Zal ik vast een nieuwe openen? Deze is al weer een eindje op weg.quote:
dan open ik 20 alvast anders is dat misschien ook al weer te laatquote:Op zondag 13 februari 2011 21:27 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Zal ik vast een nieuwe openen? Deze is al weer een eindje op weg.
quote:Op maandag 14 februari 2011 09:45 schreef Dangel het volgende:
ga je tcoh in het buitenland werken
oh, wacht
Oh?quote:Op maandag 14 februari 2011 15:17 schreef Barcaconia het volgende:
Mooi plekje. Lekker heel de avond vliegtuigspottenIk hoop wel voor je dat je een vaste slaper bent
Ik heb daar nooit last vanquote:Op maandag 14 februari 2011 15:24 schreef Iuc het volgende:
[..]
Oh?
Jij denkt dat ik last ga krijgen van voorbijrazende auto's en vrachtwagens? Platbekken die te pas en te onpas hun wagens starten naast me? Koelwagens die de koeling niet op continue hebben staan? Vliegtuigen die op 3 meter hoog met vol vermogen over komen vliegen?
Nee toch? Dat meen je niet?
Sta je bij het brugrestaurant?quote:Op maandag 14 februari 2011 15:14 schreef Iuc het volgende:
Zo,
Mijn werkdag zit erop. In 10 uur 796 km gereden. Auto op een rustig plekje geparkeerd.
Langs de A4 bij Hoofddorp onder de vertrekkende vliegtuigen
Die zit uit te buiken in de KFCquote:Op maandag 14 februari 2011 18:21 schreef glasbak het volgende:
Volgens mij ligt luc al lang en breed te pitten
is Luc een neger?quote:Op maandag 14 februari 2011 18:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die zit uit te buiken in de KFC
Ik zal zo wel even een ram op die deur van die blauwe xf gevenquote:Op maandag 14 februari 2011 18:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die zit uit te buiken in de KFC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |