Dat hoeft ook niet, ik zeg alleen; steek er geen dingen in waar je aan gehecht bentquote:
eindelijk wakker?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 06:27 schreef Iuc het volgende:
Het is maar goed dat ik deel 21 al klaar heb staan, zo snel gaat het opeens weer
ach gezellig toch. alleen jammer van die mistquote:Op dinsdag 15 februari 2011 07:53 schreef Iuc het volgende:
Plannen zijn al weer veranderd.
Zo moest ik eerst naar hardenberg maar toen ik bij Zwolle was kon ik naar Rheine. Bij Enschede over de grens
Nu touristisch aan het rijden via de N35.
En straks in de file tussen Almelo en Hengelo?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 07:53 schreef Iuc het volgende:
Plannen zijn al weer veranderd.
Zo moest ik eerst naar hardenberg maar toen ik bij Zwolle was kon ik naar Rheine. Bij Enschede over de grens
Nu touristisch aan het rijden via de N35.
Geen last van.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:00 schreef Light het volgende:
[..]
En straks in de file tussen Almelo en Hengelo?
oh dat is standaard bij die dingen. niets van aantrekkenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:08 schreef Iuc het volgende:
Maar nu het volgende probleem:
Remsysteem Truck en Transmissie storing
niet naar bolsward komen he?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:59 schreef glasbak het volgende:
[..]
ach gezellig toch. alleen jammer van die mist
ik zit bijna in heerenveen
Het is een DAF. Dat staat affabriek voorgedrukt op je dashbord.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:08 schreef Iuc het volgende:
Maar nu het volgende probleem:
Remsysteem Truck en Transmissie storing
daar zit ik niet, dus bêst genoch!quote:
ik ben wel even stilletjes door bolsward heen gereden :pquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:11 schreef Dangel het volgende:
[..]
daar zit ik niet, dus bêst genoch!
ik werk schuin tegenover het wegrestaurant op de marnequote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:32 schreef glasbak het volgende:
[..]
ik ben wel even stilletjes door bolsward heen gereden :p
klein stukje maar hoor. het was maar 5 minuten
Morgenochtend 8 uur ben je de eerste zeker? Je komt in ieder geval aan je rusturen zo..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:08 schreef Iuc het volgende:
Ik sta al weer stil.
Bedrijf waar ik moest laden, sloot om half 2
groot multinationaal bedrijf waarvan zeer recent het recept is uitgelekt
Dat had ik moeten weten, dan was ik daar even langsgereden uiteraardquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:37 schreef Dangel het volgende:
[..]
ik werk schuin tegenover het wegrestaurant op de marne
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit : Verdorie, ik was dichterbij dan ik dacht![]()
De blauwe lijn geeft aan waar ik gereden heb
[ Bericht 16% gewijzigd door glasbak op 15-02-2011 17:08:53 ]
leuk in dongen stil staanquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:08 schreef Iuc het volgende:
Ik sta al weer stil.
Bedrijf waar ik moest laden, sloot om half 2
groot multinationaal bedrijf waarvan zeer recent het recept is uitgelekt
Ik zal de volgende keer eens een rondje over het industrieterrein doen.. Waar staat dat restaurant eigenlijk?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Whehe, dan heb je mijn collega die op de heftruck buiten aan het spelen was dus kunnen zien,en andersomEn je hebt pech dat de 141 en Unimog van Sandstra binnen stonden vandaag
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |