij mocht oranje schroot laden, zie ik.
quote:Op woensdag 21 april 2010 23:17 schreef Iuc het volgende:
[..]
Nee hoor.
[ afbeelding ]
Wat valt hier te zien?quote:Op woensdag 21 april 2010 23:17 schreef Iuc het volgende:
[..]
Nee hoor.
[ afbeelding ]
Een verschrikkelijk lelijke Mercedes Econic waterhoofd. Oftewel een trekker met vuilniswagencabine incl. topslaperquote:
Een Mercedes Econic met een dubbele cabine: d.w.z. dat ze een andere cabine van een Econic er ondersteboven hebben opgeplakt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |