Zal ik vast een nieuwe openen? Deze is al weer een eindje op weg.quote:
dan open ik 20 alvast anders is dat misschien ook al weer te laatquote:Op zondag 13 februari 2011 21:27 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Zal ik vast een nieuwe openen? Deze is al weer een eindje op weg.
quote:Op maandag 14 februari 2011 09:45 schreef Dangel het volgende:
ga je tcoh in het buitenland werken
oh, wacht
Oh?quote:Op maandag 14 februari 2011 15:17 schreef Barcaconia het volgende:
Mooi plekje. Lekker heel de avond vliegtuigspottenIk hoop wel voor je dat je een vaste slaper bent
Ik heb daar nooit last vanquote:Op maandag 14 februari 2011 15:24 schreef Iuc het volgende:
[..]
Oh?
Jij denkt dat ik last ga krijgen van voorbijrazende auto's en vrachtwagens? Platbekken die te pas en te onpas hun wagens starten naast me? Koelwagens die de koeling niet op continue hebben staan? Vliegtuigen die op 3 meter hoog met vol vermogen over komen vliegen?
Nee toch? Dat meen je niet?
Sta je bij het brugrestaurant?quote:Op maandag 14 februari 2011 15:14 schreef Iuc het volgende:
Zo,
Mijn werkdag zit erop. In 10 uur 796 km gereden. Auto op een rustig plekje geparkeerd.
Langs de A4 bij Hoofddorp onder de vertrekkende vliegtuigen
Die zit uit te buiken in de KFCquote:Op maandag 14 februari 2011 18:21 schreef glasbak het volgende:
Volgens mij ligt luc al lang en breed te pitten
is Luc een neger?quote:Op maandag 14 februari 2011 18:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die zit uit te buiken in de KFC
Ik zal zo wel even een ram op die deur van die blauwe xf gevenquote:Op maandag 14 februari 2011 18:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die zit uit te buiken in de KFC
Nee, een omgebouwd blondjequote:
Da's nog een slag erger; da's een omgebouwde Vlad met geblondeerd haarquote:
Ik moet met twee uurtjes naar schiphol toequote:Op maandag 14 februari 2011 18:25 schreef glasbak het volgende:
[..]
Ik zal zo wel even een ram op die deur van die blauwe xf geven
Ik woon er op 15 minuten rijden vanafquote:Op maandag 14 februari 2011 18:38 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ik moet met twee uurtjes naar schiphol toe
Moet hij maar niet zeggen waar hij staatquote:Op maandag 14 februari 2011 18:40 schreef Alexxxxx het volgende:
ik zou trouwens knap pissig zijn dat een of andere idiote fokker me wakker maakt als ik lekker lig te tukken(tenzij het een negerin is, dat dan weer wel
)
jij om half 8 en ik om half 9?quote:Op maandag 14 februari 2011 18:39 schreef glasbak het volgende:
[..]
Ik woon er op 15 minuten rijden vanaf
Fuck, dat haal ik nietquote:Op maandag 14 februari 2011 18:42 schreef glasbak het volgende:
[..]
Beiden om 8 uur, jij linkerdeur, ik rechterdeur
Dat dusquote:Op maandag 14 februari 2011 18:41 schreef glasbak het volgende:
[..]
Moet hij maar niet zeggen waar hij staat
Achterop sta je veiliger.. Voorop kan hij de ruitensproeier aanzettenquote:Op maandag 14 februari 2011 18:45 schreef Sounddragon het volgende:
Cabinevering testen vanaf de voorbumper met 2 man is ook tof
Dat is pas ná die doffe bons als hij uit zijn nest dondert hequote:Op maandag 14 februari 2011 18:46 schreef glasbak het volgende:
[..]
Achterop sta je veiliger.. Voorop kan hij de ruitensproeier aanzetten
Kantelstang meenemen dus?quote:Op maandag 14 februari 2011 18:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat is pas ná die doffe bons als hij uit zijn nest dondert he
Oeh, da's een driepunterquote:
Tis jammer dat ik net een pond spaghetti naar binnen heb zitten werken, anders was het wel een mooi excuus geweest om daar even langs te wippen wandelenquote:Op maandag 14 februari 2011 18:51 schreef Alexxxxx het volgende:
als ik in de randstad had gezeten was ik nu ook wel ff een long chicken bij de BK gaan halen daar
Daar zit een uitknop opquote:Op maandag 14 februari 2011 18:53 schreef Sounddragon het volgende:
Ik heb eten op het vuur staan, dus ik kan niet weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |