Als ik die naam lees of hoor, moet ik elke keer aan een nummer van clouseau denkenquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:01 schreef Barcaconia het volgende:
Die moet Anne maar even komen brengen dan
quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:01 schreef Barcaconia het volgende:
Die moet Anne maar even komen brengen dan
dan zijn ze vlugger dan de autoweekquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:00 schreef glasbak het volgende:
[..]
Was het maar waar![]()
Nee, 3 weken geleden was er iemand van de truckstar bij ons voor een reportage ;
Schijnt er nu al in te staan...
10 euro voor een berg rotzooi?quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:39 schreef Iuc het volgende:
Tering zeg, wat is de McDrek duur hier
Even een menutje genomen en moest bijna 13 franken afrekenen......
Groeten vanuit Genève
Slaap lekker!
Merk t.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:26 schreef Barcaconia het volgende:
Sinds de druppelkut mythe is opgelost is het topic een beetje doodgevallen helaas. Vroeger was het interessanter.
Tja, het leek van de week weer heel even op te leven, maar dat was van zeer korte duur helaas..quote:Op zondag 20 februari 2011 17:26 schreef Barcaconia het volgende:
Sinds de druppelkut mythe is opgelost is het topic een beetje doodgevallen helaas. Vroeger was het interessanter.
Glasbak, sorry voor de zeer oude quote, maar kom jij vaker daar?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:01 schreef glasbak het volgende:
[..]
Airco werkt weer goed! Radiateur is gisteren schoongespoten en de airco voelde aan als een vriezer en ook de motortemperatuur zal hopelijk weer op het middelste streepje blijven hangen in plaats van naar het rood to te trekken![]()
En vakantieverkeer? Ik moet eerst tussen 7 en 8 in Nederweert zijn dus zal ik rond een uur of 5 weggaan vanuit Amsterdam. Drukte zal er dan nog niet zijn denk ik
Sireus? dat wist ik niet eensquote:Op maandag 21 februari 2011 20:29 schreef glasbak het volgende:
Wij hebben een vestiging in Nederweert waar ik heel af en toe kom. De afgelopen 8 maanden wel 2 keer
quote:
Wist niet dat weert ineens een dorp is gewordenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:17 schreef motaro het volgende:
Weert is toch leuker dan..
(moet ik zeggen van mijn vriendin :-) die woonde daar..)
ja de is zeker, ook aan dè kanaalquote:
Das inderdaad op fietsafstand.quote:
Daar waar wij vroeger nog in konde zwemmenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:12 schreef densmee het volgende:
[..]
ja de is zeker, ook aan dè kanaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |