abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 april 2010 @ 18:53:21 #251
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_80235653
quote:
Op maandag 12 april 2010 18:02 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Als ik me niet vergis is dat vannelle.
Dat dacht ik ook, maar ik wist het niet helemaal zeker
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_80235680
quote:
Op maandag 12 april 2010 08:13 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

Ik had vorige week een duif die van rechts kwam. Hij keek mij aan, ik keek hem aan.. *plof*..

Heb half uur later op dezelfde weg terug gereden, maar zag hem niet liggen.. Misschien had hij z'n helm op..

Ff wat minder leuk nieuws..

Afgelopen zaterdag waren alle 3 mijn rekstokken op een of andere manier weggesprongen. Grote trailer stond vol met 21 denen à 720 perkgoedplantjes.

Bij aankomst voor de 2e klant konden er nog 9 denen gered worden. De rest lag verspreid over de gehele laadbak

Godver, wat had ik lopen tieren. Ik reed op een Daf en die krengen hebben bij ons geen koppeling. Dus als je gas geeft, pakt hij weleens enthousiast op, waardoor je vooruit schiet. Eigenlijk gebeurt dit practisch elke keer. Jezus, wat was dat kut. We zijn met 2 man 6 uur bezig geweest om op te ruimen.
Dan moet je gewoon rustiger het gas intrappen. Als jij die plank ineens onderin legt, dan geeft dat ding ook ineens veel gas. Als jij gewoon rustig dat gas wat intrapt, dan rijdt die auto ook rustig weg. Wij hebben er ook hele rijen van, zowel 95's als 105's, en alle generaties software. En ja, hoe nieuwer hoe beter het gaat, want hoe beter de software is, maar er is er niet 1 bij waarmee je niet rustig weg kunt rijden. En geloof maar dat we regelmatig met gammele zooi rijden
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
  maandag 12 april 2010 @ 19:36:31 #253
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_80237437
quote:
Op maandag 12 april 2010 17:38 schreef Sounddragon het volgende:
sow, da's kut idd..

How the fuk kunnen ze nou alle 3 wegschieten ?? En hoor/voel je dan niet dat die dingen aan de rees zijn als je een bocht om gaat of als je remt ??
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is het rare.. Ik heb niet eens dingen horen vallen. Waren toch flinke denen. Het enige wat ik hoorde, was een paar denen beetje tikken tegen het kopschot. Maar die stonden nog netjes rechtop
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
  maandag 12 april 2010 @ 19:47:45 #254
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_80237964
quote:
Op maandag 12 april 2010 19:36 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

Dat is het rare.. Ik heb niet eens dingen horen vallen. Waren toch flinke denen. Het enige wat ik hoorde, was een paar denen beetje tikken tegen het kopschot. Maar die stonden nog netjes rechtop
Ik snap nog steeds niet hoe ze die denen nou nog steeds kunnen gebruiken. Als er iets een ramp is, dan zijn die dingen het wel..

Ik heb sinds vanmorgen m'n aanhanger weer terug.. Was even te APK'en geweest en heb nou eindelijk eens de EBS/ABS storing laten verhelpen.. Er werd mij verteld dat er een sensor stuk was en er zat een draadje los in de stekker. Ja, dan krijg je wel een storing te zien ja

Wil ik wegrijden na aankoppelen.. *dingding* EBS/ABS storing *dingding*

Bleek bij nadere inspectie het probleem in de motorwagen te zitten.. eeeh Dat ding is net een jaar oud en ik heb net 2 maanden die aanhanger erachter.. Die doos is nog origineel en er is sinds de aflevering nog nooit iemand aangekomen.. Zal wel ergens een draadbreuk zijn dacht de monteur..

Maar nee.. De ABS doos op de motorwagen had last van een paar verkeerd aangesloten draadjes.. Hartelijk dank meneer de DAF draadbomenknutselaar

Dus.. nieuwe ABS doos erop en probleem verholpen! Nu remt de aanhanger tenminste met gelijke kracht in plaats van aanhanger 100% - motorwagen 50% En geen kerstbomenfestijn meer op m'n dashboard als ik wegrij vlak na het aankoppelen
pi_80238072
Wij hebben ook verschillende opleggers waar een ABS storing in zit. Nou, dan pleur je die stekker er toch uit? Blijven wielen gewoon rond om hoor
  maandag 12 april 2010 @ 20:18:03 #256
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_80239311
quote:
Op maandag 12 april 2010 19:50 schreef Bartholomeus het volgende:
Wij hebben ook verschillende opleggers waar een ABS storing in zit. Nou, dan pleur je die stekker er toch uit? Blijven wielen gewoon rond om hoor
Ja, alles goed en aardig.. maar door het missen van de abs, gaat de ebs over op een nood programma waardoor hij een stuk harder remt dan de motorwagen. Ik heb het al een aantal keren gehad dat bij een wat gladde weg of een (half) geladen motorwagen en lege aanhanger bij iets steviger remmen de aanhanger er een alternatieve route op na gaat houden en meestal wil hij mij dan zo snel mogelijk voorbij. Maar dat gaat mooi niet door
pi_80240736
Ik had een keer een DAF en een trailer bij me waar ik helemaal gek van werd. ABS-stekker er in. "Dededeng,dededeng, EBS/ABS storing" en dan rood. Dan blijft het kreng dus lawaaien.

Stekker eruit en hij bleef nog lawaaien, motor uit, en toen begon hij weer te loeien na het starten. Alle kabels en slangen naar de trailer los gekoppeld en weer aangekoppeld , behalve de ABS.

Opgelost.
pi_80242120
quote:
Op maandag 12 april 2010 20:18 schreef glasbak het volgende:

[..]

Ja, alles goed en aardig.. maar door het missen van de abs, gaat de ebs over op een nood programma waardoor hij een stuk harder remt dan de motorwagen. Ik heb het al een aantal keren gehad dat bij een wat gladde weg of een (half) geladen motorwagen en lege aanhanger bij iets steviger remmen de aanhanger er een alternatieve route op na gaat houden en meestal wil hij mij dan zo snel mogelijk voorbij. Maar dat gaat mooi niet door
Mwah, remt het ding een keer, is het wéér niet goed

Alle gekheid op een stokje, je hebt uiteraard gelijk. Op een natte weg dacht ik ook eens dat er een collega achter me stond. Nog een keer kijken leerde dat het toch echt de zijkant van m'n eigen oplegger was. Goddank dat daar geen auto reed op dat moment
  maandag 12 april 2010 @ 21:27:09 #259
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_80242259
quote:
Op maandag 12 april 2010 19:47 schreef glasbak het volgende:

[..]

Ik snap nog steeds niet hoe ze die denen nou nog steeds kunnen gebruiken. Als er iets een ramp is, dan zijn die dingen het wel..

Ik heb sinds vanmorgen m'n aanhanger weer terug.. Was even te APK'en geweest en heb nou eindelijk eens de EBS/ABS storing laten verhelpen.. Er werd mij verteld dat er een sensor stuk was en er zat een draadje los in de stekker. Ja, dan krijg je wel een storing te zien ja

Wil ik wegrijden na aankoppelen.. *dingding* EBS/ABS storing *dingding*

Bleek bij nadere inspectie het probleem in de motorwagen te zitten.. eeeh Dat ding is net een jaar oud en ik heb net 2 maanden die aanhanger erachter.. Die doos is nog origineel en er is sinds de aflevering nog nooit iemand aangekomen.. Zal wel ergens een draadbreuk zijn dacht de monteur..

Maar nee.. De ABS doos op de motorwagen had last van een paar verkeerd aangesloten draadjes.. Hartelijk dank meneer de DAF draadbomenknutselaar

Dus.. nieuwe ABS doos erop en probleem verholpen! Nu remt de aanhanger tenminste met gelijke kracht in plaats van aanhanger 100% - motorwagen 50% En geen kerstbomenfestijn meer op m'n dashboard als ik wegrij vlak na het aankoppelen
Die denen mogen van mij part ook rechtstreeks naar de oudijzerboer..

Maar weet je, al die perkgoedhandelaren zweren bij die dingen. Op een kar krijg je (denk ik) niet zoveel planten in totaal er op.

Om maar niet te beginnen over hoe vaak er wel geen seal tussen de wielen zit, waardoor het meer sleuren dan slepen is met die karren. Kutdingen
Leer spaties gebruiken!
pi_80242381
quote:
Op maandag 12 april 2010 21:27 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

Die denen mogen van mij part ook rechtstreeks naar de oudijzerboer..

Maar weet je, al die perkgoedhandelaren zweren bij die dingen. Op een kar krijg je (denk ik) niet zoveel planten in totaal er op.

Om maar niet te beginnen over hoe vaak er wel geen seal tussen de wielen zit, waardoor het meer sleuren dan slepen is met die karren. Kutdingen
Ik heb ze één keer in de auto gehad. Een keer een vrachtje van een ander bedrijf weggebracht, en hoefde geen leeggoed mee retour te nemen gelukkig. Opzich gaat het wel mooi, als je maar volle bakken hebt en die dingen geen kant op kunnen.
Trouwens, waarom geen spanband d'r achter met van die klikhaken in de rails in de wand? In de categorie: vast is vast, kan nog wel een beetje vaster
pi_80251717
quote:
Op maandag 12 april 2010 17:55 schreef Sounddragon het volgende:
Neh.. volgens mij hangt hier iemand in het topic die op een reachstacker (= dozenstapelaar) werkt, en daar had ik wat vraagjes over
Dat ben ik idd.
Brand maar los met je vragen!
  dinsdag 13 april 2010 @ 07:46:58 #262
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_80252203
quote:
Op maandag 12 april 2010 21:30 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Ik heb ze één keer in de auto gehad. Een keer een vrachtje van een ander bedrijf weggebracht, en hoefde geen leeggoed mee retour te nemen gelukkig. Opzich gaat het wel mooi, als je maar volle bakken hebt en die dingen geen kant op kunnen.
Trouwens, waarom geen spanband d'r achter met van die klikhaken in de rails in de wand? In de categorie: vast is vast, kan nog wel een beetje vaster
die hebben we niet..
Leer spaties gebruiken!
pi_80275969
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 07:46 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

die hebben we niet..
Als ik er vaker mee moest rijden dan kocht ik zelf zo'n ding. Liever dat dan karren die er een eigen leven op na gaan houden Zo'n ding kost je twee tientjes ofzo, als de baas dat niet voor je betalen wil dan issie een gierige zak.
  dinsdag 13 april 2010 @ 23:40:36 #264
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_80289017
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 07:46 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

die hebben we niet..
Je baas heeft nu een aardige schadepost door die berg plantjes achterin, niet te vergeten de stilstand. Lijkt me een prima moment om eens te zeggen dat je ze de volgende keer wilt vastzetten met een spanband, maar dat je die niet hebt
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 14 april 2010 @ 08:02:58 #265
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_80292862
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 19:30 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Als ik er vaker mee moest rijden dan kocht ik zelf zo'n ding. Liever dat dan karren die er een eigen leven op na gaan houden Zo'n ding kost je twee tientjes ofzo, als de baas dat niet voor je betalen wil dan issie een gierige zak.
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 23:40 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Je baas heeft nu een aardige schadepost door die berg plantjes achterin, niet te vergeten de stilstand. Lijkt me een prima moment om eens te zeggen dat je ze de volgende keer wilt vastzetten met een spanband, maar dat je die niet hebt
Klopt allemaal, alleen hebben we niet van die ijzeren rails op de wand zitten. Dus zelfs áls we spanbanden krijgen, moet elke laadbak aangepast worden. En dan passen de denen er niet meer in als ze wat breder als normaal zijn. Zie ik dus niet gebeuren..

Daarnaast is het verzekeringswerk. Al ben je de arbeid natuurlijk wel kwijt.
Leer spaties gebruiken!
pi_80317796
In onze auto's zitten die rails ín de wand. Wat nou past niet, gewoon inferieure kuthokken van trailers

Overigens meen ik me te herinneren dat er in dat oude lijk waar ik die denen toen in heb gehad, de rails ook óp de wand zaten. En toch stonden er gewoon 43 denen in hoor
pi_80320960
waarom zijn de denen zulke ondingen?
Ken ze niet verder en hoe ze in de auto gaan.
Ken wel kaasboxen en dat vond ik ondingen.
Doet maar wat..
  woensdag 14 april 2010 @ 22:16:55 #268
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_80323789
quote:
Op woensdag 14 april 2010 21:17 schreef Redbaron het volgende:
waarom zijn de denen zulke ondingen?
Ken ze niet verder en hoe ze in de auto gaan.
Ken wel kaasboxen en dat vond ik ondingen.
Denen zijn ellendig topzwaar en instabiel en worden vaak veel te vol gestouwd
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
pi_80359969
quote:
Op woensdag 14 april 2010 22:16 schreef TradeMarkie het volgende:

[..]

Denen zijn ellendig topzwaar en instabiel en worden vaak veel te vol gestouwd
Om nog maar niet over slecht lopende of scheve wieltjes te beginnen. Laat staan het afbreken en in elkaar stapelen van die dingen bij het retour nemen van het leeggoed

Kaasboxen zijn ook ondingen, maar die kun c.q. moet je tenminste nog gewoon met een palletwagen in de auto zetten. Denen moet je rollen sleuren
pi_80360067
Nja het is toch niet de bedoeling van mij om in de planten en bloemen te gaan dus ws krijg ik er nooit mee te maken,
Doet maar wat..
  donderdag 15 april 2010 @ 21:24:11 #271
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_80360292
quote:
Op donderdag 15 april 2010 21:19 schreef Redbaron het volgende:
Nja het is toch niet de bedoeling van mij om in de planten en bloemen te gaan dus ws krijg ik er nooit mee te maken,
Ik was ook niet van plan om in het afvaltransport te gaan werken, maar ik doe al 14 jaar (bijna) niets anders

Je weet nooit hoe het balletje rolt!
pi_80360747
Wij rijden met koelers. En dus dacht ik vooral niks te maken te krijgen met de stukgoedwereld.

Maar je wil niet weten waar ik allemaal al mee teruggekomen ben Dat gaat van frisdrank naar gemalen toetjesbakjes naar geluidssystemen naar autobanden. Zolang het maar op pallets staat en van achter geladen kan worden
pi_80360907
Je hebt gelijk Glasbak, ik had ook nooit gedacht dat ik in de kaas terecht zou komen maar toch was dat prachtig mooi.
En met koelers rijden is prettig, geen gekut met zeilen die open moeten, altijd alles op pallets.

Wil internationaal rijden maar dat ik niet voor het oprapen jammer genoeg
Doet maar wat..
  donderdag 15 april 2010 @ 22:53:51 #274
167856 Toempf
Internetheld
pi_80365883
Sowieso weet je nooit wat je moet terugladen. Ik moest maandag een graafmachine lossen in Fijnaart. In een dichte trailer. Het is weer eens wat anders.
Klaus die Gabelstaplerfahrer
Luier dan een pamper
  vrijdag 16 april 2010 @ 08:08:52 #275
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_80371778
quote:
Op donderdag 15 april 2010 22:53 schreef Toempf het volgende:
Sowieso weet je nooit wat je moet terugladen. Ik moest maandag een graafmachine lossen in Fijnaart. In een dichte trailer. Het is weer eens wat anders.
Groetjes aan Frans gedaan?
quote:
Op donderdag 15 april 2010 21:17 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Om nog maar niet over slecht lopende of scheve wieltjes te beginnen. Laat staan het afbreken en in elkaar stapelen van die dingen bij het retour nemen van het leeggoed

Kaasboxen zijn ook ondingen, maar die kun c.q. moet je tenminste nog gewoon met een palletwagen in de auto zetten. Denen moet je rollen sleuren
Vergeet niet de stokken die door het gewicht van de platen door die bodem zakt. Trek je je helemaal een ongeluk. En instabiel inderdaad als een malle...

Wat? Passen er maar 500 viooltjes op? Écht niet, Hier.. kijk. Ik krijg er 1000 op
Leer spaties gebruiken!
pi_80372830
Zijn dat van die karren die je ook wel eens in een bouwmarkt ziet staan als ze weer eens viooltjes oid in de aanbieding hebben?
Zoals ik het hoor, kun je ze beter naar ons brengen die karren
FH 420 eev Globetrotter XL
pi_80373345
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 09:07 schreef Iuc het volgende:
Zijn dat van die karren die je ook wel eens in een bouwmarkt ziet staan als ze weer eens viooltjes oid in de aanbieding hebben?
Zoals ik het hoor, kun je ze beter naar ons brengen die karren
Ja, die smalle dingen met scherpe randjes. Als trailers zo ontworpen waren gingen ze bij bosjes op de kant.
  vrijdag 16 april 2010 @ 09:30:54 #278
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_80373465

En dan het liefste nog verlengstukjes op de palen zetten zodat er nóg een plaat op de kar past
Leer spaties gebruiken!
  vrijdag 16 april 2010 @ 12:58:50 #279
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_80380721
op deze foto's blijft alles nog binnen de afmetingen, ik heb ze wel eens met een aanloop moeten laden omdat de lading naar buiten bolde
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
  vrijdag 16 april 2010 @ 13:18:05 #280
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_80381425
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 12:58 schreef TradeMarkie het volgende:
op deze foto's blijft alles nog binnen de afmetingen, ik heb ze wel eens met een aanloop moeten laden omdat de lading naar buiten bolde
Zooo herkenbaar. Dat klopt inderdaad ook, alleen is de handel dan vaak breder en hoger. Minder op een deen, alleen steekt het allemaal idd flink uit.
Leer spaties gebruiken!
pi_80494803
Zeg mannen, gaat er nog getruckt worden of hoe zit dat?

Van vrijdag op zaterdag nacht 3,5 uur (!!!) staan wachten bij een vleesboer in duitsland. Wil die klooitviool eindelijk lossen, geeft ie me de hele flikkerse zooi weer mee retour. Iets met specificatie niet goed ofzo, weet ik veel. En of ik ook meteen ff de retouren van de dag er voor wilde meenemen. Ben met meer gegaan als gekomen daar
pi_80495392
quote:
Op maandag 19 april 2010 20:15 schreef Bartholomeus het volgende:
Zeg mannen, gaat er nog getruckt worden of hoe zit dat?

Van vrijdag op zaterdag nacht 3,5 uur (!!!) staan wachten bij een vleesboer in duitsland. Wil die klooitviool eindelijk lossen, geeft ie me de hele flikkerse zooi weer mee retour. Iets met specificatie niet goed ofzo, weet ik veel. En of ik ook meteen ff de retouren van de dag er voor wilde meenemen. Ben met meer gegaan als gekomen daar

Vandaag weer gereden, ruzie gehad met de planner omdat ie mij continue achter de kont aanbelde
Morgen en ws de rest vd week wilp eo onveilig maken met veevoer en als het goed loopt volgende week ook
Doet maar wat..
pi_80496710
Oh dat is gruwelijk irritant ja, van die gasten die dan ieder half uur bellen waar je zit. De eerste keer, ok. De tweede keer, mwah. De derde keer begon ik te grappen.
> Ja waar zit je nu?
< In de auto!
> En waar is de auto?
< Op de weg!
> En waar ligt die weg?
< In 't zand!
> En waar ligt dat zand?
< Op de aardkloot!
< *tuut* *tuut* *tuut*

Heb ik 'm teruggebeld met de vraag of de hint duidelijk was
pi_80498372
Bij ons klikken ze gewoon op een link op internet en ze
kunnen precies zien waar we zitten. Op een kaart

enige is dat ze niet weten of we aan het lossen of aan het laden zijn. Dan kan je wel eens een telefoontje verwachten. Meer eigenlijk niet. Meestal ben ik diegene die de planner belt met de vraag wat ik moet gaan doen.
pi_80500248
vervelende was gewoon dat ie zegt: bel ff als je daar en daar klaar bent. En dan zelf bellen voordat ik bij de klant ben...
kan vdomme niet heksen
Doet maar wat..
  dinsdag 20 april 2010 @ 08:11:41 #286
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_80508450
quote:
Op maandag 19 april 2010 21:30 schreef Iuc het volgende:
Bij ons klikken ze gewoon op een link op internet en ze
kunnen precies zien waar we zitten. Op een kaart

enige is dat ze niet weten of we aan het lossen of aan het laden zijn. Dan kan je wel eens een telefoontje verwachten. Meer eigenlijk niet. Meestal ben ik diegene die de planner belt met de vraag wat ik moet gaan doen.
Idem hier. Ze kunnen volgens mij practisch alles zien.. Snelheid, richting, locatie etc.
Leer spaties gebruiken!
  dinsdag 20 april 2010 @ 20:33:42 #287
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_80535173
Vandaag had mijn collega een gevalletje *oeps*

pi_80535457
@ Luc: bij ons tegenwoordig ook, maar toen ik daar begon nog niet

@ Glasbak: wtf? Op z'n kant gegaan, of de bak er scheef op getrokken zodat ie er af gesodemieterd is?
  dinsdag 20 april 2010 @ 21:15:21 #289
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_80537181
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 20:39 schreef Bartholomeus het volgende:
@ Luc: bij ons tegenwoordig ook, maar toen ik daar begon nog niet

@ Glasbak: wtf? Op z'n kant gegaan, of de bak er scheef op getrokken zodat ie er af gesodemieterd is?
Zo'n beetje alles tegelijk geloof ik. Tijdens het kippen is de bak eraf gelazerd. Vraag me niet hoe hij het gedaan heeft, ik doe het hem waarschijnlijk hopelijk niet na.

Ik hoorde van een andere collega dat de lading bleef hangen, heeft de bak iets afgelierd en heeft daarna iets fout gedaan waardoor de bak eraf schoof en (misschien wel gelukkig) bovenop een trommelzeef terecht kwam. Had die zeef er niet gestaan, dan was z'n spiegel waarschijnlijk ook stuk
pi_80537674
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 21:15 schreef glasbak het volgende:

[..]

Zo'n beetje alles tegelijk geloof ik. Tijdens het kippen is de bak eraf gelazerd. Vraag me niet hoe hij het gedaan heeft, ik doe het hem waarschijnlijk hopelijk niet na.

Ik hoorde van een andere collega dat de lading bleef hangen, heeft de bak iets afgelierd en heeft daarna iets fout gedaan waardoor de bak eraf schoof en (misschien wel gelukkig) bovenop een trommelzeef terecht kwam. Had die zeef er niet gestaan, dan was z'n spiegel waarschijnlijk ook stuk
Mwah, dat chassis is toch al krom, kon die spiegel d'r ook nog wel bij
  dinsdag 20 april 2010 @ 21:28:23 #291
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_80537783
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 21:26 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Mwah, dat chassis is toch al krom, kon die spiegel d'r ook nog wel bij
Mwah.. het is hoogstwaarschijnlijk alleen de installatie die krom is. Onze chef du Garage trekt dat wel weer *uch* recht hoor
pi_80538045
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 21:28 schreef glasbak het volgende:

[..]

Mwah.. het is hoogstwaarschijnlijk alleen de installatie die krom is. Onze chef du Garage trekt dat wel weer *uch* recht hoor
Gewoen meej un gaaaaaaaaans groete hoamer

Wij hebben ook zo'n kapitein dopsleutel, met tywraps en isolatietape houdt ie de hele boel aan de gang
  dinsdag 20 april 2010 @ 22:32:27 #293
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_80541105
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 21:28 schreef glasbak het volgende:

[..]

Volgens het scharnierpunt rechtsachter wordt het iets meer als 'een beetje trekken'

Ik denk dat dat lierframe wel richting oud ijzer kan; dat is zo giga krom dat het me zou verbazen als dat nog goed kwam zonder extreem geweld.. hij is getordeerd en over allebei de lengteassen zéker 10 cm krom

Aardig goed afgelopen zo te zien
pi_80542990

Dat is een echt gevalletje oeps!
Ongelijk beladen waarschijnlijk en daardoor blijven hangen.

Maar aflieren? Waarom?
pi_80549249
kan ook nooit normaal gaan bij die afvalboeren haha
Doet maar wat..
  woensdag 21 april 2010 @ 20:24:25 #296
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_80572698
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 23:11 schreef Iuc het volgende:

Dat is een echt gevalletje oeps!
Ongelijk beladen waarschijnlijk en daardoor blijven hangen.

Maar aflieren? Waarom?
Aflieren, ja.. Waarom.. goede vraag. Het wil nog wel eens lukken om de bak in gekiepte toestand op de grond te laten stuiteren maar dat moet je dus niet doen als je er (naar zijn zeggen) 30 ton in hebt zitten.

Maar ja.. 30 ton groenafval in een 40m3 bak... Hoe krijg je dat er dan in?
  woensdag 21 april 2010 @ 20:56:03 #297
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_80573967
Even een shopje voor Luc

pi_80574660
quote:
Op woensdag 21 april 2010 20:56 schreef glasbak het volgende:
Even een shopje voor Luc

[ afbeelding ]
En dan ff haaks het bochtje om, achteruit welteverstaan
pi_80574973

lachen. Wel een echte MAN!

Nog ff over dat lieren: Lekker in de vergrendeling laten zitten en een keertje achteruit rijden om dan opeens vol op de rem te trappen. Dat werkt vaak beter.
Wat nog beter werkt is even geduld hebben totdat er een kraan in de buurt is die de handel eruit trekt
pi_80576352
quote:
Op woensdag 21 april 2010 21:12 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

En dan ff haaks het bochtje om, achteruit welteverstaan
Of voor een dock zetten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')