Nueh.. Na een rondje Sneek, Joure, Heerenveen, Akkrum en Leeuwarden ben ik weer snel de dijk overgegaan naar het vaste landquote:
Da's inderdaad erg knap gedaanquote:Op donderdag 1 juli 2010 07:52 schreef TommyGun het volgende:
Toch knap gedaanhttp://www.112brabant.nl/index_main.php?cat=nieuws&sub=fotoreportages&foto_id=3961
Nederlands kenteken zegt niks hequote:Op donderdag 1 juli 2010 09:38 schreef Sounddragon het volgende:
Eergisteren stond er op de A20 bij Nieuwkerkerk ook eentje door de vangrail; compleet geschaard en een metertje of 20 -30 vangrail all over the place, en met de cabine op de linkerbaan van het andere wegvak
En het was niet eens een pool volgens mij
Zeg, zit jij dan niet veel te dicht bij Amsterdam voor een fries?quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Millenaar.. Daar reed ik eergsiter nog bij de werf langsGeen foto's gemaakt, alles stond veel te dicht op elkaar...
Was ff fotos maken op Schipholquote:Op donderdag 1 juli 2010 19:12 schreef glasbak het volgende:
[..]
Zeg, zit jij dan niet veel te dicht bij Amsterdam voor een fries?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:01 schreef Sounddragon het volgende:
HET GROTE VRACHTWAGENCHAUFFEURSTOPIC
Waar we fantaseren over trucks met neuzen,
[ afbeelding ]
wel eens kort door de bocht gaan,
[ afbeelding ]
en de trailer een andere route verzint dan de trekker,
[ afbeelding ]
en we uiteraard niet vies zijn van wat tierelantijntjes aan de vrachtwagen:
[ afbeelding ]
Kortom, voor alles wat je als chauffeur bezig houdt:
Van rijtijdenleed
[ afbeelding ]
tot lading die gleed:
[ afbeelding ]
Game on
Vorige topics:
1: [Centraal] Vrachtwagenchauffeurs topic
2: [Centraal] Vrachtwagenchauffeurs topic Deel 2
3: [Centraal] Vrachtwagenchauffeurstopic # 3
4: [Centraal] Vrachtwagenchauffeurstopic deel #4
5: [Centraal] Vrachtwagenchauffeurstopic deel #5
6: [Centraal] Vrachtwagenchauffeurstopic Deel 6
7: [Centraal] Vrachtwagenchauffeurstopic Deel 7
8: [CENTRAAL] Vrachtwagenchauffeurstopic *Deeltje 8*
9: [Centraal]Vrachtwagenchauffeurstopic *Deeltje 9*
10: [centraal] Vrachtwagenchauffeurstopic *deel 10*
11: [centraal] Vrachtwagenchauffeurstopic *deel 11*
12: [Centraal] Vrachtwagenchauffeurstopic *deel 12*
13: [Centraal] Vrachtwagenchauffeurstopic *deel 13*
Deze OP is hier te vinden
Helaas is die eerste ook gewoon een fotosoep.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:58 schreef rubje het volgende:
[..]
die eerste witte truck is echt een bazen wagen.
Is pies of keek!quote:Op zondag 4 juli 2010 22:20 schreef vannelle het volgende:
Morgen 1e dag ADR-cursus. Heb er echt géén zin in die droge kost.
De chauffeur van een ongeladen vrachtwagen had een file (als gevolg van een eerder ongeval) gemist en reed er op volle snelheid achterop. Dat leverde een ravage op.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:10 schreef Redbaron het volgende:
Zooo, ook weer thuis..
Was nog een behoorlijk zwaar ongelijk gebeurd op de a31...2 vrachtwagen en volgens het nieuws 9 personenwagens.
Op het moment dat ik er langs reed was er van 3/4 auto''s en de vrachtwagen niet veel meer over dat zwartgeblakerd metaal met over de auto een wit laken...
Dat zet je toch wel weer aan het denken....
Zo een universeel ding, kan die geen 12v en 24v aan?quote:Op zondag 4 juli 2010 23:05 schreef Sounddragon het volgende:
nog steeds niemand een 12 én 24 volt naar 220 volt omvormer gevonden ??![]()
Ik vind ze écht niet
Die mensen zijn in de auto verbrand, ik mag hopen dat ze buiten bewustzijn waren door de klap.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:04 schreef Light het volgende:
[..]
De chauffeur van een ongeladen vrachtwagen had een file (als gevolg van een eerder ongeval) gemist en reed er op volle snelheid achterop. Dat leverde een ravage op.
Misschien moet ik de volgende keer de verkeersinformatie ook maar in de gaten houden. Een uur doen over zo'n 4 km is niet leuk als je net op weg bent naar een weekendje weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |