met carnaval, en elke donderdag- vrijdag- en zaterdagavond.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:59 schreef densmee het volgende:
[..]
nee maar het is wel van belang om te weten wanneer we weer naar het stadhuisplein moeten, en ons zelf daar vol te gieten
inderdaad, maar dan komt de platte wagen niet voor bij en dan staan we niet op het stadshuisplein maar op stratumseindquote:Op zondag 27 februari 2011 16:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
met carnaval, en elke donderdag- vrijdag- en zaterdagavond.
Ik heet geen Alexxxxx die dat wel altijd doet.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
had je je sokken niet uit het raam zeker...
ik zag sokken uit het raam hangen en ben toen snel weggeredenquote:Op zondag 27 februari 2011 16:12 schreef Alexxxxx het volgende:http://i.fokzine.net/s/smile.gif
[..]
had je je sokken niet uit het raam zeker...
in mijn auto's mag je je schoenen gewoon aanhouden.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:15 schreef Iuc het volgende:
[..]
Ik heet geen Alexxxxx die dat wel altijd doet.
liever wel ja in die slijkquote:Op zondag 27 februari 2011 16:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
in mijn auto's mag je je schoenen gewoon aanhouden.
Stinkie stinkie?quote:Op zondag 27 februari 2011 16:15 schreef densmee het volgende:
[..]
ik zag sokken uit het raam hangen en ben toen snel weggereden![]()
Een idiotere instap kun je niet verzinnen idd.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:17 schreef Redbaron het volgende:
in de vw rijd ik op sokken, helaas zijn er bij ons steeds meer Magnums dus word lastig om de klompen buiten te laten
en toch rijd het wel fijnquote:Op zondag 27 februari 2011 16:23 schreef vannelle het volgende:
[..]
Een idiotere instap kun je niet verzinnen idd.
quote:Op zondag 27 februari 2011 23:18 schreef Toempf het volgende:
Hee wat een verrassing, het is een Oostblokker!
http://www.regio15.nl/act(...)perkje-honselersdijk
Ik werk ook op Flora Holland, en het is echt ongelofelijk wat die lui allemaal weten te presterenDeze spande wel de kroon eigenlijk.
Rofl. Wat een faalhaas... Al moet ik bekennen, dat je daar inderdaad amper weg zal komen als je daar eenmaal aangekomen bent. Sowieso niet alleen...quote:
leuk he een topic verhoerenquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:54 schreef stefkee3 het volgende:
Even het topic omhoog halen, kan hem bijna niet meer vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |