Op de grondquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:13 schreef glasbak het volgende:
[..]
Waar staat dat restaurant eigenlijk?
op het hoekje.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:13 schreef glasbak het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer eens een rondje over het industrieterrein doen.. Waar staat dat restaurant eigenlijk?
Veel plezier!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:21 schreef Iuc het volgende:
Sorry, ik zit bier te drinken samen met mijn pa
Tig straten die ze de zelfde naam hebben gegeven ja.. Je loopt je eigen een ongeluk te zoeken naar de juiste nummers.. Heerlijk dat soort terreinenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:23 schreef Alexxxxx het volgende:
bij het trankstation, bovendien, het industrieterreeinis maar één straat, en het is idd op de hoek van die straat
zitte dan weer bij summere over het kanaal?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:21 schreef Iuc het volgende:
Sorry, ik zit bier te drinken samen met mijn pa
Nee, mijn pa is vandaag jarig en we hebben een tijd afgesproken dat we samen een biertje open zouden trekken en ff via de webcam wat zouden proostenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:43 schreef densmee het volgende:
[..]
zitte dan weer bij summere over het kanaal?
Feliciteer hem maar namens mijquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:47 schreef Iuc het volgende:
[..]
Nee, mijn pa is vandaag jarig en we hebben een tijd afgesproken dat we samen een biertje open zouden trekken en ff via de webcam wat zouden proosten
Daar zat ik eerlijk gezegd ook over te denken. En dan vooral vanwege de overheerlijke chickenburgers à 1 euroquote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:26 schreef Barcaconia het volgende:
Ik hoop het niet want deel 18 staat al klaar.
Was het maar waarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |