Nee, een omgebouwd blondjequote:
Da's nog een slag erger; da's een omgebouwde Vlad met geblondeerd haarquote:
Ik moet met twee uurtjes naar schiphol toequote:Op maandag 14 februari 2011 18:25 schreef glasbak het volgende:
[..]
Ik zal zo wel even een ram op die deur van die blauwe xf geven
Ik woon er op 15 minuten rijden vanafquote:Op maandag 14 februari 2011 18:38 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ik moet met twee uurtjes naar schiphol toe
Moet hij maar niet zeggen waar hij staatquote:Op maandag 14 februari 2011 18:40 schreef Alexxxxx het volgende:
ik zou trouwens knap pissig zijn dat een of andere idiote fokker me wakker maakt als ik lekker lig te tukken(tenzij het een negerin is, dat dan weer wel
)
jij om half 8 en ik om half 9?quote:Op maandag 14 februari 2011 18:39 schreef glasbak het volgende:
[..]
Ik woon er op 15 minuten rijden vanaf
Fuck, dat haal ik nietquote:Op maandag 14 februari 2011 18:42 schreef glasbak het volgende:
[..]
Beiden om 8 uur, jij linkerdeur, ik rechterdeur
Dat dusquote:Op maandag 14 februari 2011 18:41 schreef glasbak het volgende:
[..]
Moet hij maar niet zeggen waar hij staat
Achterop sta je veiliger.. Voorop kan hij de ruitensproeier aanzettenquote:Op maandag 14 februari 2011 18:45 schreef Sounddragon het volgende:
Cabinevering testen vanaf de voorbumper met 2 man is ook tof
Dat is pas ná die doffe bons als hij uit zijn nest dondert hequote:Op maandag 14 februari 2011 18:46 schreef glasbak het volgende:
[..]
Achterop sta je veiliger.. Voorop kan hij de ruitensproeier aanzetten
Kantelstang meenemen dus?quote:Op maandag 14 februari 2011 18:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat is pas ná die doffe bons als hij uit zijn nest dondert he
Oeh, da's een driepunterquote:
Tis jammer dat ik net een pond spaghetti naar binnen heb zitten werken, anders was het wel een mooi excuus geweest om daar even langs te wippen wandelenquote:Op maandag 14 februari 2011 18:51 schreef Alexxxxx het volgende:
als ik in de randstad had gezeten was ik nu ook wel ff een long chicken bij de BK gaan halen daar
Daar zit een uitknop opquote:Op maandag 14 februari 2011 18:53 schreef Sounddragon het volgende:
Ik heb eten op het vuur staan, dus ik kan niet weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |