Precies. Er zijn kranen zat daar dus ik begrijp niet wat die jongen allemaal aan het klooien is geweest.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:19 schreef Iuc het volgende:
lachen. Wel een echte MAN!
Nog ff over dat lieren: Lekker in de vergrendeling laten zitten en een keertje achteruit rijden om dan opeens vol op de rem te trappen. Dat werkt vaak beter.
Wat nog beter werkt is even geduld hebben totdat er een kraan in de buurt is die de handel eruit trekt
Jaquote:Op woensdag 21 april 2010 21:53 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ooit een auto met containerbakken voor een dock zien staan?
Einstein
Met de container op de auto, en dan aan het dock prikken ja? Leg me dat maar eens uit danquote:Op woensdag 21 april 2010 21:55 schreef glasbak het volgende:
[..]
Precies. Er zijn kranen zat daar dus ik begrijp niet wat die jongen allemaal aan het klooien is geweest.
Maar goed.. Hij zat vandaag gewoon weer op een andere auto, dus misschien sloopt hij die ook wel![]()
[..]
Ja
Niet zo moeilijk.. Gewoon deur open, tegen het dock aan, klep erin en laden met die handel.. Vaak genoeg gedaan..quote:Op woensdag 21 april 2010 21:56 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Met de container op de auto, en dan aan het dock prikken ja? Leg me dat maar eens uit dan
Ben benieuwd wat je dan zoal te laden hebt gehad, containerbakken zijn immers vooral voor los gestort spul, afval en dergelijke troep bedoeldquote:Op woensdag 21 april 2010 21:59 schreef glasbak het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk.. Gewoon deur open, tegen het dock aan, klep erin en laden met die handel.. Vaak genoeg gedaan..
Het waren ook pallets met afval. 40 pallets afgeschreven gebruiksaanwijzingen van printers. En dat was het makkelijkste te laten met een heftruck. 2 hoog opgestapeld kwam het net niet boven de rand van de bak uit.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:00 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat je dan zoal te laden hebt gehad, containerbakken zijn immers vooral voor los gestort spul, afval en dergelijke troep bedoeld
Hmm, apartquote:Op woensdag 21 april 2010 22:04 schreef glasbak het volgende:
[..]
Het waren ook pallets met afval. 40 pallets afgeschreven gebruiksaanwijzingen van printers. En dat was het makkelijkste te laten met een heftruck. 2 hoog opgestapeld kwam het net niet boven de rand van de bak uit.
Nee hoor.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:44 schreef glasbak het volgende:
[..]
Was het te veel moeite om "TVP" te typen?
Ah, jij mocht oranje schroot laden, zie ik.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:17 schreef Iuc het volgende:
[..]
Nee hoor.
Had alleen deze ff niet bij de hand:
[ afbeelding ]
Vandeweek stonden er 3quote:Op woensdag 21 april 2010 23:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ah, jij mocht oranje schroot laden, zie ik.
quote:Op woensdag 21 april 2010 23:17 schreef Iuc het volgende:
[..]
Nee hoor.
Had alleen deze ff niet bij de hand:
[ afbeelding ]
Wat valt hier te zien?quote:Op woensdag 21 april 2010 23:17 schreef Iuc het volgende:
[..]
Nee hoor.
Had alleen deze ff niet bij de hand:
[ afbeelding ]
Een verschrikkelijk lelijke Mercedes Econic waterhoofd. Oftewel een trekker met vuilniswagencabine incl. topslaperquote:
Een Mercedes Econic met een dubbele cabine: d.w.z. dat ze een andere cabine van een Econic er ondersteboven hebben opgeplakt.quote:
dit soort?quote:Op donderdag 22 april 2010 15:58 schreef motaro het volgende:
[ afbeelding ]
tis wat je een echte auto noemt he![]()
ben meer fan van de F-serie's
Wat is dat dan voor klotedockje?quote:Op donderdag 22 april 2010 18:29 schreef Redbaron het volgende:
Da wasz mijn oude combi...donders fijn autotje
Je hebt inderdaad aanhangers waar je de deuren aan de achterkant kunt hebben en die zijn dan meestal nog te kiepen ook.. Zo niet, dan trek ik hem op de motorwagenquote:Op donderdag 22 april 2010 18:52 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wat is dat dan voor klotedockje?
En rechtzetten is voor mietjes zeker?
@ Glasbak: Op de aanhanger staat de container (meestal) achterstevoren toch? Hoe wil je dan de klep erin leggen? Hmm? Want we hadden het over achterwaards het hoekie om miet 20 aanhangers d'r achter
Wessels werd overgenomen door Anker en heet nu A-warequote:Op donderdag 22 april 2010 18:41 schreef motaro het volgende:
dik spul hoor, wessels is nu van anker toch?
meen dat er 3 wessels vlakbij mekaar zaten, maar wel los van mekaar stonden?
Dock is geen echt dock maar een muur met een luikje erboven waar een lopende band uitkomt om de kaas op te smijten....quote:Op donderdag 22 april 2010 18:52 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wat is dat dan voor klotedockje?
En rechtzetten is voor mietjes zeker?
@ Glasbak: Op de aanhanger staat de container (meestal) achterstevoren toch? Hoe wil je dan de klep erin leggen? Hmm? Want we hadden het over achterwaards het hoekie om miet 20 aanhangers d'r achter
Nope en de mooie groene kleur van wessels is nu witquote:Op donderdag 22 april 2010 19:20 schreef motaro het volgende:
hehe het is er niet beter op geworden qua naam
Bij ons staan weer 3 spiksplinternieuwe volledig in de kleuren gespoten 105's op de dam andersquote:Op donderdag 22 april 2010 19:23 schreef motaro het volgende:
zoiets dacht ik al ja, lekker goedkoop en anoniem.
Zie je helaas steeds meer, dat echte bedrijfskleuren verdwijnen.
Jup, je moet wat voor de winst he... En met een hijgend oostblok in je nek en de nog altijd bestaande overcapaciteit is de hoop op betere vrachtprijzen voorlopig ook nog érg ijdel te noemenquote:Op donderdag 22 april 2010 19:41 schreef motaro het volgende:
da benne mooi wark jong![]()
maar vaak worden de wagens alleen nog in een neutrale kleur gespoten met een paar stickers erop, ofniet dan?
Daar was mijn ex-werkgever gelukkig niet gevoelig voor. We hadden maar een paar witte auto's, twee gele auto's (die ook wel bekend stonden als de bananen) en de rest was allemaal in de kleuren van de firma.quote:Op donderdag 22 april 2010 19:23 schreef motaro het volgende:
zoiets dacht ik al ja, lekker goedkoop en anoniem.
Zie je helaas steeds meer, dat echte bedrijfskleuren verdwijnen.
Laat de transportsector eerst maar eens leren elkaar niet kapot te concureren op prijs, maar op kwaliteit. En laat verladers maar eens leren dat chauffeurs ook graag geld willen verdienen.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:03 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jup, je moet wat voor de winst he... En met een hijgend oostblok in je nek en de nog altijd bestaande overcapaciteit is de hoop op betere vrachtprijzen voorlopig ook nog érg ijdel te noemen
Als jij een tv wil, ga je ook naar de winkel die jou die het goedkoopst wil verkopen. Als jij betaalt voor je internet zal het jou ook een zorg zijn of er nou UPC, Ziggo of XS4all op de rekening staat. Punt is: op kwaliteit is niet zoveel te concurreren. Alleen in het specialistische werk (zwaar transport, botenvervoer, zulke fratsen) is dat een relevante factor. Met koelers of kastenwagens kan iedere randdebiel rijden. En dat blijkt ook wel, want dat is precies wat de oostblokkers doen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Laat de transportsector eerst maar eens leren elkaar niet kapot te concureren op prijs, maar op kwaliteit. En laat verladers maar eens leren dat chauffeurs ook graag geld willen verdienen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |