Ze lezen hier meequote:Op zondag 27 februari 2011 15:10 schreef Iuc het volgende:
Ik had dat bericht 8 uur eerder moeten schrijven
Nog geen vijf minuten daarna werd er op m'n deur geklopt met de mededeling dat ik leeg was.
Nu snel naar huis, douchen en bieren voor de rest van t weekend. Morgen 4 uur weer vertrekken
Door dit soort opmerkingen, valt het topic meestal weer stil, kuttekopquote:Op zondag 27 februari 2011 15:13 schreef stefkee3 het volgende:
er begint leven in het topic te komen
Jij moet nog veel leren Stefke.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:13 schreef stefkee3 het volgende:er begint leven in het topic te komen
Ik deel 21 alquote:Op zondag 27 februari 2011 15:14 schreef Alexxxxx het volgende:
heb je deel 18 al klaar, stefkeeeeee?
Mot jij niet bieren?quote:Op zondag 27 februari 2011 15:16 schreef Iuc het volgende:
[..]
Jij moet nog veel leren Stefke.
Dodelijke opmerking van je
Hey! Ik moet eerst nog eens 2 uur slingeren over de weg omdat ik aan het internetten ben naar de stallingquote:Op zondag 27 februari 2011 15:18 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Mot jij niet bieren?
Ik ben je nog steeds niet tegengekomen...wordt eens tijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FH 420 eev Globetrotter XL
quote:Op zondag 27 februari 2011 15:19 schreef Iuc het volgende:
[..]
Hey! Ik moet eerst nog eens 2 uur slingeren over de weg omdat ik aan het internetten ben naar de stallingDoe mijn collega de groeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je cupmaat weet ik. Heb ooit eens wat foto's gezienquote:Op zondag 27 februari 2011 15:33 schreef Anne het volgende:
[..]
Heb je het nu over mijn cup-maat? Of waar heb je het over?
quote:Op zondag 27 februari 2011 15:19 schreef Iuc het volgende:
[..]
Hey! Ik moet eerst nog eens 2 uur slingeren over de weg omdat ik aan het internetten ben naar de stallingsorry ga vanavond de andere kant op, heb skanderborg geladenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doet maar wat..
mijn collega ook maar dan, die zit daar nu ookquote:
als je even toetert als je langs eersel rijd dan zal ik zwaaienquote:
Ga maat ff op t viaduct staanquote:Op zondag 27 februari 2011 15:52 schreef densmee het volgende:
[..]
als je even toetert als je langs eersel rijd dan zal ik zwaaien
Nou, ik wist het wel hoor. Trek je regenjas maar aan.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:55 schreef densmee het volgende:
moet ik helemaal door de regen naar het viaduct terwijl ook thuis psv kan blijven volgen
regenjas van het merk Durexquote:Op zondag 27 februari 2011 15:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou, ik wist het wel hoor. Trek je regenjas maar aan.
om druppelkut te kunnen zien,quote:Op zondag 27 februari 2011 15:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou, ik wist het wel hoor. Trek je regenjas maar aan.
Daar mis je niets aanquote:Op zondag 27 februari 2011 15:55 schreef densmee het volgende:
moet ik helemaal door de regen naar het viaduct terwijl ook thuis psv kan blijven volgen
Alles beter dan voetbalquote:Op zondag 27 februari 2011 15:58 schreef densmee het volgende:
[..]
om druppelkut te kunnen zien,
mwah laat maar zitten
nee maar het is wel van belang om te weten wanneer we weer naar het stadhuisplein moeten, en ons zelf daar vol te gietenquote:
met carnaval, en elke donderdag- vrijdag- en zaterdagavond.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:59 schreef densmee het volgende:
[..]
nee maar het is wel van belang om te weten wanneer we weer naar het stadhuisplein moeten, en ons zelf daar vol te gieten
inderdaad, maar dan komt de platte wagen niet voor bij en dan staan we niet op het stadshuisplein maar op stratumseindquote:Op zondag 27 februari 2011 16:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
met carnaval, en elke donderdag- vrijdag- en zaterdagavond.
Ik heet geen Alexxxxx die dat wel altijd doet.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
had je je sokken niet uit het raam zeker...
ik zag sokken uit het raam hangen en ben toen snel weggeredenquote:Op zondag 27 februari 2011 16:12 schreef Alexxxxx het volgende:http://i.fokzine.net/s/smile.gif
[..]
had je je sokken niet uit het raam zeker...
in mijn auto's mag je je schoenen gewoon aanhouden.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:15 schreef Iuc het volgende:
[..]
Ik heet geen Alexxxxx die dat wel altijd doet.
liever wel ja in die slijkquote:Op zondag 27 februari 2011 16:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
in mijn auto's mag je je schoenen gewoon aanhouden.
Stinkie stinkie?quote:Op zondag 27 februari 2011 16:15 schreef densmee het volgende:
[..]
ik zag sokken uit het raam hangen en ben toen snel weggereden![]()
Een idiotere instap kun je niet verzinnen idd.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:17 schreef Redbaron het volgende:
in de vw rijd ik op sokken, helaas zijn er bij ons steeds meer Magnums dus word lastig om de klompen buiten te laten
en toch rijd het wel fijnquote:Op zondag 27 februari 2011 16:23 schreef vannelle het volgende:
[..]
Een idiotere instap kun je niet verzinnen idd.
quote:Op zondag 27 februari 2011 23:18 schreef Toempf het volgende:
Hee wat een verrassing, het is een Oostblokker!
http://www.regio15.nl/act(...)perkje-honselersdijk
Ik werk ook op Flora Holland, en het is echt ongelofelijk wat die lui allemaal weten te presterenDeze spande wel de kroon eigenlijk.
Rofl. Wat een faalhaas... Al moet ik bekennen, dat je daar inderdaad amper weg zal komen als je daar eenmaal aangekomen bent. Sowieso niet alleen...quote:
leuk he een topic verhoerenquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:54 schreef stefkee3 het volgende:
Even het topic omhoog halen, kan hem bijna niet meer vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |